Ja sowieso, waarom zou je al die verzadigde extra vetten willenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:25 schreef Jac0bus het volgende:
Ik merk bij het aankomen van vet dat het vooral in mijn buik gaat zitten, beetje jammer is dat. Misschien overgaan op halfvolle melk in plaats van volle?
Het zou dit topic dan ook sieren om het meer over voeding te gaan/mogen hebben. Ik heb in deze draad redelijk wat dingen over voeding gelezen die normaliter "he, daar is een ander topic voor"-commentaar zie. Of men moet in SPT gewoon een algemeen voedingstopic gaan hebben en niet per se voor BB/krachttraining.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee man maar zou wel vet zijn als er in dit topic meer van die shit komt zoals Yuri_Boyka postte ipv al dat andere plaatjesdump gebagger.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Zooo, boekje uitgeprint
Sorry hoor, maar een pagina terug ging het over GB's aan eBooks en een topic terug over een shitlading aan Zyzz mp3'squote:
Ja, weet ik natuurlijk. Straks als ik geen student meer ben zal ik het boek voor m'n boekenkast kopen.quote:
Matt Furey is een fat fuck!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef Kroc het volgende:
ik zat eens te lezen in Combat Conditioning - Functional Exercises for Fitness and Combat Sports van Matt Furey en toen kwam ik die oefening tegen als 1 van de grote 3 oefeningen voor combat conditioning dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2011 09:06:15 ]
Okay Captain Knowitall.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Al die idioten hier met hun eetschema's en voedingsopname. Who gives a shit? Dat Jay Cutler daar mee te maken krijgt is logisch, maar een doorsnee krachttrainer niet. Eet gewoon om de 2 uur iets gezonds, sochtends veel koolhydraten, savonds meer eiwitten en je komt er wel. Al die dingen zijn zo overrated voor amateurs.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Al die idioten hier met hun eetschema's en voedingsopname. Who gives a shit? Dat Jay Cutler daar mee te maken krijgt is logisch, maar een doorsnee krachttrainer niet. Eet gewoon om de 2 uur iets gezonds, sochtends veel koolhydraten, savonds meer eiwitten en je komt er wel. Al die dingen zijn zo overrated voor amateurs.
Mensen die in de sportschool werken zijn meestal MBO'ers zonder kennis van zaken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef borstmelk het volgende:
ik ging vandaag om advies vragen over mijn voeding bij mij in de sportschool. ze zeiden daar dat brinta in de ochtend niet slim is, omdat je dan niet genoeg calorieën binnen krijgt..brinta is toch eigenlijk gewoon goed om te eten in de ochtend? voor bulken EN cutten?
Dan moet je meer brinta in je shakebeker flikkeren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef borstmelk het volgende:
ik ging vandaag om advies vragen over mijn voeding bij mij in de sportschool. ze zeiden daar dat brinta in de ochtend niet slim is, omdat je dan niet genoeg calorieën binnen krijgt..brinta is toch eigenlijk gewoon goed om te eten in de ochtend? voor bulken EN cutten?
Wat een kneus ben jij dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als dit serieus is, ja. Snap echt niet dat mensen die hier al lang rondlopen en al lang trainen niet de effecten van bepaalde dingen snappen, maarja wie ben ik, ook nog niet eens de moeite nemen om die info zelf op te zoeken.
pics van je shredded fysiek dat zonder zo'n overschat voedingschema bereikt isquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Thnx manquote:
Brinta bevat veel koolhydraten, dus veel energie. Het beste wat je kan eten als je sochtends opstaat is brinta!quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef borstmelk het volgende:
Nou dat zeg je nu wel, maar de meeste hebben echt geen MBO diploma hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mensen die in de sportschool werken zijn meestal MBO'ers zonder kennis van zaken.
Ja. Niet teveel luisteren naar de lutsertjes van de sportschool. 99% van de gasten die daar rondlopen hebben er totaal geen verstand van.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef borstmelk het volgende:
maar brinta is dus wel goed om bij je ontbijt te nemen dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |