Doe eens lief jijquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:11 schreef Lithia het volgende:
Zelfs ademen is tegenwoordig al trollen. Hoepel toch op.
Oh haha, goede troll manquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik trollde (wat is de verleden tijd eigenlijk) door het heel vaak te zeggen...dat las je ook vaak in topics van De Villa/Oh Oh Cherso/Dames in de Dop dat mensen continu riepen dat ze mensen persoonlijk kennen dus vandaar.
Tuurlijk, voor altijdquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Doe jij ook eens lief.
Ik dacht dat jij mijn VI/PSV broeder was![]()
Gelukkig. Je hebt ook wel gelijk hoor, maar ik verveelde me gewoon op dat moment en was wel een beetje verbaas dat ik ineens een paar bekenden van me op TV zagquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor altijd
Dit heeft er ook niks mee te maken
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maar ze vliegen elk weekend terug naar nederland zodat ze in Valkenswaard uit kunnen gaan.
Ik denk dat het in de zomervakantie is opgenomen. Aangezien een aantal nog studeren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zijn dat zij er het eerst uit zijn gevlogen.
Wat voor een mongool ben je dan? Nooit ergens last van gehad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Uitgaan in Valkenswaard![]()
Paar keer geweest, alleen als ik ergens anders heenga dan de senaat ben ik al bij voorbaat verzekerd van ruzie
Dat ligt toch echt aan jezelf dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Uitgaan in Valkenswaard![]()
Paar keer geweest, alleen als ik ergens anders heenga dan de senaat ben ik al bij voorbaat verzekerd van ruzie
Kom op zeg, in de bora bora komt toch alleen maar kampvolk dat uit is op ruzie. Of ben jij er ook zo eentje van?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat voor een mongool ben je dan? Nooit ergens last van gehad.
Ja, want als ik iemand langer dan 1 seconde aankijk ligt het aan mij ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jezelf dan.
In de bora staat inderdaad veel kampvolk, er staan meer paupers dan normale mensen, dat sowieso, derhalve kom ik er ook niet zo vaak, maar als ik er ben heb ik nooit problemen. Ruzie in Valkenswaard valt sowieso wel mee, gezeik heb je overal, het is echt niet zo dat het in Valkenswaard extreem is ofzo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Kom op zeg, in de bora bora komt toch alleen maar kampvolk dat uit is op ruzie. Of ben jij er ook zo eentje van?
Je komt uit regio Eindhoven, naar ik aanneem. Dan zul je vast wel eens op stratumseind zijn geweest. Dus zeg nou eerlijk; de sfeer, gemoedelijkheid en sociale houding is daar toch veel beter dan in Valkenswaard (en wss ook andere omliggende dorpen). In Valkenswaard nemen veel mannen gewoon een overdreven patserige houding aan die me niet aanstaat. Zoals je zelf al zegt; veel paupers.quote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de bora staat inderdaad veel kampvolk, er staan meer paupers dan normale mensen, dat sowieso, derhalve kom ik er ook niet zo vaak, maar als ik er ben heb ik nooit problemen. Ruzie in Valkenswaard valt sowieso wel mee, gezeik heb je overal, het is echt niet zo dat het in Valkenswaard extreem is ofzo.
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja, want als ik iemand langer dan 1 seconde aankijk ligt het aan mij ja.
Alleen in de bora hoor, of ben je niet verder dan dat gekomen in Valkenswaard?quote:Op zondag 6 november 2011 18:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je komt uit regio Eindhoven, naar ik aanneem. Dan zul je vast wel eens op stratumseind zijn geweest. Dus zeg nou eerlijk; de sfeer, gemoedelijkheid en sociale houding is daar toch veel beter dan in Valkenswaard (en wss ook andere omliggende dorpen). In Valkenswaard nemen veel mannen gewoon een overdreven patserige houding aan die me niet aanstaat. Zoals je zelf al zegt; veel paupers.
Ze vinden het leuk om jou eruit te pakken doordat je een onzekere slungelachtige houding hebt ..quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja, want als ik iemand langer dan 1 seconde aankijk ligt het aan mij ja.
Nee, ook in de senaat en nog andere kroegen waarvan ik de naam niet meer weet en waar ik 3 seconden binnen ben geweest. Heb het over heel Valkenswaard. Maar jij komt zeker uit V'werd zelf of uit een van de omliggende dorpjes en zat op het were-di. Niet dat je dat hoeft te vertellen op een forum, maar dan snap ik het wel dat je veel mensen kent enzo en je daardoor wordt beïnvloed in je beeldvorming.quote:Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen in de bora hoor, of ben je niet verder dan dat gekomen in Valkenswaard?
Draag geen nickelsonjasjes en nike-airmax nee. Maar ben ook absoluut geen onzeker uitziende nerd ofzo.quote:Op zondag 6 november 2011 18:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze vinden het leuk om jou eruit te pakken doordat je een onzekere slungelachtige houding hebt ..
B&N op vrijdagavond loopt ook veel tuig rond. Eerste keer dat ik daar binnen stond had ik binnen tien minuten al drie opstootjes gezien.quote:Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen in de bora hoor, of ben je niet verder dan dat gekomen in Valkenswaard?
Van welk kamp kom jij dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:24 schreef Snaavel het volgende:
Broertje van een Newchick.. wie wil mij aanraken?
Welke?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:24 schreef Snaavel het volgende:
Hallo Mikequote:Op dinsdag 8 november 2011 18:24 schreef Snaavel het volgende:
Jouw moeder zeker?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:03 schreef MohammedJan het volgende:
Hallon hallon FOK!ers
De 3de aflevering komt Jennifer de vila binnen.
Die ken ik persoonlijk
Groetjes
HAHAHAHAHAHAHhhahahhHhHahHhb die malle Angel-Joy toch altijd met haar gekke fopjes en mopjes xDDDDquote:
Hahaha, ik ben grappig hè?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:06 schreef MohammedJan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHhhahahhHhHahHhb die malle Angel-Joy toch altijd met haar gekke fopjes en mopjes xDDDD
Maar neen, Jeniffer van NewChicks is niet mijn moeder.
Nee ook niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben grappig hè?!
Wie dan? Jouw zus zeker?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:32 schreef MohammedJan het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Ik ken wel de broer van een new chick omdat ik een new chick ken met een broertje.
Gaat het vaerken (zoals ze dat in Brabant zeggen hiiiiii) er eindelijk uit?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:03 schreef MohammedJan het volgende:
Hallon hallon FOK!ers
De 3de aflevering komt Jennifer de vila binnen.
Die ken ik persoonlijk
Groetjes
Ja had ze ook maar zo'n makeup doos. En kan iemand die homo van een Bas even afschieten? Weer een aflevering met die dikke.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef bosi_wa het volgende:
Dat schorre dikke wijf![]()
"ughh, ja ik ben niet zo slank als de rest, en minder knap, mja. Ik val niet iedere dag met mn hoofd in de makeupdoos"
"Maar ik ben wel lekker mezelluf!_!"
Royal sadness
Tja, ik kan me voorstellen dat je wat geërgerd raakt als je continu wordt afgewezen en dan er zoiets uitflapt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef bosi_wa het volgende:
Dat schorre dikke wijf![]()
"ughh, ja ik ben niet zo slank als de rest, en minder knap, mja. Ik val niet iedere dag met mn hoofd in de makeupdoos"
"Maar ik ben wel lekker mezelluf!_!"
Royal sadness
Nee, niet geneukt. Volgende week wordt er wel geneukt zoals te zien was in de preview.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:51 schreef Steengeyl het volgende:
Maargoed, is er nog beetje geneukt afgelopen uitzending? Zag het staat op tvgids.nl maar heb het uiteraard gemist.
Zou wel toepasselijk zijn als ineens Kamphuijs of Van Binsbergen binnen komen en die dames he-le-maal uitwonen
Waarschijnlijk Jennifer... zoals ze reageert op een reactie op d'r facebook paginaquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:53 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Nee, niet geneukt. Volgende week wordt er wel geneukt zoals te zien was in de preview.
Die komt volgende aflevering ipv Britt. Britt staat niet in de OP.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:09 schreef Meloewa het volgende:
er waren toch 4 blonde en een brunette als ik die foto's bekijk op pagina 1?(kijk aflevering 1)
Wie heeft haar haar geverfd...
[ afbeelding ]
Deze zit die er wel in of is die veranderd met haarkleur?
Oh oke, gaat die Britt dan ineens weg?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die komt volgende aflevering ipv Britt. Britt staat niet in de OP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |