ja dat rulesquote:Op woensdag 2 november 2011 13:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Och, meestal is Discovery, Animalplanet of National Geographic interessant genoeg voor op de crosstrainer vind ik
en dan nog.... gewoon gaan sportenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Is het raar als je eerst de tv gids checkt of het wel zin heeft om te sporten zodat je niet op zo'n apparaat in de fitness staat te kijken en er niks leuks op tv is ?
dat zeg ik niet. sporten jij!!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:41 schreef Dribbel_ het volgende:
NOU DAN GA IK NIET SPORTEN JIJ JE ZIN
QFT!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:02 schreef DarkElf het volgende:
Mensen ga lekker buiten sporten! het is zalig weer
de sportschool kan je je nog de hele winter in verschuilen
Gisteren al gedaanquote:Op woensdag 2 november 2011 14:02 schreef DarkElf het volgende:
Idd zegquote:Op woensdag 2 november 2011 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, die referenda van de grieken, wtf
Zal ik het volk ook ff raadplegen hoe we de cure for cancer gaan ontwikkelen of wat?
Als ik zou kunnen hardlopen had ik dat gedaan jaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:02 schreef DarkElf het volgende:
Met dit kabinet gaat dat toch niet gebeuren. Maar mijn zegen hebben zequote:Op woensdag 2 november 2011 14:50 schreef borisz het volgende:
Klaas Knot de baas van de DNB wil nu ook beperking van de HRA en afschaffing de volledig aflossingsvrije hypotheken.
Vertaling in Jip & Janneketaal?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:50 schreef borisz het volgende:
Klaas Knot de baas van de DNB wil nu ook beperking van de HRA en afschaffing de volledig aflossingsvrije hypotheken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |