Ohja, je zei al dat je een tentamen had. Klopt.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vanavond niet op stap; moet morgenvroeg een tentamen invullen. Vanavond nog wat lezen en dan niet te laat naar bed. Jij ging naar Groningen toch?
Niks, tv kijken en vroeg slapenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:06 schreef mrk.n het volgende:
Nogmaals. Benzin, ik wil ook graag een antwoord van jou. Wat ga jij vanavond doen?
[..]
Haha, klinkt veelbelovend! Ga jij nog op stap vanavond trouwens?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
KieskeurigMaar onder dat stekelige pantser zit best wel een een lief meisje die veel te bieden heeft.
Vanavond housewarming party. Daarna langs kroegen (niet echt mijn ding, maar de meiden willen het graag. Wat ben ik toch lief) En rond 1 naar NOA.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Waar ga jij op stap?
Ja laatst nog maar kan effe niet op de naam komen nu :Squote:Op donderdag 3 november 2011 18:48 schreef roysonny123 het volgende:
Ik kwam laatst op de website www.speeddatentilburg.nl. Ik kom zelf uit de omgeving van Tilburg en val in de leeftijd categorie. Mogelijk dat ik hier wel aan mee doe al komende dinsdag. Ben erg benieuwd en weet totaal niet wat ik kan verwachten. Best spannend dus. Lijkt me wel leuk om zo andere mensen te leren kennen...
Iemand anders ervaring met speeddaten? En waar ik rekening mee moet houden?
Hehe, hoezo hou je niet van kroegen? Ben je meer van dansen in de club oid?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vanavond housewarming party. Daarna langs kroegen (niet echt mijn ding, maar de meiden willen het graag. Wat ben ik toch lief) En rond 1 naar NOA.
Nairuaquote:Op donderdag 3 november 2011 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja laatst nog maar kan effe niet op de naam komen nu :S
Nope, komen zo wat vrienden om te helpen Ikea-zooi in elkaar te draaienquote:Op donderdag 3 november 2011 19:10 schreef Axel1988 het volgende:
Haha, klinkt veelbelovend! Ga jij nog op stap vanavond trouwens?
Dansen is de perfecte versiermethodequote:Op donderdag 3 november 2011 19:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hehe, hoezo hou je niet van kroegen? Ben je meer van dansen in de club oid?
Wat is NOA? Buurkroeg in Leeuwarden?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:10 schreef Sinji het volgende:
Vanavond housewarming party. Daarna langs kroegen (niet echt mijn ding, maar de meiden willen het graag. Wat ben ik toch lief) En rond 1 naar NOA.
Beste club van 2010 in Nederlandquote:Op donderdag 3 november 2011 19:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is NOA? Buurkroeg in Leeuwarden?
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:13 schreef HiddenResponse het volgende:
Sommige Veel mannen kunnen gewoon beter niet dansen
Dat klopt, maar dat was dus een antwoord op je vraag. Maar ik vermaak me overal wel eigenlijk, mits chimeidsquote:Op donderdag 3 november 2011 19:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zegt niks, kijk maar naar Wereldtop DJ. ook een lachertje toch
Die heb je tegenwoordig overal wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:16 schreef Sinji het volgende:
Dat klopt, maar dat was dus een antwoord op je vraag. Maar ik vermaak me overal wel eigenlijk, mits chimeids
Mits ze kunnen dansenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die heb je tegenwoordig overal wel.
Jij bent scherpquote:Op donderdag 3 november 2011 19:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus meisjes die niet dansen of niet kunnen dansen zijn sowieso niet aan jou besteed?
Dus je versiert nooit een meisje op studie/werk/straat/etc?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:22 schreef Sinji het volgende:
Jij bent scherp
Het is die flow die voor mij belangrijk is. Je krijgt dan instant connection
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |