Ik zit blijkbaar toch minder achter de PC dan hulliequote:Op vrijdag 4 november 2011 22:02 schreef Anne het volgende:
[..]
En het leuke is dat danpy waarschijnlijk zo'n gezicht trekt:.
Nou, zo erg is het niet gelukkig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Sterkte morgenvroeg, als de alcohol uitgewerkt is en de slaap uit is.
Gullie = julliequote:Op vrijdag 4 november 2011 22:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zit blijkbaar toch minder achter de PC dan hullieGullie
DIe wil ik wel voor je verwijderen. Dan zie je er gegarandeerd niets meer van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de sticker van de groenteboer (zo noem je iemand die citroenen verkoopt toch?) uit Udenhout stoort mij
Met een slijptol zeker?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
DIe wil ik wel voor je verwijderen. Dan zie je er gegarandeerd niets meer van.
First is was likequote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef Anne het volgende:
![]()
![]()
.
Ik vind mijn eigen grapje grappig. Sorry.
Welnee man !quote:
quote:Hoeren neuken, nooit meer werken
Hullie = hellemontsquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:30 schreef densmee het volgende:
[..]
Gullie = jullie
Hullie = hun
Zullie = zij
ja, klopt, je krijgt ook niet meer hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:41 schreef Anne het volgende:
Ja. Leuk. Nou heb je wel genoeg foto's gespamt hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:14 schreef Anne het volgende:
.
FOK! staat vandaag trouwens best wel groot in de Volkskrant.
Kreeg op mijn falie, die link is naar de VK server ofzoquote:
Waarom werk je voor een uitzendbureau?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb echt zin om eens kei hard over het uitzendbureau waar ik werk heen te kotsen.
Sjongejonge zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |