O? Is dat zo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat zelfs de partij van Papandreou het er grotendeels niet mee eens is
Uiteraard, maar wat voor verdere gevolgen heeft dat dan voor Griekenland in de toekomst en wat doen andere landen die in de toekomst in de problemen komen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me simpel, stappen ze uit de euro.
Nou, voor Griekenland is het vrij simpel: faillissement. Hoe dat verder afgewerkt wordt, geen idee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wat voor verdere gevolgen heeft dat dan voor Griekenland in de toekomst en wat doen andere landen die in de toekomst in de problemen komen?
Dat lijkt me koffiedik kijken eerlijk gezegd
Precies. En denk je dat Papandreou een meerderheid krijgt als zelfs zijn eigen partij hem niet steunt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
O? Is dat zo?
Daarbij lijkt me dit juist iets waar het parlement over beslist. Niet enkel 1 partij
Dat ze dan failliet gaan lijkt me evident. Ik doelde juist op "dat verder"quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, voor Griekenland is het vrij simpel: faillissement. Hoe dat verder afgewerkt wordt, geen idee.
Voor de rest van de EU, geen idee.
Hoe denk je dat Rutte een meerderheid krijgt, als de PVV tegen is. Ook een grote partij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. En denk je dat Papandreou een meerderheid krijgt als zelfs zijn eigen partij hem niet steunt?
Men schermt vaak mat Argentinië, maar geen idee of dat scenario realistisch is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ze dan failliet gaan lijkt me evident. Ik doelde juist op "dat verder"
Ik was FA inderdaad, tot juli ouzo. Nu ONZ-modquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef vosss het volgende:
remlof sinds wanneer ben jij mod? Je was eerder toch FA of ben ik nou aan het verkinzen?
Interessantquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef remlof het volgende:
Oh en bron: Kamikaze-actie? Griekse premier verliest steun binnen eigen partij
De Italiaanse politiek zit wel wat anders in elkaar dan de Griekse...quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Interessant
Maar goed, Ome Berlus overleefd ook keer op keer de vertrouwensstemmingen
Volgens mij bestaan beiden uit een zooitje fraudeurs en leugenaars... Maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
De Italiaanse politiek zit wel wat anders in elkaar dan de Griekse...
Moest ik ook aan denken ja... Iets anders lijkt me ook vrij lastigquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:19 schreef vosss het volgende:
Ik heb precies gezegd wat ik daar over gezegd heb.
Idd, en krijgt hij een straat naar hem vernoemd venoemd in de buurt van het Max van der Stoel plein.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen ze niet gewoon Maxime Verhagen naar Griekenland sturen. Die krijgt iedere dissident wel stil.
piketpalen als werkwoord?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
Heb het nou niet over piketpalen en de minister-president in één zin Jan-Kees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |