SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BarrieButsers op 02-11-2011 22:01:24 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Fipo! Maar BB, daar doelde ik wel op, wist ik niet namelijk.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Jeej!Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar elke keer als ik uitga zie ik er tegen opMeestal is het op de avond zelf wel chill hoor. Mijn ouders gaan binnenkort op vakantie, gaan we dan wel keer biertjes drinken doordeweeks ofzo
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Oh ja al drie keerquote:Op woensdag 2 november 2011 21:44 schreef Muisraket het volgende:
Fipo! Maar BB, daar doelde ik wel op, wist ik niet namelijk.
Doen we een keer, kei gezelligquote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Vanmiddag om 13:37 zag ik de tijd en toen voelde ik me echt een nerd
Je moet jezelf eerst bewijzen. Oh en pics?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef SM- het volgende:
Woei! Nieuwe piano gekocht!
Overigens, waarom sta ik niet in de OP?
Nice, hoe lang speel je al piano?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef SM- het volgende:
Woei! Nieuwe piano gekocht!
Overigens, waarom sta ik niet in de OP?
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Dan nietquote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Zeurmodus: het streepje zit aan de verkeerde kant in de OP.quote:
Nou, lang verhaal.
Ik wou vroeger altijd al piano spelen maar we hadden er "geen plek voor" (lees: geen geld). Toen ik 14 was wou ik toch iets met toetsen gaan doen en ben ik keyboard gaan spelen, daarmee heb ik enkele jaren vergooid. Daarna heb ik een tijdje Rock Piano gespeeld, dus het begeleiden vanaf lead sheets. Al die tijd heb ik ook met synths gekloot.
Sinds 2 jaartjes speel ik nu klassiek piano. Ik heb 0 talent en aanleg, vanwege mijn exacte brein (denkt mijn lerares iig) durf ik geen fouten te maken en dat houdt me tegen. Maar ik vind het heel leuk en ik doe het puur als ontspanning.
Het is een Korg SV-1 geworden trouwens!![]()
Gefixt.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zeurmodus: het streepje zit aan de verkeerde kant in de OP.
SM- waarom geen fobo? Nu moet ik fappen op je triforce.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Geen ideequote:Op woensdag 2 november 2011 22:02 schreef SM- het volgende:
Overigens! Waarom staat "un grote bek" niet op youtube? =(
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef SM- het volgende:
Te gek om los te lopen. Dan doen we t maar met "Pauze"
Oké. Ik heb ook geen talent en aanleg voor mijn instrument (dwarsfluit), maar inderdaad het gaat om de plezier die je eruit haalt. En fijn dat je na al die tijd toch nog één van je 'dromen' hebt kunnen verwezenlijken.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef SM- het volgende:
Nou, lang verhaal.
Ik wou vroeger altijd al piano spelen maar we hadden er "geen plek voor" (lees: geen geld). Toen ik 14 was wou ik toch iets met toetsen gaan doen en ben ik keyboard gaan spelen, daarmee heb ik enkele jaren vergooid. Daarna heb ik een tijdje Rock Piano gespeeld, dus het begeleiden vanaf lead sheets. Al die tijd heb ik ook met synths gekloot.
Sinds 2 jaartjes speel ik nu klassiek piano. Ik heb 0 talent en aanleg, vanwege mijn exacte brein (denkt mijn lerares iig) durf ik geen fouten te maken en dat houdt me tegen. Maar ik vind het heel leuk en ik doe het puur als ontspanning.
Het is een Korg SV-1 geworden trouwens!
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanmiddag om 13:37 zag ik de tijd en toen voelde ik me echt een nerd![]()
![]()
Thinking about thinking of you. ♫![]()
Ja. Neem het mijn ouders wel een beetje kwalijk dat ze nooit hebben gekeken naar een piano, dan hadden ze namelijk gezien dat je voor fl.500 ook een digitale piano kan hebben, dat had wel gekunnen. En dan had ik nu al 15 jaar gespeeld en was ik misschien wel dn bosschen Wibi xDquote:Op woensdag 2 november 2011 22:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké. Ik heb ook geen talent en aanleg voor mijn instrument (dwarsfluit), maar inderdaad het gaat om de plezier die je eruit haalt. En fijn dat je na al die tijd toch nog één van je 'dromen' hebt kunnen verwezenlijken.![]()
Vast wel maar met al dat getrompetter versta ik er weinig van.quote:
Naar welke tenten ga je met carnaval?
quote:
Ik ga paranormal activity 3 kijken, alleen, hier. alleen...... ik hoop echt dat er zo nog mensen spammen in dit topic, anders kijk ik erna gewoon new kids turbo
Pauze. Vat is een oeteldonkse pauze.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vast wel maar met al dat getrompetter versta ik er weinig van.
Naar welke tenten ga je met carnaval?
Gewon is pauze om te pauze,
Gezellig pauze in dn kroeg.
*jatta ta tatta ta tatta ta taaa*
Pauze. Vat is een oeteldonkse pauze.
Want na zon lekkere lange pauze,
dan is gewon weer gek genoeg.
Overal en nergens. Begin wel meer naar de kleine cafetjes te neigen waar ik vroeger met mn opa altijd kwam. Tuijl Uilenspiegel (L)![]()
Geen bal aan die filmquote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga paranormal activity 3 kijken, alleen, hier. alleen...... ik hoop echt dat er zo nog mensen spammen in dit topic, anders kijk ik erna gewoon new kids turbo![]()
![]()
New kids
Bijna nieuwe film
Owjaquote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef SM- het volgende:
[..]
Gewon is pauze om te pauze,
Gezellig pauze in dn kroeg.
*jatta ta tatta ta tatta ta taaa*
Want na zon lekkere lange pauze,
dan is gewon weer gek genoeg.
Overal en nergens. Begin wel meer naar de kleine cafetjes te neigen waar ik vroeger met mn opa altijd kwam. Tuijl Uilenspiegel (L)
Dokter, kek ik echt zo scheel?
Ik zie alles Rood-Wit-Geel.
Meinse zulle vast gaon denke, de'k ze vliegen zie.
Optocht naor un andere Kant
Prins un nieuwe Adjudant
Kees verlaot d'n Burgervaoijer, of ie wil of nie
Worde we nou allemaol mesjokke?
Eerlijk waor dan helpt er mar een Ding!!
Oke wel tof
Ik geloof dat iemand het een comedy noemde.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga paranormal activity 3 kijken, alleen, hier. alleen...... ik hoop echt dat er zo nog mensen spammen in dit topic, anders kijk ik erna gewoon new kids turboEchte bazinnen kijken in hun ééntje om 1 uur 's nachts in een pikdonkere kamer met een koptelefoon op naar The Shining. Ik ben niet bang voor horrorfilms, maar dat was wel intens.
Bazinquote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand het een comedy noemde.Echte bazinnen kijken in hun ééntje om 1 uur 's nachts in een pikdonkere kamer met een koptelefoon op naar The Shining. Ik ben niet bang voor horrorfilms, maar dat was wel intens.
Maar goed, ik heb dan weer andere rare angsten. Durf echt maar in 2 achtbanen of zo.quote:
Dat geeft toch niks?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb dan weer andere rare angsten. Durf echt maar in 2 achtbanen of zo.
ik ben als de dood voor kwallen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb dan weer andere rare angsten. Durf echt maar in 2 achtbanen of zo.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
En toch met mij meeten. Respect.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik ben als de dood voor kwallen.
moet mn angsten overwinnen van de psychquote:Op woensdag 2 november 2011 22:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En toch met mij meeten. Respect.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Goed van je, serieusquote:Op woensdag 2 november 2011 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
moet mn angsten overwinnen van de psych
quote:
show mequote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik loop net naar buiten, komt er een vreemde man mij zijn bier aanbieden, ik zo: 'nee.'
Werd ie ammel boos enzo wtf
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her![]()
Pics van dat potret van die koeOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
ohja
maar heb mijn mob usbtje nie bij, dus morgen upload ik hem
HELP ME HERINNERN!If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her![]()
Omg ga je serieus een foto van je puist posten?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ohja
maar heb mijn mob usbtje nie bij, dus morgen upload ik hem
HELP ME HERINNERN!Edit; sorry verkeerd begrepen
Wat lul jij nou stom?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omg ga je serieus een foto van je puist posten?
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat lul jij nou stom?
Wat is deze?Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
WtfOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Nee serieus, dat topic moet je zien. Wel beginnen bij de OP.quote:Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:16 schreef Muisraket het volgende:
[ afbeelding ]
(Uit dit geniale topic.)
De tettenkoning is een heldOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Dit feestje valt me wel een beetje tegen trouwens.
Hoezo?
Gisteren/eergisteren/weetikveel, vroeger in ieder geval, was het gezelliger. Ach ja, maakt ook niet uit natuurlijk.quote:
Vertel dan iets leuks
Sorry, ik ben ook niet zo gezellig vandaag.quote:
hm... Hoe heet je in t echt?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry, ik ben ook niet zo gezellig vandaag.
Laatste keer: ik ga hier geen persoonlijke info (meer) plaatsen. Ook niet via een pm.quote:
ik vroeg t maarquote:Op woensdag 2 november 2011 23:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Laatste keer: ik ga hier geen persoonlijke info (meer) plaatsen. Ook niet via een pm.
Weet ik, maar het begint vermoeiend te worden dat sommige mensen niet weten wat 'nee' betekent.quote:
Jij heette trouwens Ron, toch?Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
ik lees topics nooit terug dus ik wist niet eens dat iemand het ooit had gevraagd, de teringquote:Op woensdag 2 november 2011 23:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet ik, maar het begint vermoeiend te worden dat sommige mensen niet weten wat 'nee' betekent.
Jij heette trouwens Ron, toch?
Ik weet niet of iemand het ooit letterlijk in deze reeks had gevraagd, maar ik zag het staan (toen ik hier al postte).quote:Op woensdag 2 november 2011 23:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik lees topics nooit terug dus ik wist niet eens dat iemand het ooit had gevraagd, de tering
Wel een typische vrouwenreactie
Wat bedoel je? (Hopelijk lijk ik nu geen enge stalkerquote:)
Meteen op je teentjes getrapt door een enkel vraagjeOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Nee kijk, weet je wat het is: mijn naam komt niet zoveel voor. En dat in combinatie dat je uit mijn pohi heel veel info kan halen (waar ik op school zit, waar ik woon, wat ik studeer, hoe oud ik ben etc. etc.) is eigenlijk niet zo handig, omdat niet al mijn kennissen, collega's enz. alles wat ik op FOK! zeg hoeven te weten. Dus het is niet zo dat ik echt op mijn teentjes getrapt ben, want het is maar één klein vraagje inderdaad, maar het is i.v.m. privacyredenen. En misschien pm ik het je ooit wel hoor, maar ik wil mensen eerst véél beter leren kennen voordat ik dat doe.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:06 schreef bijdehand het volgende:
Meteen op je teentjes getrapt door een enkel vraagje
Als ik gewoon dingen vertel over mijn leven, maar mijn naam niet op FOK! ronddwarrelt en er geen foto van mij is, blijft het in principe bij giswerk, hoewel er dan nog een hoge kans is dat iemand die me voor de rest redelijk goed kent, het goed raadt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
1. Het was gewoon een normale vraag.
2. Als je het niet wil zeggen kan je dat ook gewoon aangeven ipv kei chagrijnig te gaan doen.
3. Alsof mensen je op fok op gaan zoeken.
4. Screw you guys, I'm going home.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Het was een normale vraag inderdaad, maar er zitten behoorlijk wat kennissen van mij op FOK!. Die gaan me natuurlijk niet opzoeken, maar als ze me tegenkomen kunnen ze dingen vinden die ze niet hoeven te weten (over mijn geaardheid bijvoorbeeld). Ik denk dat ik chagrijniger overkwam dan ik bedoelde. Sorry daarvoor in ieder geval, ik wilde je niet afbranden of zo.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:18 schreef bijdehand het volgende:
1. Het was gewoon een normale vraag.
2. Als je het niet wil zeggen kan je dat ook gewoon aangeven ipv kei chagrijnig te gaan doen.
3. Alsof mensen je op fok op gaan zoeken.
4. Screw you guys, I'm going home.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Nee, dan begin je niet met 'laatste keer:' Alsof ik ooit maar iets heb gevraagdquote:
Ik was inderdaad te fel. Nogmaals mijn excuses. En dat van de 'laatste keer' was meer tegen iedereen, omdat persoonlijke dingen me de laatste dingen nogal vaak gevraagd werden. Maar dat is inderdaad geen reden om bitchy tegen jou te doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dan begin je niet met 'laatste keer:' Alsof ik ooit maar iets heb gevraagdIk weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Naam, Leeftijd, Geslacht, Ping, interested in, locatie van wonen?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik was inderdaad te fel. Nogmaals mijn excuses. En dat van de 'laatste keer' was meer tegen iedereen, omdat persoonlijke dingen me de laatste dingen nogal vaak gevraagd werden. Maar dat is inderdaad geen reden om bitchy tegen jou te doen.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Naam, Leeftijd, Geslacht, Ping, interested in, locatie van wonen?
quote:
Oh en hoi trouwens.
Hallo, mijn naam is Telefoonmaatschappij aangenaam.quote:If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her![]()
Ik heb een schoolweek van 1 dag gehadquote:
kutstudent.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb een schoolweek van 1 dag gehadBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
DAT NEEM JE TERUGquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Robot Chicken Star Wars is echt fucking grappig
![]()
_!
Die linker is BDH, de middelste BB en de rechtse is telefoonmaatschappij.quote:Die achterste is tuxxx.quote:
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ik was Rafiki al
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die linker is BDH, de middelste BB en de rechtse is telefoonmaatschappij.
[..]
Die achterste is tuxxx.
quote:
~Si vis amari, ama~![]()
quote:
Pubertjes, wanneer gaan we nou eens praten over inboedelverzekeringen en energiemaatschappijen, dit gaat nergens over, grow up.Oh wacht ja, een zo'n kutkind hier was al bezig met zijn pensioen hahahahaha. Dus......
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Jij mag van mij best praten over dat soort dingen hoor. Maar als ik het over energiemaatschappijen ga hebben praat ik gewoon onzin, omdat ik er niets vanaf weet en het voor mijn leeftijd + situatie gewoon (nog) niet relevant is. Wij zijn nou eenmaal jonger en ik snap dat je daarvan baalt, maar dat is niet onze 'schuld'.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pubertjes, wanneer gaan we nou eens praten over inboedelverzekeringen en energiemaatschappijen, dit gaat nergens over, grow up.Oh wacht ja, een zo'n kutkind hier was al bezig met zijn pensioen hahahahaha. Dus......
U mad?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Daar zal ik op wachten!quote:Op donderdag 3 november 2011 17:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ff myn koeportret fotograferen
Wat een bazenportret is het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her![]()
Omg die is... AWESOME!!!Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
IK WIL OOK ZO'N SCHILDERIJquote:Op donderdag 3 november 2011 18:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
IK WEET HET IK WEET HET!!!
Koeienkunstwtf
Wat een koeienblik.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Het bestaat.
http://pimvanderwel.exto.nl//kunstwerk/14358807_MKZ-blik.htmlOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
KOm maar op hoor, inboedelverzekering loopt hier bij ING, mooie korting omdat ik er toch al als bank bij zit.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En energie komt van Greenchoice, omdat dat de een-na-goedkoopste was en ik er nog mijn milieubewuste schuldgevoel mee kan wegstoppen. (en nummer 1, nederlandseenergiemaatschappij express niet genomen vanwege die kutreclames en aggresieve marketing, fuck maar
)
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wat een bazenportret is het tochHe, die koe zag ik vandaag nog in de wei staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wat een bazenportret is het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest lachenquote:
omg die negerMoest eik 'knip' staan
Ahaquote:Op donderdag 3 november 2011 19:27 schreef bijdehand het volgende:
omg die negerMoest eik 'knip' staan
Omg ik heb zo'n lekkere tosti, net alsof er een engeltje op mn tong pist.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Wat heb je er allemaal op gedaan?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aha
Omg ik heb zo'n lekkere tosti, net alsof er een engeltje op mn tong pist.
Alleen ham en kaasquote:Op donderdag 3 november 2011 19:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal op gedaan?
And a littlebit of my secret ingedrient: love.quote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Oh vandaarquote:Op donderdag 3 november 2011 19:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
And a littlebit of my secret ingedrient: love.
![]()
![]()
Maar de reclame is voorbij dus ik ga weer I love you man kijken op Veronica, epische film!
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BOOM SHALOCK LOCK BoOOOOM
Saai hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef shifto het volgende:
![]()
Maar de reclame is voorbij dus ik ga weer I love you man kijken op Veronica, epische film!Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Aaah jaloers, moet morgen weer vroeg naar school maar de Lalalaa is echt leuk!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef FedExpress het volgende:
dadelijk de Lalalaa onveilig maken
Have funquote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef FedExpress het volgende:
dadelijk de Lalalaa onveilig maken
Moet je ook je vagina scheren van je partner?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef shifto het volgende:
![]()
Maar de reclame is voorbij dus ik ga weer I love you man kijken op Veronica, epische film!Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
kloptquote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aaah jaloers, moet morgen weer vroeg naar school maar de Lalalaa is echt leuk!
~Si vis amari, ama~![]()
moggelOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
de lalala is zon tiefustent altijd fakking druk en ik heb daar een keer mijn lip opengehaald aan een van hun glazen what the duckIf she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her![]()
Op zaterdag is het druk ja verder is het een bazententquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
de lalala is zon tiefustent altijd fakking druk en ik heb daar een keer mijn lip opengehaald aan een van hun glazen what the duckBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
pertinent niet waarquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
de lalala is zon tiefustentGezellig (behalve op zaterdag misschien, weet ik niet)!quote:altijd fakking drukJe bent incapabelquote:en ik heb daar een keer mijn lip opengehaald aan een van hun glazen what the duck~Si vis amari, ama~![]()
Potverdomme wat een lekker weer!Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ben ik hier aan het werk met een koud glas drinken, goede muziek en m'n raam wagewijd open
Ach beter dan geen drinken, kut muziek en je raam dicht tochquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:35 schreef bijdehand het volgende:
Ben ik hier aan het werk met een koud glas drinken, goede muziek en m'n raam wagewijd open
![]()
Beter slecht weer als ik aan 't werk benquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach beter dan geen drinken, kut muziek en je raam dicht tochMaar dit is wel ff lekker hoor
Vanaf nu kan het alleen maar erger wordenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter slecht weer als ik aan 't werk benMaar dit is wel ff lekker hoor
Sneeuw!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vanaf nu kan het alleen maar erger worden
Heerlijk als je niet hoeft te fietsen of te rijdenquote:
Ja maar dat geluk heb ik niet vaakquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heerlijk als je niet hoeft te fietsen of te rijden
Geluk moet je afdwingen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar dat geluk heb ik niet vaakOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Gewoon boos kijkenquote:
Nee het helpt mij ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben bang dat, dat niet gaat helpen.
Maar samen zijn wij wel gelukkig, toch?quote:
Ja?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar samen zijn wij wel gelukkig, toch?
Zeker wetenquote:
Kut we wilden net doktertje spelen, komt de oppas binnenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:54 schreef FedExpress het volgende:
zo, jullie hebben weer genoeg tijd samen gehadOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kut we wilden net doktertje spelen, komt de oppas binnen![]()
Post 'm hier dan, Supernanny!Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Pilburg! Chillburg!quote:
Vanavond ff wat indrinken bij Terminus en daarna een veels te wazige nacht tegemoet.
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanavond gewoon den bosch de gekste
GVD, aangeschoten (nu al :") ) en omdat ik gisteren New Kids Turbo gezien heb krijg ik deze niet uit men kop!
Zometeen komen mijn matties en mijn ouders zijn thuis en nu heb ik stress dat ze teveel gaan zeggen dan nodig is.quote:
Daar zijn ouders helaas voor... Ik mocht niet eens thuis met veel matties hangen van mijn ouders toenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zometeen komen mijn matties en mijn ouders zijn thuis en nu heb ik stress dat ze teveel gaan zeggen dan nodig is.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:17 schreef shifto het volgende:
GVD, aangeschoten (nu al :") ) en omdat ik gisteren New Kids Turbo gezien heb krijg ik deze niet uit men kop!
Nouja mn ouders houden hun mond wel. Die luisteren alles aan en de dag erna krijg ik een preek omdat ik bijv. van mn fiets was afgeflikkerd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Daar zijn ouders helaas voor... Ik mocht niet eens thuis met veel matties hangen van mijn ouders toenNouja ook stom
Wie valt er dan ook van zijn fiets?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nouja mn ouders houden hun mond wel. Die luisteren alles aan en de dag erna krijg ik een preek omdat ik bijv. van mn fiets was afgeflikkerd.Nouja ook stom
Ja wie niet toch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Wie valt er dan ook van zijn fiets?Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Happy hardcore iets minder MAAR OMDAT HET TOCH HARDCORE IS EEN +1 VOOR JOU!quote:If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her![]()
Ik heb niet eens een fietsquote:Mijn ouders zijn in Australié dus heb daar net mijn auto gedropped en de scooter gejat
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Happy hardcore iets minder MAAR OMDAT HET TOCH HARDCORE IS EEN +1 VOOR JOU!![]()
Ja lekker verstandig als je gaat drinkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een fietsMijn ouders zijn in Australié dus heb daar net mijn auto gedropped en de scooter gejat
quote:![]()
![]()
Die was net afgelopen!!
nu:
Beter als de auto!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja lekker verstandig als je gaat drinkenEn ik heb geen fiets..
Die is vetquote:Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Ach beter scooter/auto dan fiets.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Beter als de auto!En ik heb geen fiets..
Ja, voor alles zijn momentquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach beter scooter/auto dan fiets.eens checken!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Deze is pas vet, maar wel even doorspoelen naar: 3:33Thinking about thinking of you. ♫![]()
Je eerst ff die andere afluisterenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dit is mijn absolute early happy hardcore lijflied.Beetje kut kwaliteit wel, ik voel bijna alleen met subwoofer en geruis
quote:
Die clip ook, is zooo...... van toenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het!!!
Maar heren, ik doe even mij flexe schoentjes aan en ik boek m naar tilly
Cheers tonight!
Jooo vielle spassquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar heren, ik doe even mij flexe schoentjes aan en ik boek m naar tilly
Cheers tonight!
![]()
Deze is ook lekker, vind hem lekkerder dan de original van Dune, al is die van Dune natuurlijk wel cult.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Over 2 weken ben ik trouwens in DB, zijn er mensen die dan zin hebben om pilsje te gaan doen in de lalala ofzo? En ja dit is een serieuze vraag. Lijkt me vet om met TM, shifto, bdh, fedje, bb enzo te gaan chillen want volgens mij zou dat best een leuk groepje zijn.
Bovendien kunnen we dan met z'n allen BB gangrapen.
IK DOE MEE!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef Kutstudent het volgende:
Over 2 weken ben ik trouwens in DB, zijn er mensen die dan zin hebben om pilsje te gaan doen in de lalala ofzo? En ja dit is een serieuze vraag. Lijkt me vet om met TM, shifto, bdh, fedje, bb enzo te gaan chillen want volgens mij zou dat best een leuk groepje zijn.
Bovendien kunnen we dan met z'n allen BB gangrapen.
Wel op zaterdag heIf she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her![]()
I'm in, wel BlackBerrysletjes he. Waarbij ik mag kijken.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Ik stel trouwens volgende week donderdag voor. Bier 1,10 enzo.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Nee vrijdag. Dan is het veel leuker in de stad, zeker voor zo'n meet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
IK DOE MEE!
Wel op zaterdag heYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Hmm kan denk ik wel jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee vrijdag. Dan is het veel leuker in de stad, zeker voor zo'n meet.
Oke vrijdag ga ik echt niet, dan gaan mijn matties ook altijd
Zou je je dan schamen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke vrijdag ga ik echt niet, dan gaan mijn matties ook altijd
Ja duh. Als ik tegen hun zeg dat ik niet ga en dus met de fokkers ga meeten en hun tegenkom heb ik een probleem en als de fokkers gaan zuipen in de lalalaa en ik zeg hier dat ik niet kom maar wel uit ga, dan ga ik me zwaar ongemakkelijk voelen. Logisch toch?quote:
Ja oké, ergens wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja duh. Als ik tegen hun zeg dat ik niet ga en dus met de fokkers ga meeten en hun tegenkom heb ik een probleem en als de fokkers gaan zuipen in de lalalaa en ik zeg hier dat ik niet kom maar wel uit ga, dan ga ik me zwaar ongemakkelijk voelen. Logisch toch?Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:37 schreef Kutstudent het volgende:
Deze is ook lekker, vind hem lekkerder dan de original van Dune, al is die van Dune natuurlijk wel cult.
Ligt aan de dag van de meet. En als iedereen het er mee eens is (bdh?), want ik weet wel dat jij het leuk zou vindenquote:, maar als er (veel) mensen zitten die het liever niet hebben, is het voor mij ook niet gezellig natuurlijk.
Tuurlijk ben je welkom. Kan me niet voorstellen dat ze je er (liever) niet bij willen hebben. En zo wel dan ga ik ruzie maken. Gewoon uit principe.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ligt eraan welke dag. En als iedereen het er mee eens is (bdh?), want ik weet wel dat jij het leuk zou vinden, maar als er (veel) mensen zitten die het liever niet hebben, is het voor mij ook niet gezellig natuurlijk.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je welkom. Kan me niet voorstellen dat ze je er (liever) niet bij willen hebben. En zo wel dan ga ik ruzie maken. Gewoon uit principe.quote:Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
En Fed, KK, TM etc? Die hebben er ook nog geen antwoord op gegeven.
Ik vroeg het specifiek aan bdh aangezien hij laatst niet zo blij was met mij.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
En Fed, KK, TM etc? Die hebben er ook nog geen antwoord op gegeven.
Owjaaaaquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vroeg het specifiek aan bdh aangezien hij laatst niet zo blij was met mij.
Ik ben erbij, maakt me niet uit wie er komen. Met 2 man vermaak ik me net zo goed als met 8 man.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Was trouwens mooi gisteren. Gingen we bier halen, waren de kannen op. Dus wij zeggen: Uhm, gooi dan maar alle glazen vol die je achter de bar hebt staan. Bleken er zo'n 50 te zijn.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:37 schreef Kutstudent het volgende:
Was trouwens mooi gisteren. Gingen we bier halen, waren de kannen op. Dus wij zeggen: Uhm, gooi dan maar alle glazen vol die je achter de bar hebt staan. Bleken er zo'n 50 te zijn.
fok jullie denke da je nir ifk my moet reagere wtf :p:pIf she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her![]()
ik weet niet waarom ik het er niet mee eens zou zijn! Kom zelf ook dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ligt aan de dag van de meet. En als iedereen het er mee eens is (bdh?), want ik weet wel dat jij het leuk zou vinden, maar als er (veel) mensen zitten die het liever niet hebben, is het voor mij ook niet gezellig natuurlijk.
en ik ben niet boos ofzo
Ja inderdaad. En omg kijk al die mensjes met dikke spelfouten reageren![]()
Haha echt hè.quote:Op zaterdag 5 november 2011 04:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja inderdaad. En omg kijk al die mensjes met dikke spelfouten reageren
Jep. Moet alleen nog wel even een dag +datum gekozen worden. Donderdag kan ik iig de komende tijd echt niet, heb echt al een aantal keer op die dag vrijgevraagd op mijn werk de laatste 3 maanden dus anders wordt het een beetje aso. Vrijdag kan ik bijna altijd en zaterdag soms, ook i.v.m. werk.quote:
Wat ben je vroeg op trouwens voor een zaterdag!quote:Of net terug van uitgaan?
Ah, nou benieuwd of die meet dan dit keer wel echt gaat plaatsvinden.
Kom maar op met een paar voorsteldata, kom wel even hoi zeggenJep, even aan de bijbaan en VV moest ook naar dr werk, dus weer fijn allebei om half 6 eruitquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg op trouwens voor een zaterdag!Of net terug van uitgaan?
.
Moet iets om het hoofd financieel boven water te houden in die crisis
Ik zeg, niet komende vrijdag maar de vrijdag daarna.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
MoggelOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ben benieuwd wie er uiteindelijk gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:15 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zeg, niet komende vrijdag maar de vrijdag daarna.
Ik ga toch sowieso elke keer stappen als ik een weekend bij m'n ouders ben dus ik ga sowieso. Als jullie er niet zijn ga ik me wel ergens anders vermaken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er uiteindelijk gaan.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga toch sowieso elke keer stappen als ik een weekend bij m'n ouders ben dus ik ga sowieso. Als jullie er niet zijn ga ik me wel ergens anders vermaken.
Ik kan ook wel
quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt super eng in het echt
Ik durf ook niet als ik ga.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk niet dat ik nog durf als jij gaatOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Jullie hadden toch al gemeet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt super eng in het echt
Ik durf nergens meer heenquote:
Hallo mijn kleine aex-indexjes
Fed, kijk trouwens dat filmpje van mij en ruben op m'n facebook
O ik durf zeker hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dus iedereenw il meeten, maar niemand durftKen de meeste mensen toch al. Fed, BB, KK.
Link filmpjequote:Op zaterdag 5 november 2011 14:55 schreef bijdehand het volgende:
Fed, kijk trouwens dat filmpje van mij en ruben op m'n facebookof add my op FB
Jij kan het niet zien, alleen vrienden volgens mij. PM je fb maarquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Link filmpjeof add my op FB
Fuck yeahquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
een nieuwe vriend op feestboek
Nu weten KK en Fed denk ik ook wel wie je bent
Wees blij dat íemand je toevoegtquote:
Yoooo bitchOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
KK jouw ondertitelDie wilde ik als onderschrift
post es. Kan die niet zien op mn telquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:
KK jouw ondertitelDie wilde ik als onderschrift
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
post es. Kan die niet zien op mn telBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: