Vandaar dequote:Op woensdag 2 november 2011 18:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat zij al weten wanneer die uitkomt.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 november 2011 18:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je ziet een huis in de heuvels, waaruit maak jij op dat dat aan het strand is?
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:14 schreef Mikk het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)011823290/index.html
Ik denk dus ook niet dat de main character een latino is, de voice-over is duidelijk een wat oudere blanke manquote:Op woensdag 2 november 2011 18:12 schreef wise het volgende:
hij klinkt iig niet hispanic, negro of als een oostblokker
In GTA San Andreas waren er altijd geruchten dat er een Bigfoot op mount chilliad zou rond lopen haha, dus wie weet....quote:Op woensdag 2 november 2011 18:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een motto... ''Obey & Survive!''
En let eens op dat logootje van Los Santos. In het vakje rechtsonder staat iets afgebeeld wat verdacht veel op Bigfoot lijkt.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 18:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
En let eens op dat logootje van Los Santos. In het vakje rechtsonder staat iets afgebeeld wat verdacht veel op Bigfoot lijkt.
Hoe zie je daar in hemelsnaam Niko in? Die zwerver kan ik nog wel indenken, maar deze kerel?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef Bananenman het volgende:
Ben ik de enige die ziet (of denkt) dat die golfer @ 0.17/0.18 Niko Bellic is?
Eindelijk die kut beesten kunnen overrijdenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:22 schreef dolf1010 het volgende:
in het hele begin zie je ook een hond op het strand! Zouden er dit keer ook echt dieren in zitten?
en kinderen danquote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Eindelijk die kut beesten kunnen overrijden
Alleen voor de xbox.. het wordt toch niet een xbox-exclusive zoals die bikers en Gay Tonyquote:Op woensdag 2 november 2011 18:14 schreef Mikk het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)011823290/index.html
Niet onmogelijk na RDR.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:22 schreef dolf1010 het volgende:
in het hele begin zie je ook een hond op het strand! Zouden er dit keer ook echt dieren in zitten?
Waarom eigenlijk, bij GTA4 was het oorspronkelijke doel om 6 maanden na de trailer de game af te hebben. Echter werd die onverwachts 7 maanden uitgesteld. Ik hoop mei 2012quote:Op woensdag 2 november 2011 17:58 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik zou minimaal op een jaar rekenen.
Red Dead Redemption niet kennenquote:
Uh, die zijn later gewoon voor de PC uitgekomen hoor..quote:Op woensdag 2 november 2011 18:27 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Alleen voor de xbox.. het wordt toch niet een xbox-exclusive zoals die bikers en Gay Tony
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |