Waar in de trailer zien we volgens jou de skyline van San Fierro?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je ziet toch vrij duidelijk verschil tussen twee grote steden, San Fierro met z'n enorme sky-line (waar overigens een aantal grote flats in de steigers staan) en Los Santos met z'n niet zo indrukwekkende skyline maar het kenmerkende ronde hoge gebouw.
op 0:40 bijvoorbeeld, lijkt me vrij duidelijk een andere skyline dan die van Los Santos zoals je die op bijvoorbeeld het laatste shot van de trailer te zien krijgt. Ik mis alleen het kenmerkende spitse gebouw, maar het kan natuurlijk zijn dat die niet zichtbaar is door andere gebouwen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar in de trailer zien we volgens jou de skyline van San Fierro?
Ik zie daarin eigenlijk juist het kenmerkende hoge ronde gebouw van LA / Los Santos. Dat er soms meer hoge gebouwen lijken te staan dan in andere momenten kan ook door de invalshoek komen, wellicht.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:07 schreef Gezicht het volgende:
[..]
op 0:40 bijvoorbeeld, lijkt me vrij duidelijk een andere skyline dan die van Los Santos zoals je die op bijvoorbeeld het laatste shot van de trailer te zien krijgt. Ik mis alleen het kenmerkende spitse gebouw, maar het kan natuurlijk zijn dat die niet zichtbaar is door andere gebouwen.
Moah da's alleen maar de achtergrond. Wat het verhaal is moeten we nog maar zien natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef wuuht het volgende:
het verhaal is wel afgezaagd, en crimineel die een normaal leven wilt maar dat lukt natuurlijk niet
Klopt, ik heb ze ook nog eens goed vergeleken en het zouden toch wel dezelfde kunnen zijn inderdaad, door de invalshoek op 0:40 lijkt het dat de gebouwen stukken dichter op elkaar staan, misschien dat het daardoor komt.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie daarin eigenlijk juist het kenmerkende hoge ronde gebouw van LA / Los Santos. Dat er soms meer hoge gebouwen lijken te staan dan in andere momenten kan ook door de invalshoek komen, wellicht.
Een rondreizende aziatische militaristische cliniclown die voor de Amerikaanse nierstichting roofmoorden pleegt op basketbalspelers en dan achternagezeten wordt door een concurrerende groep straatmuzikanten. Vind ik het eerste verhaal toch beter.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef wuuht het volgende:
het verhaal is wel afgezaagd, en crimineel die een normaal leven wilt maar dat lukt natuurlijk niet
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Dat zou me weer een hype train worden dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Strani het volgende:
Ik gok toch wel dat ze gewoon het zelfde doen met GTASA, en dat is dat ze 1 stad per trailer tonen. De volgende trailer dus pas Las Venturas of San Fierro. Als het alleen Los Santos is, lijkt de stad me wat klein.
Truste!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Dat zou me weer een hype train worden dan.Genoeg gespeculeerd voor vandaag, naar bed.
Dat was onderaan San Fierro meen ikquote:Op woensdag 2 november 2011 22:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Oja en iemand enig idee waar zich een golfbaan bevond in San Andreas?
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat was onderaan San Fierro meen ik
Ja want dat zijn geen autos die in het echt bestaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wut?
Nee maar die auto's zijn uit een RL filmpje genomen. Je kan het ook terugzien op de manier hoe ze vervormen als de camera wegdraait.
Is het zo'n gekke aluhoedjesbewering dan die ik hier doe?
Is al een keer of wat voorbij gekomen, net als dat het liedje wat je hoort uitgekomen is op 24-05-68 (jaartal kan anders zijn, te lui om terug te kijken)quote:
Die wordt wel vaker gebruikt hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Het origineel
(Gevonden door iemand op GTAForums.com, geen credit voor mij)
zou grappig zijn als het waar isquote:
Notatie is in Engeland net zo goed dd-mm-jjjj hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 22:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus de release datum is op 05-24-2012 is de 24e een nieuwe maand ofzo?
Verklaar dan waarom ze niet consequent zijn in het gebruik van de datum t.o.v. de trailer datum namelijk aangekondigd voor 11-2.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Notatie is in Engeland net zo goed dd-mm-jjjj hoor
Nou, laten we speculeren: 78, 2405 en 0211 (of 1102, 211, 112) als moment dat trailer uitkwam. Nog meer getallen gezien?quote:
Omdat het een verborgen easter egg is.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Verklaar dan waarom ze niet consequent zijn in het gebruik van de datum t.o.v. de trailer datum namelijk aangekondigd voor 11-2.
De bestandsnaam van de trailer isquote:Op woensdag 2 november 2011 22:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou, laten we speculeren: 78, 2405 en 0211 (of 1102, 211, 112) als moment dat trailer uitkwam. Nog meer getallen gezien?
quote:V-en_us-trailer1-flv-1280
LOL er staat V-en-us (Venus)quote:Op woensdag 2 november 2011 22:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
De bestandsnaam van de trailer is
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |