abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103870447

[ Bericht 2% gewijzigd door Geo3kant op 02-11-2011 19:58:24 ]
  woensdag 2 november 2011 @ 18:27:56 #2
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_103884222
De vraag is, kan Overeem die bullrushes van Lesnar overleven en als hij ligt, kan hij weer snel op zijn voeten komen? Ik weet niet hoe sterk Overeem is met zijn takedown defense.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_103884631
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:27 schreef Lesnar het volgende:
De vraag is, kan Overeem die bullrushes van Lesnar overleven en als hij ligt, kan hij weer snel op zijn voeten komen? Ik weet niet hoe sterk Overeem is met zijn takedown defense.
Tegen Big Foot leek hij dat toch wel behoorlijk te beheersen, als Overeem de eerste minuut doorstaat zie ik hem Lesnar wel rustig slopen, Lesnar is niet bestand tegen die harde trappen van Overeem gok ik zo.
pi_103884776
Dat is inderdaad moeilijk te zeggen. Overeem heeft in het verleden veel problemen gehad met ground and pound. Maar dat was voor hij Ubereem was, en in zijn laatste gevechten zag zijn wrestling er aardig uit. Maar hij heeft natuurlijk nog niets laten zien tegen een worstelaar van Brock's kaliber.

Toch vind ik Brock's takedowns een beetje tegenvallen in MMA.. Het komt niet verder dan een snelle, maar niet bijzonder dwingende shot van te ver weg. Daarnaast vergeet hij totaal zijn takedowns goed op te zetten als hij een paar klappen krijgt, en Overeem slaat verdomd hard.

Ik neig toch het meest naar Overeem.
pi_103885126
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Tegen Big Foot leek hij dat toch wel behoorlijk te beheersen, als Overeem de eerste minuut doorstaat zie ik hem Lesnar wel rustig slopen, Lesnar is niet bestand tegen die harde trappen van Overeem gok ik zo.
Welk gevecht heb jij gezien? ;)

Zoals Splackavellie02 al zegt, Brock's takedowns zijn niet heel goed an sich. Hij vliegt er behoorlijk blind in.

Dit is een mooi gifje van een perfecte takedown van Rashad Evans:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_103885422
Om maar gelijk met een Rumble Johnson trailer te beginnen!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_103885426
Echt prachtige take down idd. Ik denk ook dat we na 2 minuten zullen weten of overeem wint. Ik ben ook wel benieuwd naar de gastank van beiden.
pi_103885471
Brock wint
pi_103885658
Overeem waddap! Wanneer is deze match?
If not now, then when.
pi_103885876
Hoewel ik het Brock gun, ga ik voor Overeem... Patriotisme! Wij Nederlanders moeten laten zien dat we die Amerikanen aan kunnen!
pi_103889223
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hoewel ik het Brock gun, ga ik voor Overeem... Patriotisme! Wij Nederlanders moeten laten zien dat we die Amerikanen aan kunnen!
En dan BAM titleshot!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_103889290
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

En dan BAM titleshot!
En dan BAM nokkie gaan tegen JDS!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_103889331
Ik kan die trailer niet aanzien.. Belfort altijd met zijn praatjes :') over jesus en zijn atmosphere en MMA groter dan voetbal binnen 3 jaar in Brazilië..
pi_103889404
Ik denk dat we eerst maar met de picks van 138 moeten beginnen ipv dromen over eind december :P
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_103889650
Het is niet alleen een takedown stoppen.. het is belangrijker dat je meteen weer omhoog komt, ook Cain werd neer gehaald door Brock, ook JDS door Lord Voldermort (Carwin) en ga zo door..

Hij moet je niet controleren en GnP starten, heel veel fights in de UFC komen een keer op de grond uit, soms ook als je struikelt of uit balans bent.. het is zaak dat je snel op staat, niet zo zeer de takedown stoppen. (Dat is OOK belangrijk hoor)
pi_103889815
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Geo3kant het volgende:
Het is niet alleen een takedown stoppen.. het is belangrijker dat je meteen weer omhoog komt, ook Cain werd neer gehaald door Brock, ook JDS door Lord Voldermort (Carwin) en ga zo door..

Hij moet je niet controleren en GnP starten, heel veel fights in de UFC komen een keer op de grond uit, soms ook als je struikelt of uit balans bent.. het is zaak dat je snel op staat, niet zo zeer de takedown stoppen. (Dat is OOK belangrijk hoor)
Ook dat ja. Alistair's scrambling ziet er over het algemeen prima uit. Tegen Werdum (één van de beste BJJ blackbelt's in het MMA) vloog hij binnen een seconde weer omhoog.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_103896601

Paul Harris heeft zijn tegenstander in een leg lock buiten de mat en gevecht wordt herstart (nadat Paul Harris eindelijk doorheeft dat de wedstrijd nog niet afgelopen is) in dezelfde positie... Enjoy.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_103898019
eens even rekenen, 436 strikes in 3 rondes, dat is in 5 rondes 726 strikes en dat noemt Nick dan een slechte performance :D arme GSP, beter dat ie van tevoren op familiebezoek gaat,want na de match is ie lelijk :P
  woensdag 2 november 2011 @ 22:45:45 #19
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_103898189
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef Hooidraad het volgende:

Paul Harris heeft zijn tegenstander in een leg lock buiten de mat en gevecht wordt herstart (nadat Paul Harris eindelijk doorheeft dat de wedstrijd nog niet afgelopen is) in dezelfde positie... Enjoy.
Die Avellan heeft wel ballen dat hij die restart wil :)
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_103899440
Idd zeker tegen die psychopaat van een Paul Harris.
pi_103900457
Waarom werd hij nou weggeduwd? :P
Hij deed toch gewoon sportief?
pi_103900868
Paul Harris.. als ik fighter zou zijn zou ik hem toch graag ducken :D
  woensdag 2 november 2011 @ 23:46:16 #23
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_103901257
Ah, hier waren we gebleven. ;)
  donderdag 3 november 2011 @ 08:07:55 #24
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_103905714
quote:

Tering. Die gast wil je gewoon echt niet in de buurt van je benen hebben :X
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 3 november 2011 @ 08:22:29 #25
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_103905838
quote:

Wat een kneus dat hij denkt dat hij daar nog wel uitkomt :')
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')