Nee, dat geeft dus geen eenduidig antwoord of wat ik wil ook daadwerkelijk mag. Dus even PM nogquote:Op donderdag 3 november 2011 17:40 schreef KneusTeun het volgende:
Maar alles staat best wel duidelijk op die website toch?
Volgens mij kun je heel makkelijk berekenen en bekijken hoe het werkt met een applicatie.
jenevertje er achteraan en gaan met die banaanquote:Op donderdag 3 november 2011 18:21 schreef badboynova het volgende:
vanavond cocktail avond.
whoehoe pillen in huis oxazepam 50 mg en celebrex 200 mg
Je zou er gewoon doen hoorquote:
Werkt niet bij mij.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
do a barell roll
op google intypen
internet explorer?quote:
Juist in firefox zou het moeten werken, maar je zal wel iets verkeerd doenquote:
Iets intypen, hoe kan je dat nou verkeerd doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Juist in firefox zou het moeten werken, maar je zal wel iets verkeerd doen
Juist daarom, hoe stom kan je zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 20:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Iets intypen, hoe kan je dat nou verkeerd doen.
SPM 380quote:
ik ga ook wel lekker met spm tot nu toe, maar dat haal ik nog nietquote:Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef KneusTeun het volgende:
Ja net ging wel ff lekker!
Edit: maar iedereen was aan het zeuren
Ik ga nu ook aan de zuip en voetbal dus morgen weerquote:Op donderdag 3 november 2011 20:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik ga ook wel lekker met spm tot nu toe, maar dat haal ik nog niet
Maar kan dus nu niet spelen want kennelijk teveel gespeeld de laatste tijd, duim fucked up![]()
![]()
![]()
have funquote:Op donderdag 3 november 2011 20:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ga nu ook aan de zuip en voetbal dus morgen weer
0.8quote:Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Misschien een leuk iets voor iedereen om in de OP te douwen?
[ afbeelding ]
0,826972010178117 om iets precier te zijn hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 20:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
0.8en nee dat is niet leuk.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:37 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
0,826972010178117 om iets precier te zijn hoor
Maar ja, battlefield is niet echt waar ik uitblink, maar heb er nog wel lol in![]()
Tevens: 185 score per minute
Maar dan word het dus BF3 SCquote:Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Misschien een leuk iets voor iedereen om in de OP te douwen?
[ afbeelding ]
Maar hoe moet ik anders ooit een IR scope unlockenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
alles onder de 300 spm is lamesauce
Nee volgens mij nietquote:Op donderdag 3 november 2011 20:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet op Live toch?
Voeg maar toe, PierreTT. Niet dat ik nu tijd heb om te gamen, hele week al nauwelijks, maar voor de toekomst wellicht geen slecht planquote:
Ik kan geen bommen gooien met jou, ik heb troost ende medeleven nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |