Ik had het er niet voor betaaldquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:11 schreef invine het volgende:
Hoeveel heb je er eigenlijk voor betaald als ik mag vragen?
Zilveren tellerplaten met rode letters zaten in zowat alle actiemodellen van de Golf IIIquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard..hahaha.. VW Golf Mk3 dashboard met volgens mij Rolling Stones editie tellers (Zilver met rode tellers)..
[..]
wehehhe..
Kijk eens:quote:
Ohw, nou goed, alles beter dan die lelijke zwarte tellers..quote:Op zondag 20 november 2011 00:37 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
[..]
Zilveren tellerplaten met rode letters zaten in zowat alle actiemodellen van de Golf III
Verschillen zaten hem meer in stof, stiksels en stickers.
Ik snap dat het een koopje wasquote:Op zondag 20 november 2011 12:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kijk eens:
http://kopen.marktplaats.(...)stcode=5931JK&srt=pu
Ze beginnen al met de aller gaarste rotste kut 1.6d (met voorgloeien, mechanische pomp, 26 jaar oude blok) @ 1500,- eypo..
Dan is wat ik er voor betaald heb een koopje..
quote:Op zondag 20 november 2011 12:34 schreef ColtZ40 het volgende:
Die is anders wel orgineel en daarom meer waard dan z'n bij elkaar gejat golfje.
En dat weet jij.... Hoe?quote:Op zondag 20 november 2011 19:05 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Maar een geluid alsof er een tractor met open uitlaat voorbijkomt is wel een stuk minder
Is niet zo makkelijk als een Golf 3 dashboard.. Canbus enzeuw..quote:Op zondag 20 november 2011 19:13 schreef junkiexp het volgende:
Beter een golf 5 dashboard erin dan, golf 3 is ook gaar.
Die stoelen zijn wel baas !
Ik refereerde aan het geluid van een ouderwets volkswagen 1.6 dieselblok. Geweldig. Lekker tokkelen zonder turbo.quote:
Ohw nou, er zit weinig verschil in qua geluid..quote:Op maandag 21 november 2011 19:20 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
[..]
Ik refereerde aan het geluid van een ouderwets volkswagen 1.6 dieselblok. Geweldig. Lekker tokkelen zonder turbo.
wtf??quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:07 schreef invine het volgende:
http://www.knmv.nl/knmv/n(...)lijven-belastingvrij
Lekkere miskoop turqWegenbelasting geldt voor datum eerste toelating nu..
Okee, hıj blıjft wel belastıngvrıj gezıen het feıt dat ıe van bouwjaar 85 ıs dus al 27 jaar oud.quote:Voor de voertuigen die op 31 december 2011 al ouder dan 25 jaar zijn verandert er niets. Voor de generaties daarna geldt een geleidelijke leeftijdsopbouw.
I Dont understand?quote:Bovendien geldt de vrijstelling uitsluitend voor het basisbedrag MRB, plus de provinciale opcenten. De brandstoftoeslagen voor diesel en LPG moeten wel betaald worden.
Nee, je auto word voor het benzine deel (de basis) belastingvrij, de dieseltoeslag word wel berekend.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
wtf??
[..]
Okee, hıj blıjft wel belastıngvrıj gezıen het feıt dat ıe van bouwjaar 85 ıs dus al 27 jaar oud.
[..]
I Dont understand?
Niet als de auto voor 1987 voor het eerst op naam is gezet waar dan ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:06 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee, je auto word voor het benzine deel (de basis) belastingvrij, de dieseltoeslag word wel berekend.
Voorbeeld:
golfje op benzine doet 100 euro per 3 maanden, golfje in het dezelfde gewichts categorie op diesel doet 250 euro in de 3 maanden.
Dan betaal je dus 150 euro per 3 maanden voor de diesel, de benzine zou belastingvrij zijn, bij gas word ook de toeslag door berekend.
Althans.. zo begreep ik het na een telefoontje met de belastingdienst.
De regeling verandert voor iedereen, dus ook voor de huidige belastingvrije auto's.
Hmm.. dat zou mooi zijn!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet als de auto voor 1987 voor het eerst op naam is gezet waar dan ook.
Boven had ik, onder heb ik nog nooit gezien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 06:14 schreef Charged het volgende:
ook nog grillespoilertje boven en onder?
staat altijd zo leuk op een mk2 -tje,vind ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |