SPOILER: voor de 2voor12ersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maria, li die had het al over krantenwijk, maar andermans PC's opschonen (virussen verwijderen en andere simpele dingen als defragmenteren) levert ook goed geld op.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:44 schreef Syrena het volgende:
Nou Maria, wat je ook gaat doen, ik zou geen goudzoeker wordenWat een mafkezen bij Discovery.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef V1z0R het volgende:
Je bedoelt zwart? Moet je dan geen ITer zijn?SPOILER: voor de 2voor12ersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maria, li die had het al over krantenwijk, maar andermans PC's opschonen (virussen verwijderen en andere simpele dingen als defragmenteren) levert ook goed geld op.
Nouja weet je, het is niet eens alsof we geen reserves hebben ofzo. We redden het wel, en ik heb op zich wel dingen te doen, het levert alleen niet zo veel op (en het is thuis). Het is alleen een beetje jammer dat je reserves dan deels KABOOM doen door zo'n stomme rekening
Maarja misschien moet ik maar even wat anders gaan doen, ik word er niet samenhangender op zo. Morgen weer brieven schrijven, tsjakka
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Word ik ook nietquote:Op donderdag 3 november 2011 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
Kwijl! Alleen zou ik er niet slank van worden ben ik bang:')
Stabiel is toch goed?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Word ik ook niet![]()
Ik blijf nu wel stabiel (als ik 2 a 3 keer per week 5 a 6 km hardloop, een uur fiets per week, en 3 keer per week situps doe en mezelf opdruk). Mijn vakantiekilo's raak ik er nog niet helemaal mee kwijt. Maar ja, ik weet precies hoe dat komt.
Niet zo veel. 2 of 3. Maar het maakt net het verschil tussen een extra laagje boven mijn heup, of niet. Maar ik vind het kennelijk ook niet erg genoeg, anders had ik er wel wat aan gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stabiel is toch goed?
Hoeveel vakantiekilo's moeten eraf dan?
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:38 schreef progje het volgende:
Maria, bah wat vervelend voor jullie
Hoop echt dat er snel eens verandering in komt!
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet zo veel. 2 of 3. Maar het maakt net het verschil tussen een extra laagje boven mijn heup, of niet. Maar ik vind het kennelijk ook niet erg genoeg, anders had ik er wel wat aan gedaan.
En het avondeten was?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje vandaag ging op de T's na goed: die T's heb ik niet gehad
Maar het avondeten was calorierijk genoeg! En súper lekker
En we gaan volgende week kamperen![]()
Lasagnequote:Op donderdag 3 november 2011 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En het avondeten was?
Kamperen ehhh brrrr!
Donderdags ben ik vrij en faal ik nogal met etenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:08 schreef Perruche het volgende:
Wat weinig Ml, met zoveel sport. Wel gezond.
Maria, kan je niet een ander tijdelijk baantje erbij nemen? Receptioniste ofzo? Of ets dat zijdelings gerelateerd is aan wat je wilt doen?
Oehhquote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lasagnevolkorenvellen (ingevroren van vorige keer pasta maken) met gehakt, halve cherrytomaatjes, courgette, paprika en champignon met wat mozarella, bechamel en een beetje geraspte kaas
Dat soort dingen zoek ik ook inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2011 22:08 schreef Perruche het volgende:
Wat weinig Ml, met zoveel sport. Wel gezond.
Maria, kan je niet een ander tijdelijk baantje erbij nemen? Receptioniste ofzo? Of ets dat zijdelings gerelateerd is aan wat je wilt doen?
Pompoen (haha ik typte pompoepquote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Donderdags ben ik vrij en faal ik nogal met eten
Iemand een recept met een butternut pompoen?
Oh ik heb het wel eens op, ik weet alleen niet hoe je het maakt!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
Receptje voor de Curry Maria?
En mail je CV eens? ml-etje[apenfeestje]hotmail.nl
/nosy
Douche
Meteen in mijn kwoot aangepast, voor het geval datquote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef V1z0R het volgende:
Ml, doe eens [at] i.p.v je apenstaartje![]()
Die is eigenlijk ook niet bot-veilig, ehm [apen 5e ledemaat], die, die is wel veilig
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:24 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, feestje? Rondje poepslingeren toch wel he?
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Met de staarten uiteraard
*computerspelletje aanslingert*
http://bossacafez.blogspo(...)pumpkin-risotto.htmlquote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ik heb het wel eens op, ik weet alleen niet hoe je het maakt!Heb je hier iets aan: http://foodgawker.com/?s=butternut+pumpkin
En ga ik doenBe gentle
![]()
Ooit iets van een soeprecept gehad... eens kijken of ik dat nog kan vinden...quote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Donderdags ben ik vrij en faal ik nogal met eten
Iemand een recept met een butternut pompoen?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:03 schreef loveli het volgende:
Step 1: choose your ingredients
Step 2: cook the aromatics
Step 3: simmer the vegetables
Step 4: puree
Step 5: finish
Ad 2, aromatics cooken:
Twee tablespoons vettigheid in totaal, boter of (olijf)olie, daarin de aromatics een minuut of 10 op laag vuur fruitten.
Kies 2 tot 5 van de volgende groep, in totaal 1 1/4 cup:
Gesnipperde ui, gesneden lente-uitjes, chalotjes, fijngesneden wortel, selderij, verse gember (max 1 theelepel), knof (max 1 theelepel).
Optioneel 1 van de volgende specerijen erbij:
Anderhalve theelepel currypoeder, 1 theelepel gecrushed venkelzaad, 1 theelepel garam masala, 2 theelepels gemengde gemalen komijn en koriander, 2 thlpls mosterdzaad, beetje saffraan, 0.5 tot 1 theelepel smoked paprika.
Ad 3, veggies simmeren:
Kies 700 gram veggies:
Asperges in stukkies, broccoli in stukken met fijngehakte stelen, geblokte geschilde zaadloze flespompoen (butternut squash), wortelen in blokkies, grofgehakte bloemkool, champies, tomaten uit blik (uitgelekt).
Vloeistof:
In totaal 1200 ml groentebouillon of 600 ml kippebouillon aangelengd met 600 ml water.
Drie eetlepels van een uit het volgende rijtje:
Witte wijn, droge vermouth droge sherry, appelcider, sinaasappelsap.
Ad 4, eerst 5 minuten laten koelen en pureer niet alles tegelijk (zal wel met veiligheid te maken hebben, want op pagina 83 schijnen safety-tips te staan).
Ad 5, zout en peper naar smaak en evt zuur en/of zuivel erbij.
Zuur: 0.5 tot anderhalve theelepel limoensap, citroensap of wijn/balsamizo/sherry/rijstazijn.
Zuivel: 120 ml room (heavy cream, is dat een speciaal soort room?), karnemelk, griekse yoghurt.
Garnering, kies 1 uit het volgende rijtje:
Gebakken bacon, gechopte kruiden (basilicum, peterselie, mint, cilantro, chives), croutons, gechopte noten, half theelepeltje gearomatiseerde olie.
Meteen opeten of de dag erna, wortel, pompoen en tomaat kunnen ingevroren worden, dan kunnen ze een maand mee. Klachten over de vertaling zijn niet ontvankelijk, klachten over typfouten wel.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef V1z0R het volgende:
Ml, doe eens [at] i.p.v je apenstaartje![]()
Die is eigenlijk ook niet bot-veilig, ehm [apen 5e ledemaat], die, die is wel veilig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |