quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
als jij nou eens een heule lekkere hazenpeper op de menukaart pleurt, dan komen Muis en ik het gewoon een keer bij je eten. (toch Muisje?)
die tijd gaat komenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
als jij nou eens een heule lekkere hazenpeper op de menukaart pleurt, dan komen Muis en ik het gewoon een keer bij je eten.
quote:
mooi. Even doorgeven tegen die tijd, dan komen wij je wel eens opzoeken op die golfbaan van je. Zeggen we alleen niet wanneerquote:
dan kan ik niet beloven dat ik er benquote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mooi. Even doorgeven tegen die tijd, dan komen wij je wel eens opzoeken op die golfbaan van je. Zeggen we alleen niet wanneer
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie niet helder. Ik heb niet voor niets een bril! (Zie fobo!)
dan bellen we gewoon vantevoren met je werk om te vragen of je er bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan kan ik niet beloven dat ik er ben
vrij toegankelijk. Zou willen dat er meer mensen zo zouden komen aanwaaien. Helaas is er toch een drempel die dat tegenhoudquote:Op woensdag 2 november 2011 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan bellen we gewoon vantevoren met je werk om te vragen of je er bent.
Trouwens, mogen gewone burgers zoals Mary en ikke gewoon zonder golfclubjes daar komen eten? Of moet ik dan een uitrusting gaan lenen ergens? (bij kaatje ofzo). Komt die nog wel eens trouwens?
En elke keer blijf je verrast?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ga ik toch kijken en die had ik allang gezien
Dat ik niet kan reagerenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En elke keer blijf je verrast?
de golf is de drempel. Veel mensen denken dat die clubs besloten zijn. Hier in 't dorp op de golfbaan is in de club/restaurant ook niet iedereen welkom, alleen voor leden, heel lulligquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrij toegankelijk. Zou willen dat er meer mensen zo zouden komen aanwaaien. Helaas is er toch een drempel die dat tegenhoud
Helaas niet
Kijken mag! Meer niet, net als in het echt!quote:
Voordat onze organisatie het overnam was dat ook zo. Andere vestigingen van ons hebben er minder last vanquote:Op woensdag 2 november 2011 21:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de golf is de drempel. Veel mensen denken dat die clubs besloten zijn. Hier in 't dorp op de golfbaan is in de club/restaurant ook niet iedereen welkom, alleen voor leden, heel lullig
Komt nog steeds zo over hoor. En trouwens die keren dat ik wel de restjes wilde komen opeten was ik niet welkomquote:Op woensdag 2 november 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Voordat onze organisatie het overnam was dat ook zo. Andere vestigingen van ons hebben er minder last van
een golfclub doet niet aan kliekjes hèquote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt nog steeds zo over hoor. En trouwens die keren dat ik wel de restjes wilde komen opeten was ik niet welkom
veel bedrijfsdagen hequote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt nog steeds zo over hoor. En trouwens die keren dat ik wel de restjes wilde komen opeten was ik niet welkom
ikdoe niet aan kliekjesquote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een golfclub doet niet aan kliekjes hè
quote:
En al die arme uitgehongerde kindjes in het zuiden van Afrika dan?quote:
die hebben daar niks aanquote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En al die arme uitgehongerde kindjes in het zuiden van Afrika dan?
Vinnik ook nietsquote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
jezus, dat moleculair gekook nu, lijkt me totaal niks (niet leuk om te doen dan, om te eten weet ik niet)
geen idee, die heb ik niet gekeken.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vinnik ook niets![]()
Deze serie is trouwens lang zo leuk niet als de Australische
Ik moet de topsjefs van deze week en MC Aus van deze week nog kijken. En Stormchasers aflevering 5 en 6 moet ik ook nog zienquote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee, die heb ik niet gekeken.
Heb straks nog 4 afleveringen topsjef te kijken
kijk er niet eens naarquote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vinnik ook niets![]()
Deze serie is trouwens lang zo leuk niet als de Australische
MC Australie is leuk. Kan alleen te weinig zienquote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee, die heb ik niet gekeken.
Heb straks nog 4 afleveringen topsjef te kijken
Uitzending gemistquote:Op woensdag 2 november 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
MC Australie is leuk. Kan alleen te weinig zien
Sinds een week of 8 op Net 5, dagelijks 18:35 en overdag herhaling om 14:30quote:
En nog nooit van opnemen gehoord?quote:
kan ik nietquote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nog nooit van opnemen gehoord?
neeeequote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nog nooit van opnemen gehoord?
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeee![]()
nog meer opnemen? wanneer moet ik dat dan weer kijken. Het wordt tijd dat dagen meer als 24 uur krijgen.
Trouwens, jullie geloven dit nooit. Pa net wat hersteld van z'n darmperforatie, zijn ze vandaag weer voor 6 weken naar Spanje vertrokken![]()
heb je niet zo'n UPC box dan, waarmee je ook meteen kunt opnemen? (en programma's pauzeren/terugspoelen etc.)?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]moet je wel apparatuur voor hebben
Mijn upc-decoder had gewoon een harddisk waarmee je kon opnemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]moet je wel apparatuur voor hebben
echt hè, ik dacht dat ik er in bleef. Ze gaan elk jaar rond deze tijd 6 weken naar Spanje. De arts vond het goed, dus ze hebben gewoon geboekt. Ik heb wel gezegd: als er deze keer iets gebeurt vlieg ik wel op jullie kosten heen en terug, met de hele familie!!quote:
doen ze goedquote:Op woensdag 2 november 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeee![]()
nog meer opnemen? wanneer moet ik dat dan weer kijken. Het wordt tijd dat dagen meer als 24 uur krijgen.
Trouwens, jullie geloven dit nooit. Pa net wat hersteld van z'n darmperforatie, zijn ze vandaag weer voor 6 weken naar Spanje vertrokken![]()
heb geen recorderquote:Op woensdag 2 november 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn upc-decoder had gewoon een harddisk waarmee je kon opnemen.
Nu neem ik op in de cloud van upc
Huh, hoe kom je dan wél aan de HD-kanalen?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, hoe kom je dan wél aan de HD-kanalen?
Ow ninja-edit
ik dacht dat jij klaar was met UPC? die waren toch #faalquote:Op woensdag 2 november 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn upc-decoder had gewoon een harddisk waarmee je kon opnemen.
Nu neem ik op in de cloud van upc
Typefoutje cloud van KPNquote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht dat jij klaar was met UPC? die waren toch #faal![]()
en wat is in hemelsnaam de Cloud van UPC?
Steve Jobs ofzo?
hier nie, hier is UPC nog 't beste wat er is. Ouders hebben KPN sinds een half jaar, en stappen volgende maand over. Durrep hè, geen glasvezels enzo. KPN stoort hier enorm en valt vaak uit, over UPC geen klagen, en een hele goeie deal. Jaar voor 50 euro, alles inclusief, uitgebreidste pakket, inclusief internet en bellen onbeperkt europaquote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Type cloud van KPN![]()
UPC echt #faal
Wacht maar tot je glas krijgtquote:
Hmmm, ja dat digitenne gedoe van kpn is niets. Ik betaal nu een jaar 47,50 euro voor alles in één. Inclusief spotify premiumquote:Op woensdag 2 november 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
over 10 jaar komt dat hier misschien, lees edit
nee, ze hebben geen digitenne, maar dat andere van KPN, dat werkt hier dus voor geen meter, echt heel vaak storing of alles op zwart. TV via internet is dat geloof ik? Iedereen die daar hier in het dorp een abo op heeft genomen half jaar geleden is inmiddels al weer overgestaptquote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, ja dat digitenne gedoe van kpn is niets. Ik betaal nu een jaar 47,50 euro voor alles in één. Inclusief spotify premiumdaarna 55 euro
(En voor UPC alleen al was ik al 55 euro kwijt)
je weet toch dat je daar alleen mag komen als je een paspoort bij je hebtquote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Pffff.... wat een rampgebied daar![]()
Ik had al internet via glas via mijn baas, koste 75 ¤ / maand. Daarnaast nog gewoon kpn-isdn voor het bellen (en adsl), en upc voor de tv. Sinds kort kpn ook glasprovider hier, dus eindelijk tijd voor een overstap, en bevalt mij goed tot nu toe
Goed dat je mij daar aan helpt herinneren, die moet ik ook nog verlengenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
je weet toch dat je daar alleen mag komen als je een paspoort bij je hebt
lijt me wel ja. ID is niet eens genoegquote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat je mij daar aan helpt herinneren, die moet ik ook nog verlengen![]()
Ik neem tenminste aan dat ik dan een geldig paspoort nodig heb als ik bij Ceetje op de koffie kom
Was ook niet van plan om te betalen voor een ID kaart hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
lijt me wel ja. ID is niet eens genoeg
kpn beviel hier helemaal niet. De hoogste internetsnelheid die ze hier garanderen is 16mb. Tot half vorig jaar slechts 8! Toen gingen ze de snelheid van alle internetplusbellen abo's verdubbelen. 4 maanden moeten bellen voor ik die dubbele snelheid kreeg uiteindelijk, gestoord ben ik van dat volk daar geworden. Toen kwam een paar maanden geleden UPC hier. Wij hadden al digi tv via UPC, alleen kon hier nog niet alles (on demand niet enzo). Nu wel, en voor 't hele dorp hadden ze een deal: 45 euro uitgebreidste pakket qua TV, 60Mb internet en voor 5 eurie kreeg ik er bellen onbeperkt europa bij. Bij KPN internetplus bellen betaalden wij al 55 euro per maand, en daar kwam dan UPC kabel+digi nog bij ad ¤ 25 euroquote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Pffff.... wat een rampgebied daar![]()
Ik had al internet via glas via mijn baas, koste 75 ¤ / maand. Daarnaast nog gewoon kpn-isdn voor het bellen (en adsl), en upc voor de tv. Sinds kort kpn ook glasprovider hier, dus eindelijk tijd voor een overstap, en bevalt mij goed tot nu toe
of ik nu voor het een of het ander betaal, geld kost het sowiesoquote:Op woensdag 2 november 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook niet van plan om te betalen voor een ID kaart hoor
als je ergens geen paspoort nodig hebt, is het hier. Hooguit een kapmes, stroomaggregaat, warme kleren, sneeuwschep en een zak pekel. Oja, en bij hoog water: zandzakken en een opblaasbootjequote:Op woensdag 2 november 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
je weet toch dat je daar alleen mag komen als je een paspoort bij je hebt
en legerkoekenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je ergens geen paspoort nodig hebt, is het hier. Hooguit een kapmes, stroomaggregaat, warme kleren, sneeuwschep en een zak pekel. Oja, en bij hoog water: zandzakken en een opblaasbootje
Dus eigenlijk hetzelfde verhaal als ik heb, alleen moet je de namen van de providers omdraaienquote:Op woensdag 2 november 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kpn beviel hier helemaal niet. De hoogste internetsnelheid die ze hier garanderen is 16mb. Tot half vorig jaar slechts 8! Toen gingen ze de snelheid van alle internetplusbellen abo's verdubbelen. 4 maanden moeten bellen voor ik die dubbele snelheid kreeg uiteindelijk, gestoord ben ik van dat volk daar geworden. Toen kwam een paar maanden geleden UPC hier. Wij hadden al digi tv via UPC, alleen kon hier nog niet alles (on demand niet enzo). Nu wel, en voor 't hele dorp hadden ze een deal: 45 euro uitgebreidste pakket qua TV, 60Mb internet en voor 5 eurie kreeg ik er bellen onbeperkt europa bij. Bij KPN internetplus bellen betaalden wij al 55 euro per maand, en daar kwam dan UPC kabel+digi nog bij ad ¤ 25 euro
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je ergens geen paspoort nodig hebt, is het hier. Hooguit een kapmes, stroomaggregaat, warme kleren, sneeuwschep en een zak pekel. Oja, en bij hoog water: zandzakken en een opblaasbootje
Ik heb nog wel wat contacten in DEFquote:
nee hoor, eten zat, je moet wel eten, omdat hier maandelijks gratis je diepvries met volledige inhoud ontdooit. 't mooie is wel dat je per diepvries telkens ¤ 250 vergoed krijgt van de verzekering + nog het geld van Nuon voor de geleden schade (iets van 65 euro bij stroomuitval tussen de 3 en 4 uur). Kun je nagaan hoe vaak dat hier gebeurt, ik weet de tarieven uit het hoofd, hahahahahahaha. Oja, en benzine voor het aggregaat wordt ook vergoed, is van die dure peut die erin moetquote:
en dan niet zeggen dat de aggregaat veel verbruikt en het dan in de tuut gooienquote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, eten zat, je moet wel eten, omdat hier maandelijks gratis je diepvries met volledige inhoud ontdooit. 't mooie is wel dat je per diepvries telkens ¤ 250 vergoed krijgt van de verzekering + nog het geld van Nuon voor de geleden schade (iets van 65 euro bij stroomuitval tussen de 3 en 4 uur). Kun je nagaan hoe vaak dat hier gebeurt, ik weet de tarieven uit het hoofd, hahahahahahaha. Oja, en benzine voor het aggregaat wordt ook vergoed, is van die dure peut die erin moet
eeeeh, nee, die peut kan niet in de tuut.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dan niet zeggen dat de aggregaat veel verbruikt en het dan in de tuut gooien
een wilde gok, klapstuk. Kookte moeders vroeger bij de hutspot maar kan ook gesudderd worden. Heeft idd een vetje en is draadjesvlees maar niet te vergelijken met ribstuk of sucadequote:Op woensdag 2 november 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
Kokkie, ik heb een vraag.
En ik stel 'm jou, omdat ik het werkelijk alzeleven verrek m'n eucalypta schoonloeder te vragen.
Zij maakte altijd vlees, dat aten we koud in hele dunne plakjes met een snijmachientje gesneden.
Was een groot stuk vlees, met wat vet eraan. Dat liet ze dan heel lang in een pan met jus op een petroleumstelletje garen. Net niet gaar, nog beetje rozé van binnen.
Vlees was roze, niet rood.
Nu heb ik het al een keer geprobeerd met een stuk varkensfilet, dat smaakte ook heel lekker, en met fricandeau, maar 't was niet hetzelfde. Heb jij enig idee na deze uitleg welk soort vlees dat mens daarvoor gebruikte?
nee, rosbief is meer rood, dat vlees was meer roze, lijkt als je 't dun snijdt op fricandeau wat je op brood kunt doen, maar dat is 't nietquote:
het is geen draadjesvlees, het lijkt qua structuur en uiterlijk op fricandeau, destijds heeft ze me wel eens gezegd dat het geen fricandeau is, maar ze wilde nooit zeggen welk vlees ze dan wel gebruikte, de trutquote:Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
een wilde gok, klapstuk. Kookte moeders vroeger bij de hutspot maar kan ook gesudderd worden. Heeft idd een vetje en is draadjesvlees maar niet te vergelijken met ribstuk of sucade
volgens mij ook niet, dan wordt het een schoenzool vrees ikquote:Op woensdag 2 november 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
robief sudder je niet op een petroleumstelletje
robief braad ik niet eensquote:Op woensdag 2 november 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
robief sudder je niet op een petroleumstelletje
Dat is een goed ideequote:Op woensdag 2 november 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
hey hey hey, niet vechten om een stukje vlees hoor
Wat ik me nu ineens bedenk, als ik 't nou eens aan de slagert hier in 't durrep vraag, daar komt die toos ook altijd. Goh, wat een helder moment in ene
is ook niet echt draadjesvlees,is lichter van kleur dan riblappen. Aten wat over was ook op brood. Fricandeau is witvlezig met iets van roze erdoor en van varken of kalf. Kan me zo snel niks anders bedenken. Zult er eerst achter moeten komen wat voor beestje het wasquote:Op woensdag 2 november 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is geen draadjesvlees, het lijkt qua structuur en uiterlijk op fricandeau, destijds heeft ze me wel eens gezegd dat het geen fricandeau is, maar ze wilde nooit zeggen welk vlees ze dan wel gebruikte, de trut
das een luxe superquote:Op woensdag 2 november 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een goed idee![]()
Trouwens het gaat niet goed met die supermarkt bij mij, eerst al lekkere biologische produkten van boeren hier in de buurt, nu ook albacore tonijn en coquilles in de koelvakken
ik ga 't de slagert morgen vragen. Da's zo'n lopende allesweter wat dat betreft (ik wil graag dat hebben wat je eergisteren aan sjaan van 't plein verkocht, zo gaat dat daar).quote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
is ook niet echt draadjesvlees,is lichter van kleur dan riblappen. Aten wat over was ook op brood. Fricandeau is witvlezig met iets van roze erdoor en van varken of kalf. Kan me zo snel niks anders bedenken. Zult er eerst achter moeten komen wat voor beestje het was
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |