quote:Audi TT, BMW 3 serie, e.d. = balletje van 18 die auto uit mocht kiezen van pappa... (of natuurlijk de ahmed, ibrahim e.d. die volkomen legaal die auto hebben kunnen betalen op hun 23ste)
quote:Volvo Amazone, oude Saab e.d. = Geite wollen sokken vent met kinderen die naar de vrije school gebracht wordt.
quote:Van die stoffige lerarentypjes met bril, baard en corduroy broek die meestal te kort is rijden in oude Volvo's. Liefst station. Of in een Lada.
quote:Nieuwe BMW's (meestal uitgebouwd) worden vaak bestuurd door een Regilio, Moessie, Hakan of Jordy van een jaar of 25 die hun geld op 100% legale wijze hebben verdiend.
quote:Een oude Mercedes wordt meestal bestuurd door Tariq. Dat is de vader van Moessie.
Eerst ik nog ff omdat TS begint:quote:Al die Franse Midi MPV's: Mensen die hun auto selecteren op het foute uiterlijk en het aantal bekerhouders en die niet geloven in vooroordelen over Franse auto's, tot de elektronica er mee kapt en daarna de motor etc.
Mensen die op hun geld letten en geen pauperbak willen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:07 schreef Lone_Gunman het volgende:
.
Citroën C1/Peugeot 107/Toyota Aygo: Geen uitleg nodig![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:16 schreef draaijer het volgende:
Goedkope hybride tupperware wagens : Civic, Prius
Bestuurders : zijn de goedkoper hypocriete Nederlanders die denken dat ze voor een dubbeltje op de 1e rang kunnen zitten. Ik denk leraren zoals die van Scheikunde en Frans
Range Rover is de enige SUV waar je met behoud van gegrond zelfrespect in kunt rijden.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Range Rover: wannabe lui, die hiermee eigenlijk de Golf2 van de paupers rijden.
Failquote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Range Rover: wannabe lui, die hiermee eigenlijk de Golf2 van de paupers rijden.
En gewoon een prachtig ding. Ik ben geen autofreak en heb niets met SUV's (vind het een beetje een cheap-shot a la "big is better") maar die Range Rovers vind ik echt stoer en associeer ik persoonlijk meer met weloverwogen decadentie dan andere merken en modellen, die op mij toch een beetje overkomen als zo'n plat Amsterdams wijf dat omhoog getrouwd is en wanhopig probeert poenerig te doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Fail
Verdiep je maar in de materie. Zo'n ding is in onderhoud, wegenbelasting, verbruik en verzekering onbetaalbaar voor de nog steeds de meeste mensen hier!
Ik zou mijn vrouw er niet eens in laten rijden. Dan weet ik het wel.. Tja, kan ik er wat aan doen. Dat ding is ook zo lomp groot! Een kras maakt toch niks uit. Het is maar een auto hoor!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:50 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
En gewoon een prachtig ding. Ik ben geen autofreak en heb niets met SUV's (vind het een beetje een cheap-shot a la "big is better") maar die Range Rovers vind ik echt stoer en associeer ik persoonlijk meer met weloverwogen decadentie dan andere merken en modellen, die op mij toch een beetje overkomen als zo'n plat Amsterdams wijf dat omhoog getrouwd is en wanhopig probeert poenerig te doen.
Doe mij maar een mid-lifequote:Op woensdag 2 november 2011 15:35 schreef Palomar het volgende:
Dacia Logan MCV, Skoda Fabia Combi, Renault Kangoo etc. Auto van jong gezin waarbij de vrouw de auto uitkiest op functionaliteit en ook achter het stuur zit (met de man ernaast)
BMW Z4, Audi A5 Coupe, Nissan 370Z, Porsche Boxter. Oude mannen in een mid/end-life crisis.
dan zijn ze goed bezig. Moet hij wel gebruikt worden waarvoor gebouwdquote:Op woensdag 2 november 2011 16:00 schreef ayumu het volgende:
En als men zoiets als een Puch rijd?
[ afbeelding ]
Uiteraard anders kun je net zo goed een SUV kopenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef densmee het volgende:
[..]
dan zijn ze goed bezig. Moet hij wel gebruikt worden waarvoor gebouwd
Houden van neushoorns, http://www.rhinoclub.nl/quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
en mensen die hierin rijden?
daar heb je oldtimers voorquote:Op woensdag 2 november 2011 14:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Fail
Verdiep je maar in de materie. Zo'n ding is in onderhoud, wegenbelasting, verbruik en verzekering onbetaalbaar voor de nog steeds de meeste mensen hier!
en de schrijver die over mensen en hun auto schrijft...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef GeenHelpdesk het volgende:
[ afbeelding ]
Hier rijden alleen zwakzinnigen in.
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:51 schreef Andyy het volgende:
S-klasse's rijden turken in die willen emigreren
Wat ik op de weg zie zijn Prius-rijders juist vooral niet al te arme leaserijders die vooral milieubewust over willen komen.....en vervolgens consistent 150 op de linkerbaan blijven rijden.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:16 schreef draaijer het volgende:
Bestuurders : zijn de goedkoper hypocriete Nederlanders die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. Ik denk leraren zoals die van Scheikunde en Frans
Dat zijn inderdaad de hypocriete Nederlanders die een bijtellings arme auto willen rijden omwille van het milieu, maar het gaat eigenlijk alleen om de portomoneequote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Wat ik op de weg zie zijn Prius-rijders juist vooral niet al te arme leaserijders die vooral milieubewust over willen komen.....en vervolgens consistent 150 op de linkerbaan blijven rijden.
Nah, driekwart van lease-nd Nederland rijdt in die auto's: ITers dus.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:16 schreef draaijer het volgende:
Bestuurders : zijn de goedkoper hypocriete Nederlanders die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. Ik denk leraren zoals die van Scheikunde en Frans
IT-ers rijden in Audi A3, A4, VW Passat en BMW 3-seriesquote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nah, driekwart van lease-nd Nederland rijdt in die auto's: ITers dus.
12 jaar na de introductie zijn er nog steeds mensen die over het uiterlijk van de Multipla flippen, zalig, en ben nog steeds blij met mijn groene lelijke auto, gewoon om te pestenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef GeenHelpdesk het volgende:
[ afbeelding ]
Hier rijden alleen zwakzinnigen in.
leraren zijn in elk geval geen lease-ers.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
IT-ers rijden in Audi A3, A4, VW Passat en BMW 3-series
Nee die kopen de 1e generatie van die hokken second handquote:Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
leraren zijn in elk geval geen lease-ers..
het liefst voor zo min mogelijk, maar dan hebben ze wel een Prius.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:40 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nee die kopen de 1e generatie van die hokken second hand
Echt nietquote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
IT-ers rijden in Audi A3, A4, VW Passat en BMW 3-series
Fiat en rijden past niet in 1 zin.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef .Neovo. het volgende:
Wat is een fiat rijder eigenlijk dan?
Nep Alfa rijder.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef .Neovo. het volgende:
Wat is een fiat rijder eigenlijk dan?
Ik ken geen enkele IT'er die in een hybrid rijdt. Dat terwijl ik toch al 10 jaar in die markt zitquote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt niet. Dat zijn voornamelijk de overhippe detacheringshowboys. Van de IT'ers in mijn team met een leaseauto, rijdt er 1 in een Audi A3 en de rest hybride (Lexus CT200H, Honda Civic en Toyota Prius).
Herkenbaarquote:Op woensdag 2 november 2011 21:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Peugot, oude types. Het zijn bijna ALTIJD Marokkanen die ongelooflijk traag rijden.
Mijn ex is een IT'er die een Honda Civic Hybrid had. Dus. Ze bestaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele IT'er die in een hybrid rijdt. Dat terwijl ik toch al 10 jaar in die markt zit
En welke markt is dat?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele IT'er die in een hybrid rijdt. Dat terwijl ik toch al 10 jaar in die markt zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |