quote:Audi TT, BMW 3 serie, e.d. = balletje van 18 die auto uit mocht kiezen van pappa... (of natuurlijk de ahmed, ibrahim e.d. die volkomen legaal die auto hebben kunnen betalen op hun 23ste)
quote:Volvo Amazone, oude Saab e.d. = Geite wollen sokken vent met kinderen die naar de vrije school gebracht wordt.
quote:Van die stoffige lerarentypjes met bril, baard en corduroy broek die meestal te kort is rijden in oude Volvo's. Liefst station. Of in een Lada.
quote:Nieuwe BMW's (meestal uitgebouwd) worden vaak bestuurd door een Regilio, Moessie, Hakan of Jordy van een jaar of 25 die hun geld op 100% legale wijze hebben verdiend.
quote:Een oude Mercedes wordt meestal bestuurd door Tariq. Dat is de vader van Moessie.
Eerst ik nog ff omdat TS begint:quote:Al die Franse Midi MPV's: Mensen die hun auto selecteren op het foute uiterlijk en het aantal bekerhouders en die niet geloven in vooroordelen over Franse auto's, tot de elektronica er mee kapt en daarna de motor etc.
Mensen die op hun geld letten en geen pauperbak willen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:07 schreef Lone_Gunman het volgende:
.
Citroën C1/Peugeot 107/Toyota Aygo: Geen uitleg nodig![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:16 schreef draaijer het volgende:
Goedkope hybride tupperware wagens : Civic, Prius
Bestuurders : zijn de goedkoper hypocriete Nederlanders die denken dat ze voor een dubbeltje op de 1e rang kunnen zitten. Ik denk leraren zoals die van Scheikunde en Frans
Range Rover is de enige SUV waar je met behoud van gegrond zelfrespect in kunt rijden.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Range Rover: wannabe lui, die hiermee eigenlijk de Golf2 van de paupers rijden.
Failquote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Range Rover: wannabe lui, die hiermee eigenlijk de Golf2 van de paupers rijden.
En gewoon een prachtig ding. Ik ben geen autofreak en heb niets met SUV's (vind het een beetje een cheap-shot a la "big is better") maar die Range Rovers vind ik echt stoer en associeer ik persoonlijk meer met weloverwogen decadentie dan andere merken en modellen, die op mij toch een beetje overkomen als zo'n plat Amsterdams wijf dat omhoog getrouwd is en wanhopig probeert poenerig te doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Fail
Verdiep je maar in de materie. Zo'n ding is in onderhoud, wegenbelasting, verbruik en verzekering onbetaalbaar voor de nog steeds de meeste mensen hier!
Ik zou mijn vrouw er niet eens in laten rijden. Dan weet ik het wel.. Tja, kan ik er wat aan doen. Dat ding is ook zo lomp groot! Een kras maakt toch niks uit. Het is maar een auto hoor!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:50 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
En gewoon een prachtig ding. Ik ben geen autofreak en heb niets met SUV's (vind het een beetje een cheap-shot a la "big is better") maar die Range Rovers vind ik echt stoer en associeer ik persoonlijk meer met weloverwogen decadentie dan andere merken en modellen, die op mij toch een beetje overkomen als zo'n plat Amsterdams wijf dat omhoog getrouwd is en wanhopig probeert poenerig te doen.
Doe mij maar een mid-lifequote:Op woensdag 2 november 2011 15:35 schreef Palomar het volgende:
Dacia Logan MCV, Skoda Fabia Combi, Renault Kangoo etc. Auto van jong gezin waarbij de vrouw de auto uitkiest op functionaliteit en ook achter het stuur zit (met de man ernaast)
BMW Z4, Audi A5 Coupe, Nissan 370Z, Porsche Boxter. Oude mannen in een mid/end-life crisis.
dan zijn ze goed bezig. Moet hij wel gebruikt worden waarvoor gebouwdquote:Op woensdag 2 november 2011 16:00 schreef ayumu het volgende:
En als men zoiets als een Puch rijd?
[ afbeelding ]
Uiteraard anders kun je net zo goed een SUV kopenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef densmee het volgende:
[..]
dan zijn ze goed bezig. Moet hij wel gebruikt worden waarvoor gebouwd
Houden van neushoorns, http://www.rhinoclub.nl/quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
en mensen die hierin rijden?
daar heb je oldtimers voorquote:Op woensdag 2 november 2011 14:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Fail
Verdiep je maar in de materie. Zo'n ding is in onderhoud, wegenbelasting, verbruik en verzekering onbetaalbaar voor de nog steeds de meeste mensen hier!
en de schrijver die over mensen en hun auto schrijft...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef GeenHelpdesk het volgende:
[ afbeelding ]
Hier rijden alleen zwakzinnigen in.
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:51 schreef Andyy het volgende:
S-klasse's rijden turken in die willen emigreren
Wat ik op de weg zie zijn Prius-rijders juist vooral niet al te arme leaserijders die vooral milieubewust over willen komen.....en vervolgens consistent 150 op de linkerbaan blijven rijden.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:16 schreef draaijer het volgende:
Bestuurders : zijn de goedkoper hypocriete Nederlanders die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. Ik denk leraren zoals die van Scheikunde en Frans
Dat zijn inderdaad de hypocriete Nederlanders die een bijtellings arme auto willen rijden omwille van het milieu, maar het gaat eigenlijk alleen om de portomoneequote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Wat ik op de weg zie zijn Prius-rijders juist vooral niet al te arme leaserijders die vooral milieubewust over willen komen.....en vervolgens consistent 150 op de linkerbaan blijven rijden.
Nah, driekwart van lease-nd Nederland rijdt in die auto's: ITers dus.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:16 schreef draaijer het volgende:
Bestuurders : zijn de goedkoper hypocriete Nederlanders die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. Ik denk leraren zoals die van Scheikunde en Frans
IT-ers rijden in Audi A3, A4, VW Passat en BMW 3-seriesquote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nah, driekwart van lease-nd Nederland rijdt in die auto's: ITers dus.
12 jaar na de introductie zijn er nog steeds mensen die over het uiterlijk van de Multipla flippen, zalig, en ben nog steeds blij met mijn groene lelijke auto, gewoon om te pestenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef GeenHelpdesk het volgende:
[ afbeelding ]
Hier rijden alleen zwakzinnigen in.
leraren zijn in elk geval geen lease-ers.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
IT-ers rijden in Audi A3, A4, VW Passat en BMW 3-series
Nee die kopen de 1e generatie van die hokken second handquote:Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
leraren zijn in elk geval geen lease-ers..
het liefst voor zo min mogelijk, maar dan hebben ze wel een Prius.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:40 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nee die kopen de 1e generatie van die hokken second hand
Echt nietquote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
IT-ers rijden in Audi A3, A4, VW Passat en BMW 3-series
Fiat en rijden past niet in 1 zin.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef .Neovo. het volgende:
Wat is een fiat rijder eigenlijk dan?
Nep Alfa rijder.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef .Neovo. het volgende:
Wat is een fiat rijder eigenlijk dan?
Ik ken geen enkele IT'er die in een hybrid rijdt. Dat terwijl ik toch al 10 jaar in die markt zitquote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt niet. Dat zijn voornamelijk de overhippe detacheringshowboys. Van de IT'ers in mijn team met een leaseauto, rijdt er 1 in een Audi A3 en de rest hybride (Lexus CT200H, Honda Civic en Toyota Prius).
Herkenbaarquote:Op woensdag 2 november 2011 21:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Peugot, oude types. Het zijn bijna ALTIJD Marokkanen die ongelooflijk traag rijden.
Mijn ex is een IT'er die een Honda Civic Hybrid had. Dus. Ze bestaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele IT'er die in een hybrid rijdt. Dat terwijl ik toch al 10 jaar in die markt zit
En welke markt is dat?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele IT'er die in een hybrid rijdt. Dat terwijl ik toch al 10 jaar in die markt zit
Mijn ex is een IT'er die een Honda Civic Hybrid had. Dus. Ze bestaan wel degelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef draaijer het volgende:
[..]
een eend uit 1980 loop al net zo zuining...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de hypocriete Nederlanders die een bijtellings arme auto willen rijden omwille van het milieu, maar het gaat eigenlijk alleen om de portomonee
nou dat valt wel mee hoor, hier zie je nog genoeg van die bmw 3ers of golf 4 ondertussenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn ex is een IT'er die een Honda Civic Hybrid had. Dus. Ze bestaan wel degelijk.
Anyway, ik zie hier veel voorbeelden van hoe het in het echt is (met welgeteld 1 voorbeeld, zoals een zusje) en mensen die vragen om een stereotype op te noemen van een auto die er gepost wordt. Maar dat was volgens mij niet de essentie van dit topic en de bedoeling van TS.
Noem gewoon eens de stereotypen anno nu op...
Ik kan er eigenlijk even geen bedenken, maar de petjes rijden tegenwoordig niet meer in de uitgebouwde civicjes en golfjes. Ze hebben zich inmiddels bevorderd tot de impreza's, de integra's en de supra's.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef hardcore-gabber het volgende:
iemand die denkt dat hij hip is maar in een 40+ bak rijdt
Is dat een C30?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Wisheh het volgende:
[ afbeelding ]
Nou vertel maar wat voor type ik ben.
ik fiets... ik wil skyline, golf 4 of een grote ford f650 rijdenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:55 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar jij in rijdt
Aan de username te zien kan dat noooit goed zijn
C30 inderdaad, geen facelift model.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:56 schreef Andyy het volgende:
[..]
Is dat een C30?
yuppenbak (mits facelift)
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef hardcore-gabber het volgende:
[..]
ik fiets... ik wil skyline, golf 4 of een grote ford f650 rijden
Mooi filmpje.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt niet. Dat zijn voornamelijk de overhippe detacheringshowboys. Van de IT'ers in mijn team met een leaseauto, rijdt er 1 in een Audi A3 en de rest hybride (Lexus CT200H, Honda Civic en Toyota Prius).
En dan met de lichtste motorisering, verstoken van enige luxe, aangezien hij ook nog binnen het lease budget moet passen,quote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt niet. Dat zijn voornamelijk de overhippe detacheringshowboys.
Maar Mazda's zijn heerlijke smijtbakkenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef CasB het volgende:
Mijn reactie een paar jaar geleden:
- Mazda: Mensen die geen overdreven haast hebben, typische van a-naar-b-rijders.
Er is weinig veranderd.
burgertruttenautootje. huisvadertje die droomt van een mondeo, mbo opleiding, brave burger.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:35 schreef Axel1988 het volgende:
zijn er vooroordelen over een ford focus? Ik ben benieuwd!
ik ben een toffe hippe jonge gozer die me thuis voelt bij het ouwelullenimago van volvo maar het leasebudget van de s40 net niet haal.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Wisheh het volgende:
[ afbeelding ]
lol, eigenlijk is een C30 eigenlijk niet echt een auto die past in het ouwelullenimago van volvo idd.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben een toffe hippe jonge gozer die me thuis voelt bij het ouwelullenimago van volvo maar het leasebudget van de s40 net niet haal.
Mazda's sinds de eeuwwisseling zeker, telkens in hun klasse bij de best sturende auto's. En dan heb ik het niet eens over de MX-5 en RX-8. Maar ja, zonder agressief uiterlijk valt dat niet zo op, als rijdersauto's ondergewaardeerd dus.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar Mazda's zijn heerlijke smijtbakken
zit wat inquote:Op woensdag 2 november 2011 23:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
burgertruttenautootje. huisvadertje die droomt van een mondeo, mbo opleiding, brave burger.
Klopt, maar het gaat hier om het imago. De focus wordt ook geroemd vanwege de rijeigenschappen, maar heeft ook niet echt dat imago.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:43 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mazda's sinds de eeuwwisseling zeker, telkens in hun klasse bij de best sturende auto's. En dan heb ik het niet eens over de MX-5 en RX-8. Maar ja, zonder agressief uiterlijk valt dat niet zo op, als rijdersauto's ondergewaardeerd dus.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Wisheh het volgende:
[ afbeelding ]
Stimmt, sorry voor de ninja-edit.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat hier om het imago. De focus wordt ook geroemd vanwege de rijeigenschappen, maar heeft ook niet echt dat imago.
Je werkt in de grafische wereld.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Wisheh het volgende:
[ afbeelding ]
auto van de zaak. veilig, ziet er wel leuk uit en hoef ook niet zo'n groot geval. a3 is te patserig. golf te saai.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:46 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Ben ook benieuwd!
Wat voor type vrouw ben ik...ik rij in een C30.
Een tweederangs burger.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor type rijdt in zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Demon_from_heaven op 03-11-2011 02:24:27 (Img inplaats van spoiler) ]I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Nope, ben sys-admin. Je zat wel in de buurt want we zijn van de grafische kant richting sys beheer gegaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:52 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Je werkt in de grafische wereld.
Yuppenbak?! Het is gewoon een leuke en goedkope vrouwen auto!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:56 schreef Andyy het volgende:
[..]
Is dat een C30?
yuppenbak (mits facelift)
Ach als je een Nederland met wan smaak bent lease je zo'n hybride. Mannen die met hun hoofd denken om een hybride als leaseauto te nemen zijn hypocriete gasten. Het gaat alleen maar om financieel voordeel terwijl ze op de snelweg te hard rijden!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En welke markt is dat?
In de pokerwebsitemarkt zal je idd. weinig hybrides tegen komen, maar bij clubs als Atos, Logica, Deloitte e.d. kom je als je de snelle schoolverlaters en de accountmanagers niet mee telt bij de oudere techies behoorlijk veel hybrides tegen. De echte IT'ers dus.
En dat zijn mannen die met hun hoofd denken ipv. hun ego en beseffen dat je een hybride praktisch gratis rijdt en je dat geld beter kan besteden aan luiers, schoolboeken of collegegeld ipv. een BMW 3serie met 18 inch velgen.
Ik zit overigens in de SAP & .NET hoek.
Hangt tegen petje aan. Maar je krijgt het voordeel van de twijfel omdat ik denk dat wanneer je zo'n auto koopt dat je wel een liefhebber bentquote:Op donderdag 3 november 2011 07:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mijn auto(die van een mede forum lid, en god wat issie mooi) maar zo'n model heb ik.
Wat ben ik?
quote:Op donderdag 3 november 2011 07:28 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hangt tegen petje aan. Maar je krijgt het voordeel van de twijfel omdat ik denk dat wanneer je zo'n auto koopt dat je wel een liefhebber bent
Ik kan juist wel genieten van de liefhebbers die uit passie zoiets kopen. Dat zie je ook meteen. De foto die jij hebt gepost is van een liefhebber. Ik ben ook een auto gek en dus versta ik de liefdequote:Op donderdag 3 november 2011 07:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liefhebber moet je zelf zijn, de oudste modellen zijn inmiddels 22 jaar oud en ze roesten nog wel 's, en doorgaans is een 1.8 turbo ook wel versleten na ruim 2 ton mishandeling en verrotte olie.
Soms zie ik ze ook wel eens in ''petjes''vorm ja, en da's jammer
Maargoed, stereotypes!
[ afbeelding ]
Rijden alleen bejaarden in, tergend langzaam
Een auto met een vanafprijs van 20.000¤ is geen goedkope vrouwenauto. Idd een yuppenbak als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
Yuppenbak?! Het is gewoon een leuke en goedkope vrouwen auto!
Net als de 1-serie trouwens.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een auto met een vanafprijs van 20.000¤ is geen goedkope vrouwenauto. Idd een yuppenbak als je het mij vraagt.
A3 ook een yuppen bak zeker? Had de keuze uit een A3, 1 serie of een C30. De C30 had de meeste opties dus dat was me keuze, alleen denkt nu iedereen dat ik of een wijf ben of een ouwe lul van 50 als ik zo de meningen in het topic leesquote:
De A3 is gewoon een lelijk hok, en de 1 serie is een echte wijvenbak.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:32 schreef Wisheh het volgende:
[..]
A3 ook een yuppen bak zeker? Had de keuze uit een A3, 1 serie of een C30. De C30 had de meeste opties dus dat was me keuze, alleen denkt nu iedereen dat ik of een wijf ben of een ouwe lul van 50 als ik zo de meningen in het topic lees
gayness, vinden uitstraling belangrijker dan een goede functie en afwerking.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:04 schreef H-D het volgende:
Wat vinden jullie van Lancia rijders dan?
c30 vink teveel vrouwenauto, s40 kan nog wel. bmw 1 is wijvenauto en/of wannebe yup/bmw rijder. a3 is wel wat fout en tegen vrouwenauto aan, zeker in wit, maar vooruit, uit die 3 zou dat mijn keuze zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:32 schreef Wisheh het volgende:
[..]
A3 ook een yuppen bak zeker? Had de keuze uit een A3, 1 serie of een C30. De C30 had de meeste opties dus dat was me keuze, alleen denkt nu iedereen dat ik of een wijf ben of een ouwe lul van 50 als ik zo de meningen in het topic lees
Je noemt ze op volgorde van mijn keuze. Eerste kan nog als man, maar die andere 2 zijn echt vrouwen auto's. Wel een klein leasebudget of je rijdt 50 - 60k per jaarquote:Op donderdag 3 november 2011 11:32 schreef Wisheh het volgende:
[..]
316 is een 3 serie!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:16 schreef Kriegel het volgende:
Een 1-serie een vrouwenauto?Misschien mits 316i... anders zie ik het echt niet.
Beginnen over iemand's autokennis en zelf met "M1" komenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
316 is een 3 serie!!!Zegt misschien al genoeg over je kennis
Een 1-serie is een vrouwen auto. Wellicht dat we over een 135i of M1 nog kunnen praten als zijnde mannen auto
Niet weten dat er daadwekelijk een M1 bestaan heeftquote:Op donderdag 3 november 2011 14:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Beginnen over iemand's autokennis en zelf met "M1" komen
Niet weten dat het over 1-serie modellen gaatquote:Op donderdag 3 november 2011 14:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet weten dat er daadwekelijk een M1 bestaan heeft
Succesquote:Op donderdag 3 november 2011 14:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Beginnen over iemand's autokennis en zelf met "M1" komen
Dat snap ik ook wel, godverdomme hee. Waar zie je me voor aan? 116i natuurlijk, klein tikfoutje hoor, stoere boi.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
316 is een 3 serie!!!Zegt misschien al genoeg over je kennis
Kijk anders eens naar de tijd waarop het gepost is, had die niet eens kunnen zienquote:
Helaas voor je is dat de 1M coupe, kijk zelf maar op de BMW sitequote:
I know, maar is een 1-serie! Je hebt de Audi A4 sedan, cabrio, station, S4, RS4 etc. Allemaal audi A4quote:Op donderdag 3 november 2011 14:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Kijk anders eens naar de tijd waarop het gepost is, had die niet eens kunnen zien
[..]
Helaas voor je is dat de 1M coupe, kijk zelf maar op de BMW site
Een 35 plusser, levensgenieter, goede smaak...quote:Op donderdag 3 november 2011 14:59 schreef ayumu het volgende:
[ afbeelding ]
En dit?
* ayumu is aan het onderhandelen hier over
Het is een 1 serie ja, maar geen M1 zoals je 'm noemde.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:01 schreef draaijer het volgende:
[..]
I know, maar is een 1-serie! Je hebt de Audi A4 sedan, cabrio, station, S4, RS4 etc. Allemaal audi A4
Classyquote:Op donderdag 3 november 2011 14:59 schreef ayumu het volgende:
[ afbeelding ]
En dit?
* ayumu is aan het onderhandelen hier over
Shocking stuff hier!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:03 schreef draaijer het volgende:
Wij zijn een keer van Audi naar BMW overgestapt en nu reden de mensen de gaatjes voor het ritsen dicht. Dat deden ze niet toen wij een Audi hadden.
De reden dat de 1 serie de naam van een vrouwenbak heeft is omdat het zo'n 'we pakken het kleine segment er ook ff bij' auto is, die echte bmw gekken niet zullen kopen, hooguit voor hun vrouw. De 3 serie is al wat wannabe, de 1 serie is dat helemaal als je dat als man rijdt.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, godverdomme hee. Waar zie je me voor aan? 116i natuurlijk, klein tikfoutje hoor, stoere boi.![]()
Maakt in wezen ook niet uit, ik bedoelde dat het in de 1.6 uitvoering vaak een 'erbij-auto' is voor de vrouw van een rijke gast, dus dan kun je het een vrouwenauto noemen, maar verder is het gewoon een gespierde hatchback met achterwielaandrijving, absoluut niet het aaibare van een typische wijvenbak. Zodra er dan ook nog een stevige motor in ligt is het dat absoluut niet.
Nou ja, ik moet zeggen, Audi-rijders vind ik sinds ik me op de weg begeef een stuk erger, die hebben volgens mij nogal het stokje van BMW overgenomen. Met name die hufters in een geleasede Q5/Q7 die denken dat ze King of the Fokking Hill zijn: permanent vastgekleefd aan de linkerbaan met 140+, en constant drukken om erlangs of ertussen te kunnen.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Een 35 plusser, levensgenieter, goede smaak...
Boodschappen karretje voor de vrouwtjesquote:Op donderdag 3 november 2011 15:19 schreef Niss het volgende:
[ afbeelding ]
Was moeilijk om een originele te vinden.
Zo zou je het kunnen bekijken, ja...quote:Op donderdag 3 november 2011 15:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De reden dat de 1 serie de naam van een vrouwenbak heeft is omdat het zo'n 'we pakken het kleine segment er ook ff bij' auto is, die echte bmw gekken niet zullen kopen, hooguit voor hun vrouw. De 3 serie is al wat wannabe, de 1 serie is dat helemaal als je dat als man rijdt.
zie ook bmw.nl , 1 serie, highlights. telkens een dame die je voorbij ziet komen en niets voor niets.
3-serie is er al zo lang als BMW auto's maakt, dus dat is bull natuurlijk; het gezanik met die wannabe's is begonnen toen ze met dat hok zonder kofferbak kwamenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De reden dat de 1 serie de naam van een vrouwenbak heeft is omdat het zo'n 'we pakken het kleine segment er ook ff bij' auto is, die echte bmw gekken niet zullen kopen, hooguit voor hun vrouw. De 3 serie compact is al wat wannabe, de 1 serie is dat helemaal als je dat als man rijdt.
zie ook bmw.nl , 1 serie, highlights. telkens een dame die je voorbij ziet komen en niets voor niets.
Zo jammer dat het image van de CRX door dit soort figuren de afgrond in is geduwd.. Het zijn van die leuke auto'squote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Kriegel het volgende:
Ja, en hier rijdt de laatste tijd steeds zo'n grafhond met 80 over 50-wegen (met fietspaden vol kinderen) in een roestige Honda CRX, joint in z'n bek, kop bijna onder het dashboard en één hand aan het stuur. Het complete plaatje zeg maar. Die wil ik echt een keer uit z'n vieze ragbak trekken en dan curbstompen ofzo.
Ik heb geen geitenwollen sokken en heb geen kinderen. Wat een suf beeld bij zo'n toffe bak.quote:Volvo Amazone, oude Saab e.d. = Geite wollen sokken vent met kinderen die naar de vrije school gebracht wordt.
huisvader die van mams een tweedehands auto mocht kopen en niet in een astra wilt rijden.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb geen geitenwollen sokken en heb geen kinderen. Wat een suf beeld bij zo'n toffe bak.
[ afbeelding ]
Bij deze?
Beetje conservatief, meestal papa's, mits fatsoenlijke motor best leukquote:Op donderdag 3 november 2011 15:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb geen geitenwollen sokken en heb geen kinderen. Wat een suf beeld bij zo'n toffe bak.
[ afbeelding ]
Bij deze?
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
huisvader die van mams een tweedehands auto mocht kopen en niet in een astra wilt rijden.
Kut, Ik voel me ineens 30 jaar ouder.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje conservatief, meestal papa's, mits fatsoenlijke motor best leuk
Het enige wat ik weet dat je rijdt is die Range Roverquote:Op donderdag 3 november 2011 15:45 schreef draaijer het volgende:
Mijn gereden auto's zullen waarschijnlijk zeggen dat ik een proleet ben. Eigenlijk klopt dat wel een beetje. Tevens wat oppervlakkig. In de regio waar ik woonachtig ben heb ik eigenlijk ook een vrouwen auto gereden! Sorry
patser. liefhebber. poetst veel te vaak zijn auto. liever aan zijn din komen dan aan zijn auto.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:51 schreef Axel1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijkende naar mijn auto; wat voor type ben ik dan volgens jullie?
Aziaat, jaartje of 30. Heeft een goede baan (hoe moet ie anders zo'n auto rijstraket kopen?)quote:Op donderdag 3 november 2011 15:51 schreef Axel1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen is deze gozer van '88. Dus een geintje, want een GT-R kún je gewoon praktisch niet betalen op zo'n leeftijd.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Aziaat, jaartje of 30. Heeft een goede baan (hoe moet ie anders zo'n auto rijstraket kopen?)
stereotypen heahquote:Op donderdag 3 november 2011 15:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
[..]
Kut, Ik voel me ineens 30 jaar ouder.
daar gaat het topic over hyman. je moet je niets aantrekken wat anderen van je vinden, daar schiet je zo weinig mee opquote:
Een knulletje met op de één of andere manier teveel geld voor zijn leeftijdquote:Op donderdag 3 november 2011 15:51 schreef Axel1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik een GT-R had dan mocht je ook eerder aan me vriendin komen dan aan me autoquote:Op donderdag 3 november 2011 15:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
patser. liefhebber. poetst veel te vaak zijn auto. liever aan zijn din komen dan aan zijn auto.
zoiets.
Geen RR ik heb 2 Land Rover Discoveries na elkaar gehad. Die is 3 maanden geleden verkocht en heb ik een proleten station gekochtquote:Op donderdag 3 november 2011 15:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet dat je rijdt is die Range Rover
toch?
Niet echt een proleten gedachte krijg ik daarbij als ik zo'n auto zie.
nou ja, alles beter dan een audi iig.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:58 schreef draaijer het volgende:
[..]
Geen RR ik heb 2 Land Rover Discoveries na elkaar gehad. Die is 3 maanden geleden verkocht en heb ik een proleten station gekocht
Pics van je proleten station! Een Chrysler 300C station?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:58 schreef draaijer het volgende:
[..]
Geen RR ik heb 2 Land Rover Discoveries na elkaar gehad. Die is 3 maanden geleden verkocht en heb ik een proleten station gekocht
Laat staan als beginnend bestuurder bij de verzekering aan komen met zo`n autoquote:Op donderdag 3 november 2011 15:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Alleen is deze gozer van '88. Dus een geintje, want een GT-R kún je gewoon praktisch niet betalen op zo'n leeftijd.
"jeetje zie die crimineel rijden! ik ruik benzinedampen. ik ga rap de kgb bellen!"quote:Op donderdag 3 november 2011 16:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Pics van je proleten station! Een Chrysler 300C station?
[ afbeelding ]
Mijn droomauto sinds dat ik 10 ben. Wat voor beeld schept het wanneer ik over een jaartje of 20 ermee door de straat rijd (mits ze er dan nog zijn)?
Ik heb hem in februari gekocht; toen was ik al geen beginnend bestuurder meer. De premie blijft alsnog afzetterij.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:02 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Laat staan als beginnend bestuurder bij de verzekering aan komen met zo`n auto![]()
Mijn neef van 24 heeft zich een VW GTI Edition nog wat gekocht en kreeg al problemen met de verzekering.
Zal wel een RS6 zijn of zo, wat ik trouwens meer een sjonniebak vind als een proletenstationquote:Op donderdag 3 november 2011 16:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Pics van je proleten station! Een Chrysler 300C station?
[ afbeelding ]
Mijn droomauto sinds dat ik 10 ben. Wat voor beeld schept het wanneer ik over een jaartje of 20 ermee door de straat rijd (mits ze er dan nog zijn)?
Klinkt toch al een stuk meer gangster dan een huisvader die onder de duim van zn vrouw staat.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
"jeetje zie die crimineel rijden! ik ruik benzinedampen. ik ga rap de kgb bellen!"
wat betaal je aan premie? all risk?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb hem in februari gekocht; toen was ik al geen beginnend bestuurder meer. De premie blijft alsnog afzetterij.
hehequote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Klinkt toch al een stuk meer gangster dan een huisvader die onder de duim van zn vrouw staat.
23 jaar en een GT-R.....quote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat betaal je aan premie? all risk?
Bijna ¤400 per maand; ongeveer net zoveel als wat ik kwijt ben aan benzine.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat betaal je aan premie? all risk?
auw!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Bijna ¤400 per maand; ongeveer net zoveel als wat ik kwijt ben aan benzine.
haha bedanktquote:Op donderdag 3 november 2011 16:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou ja, alles beter dan een audi iig.
Hmm, voor dat geld per maand had ik wat anders gekocht voor de lolquote:Op donderdag 3 november 2011 16:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
wist ik toch, je weet!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:13 schreef draaijer het volgende:
[..]
haha bedankt![]()
Ik heb nu een Audi S6 avant
als ik nou 10 k netto per maand binnenkreeg zou ik het best een grappige wagen vinden anders. maar tot die tijd vink hem sowieso veels te duurquote:Op donderdag 3 november 2011 16:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm, voor dat geld per maand had ik wat anders gekocht voor de lol
nog ééntje dan
[ afbeelding ]
Comfortabel ruim rijden. Beetje moeders autoquote:Op donderdag 3 november 2011 16:20 schreef CasB het volgende:
Wat denken mensen hiervan:
[ afbeelding ]
Ah, een 850. Degelijke shizzle, houdt van degelijkheid en comfort en sportiviteit! Alleen is het totaal geen chick magnet.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:20 schreef CasB het volgende:
Wat denken mensen hiervan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Geen RS? beetje een tegenvaller voor een proleetquote:Op donderdag 3 november 2011 16:13 schreef draaijer het volgende:
[..]
haha bedankt![]()
Ik heb nu een Audi S6 avant
Het is geen 'wat vind je van dit plaatje wat ik op internet vond topic'quote:Op donderdag 3 november 2011 16:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm, voor dat geld per maand had ik wat anders gekocht voor de lol
nog ééntje dan
[ afbeelding ]
Sorry meneer, ik stop al.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is geen 'wat vind je van dit plaatje wat ik op internet vond topic'
Nope veel te duur. Ik heb een S6 uit Duitsland(BJ 2008) gehaaldquote:Op donderdag 3 november 2011 16:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen RS? beetje een tegenvaller voor een proleet
Kewlquote:
Ah, een wannabe proleet dusquote:Op donderdag 3 november 2011 16:29 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nope veel te duur. Ik heb een S6 uit Duitsland(BJ 2008) gehaald
plak er een RS embleem op en post hem in stratenmakerferrari'squote:Op donderdag 3 november 2011 16:29 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nope veel te duur. Ik heb een S6 uit Duitsland(BJ 2008) gehaald
En dan nog onderhoud en MRB... Jemig, op wat voor manier kan het bezitten van zo'n ding dat in vredesnaam waard zijn? Tenzij je absurd veel verdiend voor je leeftijd ben je dus zeker je halve maandsalaris kwijt aan je auto, plus natuurlijk het godsvermogen voor de aanschaf. Leuk.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dan moet ik bij de Halfords nog een 2x een grote ovale uitlaat over mijn 4 pijpjes heen schuivenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
plak er een RS embleem op en post hem in stratenmakerferrari's
edit: vette bak hoor
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:56 schreef ayumu het volgende:
[ afbeelding ]
En dit?
* ayumu Denkt dat vroeger alles beter was/
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
post eens een foto dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:02 schreef ayumu het volgende:
[..]
Plaatje van internet maar heb toch daadwerkelijk net als een Puch een 21er Nevada
Dikke 50-jarige turk met een snor met een veel te jonge minnaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ff gejat van het mercedes topic
[ afbeelding ]
Foto's heb ik nu niet en heb pas weer mogelijkheid om een foto te schieten als ik weer ben waar die staat, Is eigenlijk een projectje waar de vaart uit is gegaanquote:Op donderdag 3 november 2011 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
post eens een foto dan?
Overigens vraag ik me af wat er zo speciaal is aan zo'n ding
Klare onzin.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:43 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Range Rover is de enige SUV waar je met behoud van gegrond zelfrespect in kunt rijden.
Het is, zoals Anne al postte, ook geen verkapt 'kijk-mij-deze-auto-hebben-en-wat-vinden-jullie-ervan'-topic, maar dat wordt kennelijk alsnog geaccepteerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Patrol? twijfelachtig, waarom zou die zo geweldig zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 19:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Klare onzin.
Zo'n beetje de grootste favoriet onder de echte 4WD-diehards:
[ afbeelding ]
[..]
Het is, zoals Anne al postte, ook geen verkapt 'kijk-mij-deze-auto-hebben-en-wat-vinden-jullie-ervan'-topic, maar dat wordt kennelijk alsnog geaccepteerd.
En zo zie je maar weer smaken verschillen en gelukkig maar! Vind oudere Volvo best wat hebben en juist dat hoekig van die bakken spreekt mij zo aanquote:Op donderdag 3 november 2011 18:29 schreef Kriegel het volgende:
Hehe. Tja, ieder z'n ding natuurlijk. Ik heb ook zeker iets met het uiterlijk van veel oude auto's, maar niet dat van een gemiddelde Renault uit de jaren '90. Saaie hoekige dozen met lelijke wieldoppen en grijs uitgeslagen bumpers, of quasi-modern op een verouderde manier.
Het aparte is dat je een Volvo uit die periode ook op die manier kan omschrijven, maar dat doet me dan wel weer iets. Gek eigenlijk.
Wat de neuk heeft de mening van een paar labiele fetishisten hier nou mee te maken?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Klare onzin.
Zo'n beetje de grootste favoriet onder de echte 4WD-diehards:
[ afbeelding ]
Kan het zelf niet vergelijken, want ik heb zelf alleen (nog) Patrol gereden, maar in landen als Australië, waar men die auto's over het algemeen ook daadwerkelijk nodig heeft vanwege hun eigenschappen, is de Patrol behoorlijk populair. Zal te maken hebben met robuustheid.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Patrol? twijfelachtig, waarom zou die zo geweldig zijn
Tegen dat argument kan natuurlijk niemand op.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:01 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft de mening van een paar labiele fetishisten hier nou mee te maken?
Als iemand dat kreng ooit over de openbare weg heeft zien dweilen dan mag ie het zeggen.
Dan ga maar eens een G-klasse rijden en dan het liefst een ouder model weet wel zeker dat je omgaat en met een grote boog om de Patrols looptquote:Op donderdag 3 november 2011 20:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Kan het zelf niet vergelijken, want ik heb zelf alleen (nog) Patrol gereden, maar in landen als Australië, waar men die auto's over het algemeen ook daadwerkelijk nodig heeft vanwege hun eigenschappen, is de Patrol behoorlijk populair. Zal te maken hebben met robuustheid.
De oudere typen kom ik ook hier nog regelmatig tegen (want wegenbelastingvrij).
[..]
Tegen dat argument kan natuurlijk niemand op.
21 is tof, maar veel gereden (als je ze uberhaupt nog ziet) door turken/Marokkanen.. ik wil er graag 1 hebben, zit er aan te denken om met een 21 de garbagerun te doenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:56 schreef ayumu het volgende:
[ afbeelding ]
En dit?
* ayumu Denkt dat vroeger alles beter was/
Laat ik het verduidelijken:quote:Op donderdag 3 november 2011 20:04 schreef NoBody122 het volgende:
Tegen dat argument kan natuurlijk niemand op.
Dat kan. Misschien wordt dat nog wel mijn volgende auto, al vind ik die qua vormgeving wat minder. Het is wel Mercedesquote:Op donderdag 3 november 2011 20:07 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dan ga maar eens een G-klasse rijden en dan het liefst een ouder model weet wel zeker dat je omgaat en met een grote boog om de Patrols loopt
Dat hangt er vanaf hoe je een SUV definieert. Bij mijn weten is een SUV nog altijd een bikkelauto, die geschikt is voor het betere laad- en trekwerk en die óók geschikt is op slechter begaanbaar gebied (waarvoor 4WD een bijzonder belangrijke eigenschap is).quote:Op donderdag 3 november 2011 20:15 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Laat ik het verduidelijken:
1. Dat nichebakje van jou, dat is iets te exclusief om in een algemeen geldende uitspraak (zoals ik deed) mee te worden genomen.
2 hele zinnen, een plaatje en een emoticon 'ellenlang' noemen.. Ik zal niet, net als jou, beledigend worden (ik hoef dat namelijk niet te zijn in een discussie), maar je maakt het wel bijzonder verleidelijk...quote:2. Wij bevinden ons in Nederland. Dat jij een ellenlang lulverhaal ophangt over de suspensie, hoe ze er in Australie veel in rijden omdat je in nagenoeg iedere andere auto van de wereld valt anders, door de geweldige echte 4WD eigenschappen blahblahblah.
Wel, dus.quote:Doet allemaal niet terzake.
In Nederland zie je ze vrijwel niet meer die van mij is een fransoos alleen dat is een gestrand project vanwege gezondheidsproblemen van mij kantquote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef invine het volgende:
[..]
21 is tof, maar veel gereden (als je ze uberhaupt nog ziet) door turken/Marokkanen.. ik wil er graag 1 hebben, zit er aan te denken om met een 21 de garbagerun te doen
Een sleutelaarquote:Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef Yoda87 het volgende:
Wat voor stereo type ben ik?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef Yoda87 het volgende:
[ afbeelding ]
vrouwquote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef invine het volgende:
Wat voor stereotype ben ik eigenlijk?
[ afbeelding ]
Normaal zonder koffer, maar heb geen andere foto
Bèta-man, of wat opa_sigaar zegt.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
Ehm... aangezien leraren geen leasebakken bij hun baan krijgen zal die leraar die auto dus toch zelf moeten kopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:16 schreef draaijer het volgende:
Nee dat had ik niet verwacht als je 21er tof vindquote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al ben je het niet, je word het wel als je er eenmaal 1 rijd :pquote:
een paardenmeisjequote:Op donderdag 3 november 2011 22:38 schreef Sabinee het volgende:
Ben benieuwd wat voor stereotype ik ben.
[ afbeelding ]
(heb geen eigen foto)
Bam. In een keer goedquote:Op donderdag 3 november 2011 22:42 schreef Palomar het volgende:
[..]
een paardenmeisje(auto waar paardentrailer achter past)
Haha, mooi om het stereotype te ontkrachtenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Bèta-man, of wat opa_sigaar zegt.
Dorpse jongen.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef Yoda87 het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe idd. Alle geld gaat naar de autoquote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dorpse jongen.
Woont met je ouders.
Beroep of opleiding waar je met je handen werkt.
G-star truitjes.
Sportschoentjes.
Petje.
hehe, kon niet missenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:51 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Bam. In een keer goed
't is toch niet te geloven
Als je 'm doortrapt tot 10.000 rpm ben je cool.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef Faxie het volgende:
Ik ook maar eens dan
[ afbeelding ]
Kom maar kom maar
Dat redt ie net nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
Als je 'm doortrapt tot 10.000 rpm ben je cool.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef Faxie het volgende:
Ik ook maar eens dan
[ afbeelding ]
Kom maar kom maar
Hm tikkeltje sjonnie? En houdt niet van bochtenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef D. het volgende:
*zich opmaakt voor de stormvloed aan negatieve reacties die gaan komen
[ afbeelding ]
ok vooroordelen. te goed betaalde job in de haven. waarschijnlijk ook wel beschikbaar om een tft schermpje van te kopen wat van een boot is gevallen. houdt van pool. coolness.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef Faxie het volgende:
Ik ook maar eens dan
[ afbeelding ]
Kom maar kom maar
Had ik maar een te goed betaalde jobquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok vooroordelen. te goed betaalde job in de haven. waarschijnlijk ook wel beschikbaar om een tft schermpje van te kopen wat van een boot is gevallen. houdt van pool. coolness.
ow ja, mag ik je auto eens lenen
it. zit op flitsservice.nl. heeft de ruimte eigenlijk niet nodig maar ach.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:13 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga me op glad ijs begeven, maar ik rijd dit in de lease :
[ afbeelding ]
Heb deze moeten overnemen, maar het is best een fijne auto, schiet er maar op
Burgerlulquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:13 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga me op glad ijs begeven, maar ik rijd dit in de lease :
[ afbeelding ]
Heb deze moeten overnemen, maar het is best een fijne auto, schiet er maar op
ik wil je hele auto van voor tot achterquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ik maar een te goed betaalde jobNah, dit was een kwestie van thuis blijven wonen en sparen
![]()
Hoeveel inch wil je?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
it. zit op flitsservice.nl. heeft de ruimte eigenlijk niet nodig maar ach.
Een kunstenaar of ander zelfstandig beroep tussen de 25 en 35.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:17 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Saab 93 sedan.Wat hoort erbij? Een grijze, gepensioneerde tandarts?
Dat valt me wat tegenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm tikkeltje sjonnie? En houdt niet van bochten![]()
Die van Mazda klopt preciesquote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef CasB het volgende:
Mijn reactie een paar jaar geleden:
- BMW/Mercedes/audi: Ik heb haast, ik heb een dikke duitse bak, laat me erlangs.
- Volkswagen polo: vrouwenkar, oppassen, kan niet rijden.
- Volkswagen golf: sjonniebak, als het een type 2 is kunnen het ook bejaarden zijn, hoe dan ook, uitkijken.
- Volkswagen borra/passat: Vlotte hippe 20ers in hun eerste leasebak met haast.
- Peugot 206/207/307: Leasebakken.
- Volvo/ford: Mensen die haast hebben, maar geen aggressief uitziende auto willen hebben.
- Mazda: Mensen die geen overdreven haast hebben, typische van a-naar-b-rijders.
- Toyota: Het gaat niet om het uiterlijk maar innerlijk.
- Seat Ibiza/Leon: Petjesvolk.
- Kia/Hyundai/Suzuki/Mitshibisi/Opel/Nissan: Jan modaal.
- Boodschappenwagens (Getz, Meriva, Wagon R, Matiz): Vrouwenkar, kunnen niet rijden, oppassen!
- X5, Sorento, Land Rovers, en andere SUV's: Indien een vrouw achter het stuur, man heeft veel geld, vrouw voelt zich belangrijk en wil een SUV. Kan niet rijden, kijkt niet.
- Cabrio's: Indien man: Pooier of 50+er die aan het touren is. Indien vrouw: Geblondeerd, waarschijnlijk kapster. Valt een beetje onder de SUV's.
- Honda: Ik denk aan CRX'jes -> petjesvolk of negers die denken dat ze een rijdende strandstoel hebben.
Er is weinig veranderd.
Uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Die van Mazda klopt precies
Hier herken ik m'n vader in
Alhoewel ik ook wel eens een paar Mazda's zie die niet zo langzaam en niet zo sociaal zijn met de medeweggebruiker.
Vrouw, mbo, 18-25.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:46 schreef .Neovo. het volgende:
Hmm,
[ afbeelding ]
wat voor type ben ik ?
te nieuw voor echt oud geld. te weinig echt saab voor een liefhebber.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:17 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Saab 93 sedan.Wat hoort erbij? Een grijze, gepensioneerde tandarts?
vrouwenautootje. een saaie mazda van binnen, met een leuke buitenkant. origineel: als extra auto of een liefhebber. met halfords dubbele uitlaatopzetstuk: sjonnie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:45 schreef BlackFrancis het volgende:
En wat vindt doorsnee Nederland van deze lieve bakkies?
[ afbeelding ]
Ik heb er ook zo een, wordt over een half jaartje 20 jaar.
Man met gevoel voor toffe auto's, maar een walgelijke smaak qua velgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef Faxie het volgende:
Ik ook maar eens dan
[ afbeelding ]
Kom maar kom maar
Nee van die 13 in een dozijn sportvelgen danquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:08 schreef invine het volgende:
[..]
Man met gevoel voor toffe auto's, maar een walgelijke smaak qua velgen
Over smaak valt niet te twisten, kan hier namelijk uren over discussiëren maar dat doe ik maar nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee van die 13 in een dozijn sportvelgen danDit zijn exclusieve schatjes
Iemand die geen fuck geeft om wat die rijd, als het maar rijd!quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:52 schreef invine het volgende:
[..]
Iemand die geen fuck geeft om wat die rijd, als het maar rijd!
Nee. Ik hoopte alleen op iets originelers. Iets positiefs had ik sowieso niet verwachtquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:52 schreef bleiblei het volgende:
Is nu iedereen zijn eigen auto aan het posten in de hoop dat er een bevredigende stereotiep op past?.
Kleine japannerquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:21 schreef silenthill het volgende:
Ik heb onder ander, deze. Suzuki GX 100 SC de luxe. Uit 1980
Wat voor type ben ik?
die zijn zo leukquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:21 schreef silenthill het volgende:
Wat voor type ben ik?
[ afbeelding ]
Ik wel.. Maar de typering blijft uit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:52 schreef bleiblei het volgende:
Is nu iedereen zijn eigen auto aan het posten in de hoop dat er een bevredigende stereotiep op past?.
(wannabe) Dokter.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:19 schreef fruityloop het volgende:
En wat voor type ben ik?
[ afbeelding ]
aan je ui te zien een saabfan die in een vectra met opties rijdt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:19 schreef fruityloop het volgende:
En wat voor type ben ik?
[ afbeelding ]
Elvis reed daarin, like a Boss.quote:
Grappig, mijn werk heeft niks met de medische wereld te maken. (Geo-ict) Maar goed, qua stereotype zit je wel aardig goed natuurlijk. Alhoewel een bevriende long-arts dan weer in een golf rijdt, misschien moeten we maar van auto ruilen dan.quote:
Maar die is ook overleden voor hij uit de kast kon komenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:27 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Grappig, mijn werk heeft niks met de medische wereld te maken. (Geo-ict) Maar goed, qua stereotype zit je wel aardig goed natuurlijk. Alhoewel een bevriende long-arts dan weer in een golf rijdt, misschien moeten we maar van auto ruilen dan.
Petje, want je hebt de stoelen helemaal achterover staan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:21 schreef silenthill het volgende:
Wat voor type ben ik?
[ afbeelding ]
Het gaat helemaal niet om 'sophisticated' overkomen (proest).quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:31 schreef bleiblei het volgende:
"Liefhebbers".
Lekkere dooddoener. Alsof het dan wel sophisticated overkomt als je in een japanse kampbak rijdt.
Hij is iig rood, en dat is altijd een plus, voor welke kleine auto dan ook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:02 schreef silenthill het volgende:
@Andyy
Anders pas ik er niet in. Hij is lager dan een alto.
2 zitter en moet dus de stoelen behoorlijk naar achter zetten, wil je normaal kunnen zitten
Die petjes zijn ook gewoon liefhebbers. Alleen om een andere reden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:47 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om 'sophisticated' overkomen (proest).
Veel japanners zijn geweldige rijdersauto's, en daarom geliefd.
Dat veel petjes ze misbruiken komt omdat er veel low budget auto's tussen zitten met 'sportief' uiterlijk.
Als je een versjonde auto koopt of hebt gemaakt ben een er 1.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:12 schreef Kriegel het volgende:
Uh, nee, je bent pas een petje als je je daar naar gedraagt.
Normaal zitten is bij jou armen gestrekt als je wilt sturen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:02 schreef silenthill het volgende:
@Andyy
Anders pas ik er niet in. Hij is lager dan een alto.
2 zitter en moet dus de stoelen behoorlijk naar achter zetten, wil je normaal kunnen zitten
mooi gebouw. weet je hoe het heet / architect?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:05 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
A5 Sportback, wat zijn de meningen hierover?
Ja, op die manier, maar niet iedere Aziatische sportieve auto is versjonnied. Als de wagen qua uiterlijk niet verziekt is (dus geen tupperware bodykits, geen racestrepen/stickers en geen kachelpijp-uitlaat) en de bestuurder rijdt beschaafd, dan is diegene geen petje. Anders kun je iedere Golf-rijder ook een petje gaan noemen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als je een versjonde auto koopt of hebt gemaakt ben een er 1.
Zo jammer, de A5 was uitgesproken mooi. Toen kwam deze het imago verpesten. Maar goed, qua wegligging enzo zal het wel weer geweldig zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:05 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
A5 Sportback, wat zijn de meningen hierover?
Zijn er nog wel genoeg Fok!'ers, die hun auto graag willen posten, om een 2e deel te vullen?quote:Op zondag 6 november 2011 02:39 schreef Lone_Gunman het volgende:
Ik hoop dat jullie het in deel 2 beter kunnen, want de de creativiteit is ver te zoeken hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |