Neem aan dat de zes finalisten morgen aanwezig zijn bij de persconferentie.twitter:missbrandiruss twitterde op woensdag 04-01-2012 om 22:38:37hoping for positive news tomorrow for the #songfestival! I will leave my twitter, FB & phone on- if I get in, I want to hear it from u!! Xxx reageer retweet
OHHquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
Ja dat neem ik ook aan. Die weten dat echt al lang al lijkt me.
Hoe laat is die persconferentie eigenlijk?? Ik vind het zo raar dat er niet meer over bekend is, dat we nog stééds niet weten wie er nou in de selectiecommissie zaten, dat het allemaal maar zo stil stil gaat. En dat FOK! geen uitnodiging heeft gekregen voor de persconferentieIk heb er nog over gemaild.
Nah, ik denk dat ze daarmee gewoon reageerde op de geruchten over de TVOH-deelnemers.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
Ik denk stiekem dat Brandi is teruggefloten door de TROS, dat ze die teleurgestelde tweets had gedaan 'Kennelijk had ik aan een John de Mol programma moeten meedoen...' en dat ze nu MOET doen alsof ze het nog niet weet.
Ik heb er echt geen goed gevoel bijquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
Ze schrijft vanavond op Facebook:
Brandi Russell
Morgen is de bekendmaking van het Songfestival. Als ik de roddelen moet geloven, zit ik er niet bij. Maar ik geef mijn hoop niet op tot dat ik het zeker weet!!!! In iedere geval komt mijn album nog steeds uit, waar alle vier inzendingen opstaan!!! Xxxx
Like · · Share · 25 minutes ago near Almere-Stad, Flevoland ·
Vorig jaar konden we meeluisteren bij De Gouden Uren bij de bekendmaking van de nummers van de Jees. Nu kunnen we nergens meeluisteren/kijken zeker? We moeten de songfestival.nl twitter volgen morgen zag ik, die gaan live meeschrijven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:53 schreef ItaloDancer het volgende:
11:30 las ik op een ander forum, maar don't shoot the messenger als het niet zo is
Dus als diegene echt een insider is en gelijk heeft, zaten er stuk hele sterke nummers bij de inzendingen die niet gekozen zijn. En is alles kennelijk rondom John de Mol bepaald. Hoop dat diegene ongelijk heeft en dat we positief verrast zullen worden morgenquote:de nummers, die rondom de TVOH kandidaten zijn geselecteerd, zijn van een dusdanig niveau, dat iedereen (nou ja, iedereen), de uiteindelijke keuze als “terecht” bestempelt. Het is te hopen, dat niet geselecteerde inzenders (waarbij een aantal hele sterke nummers zitten), deze nummers uitgebracht krijgen, zodat daarna de echte discussie op gang kan komen, waarom DIE nummers niet geselecteerd zijn.
Maar helaas, wie betaalt, bepaalt ….
oops!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:58 schreef Greys het volgende:
Alsjeblieft, geen Rafaella
Ze followde de FOK! ESF twitter wel ineens vorige week ergens...
Wat "netjes" van de TROS/De Mol om niet eens een 'sorry maar helaas' bedankbriefje te sturen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:59 schreef eurogarg het volgende:
De zes finalisten weten het al; bij de persconferentie donderdag zijn zij ook aanwezig. Alleen of je dan een reactie krijgt van de TROS als je niet bent geselecteerd geen idee.
En?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:58 schreef Elfletterig het volgende:
Kennelijk worden de namen van de finalisten over een paar minuten op Twitter bekendgemaakt
Stond al eerder in dit topic dat ze om 11:30 beginnen dus niet heel verrassendquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:16 schreef Elfletterig het volgende:
Duurt nog even. Ze twitteren zojuist dat ze over 15 minuten beginnen.
Alsjeblieft niet inderdaad!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:58 schreef Greys het volgende:
Alsjeblieft, geen Rafaella
Ze followde de FOK! ESF twitter wel ineens vorige week ergens...
twitter:songfestival twitterde op donderdag 05-01-2012 om 11:39:32De selectiecommissie bestaat uit: Peter Kuipers, John de Mol, Daniel Dekker, André de Raad, Natascha Lammers en Cornald Maas #songfestival reageer retweet
Dat plaatje is van een uur geleden of zo, die jrournalisten gaan er niet een uur van tevoren al zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:40 schreef Greys het volgende:
WTF, ik las toch echt op twitter eerder vandaag dat er best veel mensen naar de persconferentie gingen, waar zijn die allemaal dan? Die worden nog ergens opgesloten gehouden zeker
Wat ziet het er onprofessioneel bruine kroegerig uit
Waarbij John 12 stemmen had en de rest 1?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:40 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:songfestival twitterde op donderdag 05-01-2012 om 11:39:32De selectiecommissie bestaat uit: Peter Kuipers, John de Mol, Daniel Dekker, André de Raad, Natascha Lammers en Cornald Maas #songfestival reageer retweet
twitter:songfestival twitterde op donderdag 05-01-2012 om 11:41:47En de eerste kandidaat voor het Nationaal Songfestival is: Raffaela Paton #songfestival reageer retweet
Ik dacht, he die ken ik niet. Misschien leuk! Maar toen die tweet:quote:
twitter:songfestival twitterde op donderdag 05-01-2012 om 11:46:12Ivan heeft nummers geschreven voor Ben Saunders en Sharry-Ann #songfestival reageer retweet
twitter:songfestival twitterde op donderdag 05-01-2012 om 11:46:12Ivan heeft nummers geschreven voor Ben Saunders en Sharry-Ann #songfestival reageer retweet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:42 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:songfestival twitterde op donderdag 05-01-2012 om 11:41:47En de eerste kandidaat voor het Nationaal Songfestival is: Raffaela Paton #songfestival reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |