je jammert...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wie doet hier Calimero? Het typische VS-bashen begint weer, zonder kennis van zaken... de VS geeft zo'n 13% BNP uit aan zorg, Nederland zo'n 9-11% (en dat stijgt hard!).
"Vele malen duurder" zal wel niet voor Frankrijk/Italie, dan zit je op 40-50% BNP!
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE65M0SU20100623quote:NETHERLANDS RANKED FIRST OVERALL
The report looks at five measures of healthcare -- quality, efficiency, access to care, equity and the ability to lead long, healthy, productive lives.
Britain, whose nationalized healthcare system was widely derided by opponents of U.S. healthcare reform, ranks first in quality while the Netherlands ranked first overall on all scores, the Commonwealth team found.
Inderdaad, je ziet daar heel veel emigranten die prima over Nederland te spreken zijn. Ik heb ook eerder het vermoeden dat deze blogger ook nog maar net vertrokken is of nog op z'n zolderkamertje in het ouderlijk huis zit.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:37 schreef Viajero het volgende:
Als je eens wat in KAA rondkijkt dan zie je dat de meeste Nederlanders in het buitenland eigenlijk weinig te klagen hebben over Nederland. Het zijn meestal persoonlijke factoren die tot emigratie geleid hebben.
Als dit geen troll is maar echt dan denk ik:quote:Ook wij zijn er ook vertrokken uit nederland omdat we ons niet meer welkom voelde in ons eigen land.
Wij waren slachtoffer van criminalieteit en waren gedwongen om te verhuizen in verband dat onze kinderen die zich niet meer veilig voelde in hun huis en omgeving. En trokken de bungalow park op en stonden ingeschreven voor een huurhuis wat wel drie jaar wachten was voor we in aanmerking zouden komen. Maar wat was het geval, de gemeente Oisterwijk wilde ons niet meer hebben op die park en in aanmerking komen voor urgentie bij de woningfonds was er niet bij. De jeudzorg deed zijn best en de maatschappelijkzorg ook maarze konden niks voor ons doen de gemeente hield zijn poor stijf. Dus kozen wij om te vertekken naar elders in de wereld waar we wel welkom waren en wel gewaardeerd werden als mens, want een huurhuis opbrengen op de vrije markt kost ook gauw 1000 euro en we kan dat als men vier kinderen heeft.
Ja slachtoffers hebben vaak het nakijken in NL.
Je kunt beter een dader zijn, dan word je aan alle kanten geholpen.
Gelukkig gaat het nou goed met de kinderen, maar dat hebebn wij niet te danken aan Nederland.
Maar dat hebben wij puur aan ons zelf te danken dat wij de stap durfde te zetten om naar het buitenland te vertrekken en ik zelf voel me nog steeds behoorlijk in de steek gelaten door de Nederlendse overheid.
ps
Een sorrie moet er nog steeds komen van deze harteloze lui met stropdasjes en verders geen enkele inhoud hebben laat staan een hart.
Die slachtoffers van een pedo en geweld in de kou laten staan.
Je bedoelt bv de groep 1.000.000 and counting ambtenaren ?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:12 schreef ArtistA het volgende:
Ik heb meer respect voor de Nederlanders die ondanks de situatie in dit land er toch voor kiezen zich in te zetten in plaats van laf de deur achter zich dicht te doen.
Het Nederlands van dat berichtquote:Op donderdag 3 november 2011 12:55 schreef Ryon het volgende:
Een reactie van die website:
[..]
Als dit geen troll is maar echt dan denk ik:![]()
Niets mis met die emigratie! Dat zouden meer tokkies moeten doen.
Geen 1000 Euro op kunnen brengen voor de huur, maar wel met vier kinderen emigreren. Toch wel knap eigenlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:55 schreef Ryon het volgende:
Een reactie van die website:
[..]
Als dit geen troll is maar echt dan denk ik:![]()
Niets mis met die emigratie! Dat zouden meer tokkies moeten doen.
Gelijk heb je want het is linkschmens...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:51 schreef TeringHenkie het volgende:
Zodra ik in een tekst het woord 'linksmens' tegenkom stop ik met lezen.
Ook geemigreerd toevallig?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:58 schreef cempexo het volgende:
[..]
Gelijk heb je want het is linkschmens...
Wij gaan 1e helft van volgend jaar met ons gezin!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:03 schreef Xingu het volgende:
Het ziet er naar uit dat veel (met name autochtone) Nederlanders, tegenwoordig liever elders in de wereld hun heil zoeken.
Veel gebruikte motieven om het land te verlaten zijn dan ook vaak: verhuftering in de maatschappij, toenemende immigrantenstromingen, graaicultuur van banken en bedrijven, niet gehoord en belazerd worden door de politiek, belastingklimaat, zorgvoorzieningen, open grenzen, de euro en het lidmaatschap in de EU met economisch zwakke broeders.
http://logicfreezone.word(...)reren-uit-nederland/
Veel succes! Waar gaan jullie naartoe?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:12 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wij gaan 1e helft van volgend jaar met ons gezin!
Belastingdruk en quality of living zijn de voornaamste redenen
Niggah wud?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Emigreren om te vluchten voor de negatieve zaken hier is gedoemd te mislukken.
Emigreren omdat je een ander land helemaal fantastisch vindt en je je voor kunt stellen daar te wonen, met al zijn voors en tegens, heeft een kans van slagen.
USquote:Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef Viajero het volgende:
[..]
Veel succes! Waar gaan jullie naartoe?
Niet slecht! Dan zit je qua belastingdruk en kwaliteit van leven inderdaad goed.quote:
Ik denk dat 'ie nog voor wel wat verrassingen komt te staan.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:22 schreef Viajero het volgende:
[..]
Niet slecht! Dan zit je qua belastingdruk en kwaliteit van leven inderdaad goed.
De belastingdruk is veel en veel lager, een groot aantal zaken worden vanuit een bedrijf betaald, het is mega groen en veel ruimtelijker. Daarnaast zijn mensen meer service oriented! Daar kunnen wij hier in NL wel wat van lerenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie nog voor wel wat verrassingen komt te staan.En als je denkt dat de bureaucratie erg is in Nederland moet je zeker niet naar de VS gaan.
Mensen die emigreren omdat het hier zo kut is en in het buitenland alles beter en goedkoper is die komen over het algemeen met hangende pootjes terug.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:37 schreef Viajero het volgende:
Als je eens wat in KAA rondkijkt dan zie je dat de meeste Nederlanders in het buitenland eigenlijk weinig te klagen hebben over Nederland. Het zijn meestal persoonlijke factoren die tot emigratie geleid hebben.
52% belasting tegen 32% maakt wel veel uit.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:45 schreef -0- het volgende:
[..]
Mensen die emigreren omdat het hier zo kut is en in het buitenland alles beter en goedkoper is die komen over het algemeen met hangende pootjes terug.
Kleine en dure huizen zag ik hier eerder genoemd worden.
Massa's mensen die vlak over de grens zijn gaan wonen in Duitsland komen na enkele jaren maar wat terug in hun iets kleinere nederlandse woning. Een groot huis blijkt dan ineens toch niet zo belangrijk te zijn in je dagelijks leven als daarvoor alles totaal anders gaat en je in een andere cultuur terechtkomt met allerlei andere regels en wetten. En dan hebben we het nog over grensdorpen in Duitsland.
u bent een nekkletser !!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:45 schreef -0- het volgende:
[..]
Mensen die emigreren omdat het hier zo kut is en in het buitenland alles beter en goedkoper is die komen over het algemeen met hangende pootjes terug.
Kleine en dure huizen zag ik hier eerder genoemd worden.
Massa's mensen die vlak over de grens zijn gaan wonen in Duitsland komen na enkele jaren maar wat terug in hun iets kleinere nederlandse woning. Een groot huis blijkt dan ineens toch niet zo belangrijk te zijn in je dagelijks leven als daarvoor alles totaal anders gaat en je in een andere cultuur terechtkomt met allerlei andere regels en wetten. En dan hebben we het nog over grensdorpen in Duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |