abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103968277
Ik merk bij het aankomen van vet dat het vooral in mijn buik gaat zitten, beetje jammer is dat. Misschien overgaan op halfvolle melk in plaats van volle?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_103972275
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:25 schreef Jac0bus het volgende:
Ik merk bij het aankomen van vet dat het vooral in mijn buik gaat zitten, beetje jammer is dat. Misschien overgaan op halfvolle melk in plaats van volle?
Ja sowieso, waarom zou je al die verzadigde extra vetten willen :?
  vrijdag 4 november 2011 @ 21:35:50 #228
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_103975089
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Nee man maar zou wel vet zijn als er in dit topic meer van die shit komt zoals Yuri_Boyka postte ipv al dat andere plaatjesdump gebagger.
Het zou dit topic dan ook sieren om het meer over voeding te gaan/mogen hebben. Ik heb in deze draad redelijk wat dingen over voeding gelezen die normaliter "he, daar is een ander topic voor"-commentaar zie. Of men moet in SPT gewoon een algemeen voedingstopic gaan hebben en niet per se voor BB/krachttraining.

Mijn 2 centjes.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:36:45 #229
69994 seto
-|||--------|||-
pi_103982135
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Zooo, boekje uitgeprint :@
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:38:08 #230
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_103982215
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:36 schreef seto het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar een pagina terug ging het over GB's aan eBooks en een topic terug over een shitlading aan Zyzz mp3's :')

Romiger dan de Paus? :')
Confidence through competence
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:40:23 #231
69994 seto
-|||--------|||-
pi_103982323
Support Rippetoe bro.
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:41:31 #232
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_103982393
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:40 schreef seto het volgende:
Support Rippetoe bro.
Ja, weet ik natuurlijk. Straks als ik geen student meer ben zal ik het boek voor m'n boekenkast kopen.

Maar 't is kneiterduur, zeker vergeleken met Strength Training Anatomy van Delavier.
Confidence through competence
pi_103988000
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef Kroc het volgende:
ik zat eens te lezen in Combat Conditioning - Functional Exercises for Fitness and Combat Sports van Matt Furey en toen kwam ik die oefening tegen als 1 van de grote 3 oefeningen voor combat conditioning dus
Matt Furey is een fat fuck!
Elke dag, voor al 5 jaar lang stuurd je J, mij emails(matt@mattfurey.com & mattfurey@hotmail.com ) met bro-wetenschappen en andere bull.
Afmelden doet de beste man niet aan, ondanks de ondertitel.

Voorbeeld:Hi Jewboy Kyle,

You ever see what happens to bodybuilders who have big muscles -
but inflexible bodies?

Or big muscles with little function other than posing?

They get injured - easily.

In sports, players who do bodybuilding exercises are the first
to go down for the count - out for the season.

Years ago I tossed a bodybuilder through the air with a kung fu
technique and he screamed in agony BEFORE hitting the ground.

He was big and looked strong, but his muscles were counterfeit.
They served no worthwhile function.

On the other hand, the flexible athlete who is also strong, he's a
tough one to injure.

I'll show you how and why in my Combat Stretching program -
the one that gives you loose, strong and flexible limbs regardless of your age.

Be one of the first 50 to order today and you'll receive the bonuses promised on the page.

Best,

Matt Furey

[quote]Copyright, 2011, Matt Furey Enterprises, Inc. and the Psycho-Cybernetics Foundation, Inc. All rights reserved. Reproduction of any portion of this email is strictly prohibited without the express written consent of Matt Furey Enterprises, Inc. and/or the Psycho- Cybernetics Foundation, Inc. I may be compensated for any link you click in this email About Matt Furey Matt Furey is an internationally recognized expert in \the fields of self-development, fitness and martial arts. As President of the Psycho-Cybernetics Foundation, Inc., Furey has coaching programs that help people move upward in fitness, business and life itself. He is the author of the international best-sellers Combat Conditioning - and 101 Ways to Magnetize M-oney. Originally from Iowa, Furey moves back and forth between his homes in China and Tampa, Florida. Furey was a national collegiate wrestling champion (1985) and a world shuai-chiao kung fu champion (1997). His Barrier Breakthrough and Get Tough coaching programs have students from all over the world. http://mattfurey.com http://psycho-cybernetics.com http://chineseculturesecrets.com http://carpaltunnelfix.comMatt Furey Matt Furey Enterprises, Inc. Psycho-Cybernetics, LLC 10339 Birdwatch Drive Tampa, Florida, 33647, USA 813 994 8267 Phone 813 994 4947 FAX info@mattfurey.com [/quote]Click Here to Unsubscribe

Nog 1tje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2011 09:06:15 ]
pi_103988335
Gast wat de fok loop je allemaal te spammen voor troep...
pi_103988401
Ach, dan is hij maar een fraudeur. Ik heb dat boek 5 minuten doorgebladerd en het is inderdaad wel vooral opvulling van tekst waar hij ook 2 pagina's voor had kunnen gebruiken.
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:02:52 #236
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_103993111
Al die idioten hier met hun eetschema's en voedingsopname. Who gives a shit? Dat Jay Cutler daar mee te maken krijgt is logisch, maar een doorsnee krachttrainer niet. Eet gewoon om de 2 uur iets gezonds, sochtends veel koolhydraten, savonds meer eiwitten en je komt er wel. Al die dingen zijn zo overrated voor amateurs.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:09:04 #237
69994 seto
-|||--------|||-
pi_103993288
Goede eerste post bro.
Seto is zo ene baas he
pi_103993415
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:02 schreef Equites het volgende:
Al die idioten hier met hun eetschema's en voedingsopname. Who gives a shit? Dat Jay Cutler daar mee te maken krijgt is logisch, maar een doorsnee krachttrainer niet. Eet gewoon om de 2 uur iets gezonds, sochtends veel koolhydraten, savonds meer eiwitten en je komt er wel. Al die dingen zijn zo overrated voor amateurs.
Okay Captain Knowitall.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:14:19 #239
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_103993475
quote:
pi_103993630
ik ging vandaag om advies vragen over mijn voeding bij mij in de sportschool. ze zeiden daar dat brinta in de ochtend niet slim is, omdat je dan niet genoeg calorieën binnen krijgt..brinta is toch eigenlijk gewoon goed om te eten in de ochtend? voor bulken EN cutten?
pi_103993811
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef borstmelk het volgende:
ik ging vandaag om advies vragen over mijn voeding bij mij in de sportschool. ze zeiden daar dat brinta in de ochtend niet slim is, omdat je dan niet genoeg calorieën binnen krijgt..brinta is toch eigenlijk gewoon goed om te eten in de ochtend? voor bulken EN cutten?
Mensen die in de sportschool werken zijn meestal MBO'ers zonder kennis van zaken.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_103993848
quote:
Dan moet je meer brinta in je shakebeker flikkeren.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als dit serieus is, ja. Snap echt niet dat mensen die hier al lang rondlopen en al lang trainen niet de effecten van bepaalde dingen snappen, maarja wie ben ik, ook nog niet eens de moeite nemen om die info zelf op te zoeken.
Wat een kneus ben jij dan. :')
pi_103994013
maar brinta is dus wel goed om bij je ontbijt te nemen dus?
pi_103994147
quote:
pics van je shredded fysiek dat zonder zo'n overschat voedingschema bereikt is

oja en stats aub

(no homo)
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:35:10 #245
198371 Equites
pi_103994149
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:09 schreef seto het volgende:
Goede eerste post bro.
Thnx man
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:36:05 #246
198371 Equites
pi_103994183
quote:
Brinta bevat veel koolhydraten, dus veel energie. Het beste wat je kan eten als je sochtends opstaat is brinta!
pi_103995663
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:24 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mensen die in de sportschool werken zijn meestal MBO'ers zonder kennis van zaken.
Nou dat zeg je nu wel, maar de meeste hebben echt geen MBO diploma hoor.
Meestal zijn het dropouts met een korte cursus zoals AALO Docent Anatomie, klink heel wat maar stelt geen fuck voor.

:)
pi_103996635
CIOS :')
pi_103997599
Toch iets verbeterd met de deadlift gisteren, of eindelijk zwaar genoeg. Voor het eerst sore traps, vooral als ik een shrugbeweging maak.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_103998156
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef borstmelk het volgende:
maar brinta is dus wel goed om bij je ontbijt te nemen dus?
Ja. Niet teveel luisteren naar de lutsertjes van de sportschool. 99% van de gasten die daar rondlopen hebben er totaal geen verstand van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')