Explain..quote:
Thank You...quote:Op woensdag 2 november 2011 21:08 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Jeej, nog een Turq-project. Ik volg met belangstelling.
Thank You too sir..quote:
Welcome on Board my brother from an other motherquote:Op woensdag 2 november 2011 22:02 schreef Nordic-Imports het volgende:
Hoppa, nu ga ik je wel volgen.
U bent ook welkom..quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 07:53 schreef Sounddragon het volgende:
Sjeezus, koopt 'ie weer een ander uit 12 auto's samengesteld probleemwrak![]()
![]()
![]()
Hoe? Wat voor een? Ik kan me accu niet eens onder de motorkap kwijt..quote:Op donderdag 3 november 2011 08:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Koop in ieder geval een fatsoenlijk luchtfilter, scheelt weer problemen.
hahaha thanks, no man.. Deze komt helemaal boven Haarlem.. Dus geen bekende hier..quote:Op donderdag 3 november 2011 11:01 schreef kevin20vt het volgende:
Tof Turq! Ik was m'n pw kwijt maar speciaal voor dit topic maar weer een nieuw pw aangevraagd
Komt deze uit de buurt?
Hmmm Gloeipitten worden nader bekeken, heb nog zgan gloeipitten over van de Grand Scenic 1.9 DCi over van paps auto, kijken of ie evenlang zijn/zelfde type en anders die er in pleuren of ff voor 15,- de stuk @ Heuts bestellen..quote:Op donderdag 3 november 2011 11:07 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Ik zou eerst die gloeipitten maar eens nader bekijken... en zoals hierboven al gezegd: normaal luchtfilter inbouwen. Deze motoren houden niet echt van open ademen.
Gek genoeg kan noodloop ook te maken hebben met de startonderbreker, en dan toeslaan als je al rijdt.
Ik heb het kapje er nog niet af gehaald, maar volgens de vorige eigenaar zat er een OBD aansluiting in ja, ik heb wel ff met me vinger er onder gevoeld en ik voelde wel iets dus.. Misschien zometeen ff kijken..quote:Op donderdag 3 november 2011 11:21 schreef kevin20vt het volgende:
Zit er nog een obd aansluiting op? Kun je hem natuurlijk ook even uitlezen
Destijds wel ja.. Maar niet door mij. Is ook omgebouwd in Duitsland..quote:
Zowiezoo..quote:
Nou nee, TecTuning is best een heerlijke schroefset.. Vriend van me had ook zo'n schroefset en beviel hem echt goed..quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:57 schreef HenkXL het volgende:
Een cheap ass schroefset is juist een stuiter set.. en ik spreek uit ervaring
Krommenie ofzo..quote:
Komt goed..quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:47 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik zou eens beginnen met compressie meten (ivm startproblemen), dan kun je iig al veel uitsluiten.
Kat niet leeg maken, da's hardstikke zonde en bere ongezond!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ohw ja, iemand intresse in een katalysator? Anders slijp ik hem open en leeg hem..
Heeft FK Automotive dempers er onder liggen van volgens mij een uitlaattraject van 63mm, ik heb het niet gemeten maar dik issie zeker, ik hoef geen kat, de milieu doet me niks.. Lekker roetten, dat is goed. En een betere ademhaling.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:55 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Bij een diesel heeft een kat toch minder functie dan bij een benzine? Ik zeg niet dat het milieu-vernatwoord is om hem leeg te slaan..
@Turq: gaat de oude golf III tdi inspiratie geven voor deze tdi, als in, ga je deze full flow maken?
Lekker die kat eronder laten zitten, verschil merk je toch niet! En ben je (voor de verandering) ook nog is verantwoordelijk bezig!quote:Op zondag 6 november 2011 10:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heeft FK Automotive dempers er onder liggen van volgens mij een uitlaattraject van 63mm, ik heb het niet gemeten maar dik issie zeker, ik hoef geen kat, de milieu doet me niks.. Lekker roetten, dat is goed. En een betere ademhaling.
De oude Golf III TDI is een geval apart, dat is appels met peren vergelijk..
Ik zie de link niet tussen verantwoordelijk bezig zijn en het verwijderen van een kat. Dus al die race auto's zijn onverantwoordelijk bezig?quote:Op zondag 6 november 2011 12:28 schreef invine het volgende:
[..]
Lekker die kat eronder laten zitten, verschil merk je toch niet! En ben je (voor de verandering) ook nog is verantwoordelijk bezig!
Milieu ?quote:Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen verantwoordelijk bezig zijn en het verwijderen van een kat. Dus al die race auto's zijn onverantwoordelijk bezig?
Bij de uitgang van de radiateur.. OF @ de slang..quote:Op maandag 7 november 2011 19:09 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dan was ie ook nog niet gefixed!
Waar lekt ie dan?
nee hoezo? Waar is dat goed voor?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Slang een klein beetje opgeruwd aan de binnenkant + wat vaseline erop gedaan?
Met vaseline kan je ditquote:Op woensdag 9 november 2011 13:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee hoezo? Waar is dat goed voor?
Kan je wat..?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |