Ik sta er nog voor open om het fout te hebben en ik ben zeker niet eigenwijs. Ik wil heel erg graag gelijk hebben omdat het lijkt alsof daar een kans zit om gelukkig te worden. En wie wil er niet gelukkig zijn?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:24 schreef Westerling het volgende:
[..]
Gast, hoe kan je nou zo enorm eigenwijs zijn?
Je hebt nooit een relatie gehad (?) en dan ga je de mensen die er wel ervaring mee hebben gewoon lijnrecht tegenspreken? Das knap achterlijk.
Ik probeerde er iets positiefs van te maken door te hopen dat er een meisje is die een lief schoothondje wil.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:25 schreef moneyfornothing het volgende:
Verder:
Slachtofferrol
Wanhopig
Vast in het verleden
Bang voor meisjes
Geen vrienden
Depressieve kijk op jezelf en je toekomst
En lief schoothondje is niet sexy.
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar voordat hij echte vrienden gaat krijgen zal hij eerst beter in zijn vel moeten gaan zitten, want zoals hij nu is ontmoet hij amper of geen mensen die überhaupt potentiële vrienden zijn omdat hij liever zielig blijft dan echte actie onderneemt.
Schoothondje als in voetveeg ?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik sta er nog voor open om het fout te hebben en ik ben zeker niet eigenwijs. Ik wil heel erg graag gelijk hebben omdat het lijkt alsof daar een kans zit om gelukkig te worden. En wie wil er niet gelukkig zijn?
[..]
Ik probeerde er iets positiefs van te maken door te hopen dat er een meisje is die een lief schoothondje wil.
Wat probeer je precies te zeggen, dat het nooit gaat lukken en ik beter kan opgeven?
Wat ik in ieder geval probeer te zeggen is: Wil je daadwerkelijk een vrouw die je alleen maar domineert? Niet serieus neemt en ziet als een mindere en je maar bevelen geeft?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik probeerde er iets positiefs van te maken door te hopen dat er een meisje is die een lief schoothondje wil.
Wat probeer je precies te zeggen, dat het nooit gaat lukken en ik beter kan opgeven?
Jouw oplossing ligt intern, niet extern. De stappen die je daarvoor kunt nemen zijn tig malen aangegeven.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik sta er nog voor open om het fout te hebben en ik ben zeker niet eigenwijs. Ik wil heel erg graag gelijk hebben omdat het lijkt alsof daar een kans zit om gelukkig te worden. En wie wil er niet gelukkig zijn?
[..]
En als anderen je nou vertellen dat die kans ergens anders ligt...quote:Op donderdag 3 november 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
Dit is gewoon zijn hele probleem, geen gebrek aan vrienden of vriendin.quote:
Iemand had het net over Zweedse schonen en wie komt er binnen...quote:Op donderdag 3 november 2011 18:33 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Schoothondje als in voetveeg ?
Tenzij je masochist bent; is dit niet wat je wil. Je hebt toch ook familieleden enzo waar je van houdt, maar daar ga je toch ook gewoon de discussie mee aan als je het ergens niet mee eens bent enzo. Je moet de dames laten zien dat je ruggegraat hebt en dat je opkomt voor jezelf. Maakt het voor beide veel leuker johquote:Op donderdag 3 november 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
Maar dat zijn toch allemaal eigenschappen waar je toch ook aan kunt werken?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:43 schreef ook_gek het volgende:
Hij kijkt veel te ver voor uit. Hij maakt zich nu al zorgen over 5 jaar verder.
Verder kan hij geen kritiek verdragen en verwacht dat mensen zijn negatieve gedrag min of meer goed praten en daar in mee gaat.
Doe je dat niet, krijg je het verwijt dat je hem niet steund.
Mwaah, meer als in lief, aardig en knuffelbaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:33 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Schoothondje als in voetveeg ?
Ik probeer altijd open te staan voor wat een ander zegt en als iemand gelijk heeft dan geef ik diegene echt gelijk. Ik zie niet in waarom ik irrationeel zou zijn. Als je mij iets beweert en laat zien dat je gelijk hebt dan krijg je dat van mij ookquote:Op donderdag 3 november 2011 18:33 schreef Supersoep het volgende:
Tegen benzin praten voelt aan alsof je tegen een geïndoctrineerde fundamentalist aan het lullen bent. Geen beweging in te krijgen, rationaliteit en logica zijn nergens te vinden.![]()
Ik ga maar één ding zeggen, kerel. Je hebt meer kans om iemand te krijgen door constant over computer-dingen te praten zoals je eerder hebt gedaan waar je overkomt als iemand die wel degelijk vaardigheden heeft en over kennis bezit, dan jezelf steeds te profileren als zo'n schoothondje waar niemand op zit te wachten. Dat is te eng.
Ik vind het wel fijn als keuzes voor mij gemaakt worden tenzij ik het er echt niet mee eens ben.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:34 schreef heloef het volgende:
Wat ik in ieder geval probeer te zeggen is: Wil je daadwerkelijk een vrouw die je alleen maar domineert? Niet serieus neemt en ziet als een mindere en je maar bevelen geeft?
Ik bedoel je zal toch niet kwaad worden, dus waarom zou ze nog moeite doen om het in stand te houden?
"Ik neuk even de buurman, benzin vergeeft me toch wel"
"Ik ga even uit op zijn kosten, vind hij vast niet erg"
"Ik koop even voor 2000 euro aan spullen, hij word toch niet kwaad op mij"
Allebei heel erg.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:34 schreef Sinji het volgende:
Of je bent heel erg bang voor verandering, of gewoon lui.
Ik verwacht niet dat mij gedrag wordt goedgekeurd, jullie mogen en moeten daar iets over zeggen. Wat hier echter door sommige mensen wordt gedaan is mij hard afbranden, daar schiet ik niets mee op. Daar wordt ik alleen maar verdrietig van.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:43 schreef ook_gek het volgende:
Verder kan hij geen kritiek verdragen en verwacht dat mensen zijn negatieve gedrag min of meer goed praten en daar in mee gaat.
Doe je dat niet, krijg je het verwijt dat je hem niet steund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben soms in de hemel terwijl ik nog leef, hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:53 schreef Sinji het volgende:
Niemand komt in de hemel zonder te sterven.
je bent een (cactus)kat en hebt derhalve 9 levens?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben soms in de hemel terwijl ik nog leef, hoe kan dat dan?
Waarom kan ik me daar niets meer van herinneren?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben soms in de hemel terwijl ik nog leef, hoe kan dat dan?
Nu je het zegt; wellicht is mijn zusje wel iets voor hem. Die ontploft meestal als ze tegenspraak krijgt.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:57 schreef mrk.n het volgende:
Er zijn vast wel van die bazige vrouwen die maar al te graag een schoothondje willen.
Benzin vindt het nou eenmaal fijn om het slachtoffer te spelen, vooral aandacht blijven geven mensen (terwijl de dingen die gezegd worden al duizend keer gezegd zijn).
Nee, jij hebt nu toch ook sex gehad? Voelde dat niet hemels aan dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:57 schreef Axel1988 het volgende:
je bent een (cactus)kat en hebt derhalve 9 levens?
Omdat wij dus geen sex hebben gehad.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
Waarom kan ik me daar niets meer van herinneren?
Ik hield mijn hart al vast. GHB-visioenen alluszquote:Op donderdag 3 november 2011 18:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat wij dus geen sex hebben gehad.
Hij vindt onderdanig zijn prettig, zij duldt geen tegenspraak. Perfecte match.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nu je het zegt; wellicht is mijn zusje wel iets voor hem. Die ontploft meestal als ze tegenspraak krijgt.
Ik probeer het al 2 weken aan mijn piemel te vragen, maar hij is nog steeds sprakeloos. Ik kom hier nog op terug.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nu toch ook sex gehad? Voelde dat niet hemels aan dan?
Geen drugs hieroquote:Op donderdag 3 november 2011 18:59 schreef Sinji het volgende:
Ik hield mijn hart al vast. GHB-visioenen allusz
Jupquote:Op donderdag 3 november 2011 19:02 schreef Axel1988 het volgende:
Ben jij eigenlijk vrijgezel cactus?
Omdat jullie duizend keer dingen hebben gezegd die blijkbaar nog niet hebben geholpenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:57 schreef mrk.n het volgende:
Er zijn vast wel van die bazige vrouwen die maar al te graag een schoothondje willen.
Benzin vindt het nou eenmaal fijn om het slachtoffer te spelen, vooral aandacht blijven geven mensen (terwijl de dingen die gezegd worden al duizend keer gezegd zijn).
Mijn favo stapavond in Eindhoven hoor; prima sfeer altijd op de donderdag. Alleen jammer dat de kroegen al om 2 uur sluiten; maar ach, vanaf 22:00 is het wel al gezellig om te gaan stappen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:03 schreef Sinji het volgende:
Donderdagavond is hier meestal van alles te doen voor studenten. Hoe is het daar in Eindhoven Axel?
Wat heb je al in praktijk gebracht qua tips dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef benzin het volgende:
Omdat jullie duizend keer dingen hebben gezegd die blijkbaar nog niet hebben geholpen
Omdat je er niks aan doet. Je bent bang en laks.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat jullie duizend keer dingen hebben gezegd die blijkbaar nog niet hebben geholpen
Wedden dat jij nog niet hebt gejogd zoals ik aanraadde?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef mrk.n het volgende:
En gaan jullie vanavond nog iets doen of gaan jullie weer de hele nacht fokken?
Klinkt goed, ben daar nog nooit in de avond geweest.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mijn favo stapavond in Eindhoven hoor; prima sfeer altijd op de donderdag. Alleen jammer dat de kroegen al om 2 uur sluiten; maar ach, vanaf 22:00 is het wel al gezellig om te gaan stappen.
Vanavond niet op stap; moet morgenvroeg een tentamen invullen. Vanavond nog wat lezen en dan niet te laat naar bed. Jij ging naar Groningen toch?quote:
Kieskeurigquote:Op donderdag 3 november 2011 19:05 schreef Axel1988 het volgende:
Vinden cactussen gemakkelijk een buddy; of zijn ze vrij kieskeurig?
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 november 2011 19:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt goed, ben daar nog nooit in de avond geweest.
Hier is het kroegen tot 3:00 ofzo, maar de meeste meiden gaan dan naar de club rond 1. Als afsluiting altijd vette hap halen (zalige maaltijd dat)
Dat klopt, maar het is niet zo dat ik helemaal niets doe, alleen niet zoveel als jullie zouden willenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wedden dat jij nog niet hebt gejogd zoals ik aanraadde?
Begin bij de huisarts voor een doorverwijzing.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:08 schreef benzin het volgende:
Dat klopt, maar het is niet zo dat ik helemaal niets doe, alleen niet zoveel als jullie zouden willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |