abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2011 @ 14:23:25 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104201575
De Golf Mk2 is waarschijnlijk de meest degelijke golf, als daar een beetje lief voor gedaan is, is ie niet stuk te krijgen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104201738
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
De Golf Mk2 is waarschijnlijk de meest degelijke golf, als daar een beetje lief voor gedaan is, is ie niet stuk te krijgen
Heb je het topic gelezen? Alleen de buitenkant is nog Mk2. De rest is wat anders... :')
pi_104207409
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:16 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

nee hoezo? Waar is dat goed voor?
Ik heb dat geleerd van een ander, soms blijft een slang die niet zou mogen lekken dat toch doen, dat opruwen en het beetje vaseline helpt dan. De slang koekt dan ook minder vast. Ik doe het altijd preventief en nooit meer last van lekkende koelslangen bij de koppelingen :)

(Mijn pa zweert bij dubbele slangklemmen op zijn W124, kan ook nog.)
Vogelbek-verdubbel-inator
  donderdag 10 november 2011 @ 16:54:10 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104207470
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Heb je het topic gelezen? Alleen de buitenkant is nog Mk2. De rest is wat anders... :')
Oh dear, ellende due
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104212378
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:52 schreef drdoofenshmirtz het volgende:

[..]

Ik heb dat geleerd van een ander, soms blijft een slang die niet zou mogen lekken dat toch doen, dat opruwen en het beetje vaseline helpt dan. De slang koekt dan ook minder vast. Ik doe het altijd preventief en nooit meer last van lekkende koelslangen bij de koppelingen :)

(Mijn pa zweert bij dubbele slangklemmen op zijn W124, kan ook nog.)
Hmmm, ik zal het onthouden.. Dubbele slangklemmen gebruik ik ook op zijn tijd, vooral als ik weet als iets echt onder druk gaat staan (bijv. de versnl. bak olie koeler van me BMW)..
Thanks voor de tip.. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oh dear, ellende due
Valt mee, deze is uit te lezen en te verhelpen, een MK2 daarentegen niet.. :D
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_104214966
Please,ben lief voor het dingetje als de ombouw netjes gedaan is...Mk2 Golf is een leuk ding..helemaal met een nette Tdi ombouw.
En die eerdere opmerking wat betreft goedkoop onderstel is helaas waar,mijn beste ervaring was Koni geel met Apex veren (-55 op 17") na diverse budget merken zoals Supersport en FK..jij hebt echter wat meer kg's op de vooras,niet echt een eerlijke vergelijking..maar een Golf 2 gaat heel snel een vervelende stuiterbak worden.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_104217056
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:58 schreef winterstorm666 het volgende:
Please,ben lief voor het dingetje als de ombouw netjes gedaan is...Mk2 Golf is een leuk ding..helemaal met een nette Tdi ombouw.
En die eerdere opmerking wat betreft goedkoop onderstel is helaas waar,mijn beste ervaring was Koni geel met Apex veren (-55 op 17") na diverse budget merken zoals Supersport en FK..jij hebt echter wat meer kg's op de vooras,niet echt een eerlijke vergelijking..maar een Golf 2 gaat heel snel een vervelende stuiterbak worden.
Ik merk dat als ik al de gas los laat in een bocht of iets te snel een bocht neem dat de achteras wilt uitbreken.. Niet echt een leuk zaak eerlijk gezegd.

Maar ik wil het liefst gaan voor een schroefset, moet altijd wat hoger en lager in te stellen zijn..

En hij mag absoluut geen stuiterbak worden, ik heb gehoord da TEC tuning best een goede schroefset was..??

En what about FK Automotive, is dat een budget tjoening spul ja?
Ik heb een uitlaatlijn van FK er onder hangen.. (3 dempers)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_104218286
Trek je reservewiel er eens uit en leg daar eens wat gewicht in en probeer eens wat qua wegligging (niet schuivende massa met een laagst liggend zwaartepunt achter),dan kun je wat proberen te compenseren met je meer massa voor (ik weet niet precies wat een tdi meer weegt tegenover een normaal dieselblok Mk2)
Een lichtgewicht zoals een Mk2 reageert al op een 15 kg gewichtverschil Va/Ha bij stevig rijgedrag..probeer dat gedrag eens neutraal te krijgen en baseer je onderstel vandaar uit..bandenkeuze is ook erg belangrijk..de mijne reageerde het beste op 15" met 195/50/15 bridgestone potenza re520 dacht ik,is alweer een tijdje geleden...
Qua uitlaat..mja,ik zou de cat eronder laten..issie gechipped?
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_104223936
Reservewiel heb ik niet meer achterin, wel de accu..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_104232960
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:45 schreef winterstorm666 het volgende:
Trek je reservewiel er eens uit en leg daar eens wat gewicht in en probeer eens wat qua wegligging (niet schuivende massa met een laagst liggend zwaartepunt achter),dan kun je wat proberen te compenseren met je meer massa voor (ik weet niet precies wat een tdi meer weegt tegenover een normaal dieselblok Mk2)
Een lichtgewicht zoals een Mk2 reageert al op een 15 kg gewichtverschil Va/Ha bij stevig rijgedrag..probeer dat gedrag eens neutraal te krijgen en baseer je onderstel vandaar uit..bandenkeuze is ook erg belangrijk..de mijne reageerde het beste op 15" met 195/50/15 bridgestone potenza re520 dacht ik,is alweer een tijdje geleden...
Qua uitlaat..mja,ik zou de cat eronder laten..issie gechipped?
Vorige post was met mobiel, dus deze keer wat inhoudelijker:
Reservewiel heb ik achterin niet liggen, ik heb Links achter de accu liggen omdat het niet meer onder de motorkap past. Daar in de plaats ligt de stuurbekrachtiging reservoir.

Ik merk wel als ik in een bocht de gas los laat dat de achterkant makkelijk 'kan' uitbreken, heb het al een paar keer -expres- gedaan. Om het gevoel te krijgen waar de grens ligt bij de auto.
Ik heb hem 2 dagen na aankoop ff op de weegbrug geparkeerd om te kijken hoeveel ie nou echt weegt. Op papieren staat 1080KG, in werkelijkheid 1050KG met volle tank (85-90%).

Ik rij nou op winterbanden (sinds aanschaf) dus kan eigenlijk geen oordeel doen welke banden beter zijn dan welke, maar ik heb hier niks over te klagen eerlijk gezegd, op het uitbreken na..

Ook ben ik van plan op 15 of 16ers te rijden met dunne banden, laten we zeggen om en om nabij de 195/40 of 205/35..

En cat wil ik er eigenlijk niet onder hebben, ik hoef geen weerstand in me uitlaatlijn, ik heb een turbo en wil dus zo freeflow mogenlijk hebben.. Qua dempers heb ik er FK Automotive dempers onder liggen, kun je me vertellen of deze el cheapo spul is of toch kwalitatief/race/sportief/vermogen materiaal is? :)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 11 november 2011 @ 08:18:52 #61
248821 Rauw.
op je bord.
pi_104234308
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik merk dat als ik al de gas los laat in een bocht of iets te snel een bocht neem dat de achteras wilt uitbreken.. Niet echt een leuk zaak eerlijk gezegd.

Maar ik wil het liefst gaan voor een schroefset, moet altijd wat hoger en lager in te stellen zijn..

En hij mag absoluut geen stuiterbak worden, ik heb gehoord da TEC tuning best een goede schroefset was..??

En what about FK Automotive, is dat een budget tjoening spul ja?
Ik heb een uitlaatlijn van FK er onder hangen.. (3 dempers)
FK > TECtuning.
Wil allebeide goed laag alleen de FK is minder corrosiegevoelig.

Leuke projectwagen!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_104240486
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 08:18 schreef Rauw. het volgende:

[..]

FK > TECtuning.
Wil allebeide goed laag alleen de FK is minder corrosiegevoelig.

Leuke projectwagen!
Ik vroeg alleen of de merk goed is, omdat ik een uitlaat lijn ervan onder heb hangen, niet omdat ik op de schroefset van FK wil rijden.. :P
(beter lezen.. ;) )
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 11 november 2011 @ 12:23:28 #63
248821 Rauw.
op je bord.
pi_104241252
Oke, dan koop je je maar een Tectuning set.

En FK is over het algemeen budgetspul, maar beter FK dan al die andere weinigzeggende merkjes.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 11 november 2011 @ 16:12:12 #64
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_104250045
MkII, dus goed topic! ^O^ Ik ben benieuwd wat het wordt.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_104255483
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:12 schreef Geelman het volgende:
MkII, dus goed topic! ^O^ Ik ben benieuwd wat het wordt.
MK2 is Okee, maar hij ziet er qua uiterlijk niet uit..
Hij moet gespoten worden.. :P

Vandaag olie ververst, morgen eens ff de KVS verversen, ik heb er nou sinds de lekkage water in zitten, omdat ik niet elke dag nieuwe KVS wou kopen.. Nou hij niet meer lekt komt er KVS in..

En qua schroefset komt er lekker TEC Tuning onder, el cheapo maar wel comfortabel en kwalitatief ook niet slecht.. Hij gaat iig niet op zijn bek net als de BMW :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_104445181
Nou ja, hierbij alvast een sneak peaks van me Golfje, heb vandaag 2 speakers ingebouwd van Fusion, de originele Blaupunkt kapjes zitten er weer op:




Ik durf gewoon echt geen foto's van de auto te maken, ik schaam me echt hoe de ex eigenaar de auto zo heeft kunnen rollen :') En hij is zo hoog ;(
Aub, mat zwart _O-
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_104477510
Is dat het originele dashbord, of is dat ook van een Golf 3?
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_104477554
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:44 schreef FransDeens het volgende:
Is dat het originele dashbord, of is dat ook van een Golf 3?
Lees de 1e zin in de OP...
Dat is de zin na de aanhef...
pi_104477857
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:28 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Kan je wat..? :P
Ik denk dat hij een foto uit z'n privécollectie had gepost.. :o
pi_104478200
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Nou ja, hierbij alvast een sneak peaks van me Golfje, heb vandaag 2 speakers ingebouwd van Fusion, de originele Blaupunkt kapjes zitten er weer op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik durf gewoon echt geen foto's van de auto te maken, ik schaam me echt hoe de ex eigenaar de auto zo heeft kunnen rollen :') En hij is zo hoog ;(
Aub, mat zwart _O-
Vind ik persoonlijk wel wat hebben, dat matzwarte. Zelfs als het met een verfroller gedaan is. Kun je er toevallig ook nog met een krijtje op schrijven? :7.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_104484819
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:44 schreef FransDeens het volgende:
Is dat het originele dashbord, of is dat ook van een Golf 3?
:') Is van een Opel vectra

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:53 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij een foto uit z'n privécollectie had gepost.. :o
Oehlalaa Gokhan :9~

quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Vind ik persoonlijk wel wat hebben, dat matzwarte. Zelfs als het met een verfroller gedaan is. Kun je er toevallig ook nog met een krijtje op schrijven? :7.
Zou wel kunnen denk ik, maar ga het niet proberen.. :')

En ik heb vandaag een mat zwart spuitbus gekocht om de gele plekken weer te camoufleren.. :') Sommige plekken zie je namelijk dat het lak loslaat en het weer geel word _O-

En heb een Turbodrukmeter ingebouwd, wel uber vet :7
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_104520353
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:10 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

:') Is van een Opel vectra
zeker? hij ziet er erg VW uit, beetje vento-achtig.

edit: d'oh. niet alleen reageren, ook lezen.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_104520462
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:10 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

:') Is van een Opel vectra
Het spijt me echt enorm dat ik er overheen had gelezen, bij deze mijn bijzonder gemeende excuses. :{
Hier had uw reclame kunnen staan.
  vrijdag 18 november 2011 @ 18:11:31 #74
182073 invine
blablabla etc.
pi_104520769
Hoeveel heb je er eigenlijk voor betaald als ik mag vragen?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_104520978
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:01 schreef FransDeens het volgende:

[..]

Het spijt me echt enorm dat ik er overheen had gelezen, bij deze mijn bijzonder gemeende excuses. :{
Excuses aanvaard.. :P hahaha.. VW Golf Mk3 dashboard met volgens mij Rolling Stones editie tellers (Zilver met rode tellers)..

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:57 schreef powerflux het volgende:

[..]

zeker? hij ziet er erg VW uit, beetje vento-achtig.

edit: d'oh. niet alleen reageren, ook lezen.
wehehhe.. :*
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')