Zelfde idee, alleen geen zin om lapo te hunten. Heb niets boeiends te zeggenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef Dastan het volgende:
Ik had een leuke TT, maar ik was te laat.
Alsof je me er echt bij wil hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef Dastan het volgende:
Een FOK!'er kan veel nieuwe mensen tegelijk niet aan inderdaad.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof je me er echt bij wil hebben.
Challenge accepted!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
Ik kan je gerust uitnodigen, want ik weet toch wel dat je niet komt.
dat klinkt zo pretentieusquote:
ongelofelijke timing steeds jaquote:Op woensdag 2 november 2011 17:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier, wat een team, ik ga ervandoor en leeell is er alweer![]()
Hoe is het ?quote:
Juah. Wel okeu. Met jou?quote:
Niemand durft meer te posten omdat ze nu weten dat jij een vaas bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:59 schreef LompeHork het volgende:
Zo, daar was ik weeralles nog steeds rustig hier zie ik.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niemand durft meer te posten omdat ze nu weten dat jij een vaas bent.
Inderdaad! Jeetje zeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat intimideert blijkbaar, wel zonde hoor!
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef LompeHork het volgende:
Bizar weinig geloof ik, of nouja, ik kwam er dankzij Klinker achter dat ik een vaas ben.
Ja echt, heel bizar! Als de TT nog iets was geweest als "LompeHork is een klootzak" had ik het nog begrepen, maar dit is echt een copmliment!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:15 schreef Vincpod het volgende:
Dat meen je nietEen vaas!? En daar kwam je nu pas achter?
Hahaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja echt, heel bizar! Als de TT nog iets was geweest als "LompeHork is een klootzak" had ik het nog begrepen, maar dit is echt een copmliment!
SPOILER: lompehorkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILER: lompehorkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor meerdere plantjes of kaarsen!
Macrosolutions for Megaproblems!
LompeVaasquote:
Echte tulpenvazen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]Voor meerdere plantjes of kaarsen!
Macrosolutions for Megaproblems!
Dan zou ik echt heul trots zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hmm, potentiele kloon, even onthouden
hihihiiquote:[..]
ik weet!
Strakblauw luchtje hierquote:Op donderdag 3 november 2011 08:46 schreef LompeHork het volgende:
Wat een deprimerend weer is het hier, donkere lucht en alles is grijs.
Over 2 weekjes lig ik even een paar dagen in Rotterdam, en dan ga ik weer verder. Eind januari zit me tijd eropquote:Op donderdag 3 november 2011 09:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer terug?
Oh wauw. Zo leuk, waar ga je heen na Rotterdam?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:39 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Over 2 weekjes lig ik even een paar dagen in Rotterdam, en dan ga ik weer verder. Eind januari zit me tijd erop
Geen flauw ideequote:Op donderdag 3 november 2011 09:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh wauw. Zo leuk, waar ga je heen na Rotterdam?
En ik heb nog wel zo'n gedetailleerde uitleg neergemikt in dit topic eergisteren.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:51 schreef LompeHork het volgende:
'middag! Mijn sneeuwinbreng in mijn UI was geen succesvanavond een nieuwe poging.
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
En ik heb nog wel zo'n gedetailleerde uitleg neergemikt in dit topic eergisteren.
Tja, pure wiskunde eh.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]Goh. Photoshop is voor mij niet zo'n probleem, maar ik kwam niet uit in het aantal frames, ziet er echt debiel uit, dus later maar weer eens verder
Hehe klopt, ik deed het uit de losse pols, had nu al wel wat klaarstaan na wat rekenwerkquote:Op donderdag 3 november 2011 14:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja, pure wiskunde eh.![]()
Mijn plaatje is 60px breed, 30 frames. Dus dan een meervoud van 2px steeds verschuiven per frame.
huiswerk dat ik niet maakquote:Op donderdag 3 november 2011 14:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zet er dan meteen bij waarom.
Maar, waarom?
Tijd voor bootcamp?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:49 schreef leeell het volgende:
[..]
huiswerk dat ik niet maak
derhalve snap ik tentamens niet
waarom heb ik geen discipline
afentoe walg ik echt van mn zelf, ik verneuk mn hele opleiding straksquote:
Leeell is ook al een Mac gebruiker?quote:
HELL NOquote:Op donderdag 3 november 2011 16:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leeell is ook al een Mac gebruiker?Jezus.
Gepost vanaf mijn iMac
Whehehe, ik wou net zeggen, was wel heel toevallig geweestquote:Op donderdag 3 november 2011 16:15 schreef leeell het volgende:
[..]
HELL NO
apple komt hier niet binnen
hipsterquote:Op donderdag 3 november 2011 16:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehehe, ik wou net zeggen, was wel heel toevallig geweesthier heb ik trouwens van alles staan, maar in de woonkamer staat een iMac.
Pfffrtquote:Op donderdag 3 november 2011 16:17 schreef leeell het volgende:
[..]
hipster
neuh, geef mij maar Linux/Windows
Vanaf hier begreep ik het niet meer... Blauwe humor?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leeell is ook al een Mac gebruiker?Jezus.
Gepost vanaf mijn iMac
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vanaf hier begreep ik het niet meer... Blauwe humor?
Bootcamp -> Mac. Oh, je bedoelde iets anders.quote:
Lekker! Die is inderdaad zeer goed te eten!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:48 schreef Monopoly het volgende:
BBQ Chicken van WagnerBeste pizza ooit.
Echt super lekker hier van de Griekquote:Op donderdag 3 november 2011 19:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lekker! Die is inderdaad zeer goed te eten!
@Sperma: Ah, ook verre van verkeerd!
Lijkt me verstandig.quote:
Jepz.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik steek hem op en passeer hem in het rond
Heeft iedereen in de kliek een toeter in de mond ?
Shag is lekkerder dan een peukquote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb sinds kort ook altijd shag in huis. Normaal ben ik niet zo'n shag roker, maar het is wel fijn als de peuken op zijn, toch wat te roken, en het went op den duur wel
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef LompeHork het volgende:
'navond Patje
@Mono: Nee nee, dat helaas niet, ik rook al een tijd geen toeters meerBoer hoekt vrouw enzo.
De laatste keer zou iemand mij met een betonnen zwembroek het kanaal inflikkeren
Ah, dat is goed te overzien, ik ben gewoon helemaal gestopt, maargoed, ik drink ook redelijk wat in de weekendenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een incidentele blower. 1x per 3-4 maanden ofzo één avondje of een zondagmiddag stoned zijn vind ik meer dan genoeg
Ik mis het gelukkig ook nietquote:Op donderdag 3 november 2011 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat is goed te overzien, ik ben gewoon helemaal gestopt, maargoed, ik drink ook redelijk wat in de weekendenik mis het verder ook niet.
Nee precies, ook wel begrijpelijk, dan kun je het er nu nog even van nemen! En dat van kop leeg hebben begrijp ik ook meer dan voldoendequote:Op donderdag 3 november 2011 20:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mis het gelukkig ook nietSoms is het wel fijn om even je kop leeg te hebben van gedachtes als je goed flink stoned bent
En drinken doe ik ook altijd wel in de weekenden. Laatste tijd ook wat meer omdat het nu nog kan. Als ik zometeen op het spoor ga werken dan zit het er gewoon niet meer in om een keertje lekker los te gaan met alcohol
Hahaha dat nummerquote:Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee precies, ook wel begrijpelijk, dan kun je het er nu nog even van nemen! En dat van kop leeg hebben begrijp ik ook meer dan voldoende
Ik zou nog een liedje voor jullie zingen in DV's topic en ik moet hem uitstellen tot morgen, het wordt denk ik OF "Hoer zoekt vrouw" of deze:
Tijdje niet gedaan, maar op zich moet dat best meevallenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha dat nummerGeweldig.
Zing die na en je stem is compleet naar de ratten volgens mij
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tijdje niet gedaan, maar op zich moet dat best meevallentijdlang gezongen in verschillende soorten metalbands (van een AC/DC coverband tot dit soort bende), dus ik ben getraind
Ik heb geen Mac, ik hoef geen Mac, ik wil geen Mac, dus ik weet ook niet zo veel van de Mac.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Bootcamp -> Mac. Oh, je bedoelde iets anders.[/nerd]
Jaja, compleet metal-verleden met lang weelderig haar achter mij!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dat had ik niet achter je gezocht Hork
Wel tof.
Ach soquote:Op donderdag 3 november 2011 20:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb geen Mac, ik hoef geen Mac, ik wil geen Mac, dus ik weet ook niet zo veel van de Mac.
Ik bedoelde een army bootcamp voor die discipline van hem!
Prrrprrr.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:10 schreef LompeHork het volgende:
and I want to ride it now!
I've got a bike, you can ride it if you like.
It's got a basket, a bell that rings
And things to make it look good.
I'd give it to you if I could, but I borrowed it.
Ach, slechter kan het niet worden dan waar je vandaan komtquote:
quote:
Ja.quote:
Vazenquote:
Hehe, dat is klote ja, het grote nadeel van smartphonesquote:Op donderdag 3 november 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Muziek staat al aan (iPod), gaat me meer om dat ik niet meer jan whatsappen.
Oh, over beleggen, was op zich wel semi-interressant, maar er kwam eigenlijk niets uit, zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 3 november 2011 21:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat voor discussie/waar ging het over? Heb het gemist ofzo
Gaarne!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kunnen we niet over iets anders praten? Udowu
Dankjequote:Op donderdag 3 november 2011 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja ja, en nog een heleboel andere gezellige mensen!
Hulde voor je batterijquote:Op donderdag 3 november 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thuis en batterij leeft nog steeds. Nice.
Zoals ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja ja, en nog een heleboel andere gezellige mensen!
Jou mag ik niet vergeten inderdaad, door jou ben ik een vaasquote:
Goede keuze voor het "af-en-toe" gehaltequote:Op donderdag 3 november 2011 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
Verder rook ik maar af en toe en dan is het vooral lucky, moods of wiet.
Vazen zijn de shit.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jou mag ik niet vergeten inderdaad, door jou ben ik een vaas![]()
Dat ken ik. De mijne is echt niet duidelijk meer ermee. Die kan op standby binnen een kwartier 14% droppen en dan vervolgens nog een kwartier op 1% blijven staan...quote:Op donderdag 3 november 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt he?Al een tijdje staat 1%.
Hehe, welke heb jij?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat ken ik. De mijne is echt niet duidelijk meer ermee. Die kan op standby binnen een kwartier 14% droppen en dan vervolgens nog een kwartier op 1% blijven staan...
Dit is ook mijn laatste Sony Ericsson voorlopig...quote:Op donderdag 3 november 2011 21:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mijne flikkert gewoon uit.
Sony Ericsson
Ik heb laatst een hijs genomen van eentje. Smaak geheel anders dan de Menthol sigaretten. En eigenlijk wel een beetje lekker ook voor heel afentoequote:Op donderdag 3 november 2011 21:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Trouwens, wat vind je van die "click" sigaretten?
Pure aids. Rook normale sigaretten, of rook menthol.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Trouwens, wat vind je van die "click" sigaretten?
Vertel mij wat..quote:Op donderdag 3 november 2011 21:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb Experia x10 HD.
Helse telefoon.
Ja toch.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jou mag ik niet vergeten inderdaad, door jou ben ik een vaas![]()
[..]
Goede keuze voor het "af-en-toe" gehalte
Ja die zijn wel te nassen, vaak zit ik dan bij de vuurkorf met een fijne melodie op de achtergrond een sigaartje te roken.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]Die sigaartjes rook ik nog wel eens voor de smaak, best een welkome afwisseling.
Ik prefereer daar ook een mooi vuurtje bij inderdaad, mooie momenten, lekker wegstaren in het schouwspel.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja die zijn wel te nassen, vaak zit ik dan bij de vuurkorf met een fijne melodie op de achtergrond een sigaartje te roken.
Vaak komen wij dan ook op het moment dat wij moods verruilen voor pretsigaretten en dan hebben we opeens een andere kijk op vuur.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik prefereer daar ook een mooi vuurtje bij inderdaad, mooie momenten, lekker wegstaren in het schouwspel.
Hehe, dat heb ik al een hele tijd niet meer. Maar het is wel mooi voor het schouwspel, lekker wegdoezelen en dan gewoon als een mongool de koelkast gaan plunderen geniet mijn voorkeur.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vaak komen wij dan ook op het moment dat wij moods verruilen voor pretsigaretten en dan hebben we opeens een andere kijk op vuur.
Ik sta nog in dat roo topic met een sigaar in mijn muilquote:Op donderdag 3 november 2011 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb nooit een sigaar gerookt.
Of met 3 mensen 100 partysnacks wegknagenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik al een hele tijd niet meer. Maar het is wel mooi voor het schouwspel, lekker wegdoezelen en dan gewoon als een mongool de koelkast gaan plunderen geniet mijn voorkeur.
Dat doe ik ook zonderquote:Op donderdag 3 november 2011 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of met 3 mensen 100 partysnacks wegknagen
Even kijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik sta nog in dat roo topic met een sigaar in mijn muil
Mensen die daar niet met een sigaar in staanquote:Op donderdag 3 november 2011 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of met 3 mensen 100 partysnacks wegknagen
Maken dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb gewoon 0 rookfoto's van mijzelf.
Zie nickname, alles van mij is lomp, wat is het probleem?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:28 schreef Maringo het volgende:
Ik heb eindelijk een foto gevonden met een peuk in mn muil, is het een lompe foto
Ja he, dat word mn eerste foto op Fok dan eh, die moet wel goooeeeed zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie nickname, alles van mij is lomp, wat is het probleem?
Wil je mijn eerste foto zien op FOK!?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja he, dat word mn eerste foto op Fok dan eh, die moet wel goooeeeed zijn
Wil ik het weten?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wil je mijn eerste foto zien op FOK!?
Neem dan ook een goede phone manquote:Op donderdag 3 november 2011 21:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mijne flikkert gewoon uit.
Sony Ericsson
Jij bent heul geen trollmod!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neem dan ook een goede phone man
You hungry?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb zojuist 100 taarten besteld
Slechte zaak, ik zou er wat aan doen, dit is je ultieme kans, het is slechts een tijdelijk forum!quote:
Je wilt me niet zien trollen, dan ga je noten, dat wordt weer een ban-aanvraag, wat neerkomt op crewbash en daar staat een ban opquote:Op donderdag 3 november 2011 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Slechte zaak, ik zou er wat aan doen, dit is je ultieme kans, het is slechts een tijdelijk forum!
Ja, maar als ik jou nou uitlok, jij dan gaat trollen, ik dan note, en jij dan terugnote, is dan niet een wederzijdse, dubbele crewbash?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je wilt me niet zien trollen, dan ga je noten, dat wordt weer een ban-aanvraag, wat neerkomt op crewbash en daar staat een ban op
Probeer het es uitquote:Op donderdag 3 november 2011 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar als ik jou nou uitlok, jij dan gaat trollen, ik dan note, en jij dan terugnote, is dan niet een wederzijdse, dubbele crewbash?
Ik heb zelfs mijzelf laten bannen en genote ( true storyquote:Op donderdag 3 november 2011 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar als ik jou nou uitlok, jij dan gaat trollen, ik dan note, en jij dan terugnote, is dan niet een wederzijdse, dubbele crewbash?
Ik ga ze weggeven als ik ze krijgquote:
Op jou?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijzelf laten bannen en genote ( true story), wat voor iets nieuws denk jij te kunnen uitlokken? (
Das toch niks man, ik heb mijzelf genote en een banaanvraag voor mezelf gedaan op grond van die notesquote:Op donderdag 3 november 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op jou?
[..]_! Och, ik heb een TR gemaakt op mijn eigen topic om het maar te laten sluiten omdat het eigenlijk een kutklacht was. Daarnaast twee bans op m'n naam.
Maar iets nieuws? Nog geen idee, misschien kunnen we daar even in FC over overleggen zodat we zeker weten dat het goed uitpakt!
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga ze weggeven als ik ze krijg
Gratis taart.quote:
Boo-fucking-whoo!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Das toch niks man, ik heb mijzelf genote en een banaanvraag voor mezelf gedaan op grond van die notes![]()
2 x geband? Rookie![]()
Da is heul nie uitlokke, da is overlegguh!
Is dit geen crewbash?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boo-fucking-whoo!
Och ja, je bent natuurlijk echt de man als je je eigen banaan-vraag doet en vervolgens huilend naar een forum terug komt kruipen! Dat is niet uitlokken, dat is bedelen!
Man, vroeger was je echt beter dan dit
Hehe, een crew-crewbash, dat lost de boel weer helemaal op geloof ikquote:Op donderdag 3 november 2011 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dit geen crewbash?
Vroegah was alluz beter![]()
Je moet plaats maken voor de nieuwe generaties jwz.
Je weet dat daar een dubbele ban op staat hé!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, een crew-crewbash, dat lost de boel weer helemaal op geloof ik
Nee, jij moet wel blijven!
Jij mag dat wel, for old times sake enzoquote:
Als je gedeporteerd bent kun je toch niet meer bannenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet dat daar een dubbele ban op staat hé!
Je weet dat ik irl Mauro heet hé
Ik stuur Yvonne wel kraaltjesquote:Op donderdag 3 november 2011 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij mag dat wel, for old times sake enzovolgende keer bij Mono!
[..]
Als je gedeporteerd bent kun je toch niet meer bannen![]()
Maar toch vind ik je nog wel een puike gozer hoor.
Ben jij hier niet om mij te beschermenquote:
Pardon?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh sorry, ik typte bash maar bedoelde bats.
Kraaltjes? Wat is dit voor omkoperij!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik stuur Yvonne wel kraaltjes
En
quote:[..]
Ben jij hier niet om mij te beschermen
Wat moet ik anders uit Angola sturen?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kraaltjes? Wat is dit voor omkoperij!
Maar graag gedaan enzo.
Truequote:ja, nogal moeilijk tegen zo'n figuur. Dat kun jij met je ogen dicht man!
LH heeft gewoon meesterlijk inzicht en weet dat jij geen partij voor mij bent.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
*kuch
LH, tegen "zo'n figuur" ?
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
*kuch
LH, tegen "zo'n figuur" ?
Opgelost!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
LH heeft gewoon meesterlijk inzicht en weet dat jij geen partij voor mij bent.
Eet je eigen eten maar eerst opquote:Op donderdag 3 november 2011 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wacht maar Trig. Ik eet jou op.
Doe het dan goed :quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Fijne sletterige muziek tijdens het roken
Know your oldbies.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wacht maar Trig. Ik eet jou op.
Wat een naarling ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, mongolen, allemaal! Vooral die LompeHork, wat een idioot is dat?
Dat kan niet, jij eet voor twee.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eet je eigen eten maar eerst op
Voor hoeveel eet jij dan, dat jij zo opgeblazen bent?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat kan niet, jij eet voor twee.
Ik klap hem binnenkort.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klootzak inderdaad. Niet normaal meer, ik zou hem bossen.
Allicht.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker, wel ook een biertje doen toch?
Opgeblazen? Bedankt Trig. Ik heb eetproblemen en dat weet jij best.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor hoeveel eet jij dan, dat jij zo opgeblazen bent?
tot morgenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef LompeHork het volgende:
Ik ging net slapen, typisch weer.
tot morgen collega!
Emoquote:Op donderdag 3 november 2011 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Opgeblazen? Bedankt Trig. Ik heb eetproblemen en dat weet jij best.
Occupy Danny?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:01 schreef leeell het volgende:
Triggershot die niet groen is, is geen Triggershot.
eensquote:
Ja dat is ook niet slim.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:49 schreef leeell het volgende:
[..]
huiswerk dat ik niet maak
derhalve snap ik tentamens niet
waarom heb ik geen discipline
yep, kk kinderkopjesquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet slim.
En dan ook nog vallen met je brommer. Eerste keer zeker?
niet kunnen lopen (linker knie is naar de aids)quote:
ik hoop dat het eerder gefixt is, zelfs een HJ was pijnlijk vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:24 schreef Dastan het volgende:
Jezus.
Moet je helemaal wankelend naar de meet.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:28 schreef Dastan het volgende:
Oké, oké, genoeg informatie.
Gewoon africhten.
okè, you got mequote:
kaulo hard die shit naar onder beuken, dwars door mn onderbuik heen manquote:
het viel mee hoor, het doel werd gehaal, no problemquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:34 schreef Dastan het volgende:
![]()
Jij zeker tegen het plafond van de pijn.
Nou ja, ik zou dat niet pikken.
idd, dit is nu op het netvlies gebrandquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:37 schreef Dastan het volgende:
Hoop niet dat ik haar ooit nog ontmoet, zou niet kunnen stoppen met lachen.
de plak zal er dan wel af zijn hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:38 schreef Dastan het volgende:
Ja, bovendien haar de hand schudden zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:39 schreef Dastan het volgende:
Ik bedoel meer dat ik dan iets ga zeggen over slagroom kloppen.
van haar dan hèquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:41 schreef Dastan het volgende:
Het speldenknopje. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
ja nou, ik schat je niet zo ervaren inquote:
bwehquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:44 schreef leeell het volgende:
[..]
ja nou, ik schat je niet zo ervaren in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |