Ook geemigreerd toevallig?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:58 schreef cempexo het volgende:
[..]
Gelijk heb je want het is linkschmens...
Wij gaan 1e helft van volgend jaar met ons gezin!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:03 schreef Xingu het volgende:
Het ziet er naar uit dat veel (met name autochtone) Nederlanders, tegenwoordig liever elders in de wereld hun heil zoeken.
Veel gebruikte motieven om het land te verlaten zijn dan ook vaak: verhuftering in de maatschappij, toenemende immigrantenstromingen, graaicultuur van banken en bedrijven, niet gehoord en belazerd worden door de politiek, belastingklimaat, zorgvoorzieningen, open grenzen, de euro en het lidmaatschap in de EU met economisch zwakke broeders.
http://logicfreezone.word(...)reren-uit-nederland/
Veel succes! Waar gaan jullie naartoe?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:12 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wij gaan 1e helft van volgend jaar met ons gezin!
Belastingdruk en quality of living zijn de voornaamste redenen
Niggah wud?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Emigreren om te vluchten voor de negatieve zaken hier is gedoemd te mislukken.
Emigreren omdat je een ander land helemaal fantastisch vindt en je je voor kunt stellen daar te wonen, met al zijn voors en tegens, heeft een kans van slagen.
USquote:Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef Viajero het volgende:
[..]
Veel succes! Waar gaan jullie naartoe?
Niet slecht! Dan zit je qua belastingdruk en kwaliteit van leven inderdaad goed.quote:
Ik denk dat 'ie nog voor wel wat verrassingen komt te staan.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:22 schreef Viajero het volgende:
[..]
Niet slecht! Dan zit je qua belastingdruk en kwaliteit van leven inderdaad goed.
De belastingdruk is veel en veel lager, een groot aantal zaken worden vanuit een bedrijf betaald, het is mega groen en veel ruimtelijker. Daarnaast zijn mensen meer service oriented! Daar kunnen wij hier in NL wel wat van lerenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie nog voor wel wat verrassingen komt te staan.En als je denkt dat de bureaucratie erg is in Nederland moet je zeker niet naar de VS gaan.
Mensen die emigreren omdat het hier zo kut is en in het buitenland alles beter en goedkoper is die komen over het algemeen met hangende pootjes terug.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:37 schreef Viajero het volgende:
Als je eens wat in KAA rondkijkt dan zie je dat de meeste Nederlanders in het buitenland eigenlijk weinig te klagen hebben over Nederland. Het zijn meestal persoonlijke factoren die tot emigratie geleid hebben.
52% belasting tegen 32% maakt wel veel uit.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:45 schreef -0- het volgende:
[..]
Mensen die emigreren omdat het hier zo kut is en in het buitenland alles beter en goedkoper is die komen over het algemeen met hangende pootjes terug.
Kleine en dure huizen zag ik hier eerder genoemd worden.
Massa's mensen die vlak over de grens zijn gaan wonen in Duitsland komen na enkele jaren maar wat terug in hun iets kleinere nederlandse woning. Een groot huis blijkt dan ineens toch niet zo belangrijk te zijn in je dagelijks leven als daarvoor alles totaal anders gaat en je in een andere cultuur terechtkomt met allerlei andere regels en wetten. En dan hebben we het nog over grensdorpen in Duitsland.
u bent een nekkletser !!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:45 schreef -0- het volgende:
[..]
Mensen die emigreren omdat het hier zo kut is en in het buitenland alles beter en goedkoper is die komen over het algemeen met hangende pootjes terug.
Kleine en dure huizen zag ik hier eerder genoemd worden.
Massa's mensen die vlak over de grens zijn gaan wonen in Duitsland komen na enkele jaren maar wat terug in hun iets kleinere nederlandse woning. Een groot huis blijkt dan ineens toch niet zo belangrijk te zijn in je dagelijks leven als daarvoor alles totaal anders gaat en je in een andere cultuur terechtkomt met allerlei andere regels en wetten. En dan hebben we het nog over grensdorpen in Duitsland.
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:11 schreef cempexo het volgende:
Ik kom één keer per jaar terug in Nederland om bij het UWV dé verlengingspapieren in te vullen voor de uitkering van mijn hond, de Heer D. Herder.
Hij heeft het aan zijn heup hè.
Ik vind dat wel asociaal van het UWV om steeds te moeten komen, moet toch ook met de post kunnen !!
En nu je dagen slijten op FOK! met het mededelen hoe kut het wel niet in NL is? Je bent vast hééééél gelukkig.quote:
Er zijn ook zat dingen in NL waar de VS wat van kan leren. Daar kom je wel achter na zeven jaar VS.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
De belastingdruk is veel en veel lager, een groot aantal zaken worden vanuit een bedrijf betaald, het is mega groen en veel ruimtelijker. Daarnaast zijn mensen meer service oriented! Daar kunnen wij hier in NL wel wat van leren
waar gaat de reis heenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Jep, ik ben ook bezig het vertrek uit NL voor te bereiden.
Absoluut. Maar dan kunnen we in ieder geval meepraten met ervaring en dan kan je alles in overweging nemenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Er zijn ook zat dingen in NL waar de VS wat van kan leren. Daar kom je wel achter na zeven jaar VS.
Nee dat is dus echt niet hetzelfde, mensen die hier vandaan gaan omdat ze het hier klote vinden, komen waarschijnlijk bedrogen uit omdat het echt niet veel beter is in veel andere landen. Ze zijn meestal verblind voor de waarheid door hun negatieve visie.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef Epsix het volgende:
[..]
dat is toch hetzelfde? Als jij van Nederland houdt vanwege zijn tolerantie en open samenleving en je constateert dat dit tegenwoordig niet meer het geval is, dan vlucht je toch niet door weg te gaan? Dan ga je je heil gewoon ergens anders zoeken. Ik denk niet dat ze random een vliegtuig uitzoeken hoor. Ze zullen hun research wel gedaan hebben.
en ik denk trouwens dat alle politieke vluchtelingen die het geluk hebben om nog in leven te zijn het met je oneens zullen zijn.
Het gras bij de buren enzo.....quote:Op donderdag 3 november 2011 15:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee dat is dus echt niet hetzelfde, mensen die hier vandaan gaan omdat ze het hier klote vinden, komen waarschijnlijk bedrogen uit omdat het echt niet veel beter is in veel andere landen. Ze zijn meestal verblind voor de waarheid door hun negatieve visie.
Ik dacht dat jij al tijden in Duitsland zat.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Jep, ik ben ook bezig het vertrek uit NL voor te bereiden.
De personen die het niet proberen zullen altijd met een vraagteken blijven zitten. Wij gaan het proberen.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 07:18 schreef Sicstus het volgende:
Groot gelijk, als het voor mij mogelijk zou zijn, dan was ik allang vertrokken uit dit walgelijke land.
Noem eens wat landen waar het volgens jou dan zoveel beter is als Nederland?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van dergelijke voorzieningen? Bedoel je de zorg? Dat kost 87 miljard per jaar, en jaarlijks 4 miljard meer... Of bedoel je vervoer? Dat kost vrijwel overal op aarde minder dan hier. Of bedoel je elektronica? Ook dat kan aanzienlijk goedkoper... Of energie? Ook dat is hier schandalig duur (voor consumenten). Geef eens voorbeelden
Dat land waar je dus zelfs op straat niet meer vrij uit kan spreken:quote:
quote:Federally-Funded Street Lights Capable of “Recording Conversations”
Federally-funded high-tech street lights now being installed in American cities are not only set to aid the DHS in making “security announcements” and acting as talking surveillance cameras, they are also capable of “recording conversations,” bringing the potential privacy threat posed by ‘Intellistreets’ to a whole new level.
In the days after we first brought attention to the privacy concerns surrounding the new street lights, with our story featuring prominently on the Drudge Report website, the company behind them, Illuminating Concepts, went on the defensive, issuing a press release claiming the devices didn’t represent a “big brother” intrusion.
However, as you can see from the video above, ‘Intellistreets’ is big brother on steroids. George Orwell himself would probably have considered the concept too far-fetched to appear in the dystopian classic 1984.
Not only can the street lights, now being rolled out in Detroit, Chicago and Pittsburgh with Department of Energy backing, act as surveillance cameras, Minority Report-style advertising hubs, and Homeland Security alert systems, they are “also capable of recording conversations,” reports ABC 7.
In their press release, the company behind the street lights also denied that they had received DHS funding for the system. In the aftermath of the controversy generated last week, ABC 7 reports that owner Ron Harwood is now “working with Homeland Security” to implement the high tech network, which is connected via a ubiquitous wi-fi system.
Harwood told the Detroit Free Press that the street lights will “make us feel not only safer, but happier,” representing how “business and government can work together for economic, environmental and social benefits.”
Harwood’s claim that the technology doesn’t represent a privacy threat simply because its rollout it “transparent” carries no weight whatsoever. Just because the installation of these street lights is being done publicly and not in secret has no bearing whatsoever on the frightening implications for privacy this development poses.
The video clip includes creepy footage of the street lights being used to transmit Orwellian security alerts, including “pay attention please….please stand by for a public safety announcement,” and “this is a security alert”. Every “security” announcement you’ve heard in airports and subways can now be brought to steet level.
The street lights can also give audible warnings to individuals, mimicking the talking surveillance cameras in the UK that shout out orders through loudspeakers telling people to pick up litter or leave the area.
“By Spring of next year there is a good chance you could see them pop up in your city,” states the report.
It goes without saying that this is a complete violation of the 4th amendment and represents a whole new level in America’s transformation into a high-tech police state. Not even the most out-there dystopian films featured technology as sophisticated and as potentially invasive as ‘Intellistreets’.
Without any public discourse, without any legal oversight, these systems are now being installed on the streets of America. Citizens already browbeaten into accepting the fact that their every movement can be tracked and traced by surveillance cameras will now be told to accept that the government recording private conversations on the street is a necessary step to provide “safety and security,” as the Homeland Security occupation of America takes on a whole new dimension.
Och, als je er de behoefte aan hebt moet je het zeker doen, maar ik denk dat je betere redenen moet hebben dan duur, politiek klimaat, moslims, criminelen etc. etc.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:09 schreef draaijer het volgende:
[..]
De personen die het niet proberen zullen altijd met een vraagteken blijven zitten. Wij gaan het proberen.
Aflevering niet gezien, maar hij werd zeker aan alle kanten beduveld?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:14 schreef t-8one het volgende:
[..]
Och, als je er de behoefte aan hebt moet je het zeker doen, maar ik denk dat je betere redenen moet hebben dan duur, politiek klimaat, moslims, criminelen etc. etc.
Volgens mij moet vooral het avontuur je aanspreken.
Ik moet bij sommige emigranten altijd aan die gast denken die een paar miljoen won, naar Thailand ging emigreren omdat daar de mensen zo aardig zijn en hij daar in een 'stijlvolle' hummer ging rondrijden, maar nog nooit in Thailand geweest was.
De betreffende uitzending over deze beste man: http://www.eo.nl/archief/(...)erhuizen/reacties/1/
Aflevering gaat meer over de gevolgen van het winnen van veel geld, het echte emigreren komt niet aan bod. Maar de man heeft wel een aantal typische oordelen over Nederland en denkt in Thailand het nieuwe geluk met Hummer te gaan vinden.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Aflevering niet gezien, maar hij werd zeker aan alle kanten beduveld?
Zondagavond laat is er nu ook altijd zo'n programma over mensen die dachten in een een niet westers land een nieuw leven op te bouwen. Eindigen ze meestal in de gevangenis door een "zakenpartner". In dat opzicht zit je in een westers land des te veiliger.
Tuurlijk de hele US is gelijk. Alle staten zijn gelijk! Ik ben de afgelopen jaren voor werk al ontelbaar keer in de US geweest. Mijn broertje is daar inmiddels woonachtig met zijn gezin en hij kan het wel. Zal wel een gekke buurt zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 15:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat land waar je dus zelfs op straat niet meer vrij uit kan spreken:
[..]
Maar da's nog wel iets heel anders dan er ook gaan wonen.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:30 schreef draaijer het volgende:
Tuurlijk de hele US is gelijk. Alle staten zijn gelijk! Ik ben de afgelopen jaren voor werk al ontelbaar keer in de US geweest.
Het is een beetje een eng idee dat er plaatsen zijn waar op die manier straten "afgeluisterd" kunnen worden. Maar ik denk dat ze in de VS op dit moment wel iets beters te doen hebben dan de hele dag naar de lantaarnpalen luisteren..quote:Mijn broertje is daar inmiddels woonachtig met zijn gezin en hij kan het wel. Zal wel een gekke buurt zijn
True, maar het is ook maar net hoe gek je je laat makenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar da's nog wel iets heel anders dan er ook gaan wonen.
[..]
Het is een beetje een eng idee dat er plaatsen zijn waar op die manier straten "afgeluisterd" kunnen worden. Maar ik denk dat ze in de VS op dit moment wel iets beters te doen hebben dan de hele dag naar de lantaarnpalen luisteren..
Je moet je zeker ook niet gek laten maken in Amerika. Dan kom je bij de Amerikaanse zorg uit en afhankelijk van je verzekering kan dat toch aardig in de papieren gaan lopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
True, maar het is ook maar net hoe gek je je laat maken
zekersquote:Op donderdag 3 november 2011 15:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
En nu je dagen slijten op FOK! met het mededelen hoe kut het wel niet in NL is? Je bent vast hééééél gelukkig.
Wie gaan er dan weg? Rechtse mensen? Uit de grafiek van het CBS zou ik eerder het tegenovergestelde concluderen:quote:Op donderdag 3 november 2011 07:26 schreef cempexo het volgende:
Linkse mensen hebben geen lef om te emigreren...hebben wel veel opvoedkundige praatjes voor anderen.
Ja lach maar. Maar ik kan mijn kogelvrije en steekwapenafwerende vest zo gauw niet vinden. Doe ik altijd om als ik in nederland ben. Mijn plain gaat over 3 uur al.quote:
Volgens mij heb ik cijfers gezien dat de hoge inkomens sneller emigreren dan de lagere inkomensquote:Op donderdag 3 november 2011 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie gaan er dan weg? Rechtse mensen? Uit de grafiek van het CBS zou ik eerder het tegenovergestelde concluderen:
[ afbeelding ]
Na het einde van Paars II (in 2002) neemt de emigratie flink toe, terwijl we tussen 2002 en 2007 rechtse en centrum-rechtse kabinetten hadden. In 2006 komt daaraan een einde en krijgen we een neutraal centrumkabinet; prompt daalt de emigratie. Om na 2009, begin 2010 weer langzamerhand te stijgen. Gek genoeg zit er nu dus weer een stijgende lijn in, terwijl het kabinet rechtser dan ooit is.
Wellicht heb jij hiervoor een plausibele verklaring? Ik ben benieuwd.
Hogere inkomens stemmen doorgaans rechtser (lees: voornamelijk VVD). In de tijd dat de VVD regeerde, steeg de emigratie juist. In de tijd dat de VVD oppositie voerde, daalde de immigratie.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:31 schreef draaijer het volgende:
Volgens mij heb ik cijfers gezien dat de hoge inkomens sneller emigreren dan de lagere inkomens
nice try, maar je statistiek is volstrekt anders dan deze:quote:Op donderdag 3 november 2011 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie gaan er dan weg? Rechtse mensen? Uit de grafiek van het CBS zou ik eerder het tegenovergestelde concluderen:
[ afbeelding ]
Na het einde van Paars II (in 2002) neemt de emigratie flink toe, terwijl we tussen 2002 en 2007 rechtse en centrum-rechtse kabinetten hadden. In 2006 komt daaraan een einde en krijgen we een neutraal centrumkabinet; prompt daalt de emigratie. Om na 2009, begin 2010 weer langzamerhand te stijgen. Gek genoeg zit er nu dus weer een stijgende lijn in, terwijl het kabinet rechtser dan ooit is.
Wellicht heb jij hiervoor een plausibele verklaring? Ik ben benieuwd.
Triester en gefrustreerder dan jij kom ik ze niet vaak tegen... en nee dat komt niet doordat jij als autochtoon zooo verschrikkelijk gediscrimineerd bent....quote:Op donderdag 3 november 2011 16:28 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ja lach maar. Maar ik kan mijn kogelvrije en steekwapenafwerende vest zo gauw niet vinden. Doe ik altijd om als ik in nederland ben. Mijn plain gaat over 3 uur al.
In het vliegtuig oefen ik altijd mijn gezichtsuitdrukking, dat komt zo:
Iedere keer als ik op Schiphol ben word ik door de douane eruit gepikt. Koffers open, fouilleren, vragen stellen.
Ik vroeg dat eens aan zo'n douanebediende. Hij zei tegen me: dat komt omdat u zo vrolijk en opgewekt kijkt en vloeiende nederlands spreek.
Nou en ? vroeg ik
Wel, met die combinatie voldoet u niet aan het normale nederlandse beeld van mensen meneer.
Wat me bij dit soort stumperds - en hier op Fok! hebben we er ook een handvol van - altijd afvraag, is waarom ze dan toch nog steeds de behoefte voelen om zich in het Nederlands te uiten, zich op te winden over situaties in Nederland, enzovoort.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:33 schreef popolon het volgende:
Als ik de statistieken vh CBS bekijk is de emigratie de laatste 10 jaar redelijk constant. Ik snap niet waar die verzuurde clown van dat blog het vandaan haalt.
Dus je gaat een reis ondernemen naar het levensgevaarlijke, bloedlinke Nederland, waarvoor bijna elk weldenkend land op deze planeet een negatief reisadvies geeft.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:28 schreef cempexo het volgende:
Ja lach maar. Maar ik kan mijn kogelvrije en steekwapenafwerende vest zo gauw niet vinden. Doe ik altijd om als ik in nederland ben. Mijn plain gaat over 3 uur al.
Ach ... wij houden de achterblijvers op de hoogte hoe je ook anders kunt leven, bv leven in vrijheid en ruimte om je heen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat me bij dit soort stumperds - en hier op Fok! hebben we er ook een handvol van - altijd afvraag, is waarom ze dan toch nog steeds de behoefte voelen om zich in het Nederlands te uiten, zich op te winden over situaties in Nederland, enzovoort.
Ze verkondigen vol trots dat ze de deur achter zich hebben dichtgetrokken en ze doen niks anders dan afgeven op Nederland. Prima, mag allemaal, maar kwel jezelf dan niet langer door een band met Nederland te houden. Ga je lekker verdiepen in de afmeting van Noorse fjörden, doe een leuke taalcursus Kroatisch, ga fijn volksdansen in Portugal, maar van ons niet steeds lastig me je sores en verongelijkte gehuil....
Ik ben ruim 11 jaar weg uit NL. De deur heb ik niet dichtgetrokken en houd nog steeds van het land. Als er iets niet goed gaat zal ik het laten weten ook. Ik ben eigenlijk net een Nederlander. Sterker nog ik ben er nog steeds een en dat is nooit anders geweest. Mijn paspoort is het met me eens.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat me bij dit soort stumperds - en hier op Fok! hebben we er ook een handvol van - altijd afvraag, is waarom ze dan toch nog steeds de behoefte voelen om zich in het Nederlands te uiten, zich op te winden over situaties in Nederland, enzovoort.
Ze verkondigen vol trots dat ze de deur achter zich hebben dichtgetrokken en ze doen niks anders dan afgeven op Nederland. Prima, mag allemaal, maar kwel jezelf dan niet langer door een band met Nederland te houden. Ga je lekker verdiepen in de afmeting van Noorse fjörden, doe een leuke taalcursus Kroatisch, ga fijn volksdansen in Portugal, maar van ons niet steeds lastig me je sores en verongelijkte gehuil....
Dat kan in NL ook. Ik vind het prima in NL. En als ik NL al zou verlaten tja dan niet verder dan Belgie. Het Bourgondische leven bevalt mij thans zeer goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:44 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ach ... wij houden de achterblijvers op de hoogte hoe je ook anders kunt leven, bv leven in vrijheid en ruimte om je heen.
Met tienduizenden camera's om je heen ?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:48 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat kan in NL ook. Ik vind het prima in NL. En als ik NL al zou verlaten tja dan niet verder dan Belgie. Het Bourgondische leven bevalt mij thans zeer goed.
Nergens voor nodig. nederland staat gewoon derde op de ranglijsten waar het goed toeven is. Er blijven dus maar 2 landen over waar het beter als hier is. Dat zie ik niet echt als reden om weg te gaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:44 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ach ... wij houden de achterblijvers op de hoogte hoe je ook anders kunt leven, bv leven in vrijheid en ruimte om je heen.
Doh je bedoelt de UK en met name Londen? of de VS zeker.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:53 schreef cempexo het volgende:
[..]
Met tienduizenden camera's om je heen ?
Van waaruit hou je ze op de hoogte? En woon je daar al lang?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:44 schreef cempexo het volgende:
[..]
Als dat het geval was zou je vol vreugde vertellen over jouw nieuwe locatie. In plaats daarvan zie ik je alleen maar verbitterd kankeren op Nederland.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:44 schreef cempexo het volgende:
[..]
Dat we hoog op die lijsten staan is natuurlijk een direct gevolg van het feit dat zelfs de allergrootste lamballen alles van de staat krijgen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. nederland staat gewoon derde op de ranglijsten waar het goed toeven is. Er blijven dus maar 2 landen over waar het beter als hier is. Dat zie ik niet echt als reden om weg te gaan.
http://nos.nl/artikel/309(...)wikkelde-landen.html
Maar dan moet ik je teleurstellen. NL staat ook 2e op de ranglijst van de gehele EU als het om werklozen gaat. Dus het aantal lamballen valt nogal mee.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat we hoog op die lijsten staan is natuurlijk een direct gevolg van het feit dat zelfs de allergrootste lamballen alles van de staat krijgen.
Het CBS telt de werkelozen niet mee die onder de 14 uur p week werken. Zo krijg ik ook prachtige cijfers !quote:Op donderdag 3 november 2011 17:05 schreef Cherna het volgende:
[..]
Maar dan moet ik je teleurstellen. NL staat ook 2e op de ranglijst van de gehele EU als het om werklozen gaat. Dus het aantal lamballen valt nogal mee.
Maar het heeft dan ook zijn voordeel. Mocht jou ooit iets overkomen kun je toch ook lekker lamballen?
Dat is een vrij riskante vergelijking aangezien mensen in andere regelingen dan de bijstand niet meetellen in die cijfers.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:05 schreef Cherna het volgende:
[..]
Maar dan moet ik je teleurstellen. NL staat ook 2e op de ranglijst van de gehele EU als het om werklozen gaat. Dus het aantal lamballen valt nogal mee.
Heerlijk inderdaad, maar het betekent natuurlijk wel dat die ranking niet laat zien waar je als gemiddelde werknemer het beste zit.quote:Maar het heeft dan ook zijn voordeel. Mocht jou ooit iets overkomen kun je toch ook lekker lamballen?
Aldus de Verenigde Naties...ja en ?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. nederland staat gewoon derde op de ranglijsten waar het goed toeven is. Er blijven dus maar 2 landen over waar het beter als hier is. Dat zie ik niet echt als reden om weg te gaan.
http://nos.nl/artikel/309(...)wikkelde-landen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |