Jaaaaa laten we het daar op houden.quote:
Dat is zoiets als Leasen omdat je tegen auto's bent.quote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil helemaal geen hypotheek. Fuck banken.
Eerder iets als sparen omdat je tegen lenen bent.quote:Op maandag 7 november 2011 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is zoiets als Leasen omdat je tegen auto's bent.
Jij spaart door te huren?quote:Op maandag 7 november 2011 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder iets als sparen omdat je tegen lenen bent.
Dat is hartstikke mooi, maar ik zit in ieder geval niet opgezadeld met een torenhoge schuld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij spaart door te huren?
Huren in de private sector is bankvriendelijk, prettiger dan kopen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is hartstikke mooi, maar ik zit in ieder geval niet opgezadeld met een torenhoge schuld.
Dom economen-gelul altijd.
Je mag je muil houden.quote:Op maandag 7 november 2011 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vertrek rond half 12, anders verandert mijn koets in een pompoen, maar zal m'n muiltje voor je achterlaten.
De waarheid is dom, aldus Koos.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is hartstikke mooi, maar ik zit in ieder geval niet opgezadeld met een torenhoge schuld.
Dom economen-gelul altijd.
Dat is harstikke fijn voor de bank, maar het gaat mij erom dat ik mijzelf niet in de schulden heb gestoken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De waarheid is dom, aldus Koos.
Jouw gezellige verhuurder heeft de bank meer opgeleverd dan een particuliere huiseigenaar.
Dat is hartstikke fijn voor jou, maar iemand anders steekt zich dus nekdiep in de schulden voor jou. Je 'fuck banken' attitude is dus een wassen neus, Jan Modaal!quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is harstikke fijn voor de bank, maar het gaat mij erom dat ik mijzelf niet in de schulden heb gestoken.
Je bedoelt het vastgoedbedrijf van wie ik de woning huur? Ja, de eigenaar van dat bedrijf is erg zielig. Hij is de op-een-na rijkste persoon in de wijde omtrek, maar je hebt gelijk. Vuile ik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is hartstikke fijn voor jou, maar iemand anders steekt zich dus nekdiep in de schulden voor jou. Je 'fuck banken' attitude is dus een wassen neus, Jan Modaal!
Wie heeft het over zielig?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bedoelt het vastgoedbedrijf van wie ik de woning huur? Ja, de eigenaar van dat bedrijf is erg zielig. Hij is de op-een-na rijkste persoon in de wijde omtrek, maar je hebt gelijk. Vuile ik.
Die arme man interesseert mij dan ook niet. Ik weet dat ik door particulier te huren de banken niet om zeep help. Dat is ook niet mijn doel en dat is ook niet ik bedoel met de opmerking 'Fuck banken'.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie heeft het over zielig?
De discussie gaat over afhankelijkheid van de bank en vreemd vermogen, of denk je dat die rijke meneer geen geld leent voor zijn pandjes?
Niet als je, zoals ik, een deels door de staat gefinancierd appartement hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:08 schreef Reya het volgende:
Dat is het voordeel van huren, inderdaad. Nadeel is simpelweg dat je je blauw loopt te betalen.
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:
Of de uittocht van Mauro.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet.![]()
Eigenlijk had de meet met intocht van de Sint samen moeten vallen.
Dat doet ie ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet.![]()
Eigenlijk had de meet met intocht van de Sint samen moeten vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |