Nee, je auto word voor het benzine deel (de basis) belastingvrij, de dieseltoeslag word wel berekend.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
wtf??
[..]
Okee, hıj blıjft wel belastıngvrıj gezıen het feıt dat ıe van bouwjaar 85 ıs dus al 27 jaar oud.
[..]
I Dont understand?
Niet als de auto voor 1987 voor het eerst op naam is gezet waar dan ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:06 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee, je auto word voor het benzine deel (de basis) belastingvrij, de dieseltoeslag word wel berekend.
Voorbeeld:
golfje op benzine doet 100 euro per 3 maanden, golfje in het dezelfde gewichts categorie op diesel doet 250 euro in de 3 maanden.
Dan betaal je dus 150 euro per 3 maanden voor de diesel, de benzine zou belastingvrij zijn, bij gas word ook de toeslag door berekend.
Althans.. zo begreep ik het na een telefoontje met de belastingdienst.
De regeling verandert voor iedereen, dus ook voor de huidige belastingvrije auto's.
Hmm.. dat zou mooi zijn!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet als de auto voor 1987 voor het eerst op naam is gezet waar dan ook.
Boven had ik, onder heb ik nog nooit gezien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 06:14 schreef Charged het volgende:
ook nog grillespoilertje boven en onder?
staat altijd zo leuk op een mk2 -tje,vind ik....
Ik heb hem er ook niet opgezet, zit nog vast aan de vorige gril, dan maar zonder..quote:
Pas op dat je lak er niet afspuit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Maargoed, vandaag de auto fftjes wassen (ff een met de hogedrukreiniger het vuil afblazen) en dan moet ik nog naar de garage, en dan wil ik wel ff een paar foto's maken..
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Pas op dat je lak er niet afspuit.
Welke bedoel je dan wel?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:40 schreef Ricksnor het volgende:
(Ik bedoel niet die van jou Charged.)
Ja echt leuk, goede video en audio kwaliteit ook !quote:Op maandag 26 december 2011 16:25 schreef Turquaz52 het volgende:
Mwaaa ff een klein filmpje, stelt eigenlijk niet veel voor, maar is wel leuk om te showen denk ik..:
quote:Op maandag 26 december 2011 16:45 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja echt leuk, goede video en audio kwaliteit ook !
ik heb ook een onduidelijke foto van de auto..quote:Op maandag 26 december 2011 19:32 schreef FalleNk810i het volgende:
Kon je niet gelijk foto's maken van je auto?
Dat ding van Turquaz.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:40 schreef Ricksnor het volgende:
Haha, wat een grafding. Hou het gewoon allemaal origineel.
(Ik bedoel niet die van jou Charged.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |