SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Wat voor type val jij op eigenlijk?quote:
Schattig, niet dik.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat voor type val jij op eigenlijk?Dat helpt bij het zoeken.
Jemigquote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhhhhh morgen weer een tas mee van 25 kilo naar school![]()
Arm schaapje.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Nah, okee.. geen 25.. maar wel 3 van mijn zwaarste boekenen laptop.. meh... en van half 9 tot half 5 naar school
Neem dan je e-boeken mee.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Nah, okee.. geen 25.. maar wel 3 van mijn zwaarste boekenen laptop.. meh... en van half 9 tot half 5 naar school
Nee manquote:
Je-zus.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee manEchte boeken
Met mooie kaften
En zeker als ze al oud zijn, dan ruiken ze zo lekker gezellig
Kasten voel boeken man, niet van die walgelijke dingen.
Ik heb ook geen e-boeken hoor. Lijkt me alleen wel handig.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee manEchte boeken
Met mooie kaften
En zeker als ze al oud zijn, dan ruiken ze zo lekker gezellig
Kasten voel boeken man, niet van die walgelijke dingen.
Het gaat meer om mijn ogen die moe worden door alleen naar het scherm te kijkenquote:
Oh, nee, dat is nog niet eens zo het probleemquote:Op woensdag 2 november 2011 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het gaat meer om mijn ogen die moe worden door alleen naar het scherm te kijken
O mijn godquote:Op woensdag 2 november 2011 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo maar eens slapen! En ik wil nog even zeggen dat ik Gers lekker vind!
[ afbeelding ]
Dat en ik vond het sowieso al niet. Getsie zeg. Raar haar ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:53 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar.
Kansloze tats...
Neen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat en ik vond het sowieso al niet. Getsie zeg. Raar haar ook.
Heb ik geen problemen mee hoor! Heb ze zelf ooK!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:59 schreef Bloempje. het volgende:
Nou, veel plezier he. Moet ie wel z'n shirt aanhouden, anders zie je die lelijke tekeningetjes.
Niet op lelijke plekken.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee hoor! Heb ze zelf ooK!
Zijn die wel tof ja?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee hoor! Heb ze zelf ooK!
Tof welquote:Op woensdag 2 november 2011 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb deze, maar dan kleiner en wat meer in het midden van mijn onderarm, dus niet zo dicht bij mijn pols. [ afbeelding ]
En ik heb een schorpioen op mijn onderbeen..
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:07 schreef Renesite het volgende:
Ik schrokte wel toen-ie ze broek uit deed de eerste keer!!!
![]()
Door het verkeerde gebruik van het werkwoord schrikken staat er opeens iets heel vies.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:07 schreef Renesite het volgende:
Ik schrokte wel toen-ie ze broek uit deed de eerste keer!!!
![]()
Oh gadver zeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Door het verkeerde gebruik van het werkwoord schrikken staat er opeens iets heel vies..
Klootzakquote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Door het verkeerde gebruik van het werkwoord schrikken staat er opeens iets heel vies..
Kom oooopquote:Op woensdag 2 november 2011 23:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik lees gewoon wat er staat, dat jullie nu foutief Nederlands niet herkennen....
Neenee oude viespeuk, nu hebben we je door.quote:
Nee gekkerd, heb 'm nog nooit in mijn mond kont neus of oor gehad. Getsie. In die 4 maanden? Neeee johquote:Op woensdag 2 november 2011 23:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neenee oude viespeuk, nu hebben we je door.
Niet eens in je neus? Jezus, dat vind ik wel een beetje preuts van je hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee gekkerd, heb 'm nog nooit in mijn mond kont neus of oor gehad. Getsie. In die 4 maanden? Neeee joh
Zo zijn wij. Homosex is vies. Lief een tongetje draaien okay, maar meer is gewoon niet goed. Zo hep die god da nie gewild ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet eens in je neus? Jezus, dat vind ik wel een beetje preuts van je hoor.
Jeetje mina.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:12 schreef HappyBob het volgende:
Kelly Slater wereldkampioen voor de 11e keer.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
Awwwww. Fail en toch leuk..
droom zachtquote:Op woensdag 2 november 2011 23:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi lieve jongen met de toffe UI.
Tevens welterusten.
Jajajaja, ik krijg het net binnenquote:
Hij had nog een roze kanten string aan.quote:
Precies, er moet wat te raden overblijvenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hou het spannend altijd toch
Kant? Ik dacht gewoon katoen, hij is niet rijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij had nog een roze kanten string aan.
Neenee, kant. Die zijn niet zo duur hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Kant? Ik dacht gewoon katoen, hij is niet rijk.
Wie hebben er hier een relatie dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 07:56 schreef Crocodi1e het volgende:
Dus het is hier de bedoeling dat we FOK!ers koppelen, als in een relatie?
Intuitieeeeequote:
Lijkt me niet goed dat je FOK!kers gaat matchen.. Bah..quote:Op donderdag 3 november 2011 07:56 schreef Crocodi1e het volgende:
hoi, neuken?quote:Op donderdag 3 november 2011 07:56 schreef Crocodi1e het volgende:
Voor speciale gelegenhedenquote:Op donderdag 3 november 2011 09:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sinds wanneer gebruik jij PI's Jan?
goedemorgenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:13 schreef Bloempje. het volgende:
Ik werd wakker van broertje dat kei en keihard gitaar speelt
Ja hij kan het wel goed, alleen hij gaat er ook bij zingenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
goedemorgenkan hij het wel een beetje goed of was het wakker worden onder het genot van valse gitaargeluiden ?
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie maakt even mijn huiswerk?
6. Stel, de heer Albert wordt aangehouden, omdat hij verdacht wordt van lidmaatschap
van de in opgave 1 genoemde criminele organisatie. Wanneer is de heer Albert verdachte als bedoeld in het Wetboek van Strafvordering (Sv)?
Als hij z'n piemel in het openbaar toont
7. Stel, aan verdachte is ten laste gelegd dat: ‘hij op of omstreeks 28 april 2010 te X, gemeente Y,, tezamen en in vereniging met één of meer anderen, althans alleen, opzettelijk en met voorbedachten rade een persoon, [slachtoffer], heeft mishandeld.’ Kan de rechter betrokkene veroordelen als wettig en overtuigend het ten laste gelegde bewezen kan worden?
Hij is een vrij man kan doen wat ie wil we wonen in Nederland
8. Willy is al jaren verslaafd aan wiet. Om zijn ‘hobby’ te kunnen bekostigen werkt hij bij de Albert Heijn in Haren. Door de financiële crisis wordt Willy echter op 11 maart 2009 ontslagen. Om te kunnen blijven blowen besluit Willy een plantage op te richten bij hem op de zolder. Zijn vriend Harry heeft veel verstand van zaken en bied aan om Willy te helpen. De buren krijgen echter in de gaten wat er gaande is bij Willy op de zolder. Vooral de doordringende geur en vel licht 24 uur per dag kunnen maar een ding beteken: ‘wietplantage’.
Politieagenten arriveren op 11 maart 2010 en nemen Willy mee voor verhoor. Zij delen Willy mede dat hij verdacht wordt van telen, bereiden en van bewerken van wiet (art. 3 onder B jo. art. 11 lid 2 Opiumwet).
a. Hoe lang mag Willy maximaal worden opgehouden voor verhoor?
1,5 uur want dan heeft ie weer zin om te gaan blowen
b. Na Willy te hebben gehoord, besluit de OvJ om hem in verzekering te stellen. Dit zou
namelijk in het belang van de onderzoek zijn. Mag dit?
Altijd handig zo'n verzekering toch
9. Gerben is ten laste gelegd ‘dat hij op 16 februari 2010 in het warenhuis V&D aan de Grote Markt in Groningen opzettelijk en wederrechtelijk met een hamer een roltrap heeft beschadigd’.
a. Is de wederrechtelijkheid hier bestanddeel of element?
bestanddeel
b. Wat betekent in casu (in dit geval) wederrechtelijk?
hammertime
c. Stel dat Gerben niet op 16 februari maar op 1 maart de roltrap heeft beschadigd. Welke uitspraak dient de rechter te doen?
Maart heeft een staart, jammer dat je moeder je heeft gebaard
d. Stel dat Gerben op 16 februari de roltrap met een hakbijl heeft bewerkt. Welke uispraak dient de rechter te doen?
Hey Gerben, dat mag jij helemaal niet doen vlegel !
10. die moet je zelf even doen Patrique
Morgen weer evenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:18 schreef Furdinand het volgende:
Zijn er nu toevallig mensen op Utrecht centralll?
Is makkelijk man, maak zelf. Ik ga morgen cupcakes maken, die zijn lekkerder, kun je beter die komen stelen denk. Ik ben bij Klipsje morgen, zie ik je danquote:
Hoebedoeljedatwashij?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat was Furdi.
Supsup, Bietsje?
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoebedoeljedatwashij?
niet veel, daar?
Hij zit naast me, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoebedoeljedatwashij?
niet veel, daar?
Je bent zn verjaardag vergetenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij zit naast me, dat bedoel ik.
Hoi Bietsj.
Hier is het gezelliggg. Waarom verdrietige PI alles dannn?
OMG.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent zn verjaardag vergeten
Ga lekker uit, genoeg jongens die je kan krijgen denk ik.. OOk al is het maar voor 1x keiharde sex!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Klopt.. Ik zit vol jaloezie.
Nee joh ben je gek ik ben een Fok!ker. XD.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga lekker uit, genoeg jongens die je kan krijgen denk ik.. OOk al is het maar voor 1x keiharde sex!
Jij zelf, Hup Hup, met die luie reet van je bank af!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wie ging er voor mij koken vandaag trouwens?
Je bedoelt dat je mensen hebt waarmee je kan WhatsAppen? Of heb je die mensen niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb nergens last van, maar ok.
Ik kan gewoon WhatsAppen met mensen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je mensen hebt waarmee je kan WhatsAppen? Of heb je die mensen niet?
Ahaaaa!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon WhatsAppen met mensen.
RIPquote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef Beach het volgende:
Ik heb geen Whatsapp dus mij maakt het niet uit, maar ik vind het wel vervelend voor de getroffenen.
Dankje! Lief van je! Hoe was je dag?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef Beach het volgende:
Ik heb geen Whatsapp dus mij maakt het niet uit, maar ik vind het wel vervelend voor de getroffenen.
Wat vond je van mn mail ?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef Beach het volgende:
Ik de hele dag, afspreken?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef HappyBob het volgende:
Jan, hoe laat ben je morgen op Utrecht Centraal?
Half 12 en rond half 5.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef HappyBob het volgende:
Jan, hoe laat ben je morgen op Utrecht Centraal?
Hoi, meeten?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Wel een stel meetsletten hier zeg!
Eigenlijk ben ik gewoon de hele dag eenzaam en kan de hele dag doen wat ik wil.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe laat ga jij terug Cosmo? Of blijf je daar?
Hehe awwwwquote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon de hele dag eenzaam en kan de hele dag doen wat ik wil..
Groningen!!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon naar Maastricht of Groningen gaan, of beide..
Oh my..quote:Op donderdag 3 november 2011 22:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik de hele dag, afspreken?.
De half 12 ga ik niet redden, maar de half 5 ben ik er bijquote:Op donderdag 3 november 2011 22:35 schreef JanPiraat het volgende:
Rond half 12 ja bob en dan heel snel weer weg sprintje trekken alles
Ik ben alleen tussen 13.00 en 14.30 vrij.. en in die tijd moet ik me voortbewegen van m'n ene baan naar m'n anderequote:Op donderdag 3 november 2011 22:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan verwacht ik jou en Rene wel daar.
Ich bin dabei.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oh my..
[..]
De half 12 ga ik niet redden, maar de half 5 ben ik er bijIk zie weer een Burger King meet aankomen.
Laat maar zitten danquote:
k gaan we zo doen ok ok.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laat maar zitten danIk kan Jan ook nooit eventjes voor mezelf hebben he..
Niet zonder mij met andere homo's meetenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Renesite het volgende:
Ow, euhhhh... Morgen? Hmmmhmmm... welliiiicht...
Ow.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet zonder mij met andere homo's meeten
Afgelopen week jou meeten zonder Jan was prima, maar als Jan en ik even van elkaar willen genieten worden we gelijk gecontroleerd en alles..quote:
Dan kunnen jullie geen stiekeme dingen doen, achter het station.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Afgelopen week jou meeten zonder Jan was prima, maar als Jan en ik even van elkaar willen genieten worden we gelijk gecontroleerd en alles..
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat weet je heus wel, meneer.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:48 schreef Renesite het volgende:
Ik wil Bob wel eens achter het station meeten
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet zonder mij met andere homo's meeten
Waarom nou deze vieze praat dan..quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie geen stiekeme dingen doen, achter het station.
Dit dus.quote:
Whut, zo plotseling?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
Morgen college op een andere locatie. Wat is deze
Sorry sorry, ik zal me gedragen, Bobo.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom nou deze vieze praat dan..
Ja, schijnbaar. Groningen Uni is nogal verdeeld over de stad. Moet een straat verder zijnquote:
Oh, wat frappant. Nouja, gelukkig maar een straat verder en niet ineens aan de andere kant van de stad ofzo.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar. Groningen Uni is nogal verdeeld over de stad. Moet een straat verder zijn
Mag ik ja?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Afgelopen week jou meeten zonder Jan was prima, maar als Jan en ik even van elkaar willen genieten worden we gelijk gecontroleerd en alles..
Dat is zo vervelend.. Wij hadden laatsten een les tot 11.00, en de volgende les die dan gelijk om 11.00 begint 30 minuten reizen verderop.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar. Groningen Uni is nogal verdeeld over de stad. Moet een straat verder zijn
Och, er worden ook colleges gegeven in kerken, bioscopen en alles.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, wat frappant. Nouja, gelukkig maar een straat verder en niet ineens aan de andere kant van de stad ofzo.
Geschikte locaties wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, er worden ook colleges gegeven in kerken, bioscopen en alles.
Oh, dat vind ik niet zo heel gek, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had vanmiddag een turkse pizza met doner, en halve pizza opgegeten voor het schoolfeest, ik ben nu een beetje misselijk...
Nee, echtquote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet zo heel gek, eerlijk gezegd.
Wil je nog wat chips?
Puber.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry sorry, ik zal me gedragen, Bobo.
Oké, morgen Utrecht Centraal!quote:
Hmm, toch nog best verspreid!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Locaties waar ik college heb: linkje
Valt mee dus.
Half vijf he? Ik zal mijn ogen dicht houden zodat ik jullie niet kan controleren!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Puber.
[..]
Oké, morgen Utrecht Centraal!
Oké, mooi! Niet meer zoveel eten dan, slimmerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar verder gaat het prima Appel, met jou?
Jep.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zojuist mijn relatie beeindigt!
Ik ken geen grenzen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké, mooi! Niet meer zoveel eten dan, slimmerd.
Met mij gaat het ook goed.
Mijn locaties. Ook leuk.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Locaties waar ik college heb: linkje
Valt mee dus.
Jezusquote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Mijn locaties. Ook leuk..
En OV kaarten.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
Grenzen zijn voor landen en ansichtkaarten
wat? Ansichtkaart wrm;quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
Grenzen zijn voor landen en ansichtkaarten
Er zit een grens aan anders passen ze niet meer door de brievenbus als ze die zomaar grenzeloos zouden maken in alle matenquote:
Eerst ff bycicle race van queen luisteren om in de stemming te komenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:15 schreef Renesite het volgende:
Morgen eens mijn nieuwe fiets uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |