quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
als jij nou eens een heule lekkere hazenpeper op de menukaart pleurt, dan komen Muis en ik het gewoon een keer bij je eten. (toch Muisje?)
die tijd gaat komenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
als jij nou eens een heule lekkere hazenpeper op de menukaart pleurt, dan komen Muis en ik het gewoon een keer bij je eten.
quote:
mooi. Even doorgeven tegen die tijd, dan komen wij je wel eens opzoeken op die golfbaan van je. Zeggen we alleen niet wanneerquote:
dan kan ik niet beloven dat ik er benquote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mooi. Even doorgeven tegen die tijd, dan komen wij je wel eens opzoeken op die golfbaan van je. Zeggen we alleen niet wanneer
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie niet helder. Ik heb niet voor niets een bril! (Zie fobo!)
dan bellen we gewoon vantevoren met je werk om te vragen of je er bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan kan ik niet beloven dat ik er ben
vrij toegankelijk. Zou willen dat er meer mensen zo zouden komen aanwaaien. Helaas is er toch een drempel die dat tegenhoudquote:Op woensdag 2 november 2011 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan bellen we gewoon vantevoren met je werk om te vragen of je er bent.
Trouwens, mogen gewone burgers zoals Mary en ikke gewoon zonder golfclubjes daar komen eten? Of moet ik dan een uitrusting gaan lenen ergens? (bij kaatje ofzo). Komt die nog wel eens trouwens?
En elke keer blijf je verrast?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ga ik toch kijken en die had ik allang gezien
Dat ik niet kan reagerenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En elke keer blijf je verrast?
de golf is de drempel. Veel mensen denken dat die clubs besloten zijn. Hier in 't dorp op de golfbaan is in de club/restaurant ook niet iedereen welkom, alleen voor leden, heel lulligquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrij toegankelijk. Zou willen dat er meer mensen zo zouden komen aanwaaien. Helaas is er toch een drempel die dat tegenhoud
Helaas niet
Kijken mag! Meer niet, net als in het echt!quote:
Voordat onze organisatie het overnam was dat ook zo. Andere vestigingen van ons hebben er minder last vanquote:Op woensdag 2 november 2011 21:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de golf is de drempel. Veel mensen denken dat die clubs besloten zijn. Hier in 't dorp op de golfbaan is in de club/restaurant ook niet iedereen welkom, alleen voor leden, heel lullig
Komt nog steeds zo over hoor. En trouwens die keren dat ik wel de restjes wilde komen opeten was ik niet welkomquote:Op woensdag 2 november 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Voordat onze organisatie het overnam was dat ook zo. Andere vestigingen van ons hebben er minder last van
een golfclub doet niet aan kliekjes hèquote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt nog steeds zo over hoor. En trouwens die keren dat ik wel de restjes wilde komen opeten was ik niet welkom
veel bedrijfsdagen hequote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt nog steeds zo over hoor. En trouwens die keren dat ik wel de restjes wilde komen opeten was ik niet welkom
ikdoe niet aan kliekjesquote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een golfclub doet niet aan kliekjes hè
quote:
En al die arme uitgehongerde kindjes in het zuiden van Afrika dan?quote:
die hebben daar niks aanquote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En al die arme uitgehongerde kindjes in het zuiden van Afrika dan?
Vinnik ook nietsquote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
jezus, dat moleculair gekook nu, lijkt me totaal niks (niet leuk om te doen dan, om te eten weet ik niet)
geen idee, die heb ik niet gekeken.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vinnik ook niets![]()
Deze serie is trouwens lang zo leuk niet als de Australische
Ik moet de topsjefs van deze week en MC Aus van deze week nog kijken. En Stormchasers aflevering 5 en 6 moet ik ook nog zienquote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee, die heb ik niet gekeken.
Heb straks nog 4 afleveringen topsjef te kijken
kijk er niet eens naarquote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vinnik ook niets![]()
Deze serie is trouwens lang zo leuk niet als de Australische
MC Australie is leuk. Kan alleen te weinig zienquote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee, die heb ik niet gekeken.
Heb straks nog 4 afleveringen topsjef te kijken
Uitzending gemistquote:Op woensdag 2 november 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
MC Australie is leuk. Kan alleen te weinig zien
Sinds een week of 8 op Net 5, dagelijks 18:35 en overdag herhaling om 14:30quote:
En nog nooit van opnemen gehoord?quote:
kan ik nietquote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nog nooit van opnemen gehoord?
neeeequote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nog nooit van opnemen gehoord?
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeee![]()
nog meer opnemen? wanneer moet ik dat dan weer kijken. Het wordt tijd dat dagen meer als 24 uur krijgen.
Trouwens, jullie geloven dit nooit. Pa net wat hersteld van z'n darmperforatie, zijn ze vandaag weer voor 6 weken naar Spanje vertrokken![]()
heb je niet zo'n UPC box dan, waarmee je ook meteen kunt opnemen? (en programma's pauzeren/terugspoelen etc.)?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]moet je wel apparatuur voor hebben
Mijn upc-decoder had gewoon een harddisk waarmee je kon opnemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]moet je wel apparatuur voor hebben
echt hè, ik dacht dat ik er in bleef. Ze gaan elk jaar rond deze tijd 6 weken naar Spanje. De arts vond het goed, dus ze hebben gewoon geboekt. Ik heb wel gezegd: als er deze keer iets gebeurt vlieg ik wel op jullie kosten heen en terug, met de hele familie!!quote:
doen ze goedquote:Op woensdag 2 november 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeee![]()
nog meer opnemen? wanneer moet ik dat dan weer kijken. Het wordt tijd dat dagen meer als 24 uur krijgen.
Trouwens, jullie geloven dit nooit. Pa net wat hersteld van z'n darmperforatie, zijn ze vandaag weer voor 6 weken naar Spanje vertrokken![]()
heb geen recorderquote:Op woensdag 2 november 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn upc-decoder had gewoon een harddisk waarmee je kon opnemen.
Nu neem ik op in de cloud van upc
Huh, hoe kom je dan wél aan de HD-kanalen?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, hoe kom je dan wél aan de HD-kanalen?
Ow ninja-edit
ik dacht dat jij klaar was met UPC? die waren toch #faalquote:Op woensdag 2 november 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn upc-decoder had gewoon een harddisk waarmee je kon opnemen.
Nu neem ik op in de cloud van upc
Typefoutje cloud van KPNquote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht dat jij klaar was met UPC? die waren toch #faal![]()
en wat is in hemelsnaam de Cloud van UPC?
Steve Jobs ofzo?
hier nie, hier is UPC nog 't beste wat er is. Ouders hebben KPN sinds een half jaar, en stappen volgende maand over. Durrep hè, geen glasvezels enzo. KPN stoort hier enorm en valt vaak uit, over UPC geen klagen, en een hele goeie deal. Jaar voor 50 euro, alles inclusief, uitgebreidste pakket, inclusief internet en bellen onbeperkt europaquote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Type cloud van KPN![]()
UPC echt #faal
Wacht maar tot je glas krijgtquote:
Hmmm, ja dat digitenne gedoe van kpn is niets. Ik betaal nu een jaar 47,50 euro voor alles in één. Inclusief spotify premiumquote:Op woensdag 2 november 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
over 10 jaar komt dat hier misschien, lees edit
nee, ze hebben geen digitenne, maar dat andere van KPN, dat werkt hier dus voor geen meter, echt heel vaak storing of alles op zwart. TV via internet is dat geloof ik? Iedereen die daar hier in het dorp een abo op heeft genomen half jaar geleden is inmiddels al weer overgestaptquote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, ja dat digitenne gedoe van kpn is niets. Ik betaal nu een jaar 47,50 euro voor alles in één. Inclusief spotify premiumdaarna 55 euro
(En voor UPC alleen al was ik al 55 euro kwijt)
je weet toch dat je daar alleen mag komen als je een paspoort bij je hebtquote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Pffff.... wat een rampgebied daar![]()
Ik had al internet via glas via mijn baas, koste 75 ¤ / maand. Daarnaast nog gewoon kpn-isdn voor het bellen (en adsl), en upc voor de tv. Sinds kort kpn ook glasprovider hier, dus eindelijk tijd voor een overstap, en bevalt mij goed tot nu toe
Goed dat je mij daar aan helpt herinneren, die moet ik ook nog verlengenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
je weet toch dat je daar alleen mag komen als je een paspoort bij je hebt
lijt me wel ja. ID is niet eens genoegquote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat je mij daar aan helpt herinneren, die moet ik ook nog verlengen![]()
Ik neem tenminste aan dat ik dan een geldig paspoort nodig heb als ik bij Ceetje op de koffie kom
Was ook niet van plan om te betalen voor een ID kaart hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
lijt me wel ja. ID is niet eens genoeg
kpn beviel hier helemaal niet. De hoogste internetsnelheid die ze hier garanderen is 16mb. Tot half vorig jaar slechts 8! Toen gingen ze de snelheid van alle internetplusbellen abo's verdubbelen. 4 maanden moeten bellen voor ik die dubbele snelheid kreeg uiteindelijk, gestoord ben ik van dat volk daar geworden. Toen kwam een paar maanden geleden UPC hier. Wij hadden al digi tv via UPC, alleen kon hier nog niet alles (on demand niet enzo). Nu wel, en voor 't hele dorp hadden ze een deal: 45 euro uitgebreidste pakket qua TV, 60Mb internet en voor 5 eurie kreeg ik er bellen onbeperkt europa bij. Bij KPN internetplus bellen betaalden wij al 55 euro per maand, en daar kwam dan UPC kabel+digi nog bij ad ¤ 25 euroquote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Pffff.... wat een rampgebied daar![]()
Ik had al internet via glas via mijn baas, koste 75 ¤ / maand. Daarnaast nog gewoon kpn-isdn voor het bellen (en adsl), en upc voor de tv. Sinds kort kpn ook glasprovider hier, dus eindelijk tijd voor een overstap, en bevalt mij goed tot nu toe
of ik nu voor het een of het ander betaal, geld kost het sowiesoquote:Op woensdag 2 november 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook niet van plan om te betalen voor een ID kaart hoor
als je ergens geen paspoort nodig hebt, is het hier. Hooguit een kapmes, stroomaggregaat, warme kleren, sneeuwschep en een zak pekel. Oja, en bij hoog water: zandzakken en een opblaasbootjequote:Op woensdag 2 november 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
je weet toch dat je daar alleen mag komen als je een paspoort bij je hebt
en legerkoekenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je ergens geen paspoort nodig hebt, is het hier. Hooguit een kapmes, stroomaggregaat, warme kleren, sneeuwschep en een zak pekel. Oja, en bij hoog water: zandzakken en een opblaasbootje
Dus eigenlijk hetzelfde verhaal als ik heb, alleen moet je de namen van de providers omdraaienquote:Op woensdag 2 november 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kpn beviel hier helemaal niet. De hoogste internetsnelheid die ze hier garanderen is 16mb. Tot half vorig jaar slechts 8! Toen gingen ze de snelheid van alle internetplusbellen abo's verdubbelen. 4 maanden moeten bellen voor ik die dubbele snelheid kreeg uiteindelijk, gestoord ben ik van dat volk daar geworden. Toen kwam een paar maanden geleden UPC hier. Wij hadden al digi tv via UPC, alleen kon hier nog niet alles (on demand niet enzo). Nu wel, en voor 't hele dorp hadden ze een deal: 45 euro uitgebreidste pakket qua TV, 60Mb internet en voor 5 eurie kreeg ik er bellen onbeperkt europa bij. Bij KPN internetplus bellen betaalden wij al 55 euro per maand, en daar kwam dan UPC kabel+digi nog bij ad ¤ 25 euro
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je ergens geen paspoort nodig hebt, is het hier. Hooguit een kapmes, stroomaggregaat, warme kleren, sneeuwschep en een zak pekel. Oja, en bij hoog water: zandzakken en een opblaasbootje
Ik heb nog wel wat contacten in DEFquote:
nee hoor, eten zat, je moet wel eten, omdat hier maandelijks gratis je diepvries met volledige inhoud ontdooit. 't mooie is wel dat je per diepvries telkens ¤ 250 vergoed krijgt van de verzekering + nog het geld van Nuon voor de geleden schade (iets van 65 euro bij stroomuitval tussen de 3 en 4 uur). Kun je nagaan hoe vaak dat hier gebeurt, ik weet de tarieven uit het hoofd, hahahahahahaha. Oja, en benzine voor het aggregaat wordt ook vergoed, is van die dure peut die erin moetquote:
en dan niet zeggen dat de aggregaat veel verbruikt en het dan in de tuut gooienquote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, eten zat, je moet wel eten, omdat hier maandelijks gratis je diepvries met volledige inhoud ontdooit. 't mooie is wel dat je per diepvries telkens ¤ 250 vergoed krijgt van de verzekering + nog het geld van Nuon voor de geleden schade (iets van 65 euro bij stroomuitval tussen de 3 en 4 uur). Kun je nagaan hoe vaak dat hier gebeurt, ik weet de tarieven uit het hoofd, hahahahahahaha. Oja, en benzine voor het aggregaat wordt ook vergoed, is van die dure peut die erin moet
eeeeh, nee, die peut kan niet in de tuut.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dan niet zeggen dat de aggregaat veel verbruikt en het dan in de tuut gooien
een wilde gok, klapstuk. Kookte moeders vroeger bij de hutspot maar kan ook gesudderd worden. Heeft idd een vetje en is draadjesvlees maar niet te vergelijken met ribstuk of sucadequote:Op woensdag 2 november 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
Kokkie, ik heb een vraag.
En ik stel 'm jou, omdat ik het werkelijk alzeleven verrek m'n eucalypta schoonloeder te vragen.
Zij maakte altijd vlees, dat aten we koud in hele dunne plakjes met een snijmachientje gesneden.
Was een groot stuk vlees, met wat vet eraan. Dat liet ze dan heel lang in een pan met jus op een petroleumstelletje garen. Net niet gaar, nog beetje rozé van binnen.
Vlees was roze, niet rood.
Nu heb ik het al een keer geprobeerd met een stuk varkensfilet, dat smaakte ook heel lekker, en met fricandeau, maar 't was niet hetzelfde. Heb jij enig idee na deze uitleg welk soort vlees dat mens daarvoor gebruikte?
nee, rosbief is meer rood, dat vlees was meer roze, lijkt als je 't dun snijdt op fricandeau wat je op brood kunt doen, maar dat is 't nietquote:
het is geen draadjesvlees, het lijkt qua structuur en uiterlijk op fricandeau, destijds heeft ze me wel eens gezegd dat het geen fricandeau is, maar ze wilde nooit zeggen welk vlees ze dan wel gebruikte, de trutquote:Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
een wilde gok, klapstuk. Kookte moeders vroeger bij de hutspot maar kan ook gesudderd worden. Heeft idd een vetje en is draadjesvlees maar niet te vergelijken met ribstuk of sucade
volgens mij ook niet, dan wordt het een schoenzool vrees ikquote:Op woensdag 2 november 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
robief sudder je niet op een petroleumstelletje
robief braad ik niet eensquote:Op woensdag 2 november 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
robief sudder je niet op een petroleumstelletje
Dat is een goed ideequote:Op woensdag 2 november 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
hey hey hey, niet vechten om een stukje vlees hoor
Wat ik me nu ineens bedenk, als ik 't nou eens aan de slagert hier in 't durrep vraag, daar komt die toos ook altijd. Goh, wat een helder moment in ene
is ook niet echt draadjesvlees,is lichter van kleur dan riblappen. Aten wat over was ook op brood. Fricandeau is witvlezig met iets van roze erdoor en van varken of kalf. Kan me zo snel niks anders bedenken. Zult er eerst achter moeten komen wat voor beestje het wasquote:Op woensdag 2 november 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is geen draadjesvlees, het lijkt qua structuur en uiterlijk op fricandeau, destijds heeft ze me wel eens gezegd dat het geen fricandeau is, maar ze wilde nooit zeggen welk vlees ze dan wel gebruikte, de trut
das een luxe superquote:Op woensdag 2 november 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een goed idee![]()
Trouwens het gaat niet goed met die supermarkt bij mij, eerst al lekkere biologische produkten van boeren hier in de buurt, nu ook albacore tonijn en coquilles in de koelvakken
ik ga 't de slagert morgen vragen. Da's zo'n lopende allesweter wat dat betreft (ik wil graag dat hebben wat je eergisteren aan sjaan van 't plein verkocht, zo gaat dat daar).quote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
is ook niet echt draadjesvlees,is lichter van kleur dan riblappen. Aten wat over was ook op brood. Fricandeau is witvlezig met iets van roze erdoor en van varken of kalf. Kan me zo snel niks anders bedenken. Zult er eerst achter moeten komen wat voor beestje het was
quote:
quote:
jemig. We zijn hier al blij dat ze tegenwoordig mozzarella verkopen in de enige supermarkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een goed idee![]()
Trouwens het gaat niet goed met die supermarkt bij mij, eerst al lekkere biologische produkten van boeren hier in de buurt, nu ook albacore tonijn en coquilles in de koelvakken
Wat ken ik niet?quote:
komen dus al bij rundvlees uit in combinatie met stoofperenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ga 't de slagert morgen vragen. Da's zo'n lopende allesweter wat dat betreft (ik wil graag dat hebben wat je eergisteren aan sjaan van 't plein verkocht, zo gaat dat daar).
Moet dan toch gek lopen willie niet weten wat mijn schoonmoeder voor groot stuk vlees koopt. Volgens de kids maakt ze 't nog steeds, die eten het er regelmatig en zijn er gek op. Lekker met stoofpeertjes erbij (koude) en gebakken aardappeltjes of verse frietjes.
Kwijl kwijl, krijg er honger van
Ceetje je jam is trouwens ook heel lekker door salade met blauwe kaasquote:Op woensdag 2 november 2011 22:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ga 't de slagert morgen vragen. Da's zo'n lopende allesweter wat dat betreft (ik wil graag dat hebben wat je eergisteren aan sjaan van 't plein verkocht, zo gaat dat daar).
Moet dan toch gek lopen willie niet weten wat mijn schoonmoeder voor groot stuk vlees koopt. Volgens de kids maakt ze 't nog steeds, die eten het er regelmatig en zijn er gek op. Lekker met stoofpeertjes erbij (koude) en gebakken aardappeltjes of verse frietjes.
Kwijl kwijl, krijg er honger van
er zit geen visboer in de rijnstraatquote:Op woensdag 2 november 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]alhoewel ik zelden vis daar haal. Die haal ik meestal in de Rijnstraat, want de visboer hier in het winkelcentrum is echt niet veel. Zijn zelfs te beroerd om iets 'op bestelling' aan te nemen. En dan heb ik het over simpele sprotjes die ze in de Rijnstraat gewoon standaard hebben
ik laat het je morgen weten oke?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
komen dus al bij rundvlees uit in combinatie met stoofperen
Dat je terug moet scrollen om géén post te missenquote:
MM, CEETJE EN DE RESTquote:
Ceetje had voor zichzelf 4 potten, verschillende, ik heb nog een half potje.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje je jam is trouwens ook heel lekker door salade met blauwe kaas![]()
(en bijna op)
Daar begin ik maar niet aan. Was lekker aan het knallen met some friends. Lig eigenlijk veelste laat in bed, mjaquote:Op woensdag 2 november 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat je terug moet scrollen om géén post te missen
Echt wél, en de nieuwe haringen bij Jonk waren ook dikker en vetter en lekkerder dan hier bij mij in de buurtquote:Op woensdag 2 november 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
er zit geen visboer in de rijnstraat
jonk staat op de marktquote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt wél, en de nieuwe haringen bij Jonk waren ook dikker en vetter en lekkerder dan hier bij mij in de buurt
En mij ookquote:Op woensdag 2 november 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik laat het je morgen weten oke?
goed planquote:Op woensdag 2 november 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik laat het je morgen weten oke?
ik laat het jullie allemaal weten morgen, okee?quote:
Die ogenquote:
Oh, dan zal ik beter opletten, ik dacht dat dat de Graaf wasquote:
die ook, met broodquote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik beter opletten, ik dacht dat dat de Graaf was
Ik zoek nog steeds een smiley met die ogenquote:
Oh jawel hoor. Maar als je ff niet oplet is het terug lezen een stuk minder leukquote:
quote:
Plz noooooooo....:Pquote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een smiley met die ogen
natte cake van jan de graafquote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar ik ga tegenwoordig wel weer braaf naar de markt hoor
quote:
natte keek is toch van 't Stoepjequote:
truste Ceetjequote:Op woensdag 2 november 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, het was weer gezellig. Tot morgen maar weer denk ik. Ik ga nog even rustig TV kijken en dan naar m'n bedje.
tot morgen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, het was weer gezellig. Tot morgen maar weer denk ik. Ik ga nog even rustig TV kijken en dan naar m'n bedje.
tot morgen
![]()
![]()
Doeggg Ceetjequote:Op woensdag 2 november 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
tot morgen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Doeggg Ceetje![]()
Ik ga ook slapen. Truste allemaal![]()
Sorryquote:
klopt. Jan de graaf is de eigenaar van bakkerij het stoepje. Is begannen als jan de graaf van jan de bakker. Heeft de broodbus in het leven geroepen tijden de hulp konvooien naar polen in de jaren 80. Komt oorspronkelijk uit spakenburg en woont al jaren in Arnhem. Brood fabriek staat volgens mij nog wel daar in de buurtquote:Op woensdag 2 november 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
natte keek is toch van 't Stoepjedie verkopen ze hier zelfs op de markt (dat dan weer wel)
je nest in danquote:Op woensdag 2 november 2011 22:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil graag langer blijven maar ik ben sowieso al doodop elke morgen :s
Je bed inquote:Op woensdag 2 november 2011 22:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil graag langer blijven maar ik ben sowieso al doodop elke morgen :s
Daar als in in Spakenburg?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt. Jan de graaf is de eigenaar van bakkerij het stoepje. Is begannen als jan de graaf van jan de bakker. Heeft de broodbus in het leven geroepen tijden de hulp konvooien naar polen in de jaren 80. Komt oorspronkelijk uit spakenburg en woont al jaren in Arnhem. Brood fabriek staat volgens mij nog wel daar in de buurt
Dat heeft niks met de jeugd te makenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
je nest in dan![]()
De jeugd van tegenwoordig![]()
Slaap lekker
Neu, met hakken in het weekendquote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de jeugd te maken
Ik ookquote:Op woensdag 2 november 2011 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik haalde op zijn leeftijd hele nachten door, en ging dan nog gewoon aan het werk ook
quote:
quote:
Kon ik dat maar. Al slaap ik een hele week. Zodra ik wakker ben ben ik moe. Op werk ben ik moe. Thuis ben ik moe. Na het eten sliep ik bijna op de bank. Like wtf is wrong with mequote:Op woensdag 2 november 2011 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik haalde op zijn leeftijd hele nachten door, en ging dan nog gewoon aan het werk ook
been there don thatquote:Op woensdag 2 november 2011 23:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Kon ik dat maar. Al slaap ik een hele week. Zodra ik wakker ben ben ik moe. Op werk ben ik moe. Thuis ben ik moe. Na het eten sliep ik bijna op de bank. Like wtf is wrong with me
De drie R'squote:Op woensdag 2 november 2011 23:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Kon ik dat maar. Al slaap ik een hele week. Zodra ik wakker ben ben ik moe. Op werk ben ik moe. Thuis ben ik moe. Na het eten sliep ik bijna op de bank. Like wtf is wrong with me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De drie R's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De drie R's
Elke dag gaat om 6 uur de wekker. Slaap bijna altijd om 11 uur. In het weekend slaap ik uit tot een uur of 11. Dusja, kweet nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Daardoor bleef ik toen wel slankquote:Op woensdag 2 november 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
en een leeg gevoel in de maag na het
dat is dan een voordeelquote:Op woensdag 2 november 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daardoor bleef ik toen wel slank
Dat is één uur per nacht te kort dusquote:Op woensdag 2 november 2011 23:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Elke dag gaat om 6 uur de wekker. Slaap bijna altijd om 11 uur. In het weekend slaap ik uit tot een uur of 11. Dusja, kweet niet
Je gaf mij nu net de tip.... ik moet weer red bull gaan drinken om af te vallenquote:
regelmaat is het beste. slaap al zeker twee jaar niet meer dan 8 uur. eerder 7 Zou soms best anders willen maar lukt gewoon nietquote:Op woensdag 2 november 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is één uur per nacht te kort dus![]()
En uitslapen is funest. Gewoon om 10 uur je nest in, om 6 uur eruit, en in het weekend om 11 uur erin en om 7 uur eruit. Schijnt volgens onderzoek het beste te zijn
Alweerquote:Op woensdag 2 november 2011 23:13 schreef pl4kkie het volgende:
Toch klopt het niet. Zal wel aan mij liggen..
Nu benk echt slapen.![]()
Kweet, maar de laatste weken wilde het slapen bij mij niet echt lukken.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
regelmaat is het beste. slaap al zeker twee jaar niet meer dan 8 uur. eerder 7 Zou soms best anders willen maar lukt gewoon niet
bij mij gelukkig wel wat beter. ben minder moe, dus slaap ik beterquote:Op woensdag 2 november 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kweet, maar de laatste weken wilde het slapen bij mij niet echt lukken.
Gaat bij mij de laatste dagen ook weer goedquote:Op woensdag 2 november 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij gelukkig wel wat beter. ben minder moe, dus slaap ik beter
die groeit bij mij ook alleen maarquote:Op woensdag 2 november 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat bij mij de laatste dagen ook weer goedVoelde mij vandaag zelfs fit, maar heb nog niet veel van mijn to-do lijstje gedaan
Door die lekkages is die van mij bijna unmanageble gewordenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
die groeit bij mij ook alleen maar
kost een paar centen, maar heb je wel alles in een keer goed voor elkaarquote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Door die lekkages is die van mij bijna unmanageble geworden![]()
Ik overweeg nu het advies van mijn zusje aan te nemen en toch maar iemand in te huren om de zooi te herstellen.
Ja, maar die centen hèquote:Op woensdag 2 november 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
kost een paar centen, maar heb je wel alles in een keer goed voor elkaar
hoe herkenbaarquote:Op woensdag 2 november 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar die centen hèdie moet ik nog van mijn broertje krijgen
Jij hebt geen broertjequote:
maar wel een zwagerquote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt geen broertje
En nu echt weg![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt geen broertje
En nu echt weg![]()
quote:
helleuquote:Op donderdag 3 november 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Hoi hoi, ook expeditie robinson kijken maar wel met een [ afbeelding ]
't is voor mij weekend en vandaag stevig aan de poets geweest en zojuist tig loempia's in elkaar gezet dus vond dat ik wel een pilske verdiend hadquote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
helleu
nee, ik doe geen alcohol, ben beetje doodmoe, dus zit aan een colaatje
Neem ik opquote:
Goedzoquote:
Halloquote:
Tja zal je een andere hobby moeten zoekenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:13 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hallo.
Ik ga me de komende maand eenzaam voelen. Mn xbox account is vandaag gehacked. Vanaaf gelijk gebeld met Microsoft. Nu is mn account geblocked voor 25 dagen ivm met onderzoek
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja zal je een andere hobby moeten zoeken
hij wist het niet zeker. Maar ze komt blijkbaar altijd op vrijdag bij hem boodschappen doen, dan vraagt hij het (op slinkse wijze) hahahahahaquote:Op donderdag 3 november 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje al aan de slager gevraagd wat voor vlees eucalypta in de kuip heeft?
Ze hebben het gedaan via mn email. Gelijk alles verandert enzo. Nee kan niet. Heb al wel een nieuw account gemaakt. Zit een maand gratis ABO bij. Kan mn vrienden niet missen natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wist niet eens dat xbox accounts ook gehacked konden worden. Kan je geen ander account krijgen van Micro$of tot ze hun onderzoek hebben afgerond?
die man heeft beroepsgeheimquote:Op donderdag 3 november 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij wist het niet zeker. Maar ze komt blijkbaar altijd op vrijdag bij hem boodschappen doen, dan vraagt hij het (op slinkse wijze) hahahahaha
Hallo Ceetjequote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
sorry, moest effe weg. Daar ben ik weer
goeienaaf Kokkie en pl4kkie![]()
![]()
![]()
Oh dus je was daarnet gewoon zielig aan het doen om wat aandacht te krijgenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ze hebben het gedaan via mn email. Gelijk alles verandert enzo. Nee kan niet. Heb al wel een nieuw account gemaakt. Zit een maand gratis ABO bij. Kan mn vrienden niet missen natuurlijk
net een meisjequote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh dus je was daarnet gewoon zielig aan het doen om wat aandacht te krijgen
Vrijdag weten we hetquote:Op donderdag 3 november 2011 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
die man heeft beroepsgeheim![]()
Hij had dus wel een idee
Haha, ik ben ook zieligquote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh dus je was daarnet gewoon zielig aan het doen om wat aandacht te krijgen
quote:
morgen weten we hettttttttttttttttttttt *zet spannend muziekje en tromgeroffel aanquote:
op zeker niet voor de 16e en dan kan het nog wel even durenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ga jij eens snel hazenpeper maken
jij bent echt af en toe niet te begrijpen zoveel letters als je insliktquote:Op donderdag 3 november 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
op zeker niet voor de 16e en dan kan het nog wel even duren
gewoon lezen wat er staatquote:Op donderdag 3 november 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij bent echt af en toe niet te begrijpen zoveel letters als je inslikt
dat niet alleen, ik snap de 16e niet, als ik zin heb in hazenpeper dan eet ik het gewoon. Heeft die haas gewoon vette pechquote:Op donderdag 3 november 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij bent echt af en toe niet te begrijpen zoveel letters als je inslikt
voor 16-11 heb ik geen tijd, en daarna weet ik nog niet wanneer ik wel tijd heb.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat niet alleen, ik snap de 16e niet, als ik zin heb in hazenpeper dan eet ik het gewoon. Heeft die haas gewoon vette pech
oh, dat begreep ik er niet echt uitquote:Op donderdag 3 november 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor 16-11 heb ik geen tijd, en daarna weet ik nog niet wanneer ik wel tijd heb.
Dat is wat er staat
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor 16-11 heb ik geen tijd, en daarna weet ik nog niet wanneer ik wel tijd heb.
Dat is wat er staat
Ik dus ook niet, maar wij zijn dom en blond hèquote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, dat begreep ik er niet echt uit
iddquote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik dus ook niet, maar wij zijn dom en blond hè
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik dus ook niet, maar wij zijn dom en blond hè
geen ideequote:Op donderdag 3 november 2011 21:35 schreef Ceetje.. het volgende:
waarom staat het woord "zobs" niet in de dikke van dale
had gezobst je meer punten opgeleverdquote:Op donderdag 3 november 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
slaat nergens op, ik had nog wel zin in een zobsje
Nog even wachten voor ik uitgebroed benquote:Op donderdag 3 november 2011 21:38 schreef Ceetje.. het volgende:
ik kan wel meizjes leggen, maar dat mag dan ook weer niet. flauw spel
ooohhhh, wat doen ze wat doen ze wat doen ze wat doen ze dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:39 schreef pl4kkie het volgende:
Kut kinderen op rtl 4. Wat een etters
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:39 schreef pl4kkie het volgende:
Kut kinderen op rtl 4. Wat een etters
Lekker zeg, met dat gegil zou je toch direct achter het behang plakken (of supernanny uitnodigen)quote:Op donderdag 3 november 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ooohhhh, wat doen ze wat doen ze wat doen ze wat doen ze dan?
*schakelt snel over
trouwens: dat ligt meestal aan de ouders zegt Derek en Supernennie![]()
een kussen doet wonderenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Lekker zeg, met dat gegil zou je toch direct achter het behang plakken (of supernanny uitnodigen)
zag je wat die vader deed en tegen dat kind zei? Neem van mij aan: dan beginnen ze allemaal te jankenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Lekker zeg, met dat gegil zou je toch direct achter het behang plakken (of supernanny uitnodigen)
Daar heb je gelijk in. Wat je uitstraalt krijg je met de zelfde gang terug. Zeker met kinderen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ooohhhh, wat doen ze wat doen ze wat doen ze wat doen ze dan?
*schakelt snel over
trouwens: dat ligt meestal aan de ouders zegt Derek en Supernennie![]()
Een glas brandenwijn ookquote:
Yep, zoals altijd ligt niet aan de kinderen maar aan de oudersquote:Op donderdag 3 november 2011 21:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zag je wat die vader deed en tegen dat kind zei? Neem van mij aan: dan beginnen ze allemaal te janken
ik heb ook twee van die schatjes, dus ik weet er alles vanquote:Op donderdag 3 november 2011 21:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Wat je uitstraalt krijg je met de zelfde gang terug. Zeker met kinderen.
Hoe oud zijn die Schatjes?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb ook twee van die schatjes, dus ik weet er alles van![]()
![]()
een dag sjaggerijnig zijn wordt meteen afgestraft
Gewoon voetbal kijkenquote:
Ohh, nog een paar jaartjes en dan BAMquote:
uitzending gemist danquote:
yep, dan sluiten de poorten BAMquote:Op donderdag 3 november 2011 21:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ohh, nog een paar jaartjes en dan BAM
dichtnaaien de handelquote:Op donderdag 3 november 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, dan sluiten de poorten BAM
Hehequote:Op donderdag 3 november 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, dan sluiten de poorten BAM
gewoon, ietsquote:Op donderdag 3 november 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
en wat zou ik daar dan moeten kijken
Pffff..... moet ik alles voorkauwen? Masterchef Australie bijvoorbeeld, of je kijkt naar 24cooking, of je zet een van de 400 dvd's die je nog steeds moet zienquote:Op donderdag 3 november 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
en wat zou ik daar dan moeten kijken
Ik kan me wel vinden in zijn gedragquote:Op donderdag 3 november 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
zie je wel, papa had een slechte jeugd en z'n kindjes zijn de dupeeeeeeee
Is goed, morgen verder.....quote:Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gewoon, iets
Muis, ik kan effe niet verder word feuden, ipad is leeg, stekkertje is niet lang genoeg om met de oplader op de bank te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is goed, morgen verder.....kan ik er iets mee winnen dan, hahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is maar een spelletjeeeeeeeeeeAltijd de sarcasme modus aan
dat is mss wel een ideequote:Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff..... moet ik alles voorkauwen? Masterchef Australie bijvoorbeeld, of je kijkt naar 24cooking, of je zet een van de 400 dvd's die je nog steeds moet zien
Er zijn er bij die er anders over denken FOK! Wordfeud competitie #15quote:Op donderdag 3 november 2011 21:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kan ik er iets mee winnen dan, hahahahaha
't is maar een spelletjeeeeeeeeee
dan had ze maar in een praatgroep moeten gaanquote:Op donderdag 3 november 2011 21:56 schreef pl4kkie het volgende:
Dat stel nu. Mama is vroeger aangerand. Papa weet van niks. Kind is een wrak.
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Je weet niet wat voor informatie hij voortijds al verzameld heeft.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk vindt ik die Derek echt een 'naar' mannetje
maar hij mag op "bepaalde dagen" best eens naar mijn kids komen kijken en zeggen wat mij mankeertquote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk vindt ik die Derek echt een 'naar' mannetje
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar hij mag op "bepaalde dagen" best eens naar mijn kids komen kijken en zeggen wat mij mankeert
bij mij mag ie wegblijvenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar hij mag op "bepaalde dagen" best eens naar mijn kids komen kijken en zeggen wat mij mankeert
Dan blijk jij het overlijden van je voor je geboorte overleden overgrootmoeder nog niet verwerkt te hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen kinderenquote:
Bij jou zal ie niet snel komen hoor, jij bent al weg voor de camera's de straat inrijdenquote:
zoiets ja. Ben twee jaar geleden hier in Den Bosch naar een van die shows van hem geweest. Ik vond het niks, gaat ie ook nog zingenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan blijk jij het overlijden van je voor je geboorte overleden overgrootmoeder nog niet verwerkt te hebben.
misschien kan ie hem ook aan een bepaalde vrouw helpen, met de nadruk op BEPAALDEquote:
quote:
Eh, volgens mij is kokje overtuigd vrijgezellerig en is Lieke al bezetquote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
misschien kan ie hem ook aan een bepaalde vrouw helpen, met de nadruk op BEPAALDE
Owgawdquote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
misschien kan ie hem ook aan een bepaalde vrouw helpen, met de nadruk op BEPAALDE
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zoiets ja. Ben twee jaar geleden hier in Den Bosch naar een van die shows van hem geweest. Ik vond het niks, gaat ie ook nog zingen
Jij hebt een rijke fantasiequote:Op donderdag 3 november 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zeg je nu dat kokje nog maagd is
[..]
Eh, volgens mij is kokje overtuigd vrijgezellerig en is Lieke al bezet
Nee hoor, zoals Ceetje zegt:quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
...
of misschien heeft ie ze wel maar weet ie het zelf niet en moet Derek hem dat vertellen![]()
ja, en ook het nummer dat ie zong: Angels van Robbie Williamsquote:
Nee dat denk ik niet. Ik zie hem al in de keuken staan met een kleine kleuter aan zn been trekkend, papa papa papaquote:Op donderdag 3 november 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals Ceetje zegt:
[..]
papa papa papa, hoefnie ete! bahquote:Op donderdag 3 november 2011 22:06 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Ik zie hem al in de keuken staan met een kleine kleuter aan zn been trekkend, papa papa papa
Daarom een naar mannetje. Schitterend zoals hij tot twee keer aan toe door Wendy van Dijk eerst als Ushi en daarna als Loesje in de zeik genomen is. Toen hebben zijn 'spirits' hem niet eens gewaarschuwdquote:Op donderdag 3 november 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, en ook het nummer dat ie zong: Angels van Robbie Williamsklonk nergens naar.
Trouwens, hij is maar een klein opsodemietertje. En toen het afgelopen was, stond ie in de hal van het theater ( op een doordeweekse dag om 23.00 uur) en zei hij: all kids who are now here under the age of 12 get a free Derek Ogilvie T-shirt![]()
![]()
![]()
Veeg me opquote:Op donderdag 3 november 2011 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
papa papa papa, hoefnie ete! bah
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom een naar mannetje. Schitterend zoals hij tot twee keer aan toe door Wendy van Dijk eerst als Ushi en daarna als Loesje in de zeik genomen is. Toen hebben zijn 'spirits' hem niet eens gewaarschuwd
dat zijn jouw woordenquote:
ik wacht hem op, en duw hem van de galerijquote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij jou zal ie niet snel komen hoor, jij bent al weg voor de camera's de straat inrijden
laat me raden, Hettyquote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
of misschien heeft ie ze wel maar weet ie het zelf niet en moet Derek hem dat vertellen![]()
doortypen danquote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef pl4kkie het volgende:
Ik krijg ineens een briljant idee voor een TT![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef pl4kkie het volgende:
eh dat kleine opdondertje uit NCIS LAquote:
Eh, mag ik je er even aan herinneren dat we vroeger TT afspraken maaktenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]sinds wanneer wordt dat hier afgesproken
Ik hoop hetquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef pl4kkie het volgende:
Komt goed Schatjequote:Op donderdag 3 november 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]Als je mij er maar buiten laat
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]Als je mij er maar buiten laat
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh dat kleine opdondertje uit NCIS LA
Hetty de heksquote:
dat was dan voor mijn tijdquote:Op donderdag 3 november 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, mag ik je er even aan herinneren dat we vroeger TT afspraken maakten
Dank je voor deze uitleg, ikke nu snappenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Hetty de heks
Toverkol
Eucalypta
Schoonloeder
quote:
dat wil ik je niet aan doen, tenzij je haar bij de eerste date al van de galerij flikkertquote:Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Hetty de heks
Toverkol
Eucalypta
Schoonloeder
quote:
Ik pas, val op jonger vrouwenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat wil ik je niet aan doen, tenzij je haar bij de eerste date al van de galerij flikkert![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |