quote:Ik zag een muis!
Waar?
Daar op de trap
Waar op de trap?
Nou daar!
Een kleine muis op klompjes
Nee, 't is geen grap
't Ging van klip klippedieklap op de trap
Oh, ja!
quote:Er was eens een muisje in mooi Amsterdam
Die zat in een molen heel stiekem verscholen
Hij dacht bij zichzelf: wat is het toch fijn
Een muis in een molen in Mokum te zijn
Ajax dat overwintertquote:
Amen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:30 schreef msnk het volgende:
Ajax die tweede gaat worden bedoel jeWho the fuck is Lyon
Vreselijke vent met een vreselijke kutstem.quote:
Is goed, oliebol.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vreselijke vent met een vreselijke kutstem.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:27 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, al dat twitterende tuig zit in de Starbucks.
tuurlijk niet, niemand is perfect.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hoi ik ben een Feyenoorder.
U mad?![]()
Amsterdammer....quote:Op donderdag 3 november 2011 11:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hoi ik ben een Feyenoorder.
U mad?![]()
Oke ben nu voor denbosch, geef toch geen fuck om voetbalquote:Op donderdag 3 november 2011 12:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan moet je voor Den Bosch zijn.
Moet ja.
Ik zat mobielquote:Op donderdag 3 november 2011 15:36 schreef msnk het volgende:
Eerst stond er alleen "met", dus dit is al heel wat vooruitgang![]()
Kunnen ze iets met kwaliteit neerzetten!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef Againzender het volgende:
het 538 koninginnedag feest op het museumplein gaat niet door. nieuw beleid gemeente.
Wat wilde jij dat het zou worden danquote:Op donderdag 3 november 2011 20:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zat mobielEn Misstique wilde niet aanpassen wat ik had gesuggereerd als titel.
Zie:quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat wilde jij dat het zou worden dan?
als het dan ook makkelijker wordt om kleine feestjes te geven dan zou dat wel mooi zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:16 schreef Ladylicious het volgende:
Ik lees dat ze naast het 538-gebeuren op het Museumplein nu ook Loveland en Apekooi willen schrappen. Koninginnedag wordt gewoon bruut verkracht
maar ondertussen mag je ook geen kleine initiatieven startenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Van der Laan. Ik ben blij dat die massale feesten buiten het centrum gehouden moeten gaan worden.
Laten we het maar houden bij de vrijmarkt in het Vondelpark, en daarna kruipen we allen lekker christelijk om 12 uur in het bed voor een siesta.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Van der Laan. Ik ben blij dat die massale feesten buiten het centrum gehouden moeten gaan worden.
Heb je deels ook zelf in de hand natuurlijk, gewoon ergens neer plempen. Kratje pils ernaast, knallen maarquote:Op donderdag 10 november 2011 14:32 schreef Merel1808 het volgende:
Ik hou echt niet van Koninginnedag, en vooral niet in A'dam.. Al dat kansloos achter elkaar aanschuifelen met een lauw blikje bier dat je 5 euro heeft gekost
gewoon de juiste feestjes kiezen.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:32 schreef Merel1808 het volgende:
Ik hou echt niet van Koninginnedag, en vooral niet in A'dam.. Al dat kansloos achter elkaar aanschuifelen met een lauw blikje bier dat je 5 euro heeft gekost
jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:30 schreef msnk het volgende:
En toch zou het kut zijn als AT5 moet verdwijnen.
Die spelvoutenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:21 schreef WammesWaggel het volgende:
De website helemaal
De FP van Fok! is professioneler
zie nu 020 live, gaan ze met een live verbinding door de stad rijden om te kijken bij een tramstoringquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:31 schreef Juicyhil het volgende:
AT5 is de jaren wel wat achteruit gegaan vind ik.
Dat ze de GVB maar dicht op de huid blijven zitten, prutsers als het op de tram aan komt!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zie nu 020 live, gaan ze met een live verbinding door de stad rijden om te kijken bij een tramstoring
Voor ons een vraag (eigenlijk niet eens) en voor jezelf een weet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom heb ik nooit het amsterdam topic gevolgd
Mocro's hadden het koud?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Mascini het volgende:
Net op een brug op de ceintuurbaan (ongeveer ter hoogte van ferdinand bol/die avondwinkel, was niet bepaald aan het opletten omdat ik achterin de auto zat) een scooter in de fik gezien, enorme vlam. Echt zonde...
Kunnen niet genoeg scooters afbrandenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Mascini het volgende:
Net op een brug op de ceintuurbaan (ongeveer ter hoogte van ferdinand bol/die avondwinkel, was niet bepaald aan het opletten omdat ik achterin de auto zat) een scooter in de fik gezien, enorme vlam. Echt zonde...
Hey Shar!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom heb ik nooit het amsterdam topic gevolgd
Nog voorkeuren?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:52 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil morgen het centrum in om wat te drinken. Wat zijn een beetje toffe barretjes? Ben eerlijk gezegd nooit verder gekomen dan Jantje's Verjaardag...
Ziet er leuk uit inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:23 schreef Merel1808 het volgende:
Coco's outback (en daarna Coco's afterpartygrot, of hoe het ook mag heten) is ook echt geniaal
Leuk tijdens sneeuw ja rondjes rennenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef AMDB het volgende:
Ik sport eigenlijk nog steeds niet hierMaar afgelopen half jaar wel dagelijks half uur heen en terug naar de VU gefietst, dan is het ook niet heel erg nodig. Na volgende week echter veel minder college voor de rest van het jaar. Ook maar weer eens gaan hardlopen ergens. En gewoon lekker buiten, tenzij er sneeuw ligt.
Ik zit bij www.fitness365.nlquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:24 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Leuk tijdens sneeuw ja rondjes rennen![]()
Maar ja als ik geen goede sportschool vind moet ik ook maar rondjes rennen in Amsterdam okokok, durf ik dat?
Ohh open dag ga ik zeker checken! 7 januari ga ik over naar Amsterdam dus 8 januari moet lukken. Thanksquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:27 schreef Juicyhil het volgende:
Nou ja, uitgaan gaat weer niet door
[..]
Ik zit bij www.fitness365.nl
Prima sportschool hoor
(ze hebben begin volgende maand een open dag, dus dan kun je ook eens proberen)
Gewoon aansluiten bij de rij hardlopers in het Vondelpark of Sloterparkquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:24 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Leuk tijdens sneeuw ja rondjes rennen![]()
Maar ja als ik geen goede sportschool vind moet ik ook maar rondjes rennen in Amsterdam okokok, durf ik dat?
Doag doe wel rondje kalverstraat dan!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon aansluiten bij de rij hardlopers in het Vondelpark of Sloterpark
Ik heb nog wel een mooie berging van 6m2quote:Op maandag 28 november 2011 13:46 schreef Opdekop het volgende:
Hoi Amsterdammmmm, toevallig iemand die (of ergens een connectie heeft met) een beschikbare woonruimte voor de periode januari t/m april 2012? Budget maximaal 400eu incl?
Ja echt al is het een bezemkast hoor ik kruip overal in waar een bed in past! Waar woont die berging van jou en wat kostie?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:38 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie berging van 6m2
Op een zaterdag vlak voor kerst, leuk wandelrondje gaat dat wordenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:37 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Doag doe wel rondje kalverstraat dan!
Zo hopeloos op zoek? Waarom eigenlijk voor die maanden op zoek? Nogal kort!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:40 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja echt al is het een bezemkast hoor ik kruip overal in waar een bed in past! Waar woont die berging van jou en wat kostie?
ik doe bijna al mijn vervoer met de (bak-)fiets. Dat is ook al goed voor de conditiequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:15 schreef Opdekop het volgende:
Waar sporten jullie in Amsterdam? Heb wel een aantal sportscholen gevonden maar heb natuurlijk nul komma nul informatie, behalve wat er op de sites staat (altijd prachtige verhalen)..
The Temple leek me wel interessant..
Ik ga toch ook niet fietsen in een sportschool...quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe bijna al mijn vervoer met de (bak-)fiets. Dat is ook al goed voor de conditie
Gooi even een lijntje uit in de gracht, sowieso binnen 1 minuut 30 fietsenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:25 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een redelijke fiets te koop?
Vanwege stage. Vier maanden valt best mee toch qua kortheid..quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zo hopeloos op zoek? Waarom eigenlijk voor die maanden op zoek? Nogal kort!
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:57 schreef Opdekop het volgende:
Gooi even een lijntje uit in de gracht, sowieso binnen 1 minuut 30 fietsen
Vraag rondje vrienden of mensen die mensen kennen die een muzikale opleiding volgen. Denk dat je bij een eckte instelling snel veel geld kwijt bent. Je kunt jezelf ook leren met tabs (google).quote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef Zocalo het volgende:
Als ik goedkoop gitaarles wil (zodra ik weer geld heb), wat is aan te raden? Ik ben beginner, dus hoeft niet zo luxe allemaal...
Nee, dat is juist het probleemquote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef Opdekop het volgende:
Je kunt jezelf ook leren met tabs (google).
Ik heb een tijd lang gesport bij FitnessFirst de kolk (nu Healtcity) en nu bij FitforFree Haarlemmer Houttuinen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:15 schreef Opdekop het volgende:
Waar sporten jullie in Amsterdam? Heb wel een aantal sportscholen gevonden maar heb natuurlijk nul komma nul informatie, behalve wat er op de sites staat (altijd prachtige verhalen)..
The Temple leek me wel interessant..
Wow... Eng moment zekerquote:Op maandag 16 januari 2012 01:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Zeker dapper
Zag vanmiddag een vrouw met een baby-tweeling bijna in het IJ vallen, geen idee of ik een duik in dat koude water aandurf hoor.
Was ook niet heel moeilijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |