Zelfde idee, alleen geen zin om lapo te hunten. Heb niets boeiends te zeggenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef Dastan het volgende:
Ik had een leuke TT, maar ik was te laat.
Alsof je me er echt bij wil hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef Dastan het volgende:
Een FOK!'er kan veel nieuwe mensen tegelijk niet aan inderdaad.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof je me er echt bij wil hebben.
Challenge accepted!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
Ik kan je gerust uitnodigen, want ik weet toch wel dat je niet komt.
dat klinkt zo pretentieusquote:
ongelofelijke timing steeds jaquote:Op woensdag 2 november 2011 17:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier, wat een team, ik ga ervandoor en leeell is er alweer![]()
Hoe is het ?quote:
Juah. Wel okeu. Met jou?quote:
Niemand durft meer te posten omdat ze nu weten dat jij een vaas bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:59 schreef LompeHork het volgende:
Zo, daar was ik weeralles nog steeds rustig hier zie ik.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niemand durft meer te posten omdat ze nu weten dat jij een vaas bent.
Inderdaad! Jeetje zeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat intimideert blijkbaar, wel zonde hoor!
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef LompeHork het volgende:
Bizar weinig geloof ik, of nouja, ik kwam er dankzij Klinker achter dat ik een vaas ben.
Ja echt, heel bizar! Als de TT nog iets was geweest als "LompeHork is een klootzak" had ik het nog begrepen, maar dit is echt een copmliment!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:15 schreef Vincpod het volgende:
Dat meen je nietEen vaas!? En daar kwam je nu pas achter?
Hahaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja echt, heel bizar! Als de TT nog iets was geweest als "LompeHork is een klootzak" had ik het nog begrepen, maar dit is echt een copmliment!
SPOILER: lompehorkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILER: lompehorkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor meerdere plantjes of kaarsen!
Macrosolutions for Megaproblems!
LompeVaasquote:
Echte tulpenvazen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]Voor meerdere plantjes of kaarsen!
Macrosolutions for Megaproblems!
Dan zou ik echt heul trots zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hmm, potentiele kloon, even onthouden
hihihiiquote:[..]
ik weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |