nee bosbouwkundig ingenieurquote:Op donderdag 3 november 2011 14:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
Ben je nou straks gediplomeerd zaag-O-loog?
No shit.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, we hebben wel veel bekijks op zichik ga zelf ook in cape over straat
Dus jouw hoogste werkdruk is woensdags begin v/d middag?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:49 schreef densmee het volgende:
[..]
nee bosbouwkundig ingenieur
zaagoloog ben ik al, ik kan alle bomen in nederland afzagen als het moet.
Wel ing natuurlijk
ja verschillende radiostations afrijden valt niet mee inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2011 18:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus jouw hoogste werkdruk is woensdags begin v/d middag?
Ja, dank je.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef 2cv het volgende:
Ik weet zeker dat ik weer ziek ga worden. Ik weet allen niet wanneer.
Alvast beterschap gewenst !
bacillen wegspoelen met veel alcoholquote:
Geprobeerd op werkborrel, nog geen resultaat.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:36 schreef lipje het volgende:
[..]
bacillen wegspoelen met veel alcohol
2 Ibu's genomen net om te beginnen, het kloterige is, dat mijn hoofd op nachtdienst staat, en mijn ritme ook, geslapen tot kwart over 2 vanmiddag, dus in mijn bed gaan liggen gaat weinig uithalen ben ik bang.quote:
Mijn lip is ook gewond; had een beetje mot op de A59 bij Rosmalen met een flapdrol in een A3 die vond dat ik maar even naar rechts moest, na wat snij-, rem- en vluchtstrook-aktie's van zijn kant wilde de bestuurder nog even napraten op de vluchtstrook, ik gestopt, bleken er 5 marokkaantjes in zo'n wijvenbak te passen, waarvan er nu 2 au hebben, en ikke een dikke lip, want 5 is teveel voor een ouwe lul, en die losertjes durven alleen met zijn allen tegelijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:34 schreef Anne het volgende:
En vertel nog ff over je lip.
Kunnen ze mee-klootzakken![]()
.
beterschap en biefstuk op je lip leggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn lip is ook gewond; had een beetje mot op de A59 bij Rosmalen met een flapdrol in een A3 die vond dat ik maar even naar rechts moest, na wat snij-, rem- en vluchtstrook-aktie's van zijn kant wilde de bestuurder nog even napraten op de vluchtstrook, ik gestopt, bleken er 5 marokkaantjes in zo'n wijvenbak te passen, waarvan er nu 2 au hebben, en ikke een dikke lip, want 5 is teveel voor een ouwe lul, en die losertjes durven alleen met zijn allen tegelijk![]()
Toen er wat auto's begonnen te stoppen en toeteren kozen de heldjes het hazenpad en was de aktie over.
-einde sensatieverhaal-
Anne vindt me nu een klootzak, en ik baal dat ik niet op tijd bukte
Sterkte met je been en je lip, ik hoop dat die gastjes meer pijn hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan ga ik erop kauwen denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:19 schreef lipje het volgende:
[..]
beterschap en biefstuk op je lip leggen
Been lijkt mee te vallen; niet dik, wel auwie nog, maar gangbaarder als ik dacht, die lip groeit wel weer dicht; risico van de aktiequote:Op vrijdag 4 november 2011 08:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sterkte met je been en je lip, ik hoop dat die gastjes meer pijn hebben.
Als je knokt, kan je wel eens ergens tegenaan lopen. Van mij hoefde het allemaal niet, maar ze waren een beetje doof en grof, en toen werd ik boos, zei wat lelijks en toen was het feest, en weglopen doe ik nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:37 schreef Freezer het volgende:
Moguh![]()
Wat is de pijn van een dikke lip, tegen de wetenschap dat 2 "mede"landers auw hebben![]()
Jammer dat ze altijd tegelijk komen.
Da's vlotquote:
Ik zie dat je taxi naar Nwk vroeg is vandaag.quote:
trouwensquote:Op donderdag 3 november 2011 11:28 schreef Anne het volgende:
Heeft dat vrouwtje ook nog andere kleren? Ik heb haar tot nu toe alleen in dat gezien op de foto's verspreid over een maand of 2 ofzo.
Zoals mijn vader ook al zei, ik moet soms echt ff kijken of je het zelf niet bent en je je baard hebt afgeschorenquote:
mijn sik blijftquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoals mijn vader ook al zei, ik moet soms echt ff kijken of je het zelf niet bent en je je baard hebt afgeschoren. Maar dat vind ik sneu om te zeggen, want dat is geen compliment voor haar.
Is ze ook nog een fok-user of dat niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn sik blijften ja we lijken best op elkaar inderdaad
ze is ook een beetje als een zusje voor me
quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
zo veer terug naar NL![]()
![]()
![]()
gister wel een mooie Jeep met Belgsiche platen gezien
neuhquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is ze ook nog een fok-user of dat niet?
zeg ze ff dat ze een rood jurkje aan hadquote:
Volgende keer 1 zo'n gast vastpakken en niet los laten. Dan blijven ze gezellig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn lip is ook gewond; had een beetje mot op de A59 bij Rosmalen met een flapdrol in een A3 die vond dat ik maar even naar rechts moest, na wat snij-, rem- en vluchtstrook-aktie's van zijn kant wilde de bestuurder nog even napraten op de vluchtstrook, ik gestopt, bleken er 5 marokkaantjes in zo'n wijvenbak te passen, waarvan er nu 2 au hebben, en ikke een dikke lip, want 5 is teveel voor een ouwe lul, en die losertjes durven alleen met zijn allen tegelijk![]()
Toen er wat auto's begonnen te stoppen en toeteren kozen de heldjes het hazenpad en was de aktie over.
-einde sensatieverhaal-
alleen naar de tetten gekeken dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo op kleurtjes van jurken gelet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |