SPOILER: voor de 2voor12ersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maria, li die had het al over krantenwijk, maar andermans PC's opschonen (virussen verwijderen en andere simpele dingen als defragmenteren) levert ook goed geld op.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:44 schreef Syrena het volgende:
Nou Maria, wat je ook gaat doen, ik zou geen goudzoeker wordenWat een mafkezen bij Discovery.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef V1z0R het volgende:
Je bedoelt zwart? Moet je dan geen ITer zijn?SPOILER: voor de 2voor12ersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maria, li die had het al over krantenwijk, maar andermans PC's opschonen (virussen verwijderen en andere simpele dingen als defragmenteren) levert ook goed geld op.
Nouja weet je, het is niet eens alsof we geen reserves hebben ofzo. We redden het wel, en ik heb op zich wel dingen te doen, het levert alleen niet zo veel op (en het is thuis). Het is alleen een beetje jammer dat je reserves dan deels KABOOM doen door zo'n stomme rekening
Maarja misschien moet ik maar even wat anders gaan doen, ik word er niet samenhangender op zo. Morgen weer brieven schrijven, tsjakka
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Word ik ook nietquote:Op donderdag 3 november 2011 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
Kwijl! Alleen zou ik er niet slank van worden ben ik bang:')
Stabiel is toch goed?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Word ik ook niet![]()
Ik blijf nu wel stabiel (als ik 2 a 3 keer per week 5 a 6 km hardloop, een uur fiets per week, en 3 keer per week situps doe en mezelf opdruk). Mijn vakantiekilo's raak ik er nog niet helemaal mee kwijt. Maar ja, ik weet precies hoe dat komt.
Niet zo veel. 2 of 3. Maar het maakt net het verschil tussen een extra laagje boven mijn heup, of niet. Maar ik vind het kennelijk ook niet erg genoeg, anders had ik er wel wat aan gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stabiel is toch goed?
Hoeveel vakantiekilo's moeten eraf dan?
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:38 schreef progje het volgende:
Maria, bah wat vervelend voor jullie
Hoop echt dat er snel eens verandering in komt!
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet zo veel. 2 of 3. Maar het maakt net het verschil tussen een extra laagje boven mijn heup, of niet. Maar ik vind het kennelijk ook niet erg genoeg, anders had ik er wel wat aan gedaan.
En het avondeten was?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje vandaag ging op de T's na goed: die T's heb ik niet gehad
Maar het avondeten was calorierijk genoeg! En súper lekker
En we gaan volgende week kamperen![]()
Lasagnequote:Op donderdag 3 november 2011 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En het avondeten was?
Kamperen ehhh brrrr!
Donderdags ben ik vrij en faal ik nogal met etenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:08 schreef Perruche het volgende:
Wat weinig Ml, met zoveel sport. Wel gezond.
Maria, kan je niet een ander tijdelijk baantje erbij nemen? Receptioniste ofzo? Of ets dat zijdelings gerelateerd is aan wat je wilt doen?
Oehhquote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lasagnevolkorenvellen (ingevroren van vorige keer pasta maken) met gehakt, halve cherrytomaatjes, courgette, paprika en champignon met wat mozarella, bechamel en een beetje geraspte kaas
Dat soort dingen zoek ik ook inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2011 22:08 schreef Perruche het volgende:
Wat weinig Ml, met zoveel sport. Wel gezond.
Maria, kan je niet een ander tijdelijk baantje erbij nemen? Receptioniste ofzo? Of ets dat zijdelings gerelateerd is aan wat je wilt doen?
Pompoen (haha ik typte pompoepquote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Donderdags ben ik vrij en faal ik nogal met eten
Iemand een recept met een butternut pompoen?
Oh ik heb het wel eens op, ik weet alleen niet hoe je het maakt!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
Receptje voor de Curry Maria?
En mail je CV eens? ml-etje[apenfeestje]hotmail.nl
/nosy
Douche
Meteen in mijn kwoot aangepast, voor het geval datquote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef V1z0R het volgende:
Ml, doe eens [at] i.p.v je apenstaartje![]()
Die is eigenlijk ook niet bot-veilig, ehm [apen 5e ledemaat], die, die is wel veilig
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:24 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, feestje? Rondje poepslingeren toch wel he?
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Met de staarten uiteraard
*computerspelletje aanslingert*
http://bossacafez.blogspo(...)pumpkin-risotto.htmlquote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ik heb het wel eens op, ik weet alleen niet hoe je het maakt!Heb je hier iets aan: http://foodgawker.com/?s=butternut+pumpkin
En ga ik doenBe gentle
![]()
Ooit iets van een soeprecept gehad... eens kijken of ik dat nog kan vinden...quote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Donderdags ben ik vrij en faal ik nogal met eten
Iemand een recept met een butternut pompoen?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:03 schreef loveli het volgende:
Step 1: choose your ingredients
Step 2: cook the aromatics
Step 3: simmer the vegetables
Step 4: puree
Step 5: finish
Ad 2, aromatics cooken:
Twee tablespoons vettigheid in totaal, boter of (olijf)olie, daarin de aromatics een minuut of 10 op laag vuur fruitten.
Kies 2 tot 5 van de volgende groep, in totaal 1 1/4 cup:
Gesnipperde ui, gesneden lente-uitjes, chalotjes, fijngesneden wortel, selderij, verse gember (max 1 theelepel), knof (max 1 theelepel).
Optioneel 1 van de volgende specerijen erbij:
Anderhalve theelepel currypoeder, 1 theelepel gecrushed venkelzaad, 1 theelepel garam masala, 2 theelepels gemengde gemalen komijn en koriander, 2 thlpls mosterdzaad, beetje saffraan, 0.5 tot 1 theelepel smoked paprika.
Ad 3, veggies simmeren:
Kies 700 gram veggies:
Asperges in stukkies, broccoli in stukken met fijngehakte stelen, geblokte geschilde zaadloze flespompoen (butternut squash), wortelen in blokkies, grofgehakte bloemkool, champies, tomaten uit blik (uitgelekt).
Vloeistof:
In totaal 1200 ml groentebouillon of 600 ml kippebouillon aangelengd met 600 ml water.
Drie eetlepels van een uit het volgende rijtje:
Witte wijn, droge vermouth droge sherry, appelcider, sinaasappelsap.
Ad 4, eerst 5 minuten laten koelen en pureer niet alles tegelijk (zal wel met veiligheid te maken hebben, want op pagina 83 schijnen safety-tips te staan).
Ad 5, zout en peper naar smaak en evt zuur en/of zuivel erbij.
Zuur: 0.5 tot anderhalve theelepel limoensap, citroensap of wijn/balsamizo/sherry/rijstazijn.
Zuivel: 120 ml room (heavy cream, is dat een speciaal soort room?), karnemelk, griekse yoghurt.
Garnering, kies 1 uit het volgende rijtje:
Gebakken bacon, gechopte kruiden (basilicum, peterselie, mint, cilantro, chives), croutons, gechopte noten, half theelepeltje gearomatiseerde olie.
Meteen opeten of de dag erna, wortel, pompoen en tomaat kunnen ingevroren worden, dan kunnen ze een maand mee. Klachten over de vertaling zijn niet ontvankelijk, klachten over typfouten wel.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef V1z0R het volgende:
Ml, doe eens [at] i.p.v je apenstaartje![]()
Die is eigenlijk ook niet bot-veilig, ehm [apen 5e ledemaat], die, die is wel veilig
quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Planning:
O: yoghurt met muesli
T: sinaasappel
L: speltboterhammen met wat stoofpot
T: ?
T: wijntje
D: ovenfrietjes, appelmoes, groente en een biefstukje
T: stukje chocola
Zo. Werken. Vandaag gaat m'n vriendin eindelijk weg, dus morgen het huis voor me alleen!![]()
ja. Ze heeft weer wat energie. Maar, ze gaat nog niet terug naar alestina, eerst weer naar Duitsland.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Gaat het wel beter met je vriendin?
^^quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:32 schreef MarMar het volgende:
Oh jemig wat bot van me! Ook succes met je ziekenhuisochtend natuurlijk XM helemaal overheen gelezen, sorry
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:32 schreef MarMar het volgende:
Oh jemig wat bot van me! Ook succes met je ziekenhuisochtend natuurlijk XM helemaal overheen gelezen, sorry
Plaatje?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:15 schreef progje het volgende:
zie ik eindelijk een jas die ik leuk vind, is die alleen nog in maat 40.
Nu hopen dat het past... Vaak zit het dan niet goed door mijn cupmaat
*duimt*
Oe ja leuk!quote:
Dat eerste moet ik weer eens doen jaquote:
Rood maar niet van woede.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:58 schreef V1z0R het volgende:
Groen van jaloezie?
Rood van woede?
Oranje van teveel wortels?
Schaamblosjes? Vervelend dat!quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat eerste moet ik weer eens doen ja
Nee niet lastig
Pijnbank mag morgen weer.
[..]
Rood maar niet van woede.
Dit doet me denken aan die facebookmensen die een opmerking maken en wij mogen raden wat er aan de hand is. Dus.. spill the beans of had niks gezegdquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat eerste moet ik weer eens doen ja
Nee niet lastig
Pijnbank mag morgen weer.
[..]
Rood maar niet van woede.
Gister nog zo'n topper voorbij zien komenquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die facebookmensen die een opmerking maken en wij mogen raden wat er aan de hand is. Dus.. spill the beans of had niks gezegd
Ik zal het nooit begrijpenquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gister nog zo'n topper voorbij zien komen
Onder andermans status, heel random, beginnen over z'n pa en hoe die in 't ziekenhuis ligt.
Maar hij had het er liever niet over
Ik ook. I oversharequote:Op vrijdag 4 november 2011 12:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zal het nooit begrijpenIk heb het graag over dingen
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook. I overshareIk heb mijn grote baas een foto getwitterd van mijn roze crocs bijvoorbeeld
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dan zet je het toch ook niet neer?! Gezeik altijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gister nog zo'n topper voorbij zien komen
Onder andermans status, heel random, beginnen over z'n pa en hoe die in 't ziekenhuis ligt.
Maar hij had het er liever niet over
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
*stil*
*mooi*
Ik had het gezicht van je baas willen zien![]()
En lololol, onderonsje met zus:Da's geen oversharing, da's gewoon lol hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Syreen![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Gulheid?quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
Menzis heeft bijna 500 euro op m'n rekening gestort... Géén idee waarom?!
Omdat ze het verkeerde rekeningnummer hebben gebruikt. Ik PM je wel het juiste nummer waarnaar je het moet overmaken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
Menzis heeft bijna 500 euro op m'n rekening gestort... Géén idee waarom?!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat ze het verkeerde rekeningnummer hebben gebruikt. Ik PM je wel het juiste nummer waarnaar je het over moet maken.
[..]
Omdat ze het verkeerde rekeningnummer hebben gebruikt. Ik PM je wel het juiste nummer waarnaar je het moet overmaken.
Zul je net zien:quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:59 schreef MarMar het volgende:
Teveel premie betaald Mo?
Havermout wordt vers brood voor de lunch...
Ik kwam meel tegen en kiddo is vandaag eens op tijd thuis voor een ietwat late lunch, en behalve een berg proefwerken heeft ze het ff heavy genoeg gehad voor een week.. dus ff lief
Chris heeft ondertussen verse jus geperst en eitjes gekookt met de kleuter, ik denk dat kiddo blij gaat zijn als ze zo thuis komt
Stomme vizquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
*ring* *ring*
"Mam, ik ga bij een vriendinnetje lunchen en vanmiddag spelen; ok? Doei!"
*tuut* *tuut* *tuut*....
Zal het niet zo zijn omdat je in het VK zit Mo?
Whehehequote:Op vrijdag 4 november 2011 13:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Stomme viz
* MarMar zet telefoon NU uit
Wat attentquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat ze het verkeerde rekeningnummer hebben gebruikt. Ik PM je wel het juiste nummer waarnaar je het moet overmaken.
Een leuk feestje?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
blugh, het is hier vanaf vanmiddag een feestdag, maar raad eens wie er de hele dag werkt? En morgen waarschijnlijk ook?
ik duim meequote:Op vrijdag 4 november 2011 11:15 schreef progje het volgende:
zie ik eindelijk een jas die ik leuk vind, is die alleen nog in maat 40.
Nu hopen dat het past... Vaak zit het dan niet goed door mijn cupmaat
*duimt*
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:03 schreef MarMar het volgende:
Mijn dochters hebben even een gesprekje.
De kleuter vertelt glunderend aan de oudste hoe ze stiekem toch heel hard ging fietsen zodat papa lekker moest rennen, het krengetje
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:03 schreef MarMar het volgende:
Mijn dochters hebben even een gesprekje.
De kleuter vertelt glunderend aan de oudste hoe ze stiekem toch heel hard ging fietsen zodat papa lekker moest rennen, het krengetje
Ik vond van welquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik had zondag Rapunzel gezien van Disney, ik vond hem leuk![]()
Nu heb ik Kung Fu Panda 2 binnen, is die leuk?
Ja gaat wel weer goed, dankjoequote:Op vrijdag 4 november 2011 14:12 schreef uniekhoorn het volgende:
MariaGaat het weer een beetje?
Heb 2 paar schoenen gekocht vanochtend... Enkellaarsjes en lange zwarte laarzen.
Dat is zo'n ongeveer een verdubbeling van mijn schoenencollectie
ik doe het mezelf aan, maar anders red ik het allemaal niet. Maar goed, net even 20 minuten de stad ingeweest, en een leuk vest en een spijkerbroek gekocht, dus dat maakt het leven weer beter!quote:
Dat maakt het leven idd beterquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik doe het mezelf aan, maar anders red ik het allemaal niet. Maar goed, net even 20 minuten de stad ingeweest, en een leuk vest en een spijkerbroek gekocht, dus dat maakt het leven weer beter!
De Poppenkraam nachtmerries *check*quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Benjamin Ben
* uniekhoorn heeft er vroeger nachtmerries over gehad
Wat een eng poppetje
In de categorie:
clowns
Hugo van de poppenkraam
Vorig jaar in mijn brugklas: portie -> portieren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ben tentamens Nederlands na aan het kijken. Soms kom je echt opvallende antwoorden tegen
Meervoudsvormen:
• antibioticum --> antibioticumië
• rebus --> rebusi
Dus.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
De Poppenkraam nachtmerries *check*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkellaars bruinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wil niet op foto
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Dunne ledematen *check*quote:
En van origine is het enkelvoud ook gewoon vark natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:42 schreef MarMar het volgende:
Ach ja, hier gaat het van Vark - Varken (aldus de kleuter)
Wat eigenlijk wel logisch is
Je kan ook "nee" zeggen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor. Ik organiseer de kerstviering voor de hele school wel..
Ik wou net zeggen dat ergens tijdens de studie Nederlands het woord 'Nee' toch aan de orde zou moeten zijn gekomen.quote:
Maandag je collega's vragen om hulp. Dat niemand de verantwoordelijkheid wil nemen betekent niet dat niemand wil helpen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vond het zo lullig dat niemand wilde en toen had ik voor ik het wist het mailtje al verstuurd waarin ik zei dat ik het wel zou doen.
We maken er wel wat van.
Oooh ja, muziekdocenten, godsdienstdocenten, hierheen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Maandag je collega's vragen om hulp. Dat niemand de verantwoordelijkheid wil nemen betekent niet dat niemand wil helpen.
P'cies! Pak ze bij de lurven! Wees jong, blond en onervarenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oooh ja, muziekdocenten, godsdienstdocenten, hierheen!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:17 schreef V1z0R het volgende:
Ben ik toch een stoethaspel... Hoe komt die kaas nu in m'n overhemd![]()
Het was een beetje een 'oh jeetje wat heb ik gedaaaaan'-situatie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:55 schreef Perruche het volgende:
Haha, dus je gaat "klagen" omdat ze zelf hebt aangeboden het te doen?Nou, dan maar delegeren zou ik zeggen
Ja volkoren. Ik eet alleen kipfilet op brood, ik ben geen vleesliefhebber verder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Boterhammen zijn volkoren? Zo niet, -> volkoren.
Mager vlees op je brood, rosbief, kipfilet, kalkoenfilet, paard, runderrookvlees.
Kunt bijvoorbeeld je aardappels weglaten bij je D, want je zit toch al erg hoog in je KH's.
Bananenkwark -> magere kwark
HIIT bij je hardlopen om zo meer te verbranden.
Stats? Lengte/gewicht/leeftijd...
En haal wat je vandaag hebt gegeten eens door eetmeterKan het lijstje moeilijk inschatten.
Grapefruit kun je eten om suiker schommelingen tegen te gaan, ijskoud water drinken verhoogt je verbranding, 2 uur voor het sporten geen KH's...
Hoi! Ik was hier eerder wel eens maar ik werd over het hoofd gezien met mijn vagen dus ben ik maar weer weg gegaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom kruidkoekje!
Ik gooi er ook een lijstje in
O: twee sneetjes met kipfilet met bieslook (harhar ik typte boeslook xD boes boes, boes boes), snee brood met half tartaartje
L: kaiserbroodje en snee brood met zelfgemaakte tonijnsalade met ui, tomaat, mayo en kappertjes
D: ?
T: glas sap denk ik
Een hele?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:17 schreef V1z0R het volgende:
Ben ik toch een stoethaspel... Hoe komt die kaas nu in m'n overhemd![]()
Oeh. Lekker!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
Maria doe maar lekker wat veggies als D!
haha, ik doe een uniekje; ik heb een hotelovernachting gewonnen
Je naam kan ik me nog wel herinnerenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:57 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoi! Ik was hier eerder wel eens maar ik werd over het hoofd gezien met mijn vagen dus ben ik maar weer weg gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
Ja, snel even afspoelen... echt heerlijk wordt het danquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:05 schreef Perruche het volgende:
Uniek, doe je die lading zout er dan naderhand weer afspoelen?
uche?quote:
quote:Dear Santa
My wish for this year is a big fat bank account and a very slim body..
and please dont mix up these 2 things like you did last year !!!
Thank you
Moois gevonden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:04 schreef loveli het volgende:
En m'n budget van deze maand is op, ik doe het shopdieet. *UlinCgeHrieE*
Da's wel het plan inderdaad!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
Mijne ook al.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:04 schreef loveli het volgende:
En m'n budget van deze maand is op, ik doe het shopdieet. *UlinCgeHrieE*
Hoi mmquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:00 schreef Mixende_match het volgende:
Hoi kruidkoekje![]()
![]()
@DaD, idd goed delegeren, en het positieve denken! Als alles achter de rug is, kan jij denken: Goh heb ik toch mooi ff geregeld
Hahaquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Je naam kan ik me nog wel herinneren
Ja dat is het enige ;-) zon hiit?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:03 schreef V1z0R het volgende:
Cervelaat en smeerworst dan?
Kunt ook banaan door je magere kwark heen doen
HIIT is High Intensity Interval Training, door de intensiteit wordt je EPOC hoger, waardoor je meer kcal's verbrand.
Stats zijn je lengte/gewicht/leeftijd
In de OP staat trouwens waarschuwing over het vele slowchat hier
eetmeter is een site om je kcal's per dag te berekenen, kijkt verder ook naar de verhouding, je vitamines/mineralen etc.
En welkom!
Ik ga nu naar huis, vanavond pokeren
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Kruidkoekje
www.voedingscentrum.nl daar kan je een eetmeter invullen, kan je zien wat je inname is.
Heb echt een geniale salade op:
spitskool heeeeeeeeeeeeel fijn snijden, wassen, besprenkelen met wat azijn, suiker, citroensap en een hele lading zout, husselen, half uur later weer husselen.
Zo 'gaart' de kool
Dat door allerlei saladetroep gooien, super lekker!Woeps tekst van boven jou moest naar jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja het is erg lastig inderdaad. En dan denk ik ook vaak van ja ik ga niet alles schrappen ik ben al goed bezig voor mijn doen. Ik lust weinig dat wel , maar ik at voorheen nooit appels, groente, o.i.d. en had nooit gedacht dat ik er verandering in kon aanbrengen. En ik ben ook niet degene die de boodschappen doet dus heb ook niet alles voor het zeggen ;-)quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef Lago het volgende:
Welkom Kruidkoekje! Goed dat je de chips/friet/etc hebt geschrapt.Kan me voorstellen dat dat wel lastig is als je het helemaal zo gewend bent.
Mijn lijstje voor vandaag:
O) Magere kwark met honing, stuk komkommer, halve peer
T) Speculaasmuffin![]()
T) Appel
L) Mini-pizza ding (202 kcals), kapje nog warm vers brood.
D) Indiaas.![]()
T) Waarschijnlijk een paar biertjes (ga naar een concert van Gotye vanavond.)
Niet echt gezond, maarrrr dat wordt vanaf nu beter want ik heb eindelijk weer brood en melk gekocht, dus nu kan ik weer lunch klaarmaken en havermout eten.
Melk vond ik vroeger ook lekker, lust ik ineens niet meer![]()
Opnieuw welkomquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:37 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik kom mij hier ook weer even melden.
Ik heb alle tijd om te sporten en gezond te eten want nog geen studie/werk.
Maar ik kom maar niet van die vetrollen (en lovehandles) af. Als ik zit heb je onder mijn borsten een kleine vetrol, en daaronder een grote. Als ik gewoon rechtop sta zie je mijn buikje ook alleen minder, maar toch wil ik er graag van af want het is gewoon niet mooi.
Maar hoe? Geld voor sportschool heb ik ook niet. Bezorg alleen kranten.
Dit is mijn dagritme ongeveer.
O: 3 beschuitjes, worst, hagelslag, cup a soup kip, sinaasappelsap
Dan ben ik 1 uur bezig met kranten bezorgen
T: 1 appel
L: 4 boterhammen, met cervelaatworst en kipfilet
T: 2rijstwafels met smeerkaas/smeerworst
A: aardappelsgroentevlees/pasta o.i.d.
T: Bananenkwark, rijstwafel
Ik hardloop (evy) om de dag. Wandel 1 a 2 x per week zon anderhalf uur. En skeeler 1 a 2 x per week. Buikspieroefeningen doe ik ook om de dag.
Maar ik zie nog vrij weinig resultaat.. Hebben jullie toevallig nog tips?
ik weet dat mijn lijstje vast en zeker nóg gezonder kan, maar voorheen at ik alleen maar frietjes, pizza, chips, koek en al dat soort troep. Dus ik vind dat ik er mee op vooruit ben gegaan. (Alleen in het weekend op zaterdag/zondag avond nog wat lekkers maar voor de rest , afgekickt.
Hoiquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Opnieuw welkom.
Je beweging lijkt me prima in orde. Als je desondanks niet afvalt (in centimeters gerekend), zal je toch qua eten nog verder vooruit moeten.
O: 3 beschuitjes, worst, hagelslag, cup a soup kip, sinaasappelsap
Beschuit is denk ik niet het beste dat je binnen kan krijgen, maar soit. Worst is ook zelden de beste keuze. Hagelslag is geen goede keuze, cupasoup ook niet en sinaasappelsap helaas ook niet.
Dan ben ik 1 uur bezig met kranten bezorgen
T: 1 appel
L: 4 boterhammen, met cervelaatworst en kipfilet
T: 2rijstwafels met smeerkaas/smeerworst
OK, hoewel smeerkaas en - worst niet per se erg verantwoord zijn.
A: aardappelsgroentevlees/pasta o.i.d.
Probeer het aarappel/pasta-deel van de maaltijd te minimaliseren ten gunste van de groente.
T: Bananenkwark, rijstwafel
Maak een magere-kwark-banaan smoothie?
Je moet vooral ook niet te weinig eten, mijn suggesties zijn niet bedoeld om de hoeveelheid calorieën zoveel mogelijk te beperken!
De kunst is om jezelf en je eetpatroon langzaam te veranderen tot iets waarbij je eet wat je én lekker vindt, en genoeg is, en niet teveel. Dat is helemaal niet makkelijk en voor iedereen anders. Gewoon langzaam blijven doorproberen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hoi
Ja ik weet dat het niet het beste is, maar het is het gene wat ik lust op dit moment. En dat probeer ik beetje bij beetje op te krikken maar dat is best lastig. Als je ziet wat ik eerst at..
Ik probeer ook veel groente te eten. Vaak 2/3 scheppen en ook 2/3 scheppen aardappelen en dan prakken. Anders vind ik het niet lekker
Ik ga dat proberen inderdaad. Dankje.
Nee ik snap het! Misschien heeft het gewoon even tijd nodig. Ik hoop alleen dat het lukt, maakt je soms gewoon zo onzeker. En ik wil al helemaal niet gaan crash dieten. Want dat komt er daarna toch wel dik aan omdat ik dat toch niet volhoud ;-) weekend eet ik wel gewoon ongezond, maar dat is meer omdat als ik het helemaal schrap alles, ik het dan niet volhoud en het erger uit de hand loopt.
Ja dat doe ik. ik ben van pizza/friet/ e.d. over gegaan naar brood, groente, fruit, kwark enz. Ik weeg niet te zwaar, 58kg bij 1.62 maar toch wil ik wel gezonder doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
De kunst is om jezelf en je eetpatroon langzaam te veranderen tot iets waarbij je eet wat je én lekker vindt, en genoeg is, en niet teveel. Dat is helemaal niet makkelijk en voor iedereen anders. Gewoon langzaam blijven doorproberen!
Ik zag t! Maar wel alleen bepaalde data en maar 3 dagen...quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekker rustig hè, zo'n dag mn telefoon niet bij hebben.
Hebben jullie al de groupon aanbieding gezien, ¤499 een retour New York!
Oh, zover heb ik niet gekeken, ik ga al 4 dagen naar istanbul voor de helft en we moeten een beetje rustig aan doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zag t! Maar wel alleen bepaalde data en maar 3 dagen...
Gaat iemand m kopen?
tisser?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:09 schreef Ml-etje het volgende:
Li? Need help!
Verder even het eten in de oven mikken en bijlezen
Hoi!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:07 schreef Jagärtrut het volgende:
welkom kruidkoekje! Ik hou wel van kruidkoek!
Zo, ik ben thuis. Hard gewerkt vandaag. Morgen nog een dag, en dan weekend!
Perruche, waar heb je gewonnen, en waar ga je heen?
Zal je vanmiddag even pm-en niks engs/bijzonders maar denk wel dat jij me kunt helpenquote:
Ben er om 10 uur! Tot elf a half twaalfquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:53 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje voor vandaag:
O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel en kalkoenfilet
L: kip, groente en rijst
T: 4 rijstewafels, handje noten
D: zoete aardappel, kip en guacamole
T: kwark
Manlief was vanaaf weg en ik heb geen crap gegeten, ik wou wel maar ik kon mijzelf bedwingen
ML als je morgen op de sportschool een roodharig iemand ziet zwaaien avec les glasses, then it is I
Aii zonde!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh man de musical was nog erger dan ik dacht![]()
En nuuuuuuuu gaaaaa ik sllllaaapeennnnnnnnnnnnnnnn
Ik ga ook naar de museumnachtquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:18 schreef Phaidra het volgende:
Vanavond naar de museumnacht!! Heb nog overwogen om bij mijn oude werkgever te gaan werken, maar voelde me de hele week al niet zo lekker. Nu kan ik zo lang blijven als ik zelf wil, toch fijner dan pas om 4.30 uur in bed liggen![]()
Perr, geniet van je vakantie!
ik eet een bonen/worststoofpot met veel wortels, samen met wat brood.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Jager... wat eet je?
Was druk, gegeten, opgeruimd en nu net klaar met hometrainen.
Nu douchen enzo dan om 5 uur weer de wekker.
Woensdagmiddag weekend, zin in
Hij is goed geluk zeg!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:21 schreef MarMar het volgende:
Brood bakken in de oven #5: Waar we lekker verder kneden.. foto's van mijn bakcreatie van vandaag, suikerbrood
En gelijk een linkje naar een tof broodbaktopic
Jij werkt echt veel ja..quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Heeft iedereen een leven ofzo? Ik niet. Van 10 tot half 7 gewerkt, boodschappen gedaan voor de week en nu aan het koken. Gelukkig is het morgen weekend!
Heb geen oven thermometer, wel een thermometer voor intern.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:25 schreef MarMar het volgende:
Lol nee niet eens, maar veel langer dan een half uur moet het iig niet. Heb je je oven wel eens op temperatuur getest met een oventhermometer? Soms klopt de thermostaat niet met de werkelijke temperatuur.
Misschien eens 10 graden kouder proberen dan? Brood moet wel de tijd hebben om nog wat te rijzen bij het bakken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geen oven thermometer, wel een thermometer voor intern.
Hij verspreidt de warmte dus het is altijd sneller klaar dan aangegeven baktijd.
Zal eens een thermometer scorenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien eens 10 graden kouder proberen dan? Brood moet wel de tijd hebben om nog wat te rijzen bij het bakken.
Twee vriendinnen. Ik sta erom bekend om altijd te zeggen 'misschien ga ik wel mee' om vervolgens thuis te gaan zitten gamenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
Met wie ga je Coco?
Klinkt leuk muv het voortraject
Nou, je zag het grijs ook weer te goed bij mijquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:35 schreef MarMar het volgende:
Owjemig, wel lef dat je dat durft coco
Ik verf het niet eens zelf.. wel een afspraak staan voor deze week, hoop dat het lukt want ik heb echt grijze uitgroei PEEUW PANIEK.
Veel plezier vanaaf
Thanks!quote:
Lekker boek pakken en in bed gaan liggen? Ik vind het soms echt heerlijk om vroeg in bed te gaan liggenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Have fun coco...Ik verveel me, en ben moe. Maar het is nog te vroeg om naar bed te gaan.
Als ik veel gewerkt heb vind ik het altijd moeilijk om te ontspannen daarna, gek is dat.
Pics?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oehhh... Ik heb een decolletéBedankt, super-bh!
Ga daar niet te hard van uitquote:Op zondag 6 november 2011 08:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Vroeggrijsbrigade meldt... (en wint waarschijnlijk)
Vandaag werken... Duim voor een rustige dienst
Bij mij is die knop altijd alcoholquote:Op zondag 6 november 2011 10:02 schreef _aurum_ het volgende:
heb je lekker geslapen Li? Dan was het 't iig waard
Ik heb mijn uitslaapknop weer gevonden, best fijn na maanden om 0700 naast mijn bed staan in het weekend
Waar ben je geweest? Wij hebben vooral cultuur gedaan, het was tof! Scheepvaartmuseum, NEMO, Portugese synagoge, Hortus en Hermitage. We wilden eigenlijk nog naar het Tropenmuseum, maar ik was moe en niet zo lekker dus daar gaan we met het gratis kaartje later nog heen.quote:Op zondag 6 november 2011 02:29 schreef Nallie het volgende:
Museumnacht was best leuk! Al ging gezelschap vooral voor de drank en wilde ik meer echt cultureel doen. Ach ja, soort van middenweg.
Nu eet ik amandelen en ga ik zo slapen
Ik had een hele wishlist, maar omdat we op een heleboel mensen moesten wachten gingen we heel laat pas wegquote:Op zondag 6 november 2011 11:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Wij hebben vooral cultuur gedaan, het was tof! Scheepvaartmuseum, NEMO, Portugese synagoge, Hortus en Hermitage. We wilden eigenlijk nog naar het Tropenmuseum, maar ik was moe en niet zo lekker dus daar gaan we met het gratis kaartje later nog heen.
Vooraf hebben we nog Thais gegeten in een achterafstraatje, dat was echt goddelijk lekker.
Of een complex beter is dan puur alleen B12 weet ik niet, maar mocht je wel een complex willen; Bij de Etos hebben ze speciale vitaminepillen voor vegetariërs! Met onder andere inderdaad B12.quote:Op zondag 6 november 2011 11:41 schreef Nallie het volgende:
Dietiste raadde mij aan om B12 te slikken omdat ik geen vlees eet.
Maar nu zit ik te zoeken naar een goeie en is het dan beter om puur de B12 te kopen of een B-complex waar dezelfde hoeveelheid B12 inzit als in puur alleen B12?
Ik bestel ze bij Solgar! Maar dan doe ik een complex inderdaad!quote:Op zondag 6 november 2011 11:46 schreef Lago het volgende:
[..]
Of een complex beter is dan puur alleen B12 weet ik niet, maar mocht je wel een complex willen; Bij de Etos hebben ze speciale vitaminepillen voor vegetariërs! Met onder andere inderdaad B12.
Klinkt tof! En waar zat dat thaise restaurant?quote:Op zondag 6 november 2011 11:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Wij hebben vooral cultuur gedaan, het was tof! Scheepvaartmuseum, NEMO, Portugese synagoge, Hortus en Hermitage. We wilden eigenlijk nog naar het Tropenmuseum, maar ik was moe en niet zo lekker dus daar gaan we met het gratis kaartje later nog heen.
Vooraf hebben we nog Thais gegeten in een achterafstraatje, dat was echt goddelijk lekker.
In de Nieuwe Nieuwstraat in Amsterdam : http://www.paknampho.nl/quote:Op zondag 6 november 2011 12:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt tof! En waar zat dat thaise restaurant?
Ja dat is echt tof! ook leuk voor feestjesquote:Op zondag 6 november 2011 13:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In de Nieuwe Nieuwstraat in Amsterdam : http://www.paknampho.nl/
Nallie, jammer dat jullie zo weinig tijd hadden, maar wel toffe musea! Ik vond het binnenplein van het scheepvaartmuseum erg mooi geworden.
Braaf meisje => partyanimal.quote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Chicolate het volgende:
9 uur slaap in 3 dagen. Topweekend gehad. Ga er vanavond maar vroeg in ofzo
.
quote:
Om plaats te maken voor de nieuwe, voornamelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 14:34 schreef _aurum_ het volgende:
Dad waarom slopen jullie de keuken eruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |