SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Zal ik het voordoen?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, beschrijf eens?
Leuk! Hoe heb je haar ontmoet?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:24 schreef Rockefeller- het volgende:
ga dus. wss. een date doen zaterdag, eens kijken of het wat wordt. Ik hoop dat ik niet gelijk dichtklap en dat ik gewoon mezelf kan zijn
Ik moest toch nog een keer naar de Tolkienwinkel daarquote:Op donderdag 3 november 2011 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Leiden. Wanneer jij hier kunt zijn.
Goed zo Rock, gewoon vertrouwen hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:24 schreef Rockefeller- het volgende:
ga dus. wss. een date doen zaterdag, eens kijken of het wat wordt. Ik hoop dat ik niet gelijk dichtklap en dat ik gewoon mezelf kan zijn
Hahaha Ellen, bij jij dit?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest toch nog een keer naar de Tolkienwinkel daar
Ja, rondzwerven in a'damquote:Op donderdag 3 november 2011 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo Rock, gewoon vertrouwen hebben.
Weet je al waar jullie heengaan?
De enige keer dat ik drugs heb gebruikt was XTC met Newbiequote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef Keyos het volgende:
Das snel, in ieder geval, ik begrijp wel dat ouders niet zo blij worden van een kind die drugs gebruikt, alleen het probleem is dat ze totaal niet in de zelfde beleveniswereld zitten. Kijk naar blowen, ik vind het geen flikker aan en het heeft daarbij amper invloed op mij, maar ik zou er niet mee thuis kunnen komen zou ik regelmatig blowen, maar wel elke week lam zuipen in de kroeg waar ik een totaal ander persoon van wordt.
Overigens moet ik XTC nog een keer proberen, als The Prodigy of Pendulum langs komt heb ik een perfect moment.
Sorry, laatst afspraak met iemand gemaakt die daar ook graag heen wil. Zou wel heel toevallig zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik ben gewoon een verstokte LotR-fan
Internetquote:
Niks droevigs aan, daten via internetquote:Op donderdag 3 november 2011 14:28 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
Internethad al een paar maanden contact met haar, ook bellen etc. en ze wilde afspreken, ik ook dus. maar ik vind haar qua uiterlijk zoveel knapper, dat baart me wel zorgen.
Dan weet ik wel wat er die nacht gedaan is xDquote:Op donderdag 3 november 2011 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De enige keer dat ik drugs heb gebruikt was XTC met Newbie
Hij heeft meer ervaring dan ik op dat gebied.
Als ik een keer tijd heb, kan ik het wel laten weten danquote:Op donderdag 3 november 2011 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, laatst afspraak met iemand gemaakt die daar ook graag heen wil. Zou wel heel toevallig zijn.
Ik woon daar vlak bij. Als je daar heen gaat, laat maar weten. Ben wel een beetje benieuwd naar gezichten achter de namen eigenlijk.
Ach als je een leuke dag hebt dan maakt dat toch niet uit? Dan wil ze vast nog een keer afspreken! En wie weet wat er verder allemaal gaat gebeuren.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:28 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
maar ik vind haar qua uiterlijk zoveel knapper, dat baart me wel zorgen.
We werden er echt het tegenovergestelde van geil van hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 14:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan weet ik wel wat er die nacht gedaan is xD
Ik hoop het, dat ik ondanks de sociale fobie gewoon mezelf kan zijn, ik ga mn best doen want liever een blauwtje oplopen dan een groentje blijven.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:30 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ach als je een leuke dag hebt dan maakt dat toch niet uit? Dan wil ze vast nog een keer afspreken! En wie weet wat er verder allemaal gaat gebeuren.
Top. Ik geloof wel dat hij niet alle dagen open is.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik een keer tijd heb, kan ik het wel laten weten dan
Zelfs als je een blauwtje loopt, leer je er van.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:31 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
Ik hoop het, dat ik ondanks de sociale fobie gewoon mezelf kan zijn, ik ga mn best doen want liever een blauwtje oplopen dan een groentje blijven.
Klopt, op donderdag en zaterdag, als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Top. Ik geloof wel dat hij niet alle dagen open is.
Zo is het, altijd wanneer ik niets tot amper heb ondernomen heb Ik zo een vreselijke spijt dat ik niet meer geprobeerd had. Kijk, je date is al binnen dus er is sowieso blijk van interesse, betover haar nu met je woorden. En vergeet niet goed haar gezichtsuitdrukkingen en seinen in de gaten te houden, er zijn vaak maar een paar momenten dat je kan zoenen, en die mag je niet missen.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs als je een blauwtje loopt, leer je er van.
Dat staat op zijn kaartje, maar hij is wel eens vaker op. Ik zal er straks wel even langsrijden als ik naar werk ga.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, op donderdag en zaterdag, als ik het me goed herinner.
Ik ben er al eens eerder geweest, echt een gave winkel
Dat is nu t probleem, de dates komen wel (vooral via internet is dat simpel) maar in RL gaat het finaal mis. Ook weet ik niet wanneer een move te maken, stel ze wilt niet zoenen etc. zo klote, anyway ik ga er gewoon heen en hoop op t beste.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zo is het, altijd wanneer ik niets tot amper heb ondernomen heb Ik zo een vreselijke spijt dat ik niet meer geprobeerd had. Kijk, je date is al binnen dus er is sowieso blijk van interesse, betover haar nu met je woorden. En vergeet niet goed haar gezichtsuitdrukkingen en seinen in de gaten te houden, er zijn vaak maar een paar momenten dat je kan zoenen, en die mag je niet missen.
Nu leg ik echt mn phoon weg.
Dat stelt mij weer hoopvol. Bij mij gaat het allemaal prima als het eerste contact maar gelegd is en als ik weet dat er (een beetje) interesse is.quote:
Ook als je t via internet doet? want als je elkaar ontmoet is t toch wat anders..quote:Op donderdag 3 november 2011 14:53 schreef Sephael het volgende:
[..]
Dat stelt mij weer hoopvol. Bij mij gaat het allemaal prima als het eerste contact maar gelegd is en als ik weet dat er (een beetje) interesse is.
Nog niet geprobeerd, maar eerlijk gezegd ben ik ook nog niet echt op zoek.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:54 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
Ook als je t via internet doet? want als je elkaar ontmoet is t toch wat anders..
Pics van de ketting, anders is ie niet vet gaaf.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Vandaag heb ik mijn andere vet gave ketting weer om trouwens
Dit topic is voor mij echt de ultieme vorm van het ontwijken van het leren van mijn tentamen
Ach, ik heb ook een 9 gehaald door hier rond te hangen. Dan kun jij het ook best.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Dit topic is voor mij echt de ultieme vorm van het ontwijken van het leren van mijn tentamen
Calculusquote:Op donderdag 3 november 2011 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook een 9 gehaald door hier rond te hangen. Dan kun jij het ook best.
Waarvoor moest je leren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik nu ookquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Calculus
Een 9 ga ik niet halen vrees ik, maar voldoende moet lukkenOwja, Calculus. Maar is het dan niet begrijpen van de stof ipv stomme dingen uit je hoofd leren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik loop wat achter, denk ikquote:Op donderdag 3 november 2011 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, Calculus. Maar is het dan niet begrijpen van de stof ipv stomme dingen uit je hoofd leren?
Join the club, kon het halverwege het hoofdstuk niet laten toch de telefoon te pakken, wat hadden de vorige generaties het makkelijk , al die verleidingen -_-.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Werk ze!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ik ga naar werk.
Toedels en niet fappen he!
EDIT: en succes, voor de lerende mensen.
Danku, wil echt alles voldoende halen dit jaar, moet en zal mijn P halen zodat ik naar de Erasmus Universiteit kan volgend jaar voor de opleiding Rechten.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ik ga naar werk.
Toedels en niet fappen he!
EDIT: en succes, voor de lerende mensen.
Als je elkaar al kent via internet is de stap wel minder groot om over te gaan tot zoenen, denk ik, vooral als je er via chat al gesprekken over je eerste ontmoeting hebt gehadquote:Op donderdag 3 november 2011 15:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Join the club, kon het halverwege het hoofdstuk niet laten toch de telefoon te pakken, wat hadden de vorige generaties het makkelijk , al die verleidingen -_-.
@Rock
Het is ook moeilijk hoor, ben er zelf ook totaal geen held in, maar de zoen momenten moet je eerst verdienen natuurlijk. Heb een leuk los gesprek met haar, praat met name over haar interesses, zoek veel oogcontact, en wat ook belangrijk is, is dat er was fysiek contact aanwezig is. Vanuit het niets ineens elkaar vol op de bek pakken kan niet, je zal eerst met je hand op haar been moeten leggen bijv (of omgekeerd) , voordat je over kunt gaan op iets als zoenen.
Maat van min flikte het 2x in mijn aanwezigheid om met een meid te zoenen in de 2x dat we naar de pub gingen toen het uit was met zijn ex, ik ben echt niet minder knap dan hem, en ik vind mijzelf veel spontaner en meer talkative , het ligt dan volledig aan hoe je jezelf opstelt , wat die maat van min dus beter deed.
Dan moet je niet al je gesprekstof er doorheen gejaagd hebben in de chat gesprekken zodat je weinig onderwerpen heb om aan te snijden, met dode momenten kan het namelijk zeer pijnlijk worden (ik haat dode momenten tijdens gesprekken).quote:Op donderdag 3 november 2011 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je elkaar al kent via internet is de stap wel minder groot om over te gaan tot zoenen, denk ik, vooral als je er via chat al gesprekken over je eerste ontmoeting hebt gehad
Onze chatgesprekken zullen bij elkaar opgeteld wel minstens 2 of 3 volle dagen gespreksstof zijn nu, en we zijn nog lang niet uitgepraatquote:Op donderdag 3 november 2011 15:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan moet je niet al je gesprekstof er doorheen gejaagd hebben in de chat gesprekken zodat je weinig onderwerpen heb om aan te snijden, met dode momenten kan het namelijk zeer pijnlijk worden (ik haat dode momenten tijdens gesprekken).
Dan weet je dat het aardig goed zit in ieder geval xDquote:Op donderdag 3 november 2011 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze chatgesprekken zullen bij elkaar opgeteld wel minstens 2 of 3 volle dagen gespreksstof zijn nu, en we zijn nog lang niet uitgepraat
En als je dan zo veel met elkaar gepraat hebt, en je ziet elkaar voor het eerst in het echt, en dan is er ook nog eens een klik die ervoor zorgt dat je na 10 minuten film al niet meer van elkaar af kunt blijven, heb je eigenlijk al een soort van relatiequote:Op donderdag 3 november 2011 15:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan weet je dat het aardig goed zit in ieder geval xD
Ik ga er dus maar vanuit dat je die film nog een keer moet gaan kijken wil je hem echt gezien hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je dan zo veel met elkaar gepraat hebt, en je ziet elkaar voor het eerst in het echt, en dan is er ook nog eens een klik die ervoor zorgt dat je na 10 minuten film al niet meer van elkaar af kunt blijven, heb je eigenlijk al een soort van relatie
Dat heb ik de dag erna maar in mijn eentje gedaanquote:Op donderdag 3 november 2011 15:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga er dus maar vanuit dat je die film nog een keer moet gaan kijken wil je hem echt gezien hebben.
Dat ken ikquote:Op donderdag 3 november 2011 15:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga er dus maar vanuit dat je die film nog een keer moet gaan kijken wil je hem echt gezien hebben.
Was fur einz?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
Fuuuuu, voor de zoveelste keer heb ik een design weer eens nog niet eens uitgewerkt wanneer ik weer besluit toch maar iets totaal anders te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |