Valkenswaard?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twee van die koeien komen uit m'n dorp gek, ik schaam me kapot.
Ja.quote:
Allemaal waar.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
Brabantse chicks.
Brabantse nachten zijn lang.
Hoezo, moeten ze dan maar 5 saaie schapen kiezen omdat die toevallig wel knap zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Allemaal waar.
Alleen dan wel jammer dat ze voor dit programma 5 van die lompe koeien hebben gekozen, zoveel ontzettend lekkere chicks in Brabant en dan kies je die 5. Jammer.
Ik heb liever een saai maar toch knap schaap dan die Britt.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, moeten ze dan maar 5 saaie schapen kiezen omdat die toevallig wel knap zijn? Met dit soort meiden weet je tenminste dat er gegarandeerd actie komt, omdat zij een schijt aan alles mentaliteit hebben.
Kut voor je.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb liever een saai maar toch knap schaap dan die Britt.
Ontzettend.quote:
Ik denk dat de dames van ''hogere kwaliteit'' zichzelf ook niet opgeven voor zo'n programma, ze zochten wijven die geen zelfrespect hebben en veel zuipenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Allemaal waar.
Alleen dan wel jammer dat ze voor dit programma 5 van die lompe koeien hebben gekozen, zoveel ontzettend lekkere chicks in Brabant en dan kies je die 5. Jammer.
Nou ik had echt wel 5 knappere wijven zonder zelfrespect die veel zuipen kunnen vinden hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:41 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames van ''hogere kwaliteit'' zichzelf ook niet opgeven voor zo'n programma, ze zochten wijven die geen zelfrespect hebben en veel zuipen
Gaat erom of ze ook hun laagheid willen vertonen op de televisie. En als RTL die niet kan vinden kan jij die ook niet vinden schat.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik had echt wel 5 knappere wijven zonder zelfrespect die veel zuipen kunnen vinden hoor.
Zeker wel, maar ik denk niet dat het probleem was dat RTL ze niet kon vinden. Ik denk dat RTL gewoon bewust gezocht heeft naar meiden die een beetje ordinair ogen zodat de kijkers ze lekker af kunnen kraken.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:01 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Gaat erom of ze ook hun laagheid willen vertonen op de televisie. En als RTL die niet kan vinden kan jij die ook niet vinden schat.
De meeste vrouwen zijn toch hoeren, alleen is ditmaal het wisselgeld net wat anders.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik was wel even verbaasd toen ik hoorde dat als iemand 3 nachten zonder kerel slaapt ze dan naar huis moet! wat een sloerieprogramma is het toch ook
Ik beaam dit.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Allemaal waar.
Topickiller.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:55 schreef bouwesuperman het volgende:
IK WIL ZE NEUKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Missie geslaagd.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik denk niet dat het probleem was dat RTL ze niet kon vinden. Ik denk dat RTL gewoon bewust gezocht heeft naar meiden die een beetje ordinair ogen zodat de kijkers ze lekker af kunnen kraken.
iddquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:55 schreef bouwesuperman het volgende:
IK WIL ZE NEUKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die 2 waar jij het over hebt zitten in de vriendengroep van het zusje van een maat van mijquote:
idd ja. ik voorzie voor volgend jaar een programma waarin mensen verplicht moeten neukenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik was wel even verbaasd toen ik hoorde dat als iemand 3 nachten zonder kerel slaapt ze dan naar huis moet! wat een sloerieprogramma is het toch ook
Genot.quote:
Haha, op eenzelfde soort manier ken ik er ook twee. Heb wel eens met die Tamara staan buurten, is op zich geen onaardig meiske.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die 2 waar jij het over hebt zitten in de vriendengroep van het zusje van een maat van mij.
Hebben wel meer vrouwen last vanquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:30 schreef Moffol het volgende:
[..]
Zonder make-up is dat ook een trol.
met ook, maar ik zal wel weer de enige zijn. vieze nep plamuurkop en ze ziet eruit alsof ze elke dag opstaat met een lul in dr reet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:30 schreef Moffol het volgende:
[..]
Zonder make-up is dat ook een trol.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
met ook, maar ik zal wel weer de enige zijn. vieze nep plamuurkop en ze ziet eruit alsof ze elke dag opstaat met een lul in dr reet.
quote:Naam: Tamara
Leeftijd: 20
Dagelijkse leven: gaat volgend jaar als ze haar HBO heeft afgerond seksuologie studeren
De praatgrage Tamara is het moedertje in huis, het zorgzame type. Ze is netjes, poetst en als het niet schoon is, pikt ze dat net als 'ons mam' niet.
Tamara hoeft geen fotomodel of anabolenbinkie, want van een schone tafel eet je niet alleen. Wel moet hij hersens hebben en er goed uitzien. Hoewel seks belangrijk voor haar is (ze hoeft geen vent waar ze drie keer per dag langsloopt en die niks wil), is knuffelen en intimiteit net zo belangrijk.
Er zijn er ook genoeg die het omgekeerde hebben. Dan is het zo van: Zonder make-upquote:
Die ken ik toch vrij weinig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:56 schreef Daaps het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg die het omgekeerde hebben. Dan is het zo van: Zonder make-up, met make-up
.
Haha, ik heb ze ook gespot!quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:01 schreef Robophatt het volgende:
Lol ik kwam gisteren Tamara en Britt tegen in Valkenswaard
Volgens mij heb ik ze daar ook weleens gezien.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:01 schreef Robophatt het volgende:
Lol ik kwam gisteren Tamara en Britt tegen in Valkenswaard
ja natuurlijk, maar ze vliegen elk weekend terug naar nederland zodat ze in Valkenswaard uit kunnen gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:00 schreef Robophatt het volgende:
Ik was behoorlijk aangeschoten () en begon tegen ze aan te lullen. Waren nog best aardig ook
Maar zijn die opnames niet nog bezig?
Uitgaan in Valkenswaardquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maar ze vliegen elk weekend terug naar nederland zodat ze in Valkenswaard uit kunnen gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha die Beer ken ik wel, regelmatig tegen gekomen met het uitgaan.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Zoals ik eerder al zei, die Beer ken ik een beetje IRL
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ken er een paar persoonlijk wie wil me aanraken?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, op eenzelfde soort manier ken ik er ook twee. Heb wel eens met die Tamara staan buurten, is op zich geen onaardig meiske.
Gast, we weten het nu welquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gast, we weten het nu welBen je er trots op ofzo?
Haha, man ik was gewoon aan het trollen (wel succesvol blijkbaar)quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gast, we weten het nu welBen je er trots op ofzo?
Hoe is zeggen dat je ze kent trollen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, man ik was gewoon aan het trollen (wel succesvol blijkbaar):P Natuurlijk ben ik daar niet trots op.
Ik trollde (wat is de verleden tijd eigenlijk) door het heel vaak te zeggen...dat las je ook vaak in topics van De Villa/Oh Oh Cherso/Dames in de Dop dat mensen continu riepen dat ze mensen persoonlijk kennen dus vandaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is zeggen dat je ze kent trollen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |