Jouw moeder zeker?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:03 schreef MohammedJan het volgende:
Hallon hallon FOK!ers
De 3de aflevering komt Jennifer de vila binnen.
Die ken ik persoonlijk
Groetjes
HAHAHAHAHAHAHhhahahhHhHahHhb die malle Angel-Joy toch altijd met haar gekke fopjes en mopjes xDDDDquote:
Hahaha, ik ben grappig hè?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:06 schreef MohammedJan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHhhahahhHhHahHhb die malle Angel-Joy toch altijd met haar gekke fopjes en mopjes xDDDD
Maar neen, Jeniffer van NewChicks is niet mijn moeder.
Nee ook niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben grappig hè?!
Wie dan? Jouw zus zeker?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:32 schreef MohammedJan het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Ik ken wel de broer van een new chick omdat ik een new chick ken met een broertje.
Gaat het vaerken (zoals ze dat in Brabant zeggen hiiiiii) er eindelijk uit?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:03 schreef MohammedJan het volgende:
Hallon hallon FOK!ers
De 3de aflevering komt Jennifer de vila binnen.
Die ken ik persoonlijk
Groetjes
Ja had ze ook maar zo'n makeup doos. En kan iemand die homo van een Bas even afschieten? Weer een aflevering met die dikke.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef bosi_wa het volgende:
Dat schorre dikke wijf![]()
"ughh, ja ik ben niet zo slank als de rest, en minder knap, mja. Ik val niet iedere dag met mn hoofd in de makeupdoos"
"Maar ik ben wel lekker mezelluf!_!"
Royal sadness
Tja, ik kan me voorstellen dat je wat geërgerd raakt als je continu wordt afgewezen en dan er zoiets uitflapt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef bosi_wa het volgende:
Dat schorre dikke wijf![]()
"ughh, ja ik ben niet zo slank als de rest, en minder knap, mja. Ik val niet iedere dag met mn hoofd in de makeupdoos"
"Maar ik ben wel lekker mezelluf!_!"
Royal sadness
Nee, niet geneukt. Volgende week wordt er wel geneukt zoals te zien was in de preview.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:51 schreef Steengeyl het volgende:
Maargoed, is er nog beetje geneukt afgelopen uitzending? Zag het staat op tvgids.nl maar heb het uiteraard gemist.
Zou wel toepasselijk zijn als ineens Kamphuijs of Van Binsbergen binnen komen en die dames he-le-maal uitwonen
Waarschijnlijk Jennifer... zoals ze reageert op een reactie op d'r facebook paginaquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:53 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Nee, niet geneukt. Volgende week wordt er wel geneukt zoals te zien was in de preview.
Die komt volgende aflevering ipv Britt. Britt staat niet in de OP.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:09 schreef Meloewa het volgende:
er waren toch 4 blonde en een brunette als ik die foto's bekijk op pagina 1?(kijk aflevering 1)
Wie heeft haar haar geverfd...
[ afbeelding ]
Deze zit die er wel in of is die veranderd met haarkleur?
Oh oke, gaat die Britt dan ineens weg?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die komt volgende aflevering ipv Britt. Britt staat niet in de OP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |