Ik hield mijn hart al vast. GHB-visioenen alluszquote:Op donderdag 3 november 2011 18:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat wij dus geen sex hebben gehad.
Hij vindt onderdanig zijn prettig, zij duldt geen tegenspraak. Perfecte match.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nu je het zegt; wellicht is mijn zusje wel iets voor hem. Die ontploft meestal als ze tegenspraak krijgt.
Ik probeer het al 2 weken aan mijn piemel te vragen, maar hij is nog steeds sprakeloos. Ik kom hier nog op terug.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nu toch ook sex gehad? Voelde dat niet hemels aan dan?
Geen drugs hieroquote:Op donderdag 3 november 2011 18:59 schreef Sinji het volgende:
Ik hield mijn hart al vast. GHB-visioenen allusz
Jupquote:Op donderdag 3 november 2011 19:02 schreef Axel1988 het volgende:
Ben jij eigenlijk vrijgezel cactus?
Omdat jullie duizend keer dingen hebben gezegd die blijkbaar nog niet hebben geholpenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:57 schreef mrk.n het volgende:
Er zijn vast wel van die bazige vrouwen die maar al te graag een schoothondje willen.
Benzin vindt het nou eenmaal fijn om het slachtoffer te spelen, vooral aandacht blijven geven mensen (terwijl de dingen die gezegd worden al duizend keer gezegd zijn).
Mijn favo stapavond in Eindhoven hoor; prima sfeer altijd op de donderdag. Alleen jammer dat de kroegen al om 2 uur sluiten; maar ach, vanaf 22:00 is het wel al gezellig om te gaan stappen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:03 schreef Sinji het volgende:
Donderdagavond is hier meestal van alles te doen voor studenten. Hoe is het daar in Eindhoven Axel?
Wat heb je al in praktijk gebracht qua tips dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef benzin het volgende:
Omdat jullie duizend keer dingen hebben gezegd die blijkbaar nog niet hebben geholpen
Omdat je er niks aan doet. Je bent bang en laks.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat jullie duizend keer dingen hebben gezegd die blijkbaar nog niet hebben geholpen
Wedden dat jij nog niet hebt gejogd zoals ik aanraadde?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef mrk.n het volgende:
En gaan jullie vanavond nog iets doen of gaan jullie weer de hele nacht fokken?
Klinkt goed, ben daar nog nooit in de avond geweest.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mijn favo stapavond in Eindhoven hoor; prima sfeer altijd op de donderdag. Alleen jammer dat de kroegen al om 2 uur sluiten; maar ach, vanaf 22:00 is het wel al gezellig om te gaan stappen.
Vanavond niet op stap; moet morgenvroeg een tentamen invullen. Vanavond nog wat lezen en dan niet te laat naar bed. Jij ging naar Groningen toch?quote:
Kieskeurigquote:Op donderdag 3 november 2011 19:05 schreef Axel1988 het volgende:
Vinden cactussen gemakkelijk een buddy; of zijn ze vrij kieskeurig?
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 november 2011 19:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt goed, ben daar nog nooit in de avond geweest.
Hier is het kroegen tot 3:00 ofzo, maar de meeste meiden gaan dan naar de club rond 1. Als afsluiting altijd vette hap halen (zalige maaltijd dat)
Dat klopt, maar het is niet zo dat ik helemaal niets doe, alleen niet zoveel als jullie zouden willenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wedden dat jij nog niet hebt gejogd zoals ik aanraadde?
Begin bij de huisarts voor een doorverwijzing.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:08 schreef benzin het volgende:
Dat klopt, maar het is niet zo dat ik helemaal niets doe, alleen niet zoveel als jullie zouden willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |