En als je dan zo veel met elkaar gepraat hebt, en je ziet elkaar voor het eerst in het echt, en dan is er ook nog eens een klik die ervoor zorgt dat je na 10 minuten film al niet meer van elkaar af kunt blijven, heb je eigenlijk al een soort van relatiequote:Op donderdag 3 november 2011 15:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan weet je dat het aardig goed zit in ieder geval xD
Ik ga er dus maar vanuit dat je die film nog een keer moet gaan kijken wil je hem echt gezien hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je dan zo veel met elkaar gepraat hebt, en je ziet elkaar voor het eerst in het echt, en dan is er ook nog eens een klik die ervoor zorgt dat je na 10 minuten film al niet meer van elkaar af kunt blijven, heb je eigenlijk al een soort van relatie
Dat heb ik de dag erna maar in mijn eentje gedaanquote:Op donderdag 3 november 2011 15:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga er dus maar vanuit dat je die film nog een keer moet gaan kijken wil je hem echt gezien hebben.
Dat ken ikquote:Op donderdag 3 november 2011 15:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga er dus maar vanuit dat je die film nog een keer moet gaan kijken wil je hem echt gezien hebben.
Was fur einz?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
Fuuuuu, voor de zoveelste keer heb ik een design weer eens nog niet eens uitgewerkt wanneer ik weer besluit toch maar iets totaal anders te maken.
Eerste jaar CMD op de HRO?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Webdesign voor een portfolio is de bedoeling.
Weet je nog: 'Dat heb ik al de hele dag willen doen'quote:Op donderdag 3 november 2011 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je dan zo veel met elkaar gepraat hebt, en je ziet elkaar voor het eerst in het echt, en dan is er ook nog eens een klik die ervoor zorgt dat je na 10 minuten film al niet meer van elkaar af kunt blijven, heb je eigenlijk al een soort van relatie
Ik weet het nog jaquote:Op donderdag 3 november 2011 16:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Weet je nog: 'Dat heb ik al de hele dag willen doen'
'Is het al zo laat'quote:Op donderdag 3 november 2011 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik de dag erna maar in mijn eentje gedaan
Halverwege de film viel de laptop uit omdat de accu leeg was, maar dat hadden we pas een uur daarna door
Ah ik dacht al, portfolio site leek mij niet iets voor jaren erboven.quote:
Waarom is een portfolio niet iets voor de jaren erboven?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah ik dacht al, portfolio site leek mij niet iets voor jaren erboven.
Maat van me is ook dit jaar begonnen overigens met CMD op de HRO, maar hij kan niet tekenen dus die is er nog niet bepaald vrolijk van geworden.
Net klaar met m'n equilibrium price hoofdstuk, moet ff uitpuffen na die saaiheid xD, vanavond bedrijfsrecht aan de beurt.quote:
Omdat je hem dan al gemaakt heb voor het cijfer.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom is een portfolio niet iets voor de jaren erboven?
Oh dan, dat scheelt. Ben dan wel bij gitaarles dacht ik... Ik moet morgen een natuurkunde proefwerk inhalen. Of een Latijn. Nouja, kan het dan toch pas morgen leren ik ga sowieso niet beiden doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Half 5 ja
Maar om half 8 ben ik alweer klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |