Hij is 's nachts naast zijn boot in het water gevallen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:14 schreef FutureFairytale het volgende:
huh? meer info Krak?
beslagkom gekocht en mn eerste cake is klaar en staat af te koelen
heb ook gestofzuigd en ben nu nog aan het bedenken wat ik vnv maak. straks wordt het Chinees halen whaha.
waar zit je? (ja in Engeland duhquote:Op donderdag 3 november 2011 13:53 schreef Den_Haag het volgende:
Zo eens een engelse lunch. Hopelijk valt het qua kcal mee
Jeetje. Zomaar of had ie een slok op?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:53 schreef krakkemieke het volgende:
Hij is 's nachts naast zijn boot in het water gevallen.
Fijn zeg dat de uitslagen goed zijn, behalve die ontstekingswaardes idd maar dat kan idd van de wond komenquote:Op donderdag 3 november 2011 13:54 schreef krakkemieke het volgende:
Uitslag bloed en urine was goed. Er was iets ontsteking te zien, maar dat zal wel van de wond komen.
Bij Hull. Chips met een chicken-cheese paniniquote:Op donderdag 3 november 2011 13:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
waar zit je? (ja in Engeland duh)
Geen idee....quote:Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje. Zomaar of had ie een slok op?
Ah! ga je nog meeten met Moblo?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bij Hull. Chips met een chicken-cheese panini
Dat klinkt in ieder geval goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:23 schreef krakkemieke het volgende:
Oh en mijn HB was al 8,5, prima dus.
Zou ik mijn hypotheek kunnen oversluiten?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)nte-125-procent.html
Wordt het eerste jaar vrijwillig aflossen van studielening wat makkelijker
Gezellige stad iddquote:Op donderdag 3 november 2011 15:10 schreef Sarabi het volgende:
Den Bosch blijft toch wel een van mijn favoriete steden
Even lekker iets gegeten met mijn vriendinnetje en veel gekletst
Borisz alcoholistquote:Op donderdag 3 november 2011 15:27 schreef borisz het volgende:
Wat doe je met uren tussen colleges? Juist bockies drinken.
Kriebelt het niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
Net weer veren in mijn reet gekregen van directie
Eigenlijk wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |