SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zoem, gij zijt mijn lapohunter nemesis
OT: nummertje 100
Ach, ik doe nog maar net mee, het belangrijkste is dat je er bij de 100e nog bijbentquote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
ik wou dat ik kon zeggen dat ik elk topic had gepost
Ik heb geloof ik in elk Topchef topic gepostquote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
ik wou dat ik kon zeggen dat ik elk topic had gepost
Ik heb er volgens mij alleen deze serie 1 gemistquote:Op woensdag 2 november 2011 20:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik in elk Topchef topic gepost
Zo word jij geen Topchef!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij alleen deze serie 1 gemist
Inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 20:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Als je even nadenkt, hebben gezamenlijk belachelijk veel gepost in die 100 topics
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef Morendo het volgende:
Ben ik de enige die Dimitri een lul met vingers vindt?
Zeker niet!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef Morendo het volgende:
euh nee!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef Morendo het volgende:
ik vind het in elk gevalniet, anton is een ander verhaalquote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef Morendo het volgende:
Anton ziet er gewoon uit als een heroineverslaafde met een kunstgebit.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het in elk gevalniet, anton is een ander verhaal
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef dabadbass het volgende:
Ik zie het voor me dat hij in de plaatselijke Poiesz een pak Vla koopt.
Nee. Dat is nog een grotere eikel dan Wesley.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef Morendo het volgende:
Heerlijk en zo zonde dat bijna iedereen zo'n prachtig en lekker beest zo slecht kookte.quote:
Wat is er mis met Wesley ?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Dat is nog een grotere eikel dan Wesley.
Anton gaat er per dag slechter uitzien. Zou ie wel genoeg slaap krijgen?
Hij kan de tinteling die hij teweeg brengt niet plaatsenquote:
Arro kuifje.quote:
Nee, nu is provincie Utrecht aan de beurt, daarna nog de provincie Zeeland en dan beginnen de halve finales.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:47 schreef sjeppert het volgende:
zijn de halve finales nu al bezig
deze week nog niet gekeken
Uit de blog van Julius kon ik opmaken dat 25-11 de finale wordt uitgezondenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:24 schreef franklop het volgende:
na zeeland drie weken halve finales ofzo?
quote:De laatste dag… - 30/10/2011 - Koken
vandaag, en we zitten lekker bij de Librije. Na Gerona en Carcassone moesten we met de 12 provincies natuurlijk in Nederland blijven, en waar anders sluiten we de wedstrijd af dan in Zwolle.
Soort van thuiskomen want we zijn hier al voor de 3de keer met Topchef en zoals altijd worden we fantastisch in de watten gelegd. Als ik dit schrijf hebben we net de eerste opdracht in Librije’s Atelier achter de rug. Na een Topclass van Jonnie moeten de 4 overgebleven kandidaten hem nakoken. Wat eenvoudig lijkt, blijkt berezwaar, zowel de garing als de verschillende garnituren. 4 mooie gerechten, maar één net niet goed genoeg. We nemen afscheid van… dat zie je donderdag 24 november!
De 2de opdracht is in de Librije, en dat is meteen de finale opdracht. De kandidaten krijgen een gigantisch tableau culinair en moeten daar in een paar uur een 3-gangen diner van bereiden. De laatste intro’s zijn gedraaid, we gaan beginnen…..
Ja was een leuke aflevering!!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:04 schreef Drassss het volgende:
Gister een leuke aflevering? Straks even terugkijken
Nog deze en volgende week de provincies.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:06 schreef Frag_adder het volgende:
sow ik heb al veel gemist van dit topic en van top chef inmiddels. Zijn de provincies al voorbij? Ik was er wel een beetje klaar mee
nog even een weekje pauze dan en dan weer verderquote:Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Nog deze en volgende week de provincies.
Een lekkere ziltige crunch.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:41 schreef zoem het volgende:
Trekken we hier net drie pakken rijst open; zitten er in alle drie de pakken beestjes
Lekker toch, vers vlees bij je rijstquote:Op donderdag 3 november 2011 18:41 schreef zoem het volgende:
Trekken we hier net drie pakken rijst open; zitten er in alle drie de pakken beestjes
Al een klachtenbrief gestuurd naar de producent?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:46 schreef zoem het volgende:
Dit beestje dus:
[ afbeelding ]
Hij draagt de naam 'klander' en legt zijn eitjes o.a. in rijst- en graankorrels
Dat worden dan twee brieven richting de Jumbo en één naar Lassiequote:Op donderdag 3 november 2011 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Al een klachtenbrief gestuurd naar de producent?
Had hij 2 onderkinnen? puur voor de zekerheid.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zag er eentje flink slobberen aan een korrel. Hij heet Julius
Hij vroeg om saus, is dat ook goed?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:50 schreef Drassss het volgende:
Had hij 2 onderkinnen? puur voor de zekerheid.
Als hij om VEEL saus vroeg wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Hij vroeg om saus, is dat ook goed?
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:46 schreef zoem het volgende:
Dit beestje dus:
[ afbeelding ]
Hij draagt de naam 'klander' en legt zijn eitjes o.a. in rijst- en graankorrels
dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 3 november 2011 18:54 schreef zoem het volgende:
Nu moet ik dus het eerste kwartier missen, omdat het eten nog niet klaar is
De klanders zijn niet op tijd gaar?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:54 schreef zoem het volgende:
Nu moet ik dus het eerste kwartier missen, omdat het eten nog niet klaar is
wat ga je eten?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zit nog in de oven hierSchiet nou oooop
klinkt goed!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hartige taart met pompoen, spinazie, spekjes en prei.
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:02 schreef Burner82 het volgende:
Wesley en Maurice... allebei lekker gay in hun dagelijkse outfit
Het klinkt als een soort van sociale werkplaatsquote:Op donderdag 3 november 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
De eetclubis dat iets voor de jongetjes te dik om te voetballen?
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
De eetclubis dat iets voor de jongetjes te dik om te voetballen?
anders gekort op uitkeringquote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het klinkt als een soort van sociale werkplaats
Ik moet toch ergens op letten hequote:
Helaas!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef roos85 het volgende:
Het zou wel tof zijn als het Anton vs Dimi wordt
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:05 schreef Inkomen het volgende:
Maar Dimitri is helemaal niet bezig met concurrentie! Het is gewoon een aardige jongen
Misschien nog in de klosssjjjj rouletuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |