quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
Kishna scoort en is man of the match bij z'n debuut.
Wel tegen WKE, maarja.
Jongste doelpuntenmaker ooit in de beker en van Ajax.
kischna is ook gewoon een held, in 2e helft van het 2e seizoen basisspeler geworden bij ajax en tot nu toe(na 8 wedstrijden) al 14 assistsquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:27 schreef Cara het volgende:
[..]
In a nutshell (nee ik wil niet gefacebooked worden)
[ afbeelding ]
Heb ik ze naar de eredivisie geloodst, word vervolgens mijn kantoor bestormd en krijg ik een transferbudget van 61k. Tot ziens Den Bosch, het waren 8 leuke maanden![]()
Het EK staat voor de deur, dus ik ga weer op vakantie en dan zien we wel wat voor aanbiedingen mijn pad op komen. Hopelijk is mijn reputatie inmiddels genoeg gestegen voor een leuke club in het buitenland!
Klopt! Andersen doet 't bij mij ook prima, pakt af en toe z'n minuutjes, net als Kishna en Fischer.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:34 schreef Banaanensuiker het volgende:
Andersen is de man die je moet kopen. Net als Kramaric en Sanogo.
Situatie beschrijving:quote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen de bal aangespeeld krijgen van de tegenstander of de bal van richting veranderd door tegenstander..
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Scorpie het volgende:
Wat.De.Fuck.
Ik sta ongeslagen bovenaan met een reeks van 15 en verlies van de nummer 17, NAC, met 5-1
Kishna speelt met Visscher en nog 2 andere door mij aangetrokken talentjes in de onder 19 pool iedereen weg.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
--
Aangezien Kishna 't zo goed deed besloot ik 'm eens te laten staan. 5-0 gewonnen van AZ, 9.1 voor Kishna: 2 assists. Vind 't altijd tof als de jeugd 'n beetje doorbreekt.
Viktor Fischer? Speelt bij mij ook gewoon rustig in het eerste mee. Ik laat ze vaak invallen als ik 2/3-0 voor sta. Helpt bij de ontwikkeling.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kishna speelt met Visscher en nog 2 andere door mij aangetrokken talentjes in de onder 19 pool iedereen weg.
Die jaquote:Op woensdag 2 november 2011 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Viktor Fischer? Speelt bij mij ook gewoon rustig in het eerste mee. Ik laat ze vaak invallen als ik 2/3-0 voor sta. Helpt bij de ontwikkeling.Maar zijn inderdaad baasjes.
Canales wissel?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik speel Groningen wel nog op FM2011
Zit inmiddels in seizoen 5, in seizoen 3 de beker gepakt, in seizoen 4 de dubbel (en de Johan Cruijff-schaal na penalty's tegen PSV). Verder goed elk seizoen Europees voetbal gehaald, ben 5e, 4e en 4e geworden in de 3 seizoenen voor m'n titel. Ook in de Europa League heb ik elk seizoen overwinterd, met als beste prestatie een kwartfinale.
Zit nu in de CL in de poule bij Manchester United, Fiorentina en Glasgow Rangers. Uit bij Fiorentina 1-1 gespeeld, thuis tegen Man Utd 0-0.
Verder in de Eredivisie ook weer lekker bezig, alleen faal ik steevast tegen AZJC-schaal van ze verloren en in de competitie ook dik ingemaakt met 4-0. In m'n kampioensjaar ook 2 keer 4-0 verloren van ze
Opstelling:
GK: Tim Krul
DR: Didier Zokora
DC: Jordi Buys
DC: Daniel van Buyten
DL: Aleksander Kolarov
MC: Tim Sparv
MC: Erik Falkenburg
AML: Roland Lamah
AMC: Jose Manuel Jurado
AMR: Martin Vingaard
S: Tom de Sutter
Kolarov en Jurado stonden voor heel weinig op de TL en verkozen mij boven Ajax (Kolarov) en Man United (Jurado)
Schaduwelftal:
GK: Marco Bizot
DL: Miquel Nelom (hiervoor mijn basis-DL, beviel zeer goed, maar Kolarov kon ik niet laten liggen)
DC: Manuel da Costa
DC: Kees Luijckx
DR: Tom Hiariej
MC: Kevin Wattamaleo
MC: Kevin Strootman
AML: John Goossens
AMC: Sergio Canales
AMR: Steve de Ridder
S: Jonathan Kodja
Die Kodja is ook wel een baas, op aanraden van m'n scout voor 20k gehaald, maar een toppertje als breekijzer. Strootman is ook erg goed, kan ik moeiteloos inzetten. Heeft de pech dat Sparv m'n aanvoerder is en Falkenburg rechtsbenig, waardoor ik die de voorkeur geef.
Da's eigenlijk mijn hele selectie, in m'n reserveteam zitten allemaal talentjes.
Aha.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die ja![]()
Ik laat ze volgend jaar wel meedraaien, ze zijn pas 17 en heb nog een paar 18 jarige talentjes bij het eerste rondlopen die ook wat ontwikkeling moeten doormaken.
Ajax?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:08 schreef knight18 het volgende:
Inmiddels 3 seizoenen city achter de rug en is erg saai aan het worden. Ben nu dus op zoek naar een club die in eigen competitie oppermachtig is maar zich in europa (CL en El) nog moet bewijzen. Iemand goede tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |