Gehaktbroodquote:
En hoe is dat?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:52 schreef borisz het volgende:
Ben nu mijn muziek volgens de snelle methode aan het overzetten op de NAS. Gaat idd een stukkie sneller.
Schiet dan ook eens opquote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
wat heb ik er toch een hekel aan als mensen achter me al beginnen met spullen op de band te leggen terwijl ik zelf nog bezig ben..
In Angola hebben ze helemaal geen spullen laat staan een band.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
wat heb ik er toch een hekel aan als mensen achter me al beginnen met spullen op de band te leggen terwijl ik zelf nog bezig ben..
Maar wel alle tijdquote:Op woensdag 2 november 2011 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In Angola hebben ze helemaal geen spullen laat staan een band.
Mauro weet w.s. niet eens welke munt ze daar gebruikenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
In Angola hebben ze helemaal geen spullen laat staan een band.
Soweiso: andere klanten bij de supermarkt, ze lopen alleen maar in de wegquote:Op woensdag 2 november 2011 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Of van die mensen die niet meteen lekker kek in beginnen te pakken en alles op de band laten staan, met afrekenen nog hun portemonnee moeten zoeken en dan tergend langzaam alles in tassen stoppen, niet genoeg hebben, tasje erbij willen kopen en jij bent allang bezig
Alleen een moeder dacht ik? En een opvangtehuis.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mauro weet w.s. niet eens welke munt ze daar gebruiken
Wat ik niet begrijp he, hij heeft daar toch ook nog ouders
Ben je mal, ik betaal er flink voor, moet ik zelf nog scannen ookquote:Op woensdag 2 november 2011 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Leve het zelfscan systeem van de appie
haha rustig rustigquote:Op woensdag 2 november 2011 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Of van die mensen die niet meteen lekker kek in beginnen te pakken en alles op de band laten staan, met afrekenen nog hun portemonnee moeten zoeken en dan tergend langzaam alles in tassen stoppen, niet genoeg hebben, tasje erbij willen kopen en jij bent allang bezig
En dan ook gewoon urineren als ik erachter loop hequote:Op woensdag 2 november 2011 11:55 schreef TAV74 het volgende:
En dan vooral van die huisvrouwen en bejaarden die de hele week toch niets te doen hebben, maar dan wel perse op zaterdag als het stampdruk is boodschappen moeten doen, en dan ook nog lekker midden in het gangpad gaan staan beppen met een andere huisvrouw/bejaarde
En dan de kinderen niet onder controle hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, en op het drukste moment op de zaterdag met 5 kinderen gezellig met het hele gezin naar de super. Allemaal zo'n leuk mini boodschappenkarretje en gaan
Nope, ben maar een laag opgeleide zwesterquote:Op woensdag 2 november 2011 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:
B., heb jij ook die enquete voor het Nightingale onderzoek thuisgestuurd gekregen via het BIG-register? Of ben je nooit geregistreerd?
Hmm jammerquote:Op woensdag 2 november 2011 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Nope, ben maar een laag opgeleide zwester
quote:SP-Kamerlid Renske Leijten wil staatssecretaris Veldhuijzen van Zanten een voorstel doen om uit de impasse over het Persoonsgebonden Budget (PGB) te komen. ‘Keer terug van uw oude plannen! Het PGB maakt plaats voor een gedrocht van een vergoedingsregeling. Ik stel een nieuw pakket voor waarmee u patiënten, zorgverzekeraars en de oppositie eindelijk weer om de tafel krijgt.’
hoi!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:29 schreef TAV74 het volgende:
Hier begint het voorzichtig blauw te worden
Google is his friend hoor en anders koopt hij toch een boekje bij de ANWB?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mauro weet w.s. niet eens welke munt ze daar gebruiken
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WAAROM ZOU IK RUSTIG DOEN, IK BEN RUSTIG!!!![]()
![]()
lekker gaan, altijd fijn vooral als je dan geweest bentquote:Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik twijfel of ik moet gaan sporten of niet
Mp3spelert meenemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Is het raar als je eerst de tv gids checkt of het wel zin heeft om te sporten zodat je niet op zo'n apparaat in de fitness staat te kijken en er niks leuks op tv is ?
Eurosport is dan irritant!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Och, meestal is Discovery, Animalplanet of National Geographic interessant genoeg voor op de crosstrainer vind ik
ja dat rulesquote:Op woensdag 2 november 2011 13:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Och, meestal is Discovery, Animalplanet of National Geographic interessant genoeg voor op de crosstrainer vind ik
en dan nog.... gewoon gaan sportenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Is het raar als je eerst de tv gids checkt of het wel zin heeft om te sporten zodat je niet op zo'n apparaat in de fitness staat te kijken en er niks leuks op tv is ?
dat zeg ik niet. sporten jij!!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:41 schreef Dribbel_ het volgende:
NOU DAN GA IK NIET SPORTEN JIJ JE ZIN
QFT!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:02 schreef DarkElf het volgende:
Mensen ga lekker buiten sporten! het is zalig weer
de sportschool kan je je nog de hele winter in verschuilen
Gisteren al gedaanquote:Op woensdag 2 november 2011 14:02 schreef DarkElf het volgende:
Idd zegquote:Op woensdag 2 november 2011 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, die referenda van de grieken, wtf
Zal ik het volk ook ff raadplegen hoe we de cure for cancer gaan ontwikkelen of wat?
Als ik zou kunnen hardlopen had ik dat gedaan jaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:02 schreef DarkElf het volgende:
Met dit kabinet gaat dat toch niet gebeuren. Maar mijn zegen hebben zequote:Op woensdag 2 november 2011 14:50 schreef borisz het volgende:
Klaas Knot de baas van de DNB wil nu ook beperking van de HRA en afschaffing de volledig aflossingsvrije hypotheken.
Vertaling in Jip & Janneketaal?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:50 schreef borisz het volgende:
Klaas Knot de baas van de DNB wil nu ook beperking van de HRA en afschaffing de volledig aflossingsvrije hypotheken.
Jeetje Steer! Zelfs ík snap hetquote:Op woensdag 2 november 2011 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertaling in Jip & Janneketaal?
Aflossen zul je :pquote:Op woensdag 2 november 2011 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat je niet alleen maar de rente betaald en op het eind gaat aflossen, maar dat je tussendoor ook aflost.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat überhaupt hebben toegestaan bij de banken, het is voor hen toch ook belangrijk dat ze garantie hebben dat de hypotheek uiteindelijk wordt afgelost?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:50 schreef borisz het volgende:
Opportunisme in een tijd dat huizen toch alleen maar meer waard werden....quote:Op woensdag 2 november 2011 15:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat überhaupt hebben toegestaan bij de banken, het is voor hen toch ook belangrijk dat ze garantie hebben dat de hypotheek uiteindelijk wordt afgelost?
laat je sam hardlopenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als ik zou kunnen hardlopen had ik dat gedaan jaMaar helaas dus, crosstrainen is gezonder voor mij
Ik vroeg niet om een verklarende woordenlijstquote:Op woensdag 2 november 2011 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jeetje Steer! Zelfs ík snap het
DNB = De Nederlandse Bank
hra = hypotheekrente aftrek
Ahaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat je niet alleen maar de rente betaald en op het eind gaat aflossen, maar dat je tussendoor ook aflost..
Onze hypotheekschuld is IMO een van de grootst mogelijke gevaren van de Nederlandse economie.
Nja mensen die een huis van 1 miljoen kunnen betalen, hebben echt geen hypotheekrente aftrek nodig lijkt me..quote:Op woensdag 2 november 2011 15:13 schreef Croli het volgende:
Aan de hypotheekrente zou ik niet gaan morren, krijg je alleen maar meer problemen dat mensen de rente niet meer kunnen betalen. Zeker als ze ook maatregelen willen gaan nemen mbt tot aflossingsvrij %. Want hoe minder % aflossingsvrij, hoe duurder je totale hypotheekkosten!!
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Opportunisme in een tijd dat huizen toch alleen maar meer waard werden....
Dat doen we al iedere dagquote:Op woensdag 2 november 2011 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
laat je sam hardlopenga je zelf wandelen
ahquote:
Belastingschalen bestaan al?? maar misschien dat ze specifiek hierbij nog wat kunnen doen jaquote:Op woensdag 2 november 2011 15:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja mensen die een huis van 1 miljoen kunnen betalen, hebben echt geen hypotheekrente aftrek nodig lijkt me..Je hoeft zo iets niet meteen in 1x af te schaffen, maar het zou best wat logischer mogen allemaal
Dat zegt de Televaag. Verder nog niet bevestigd, maar het zou zomaar kunnen kloppen.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:28 schreef Bluezz het volgende:
Hij was al een tijdje dement ook dacht ik.
Schaffen we ook de overdrachtsbelasting dan helemaal af? En laten we dat wel weer spaarloon toe?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:50 schreef borisz het volgende:
Laten we de huurmarkt ook maar meenemen nu we toch bezig zijn. maar de overdrachtsbelasting mag er ook aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Schaffen we ook de overdrachtsbelasting dan helemaal af? En laten we dat wel weer spaarloon toe?
Bospaddestoelensoep opwarmen. Uit een zak.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:22 schreef AnneX het volgende:
Beetje laat : op zoek naar kabeljauw recept.
Dan kan ik nog naar de buurtsuper fietsen.
Op vrijdag een soort van planning maken, bevalt mij beter.
Wat gaan jullie doen? In de keuken...
Eet je wel goed Krak?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef krakkemieke het volgende:
Bospaddestoelensoep opwarmen. Uit een zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |