SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Das dan wel weer netjes van jequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het iets serieus zou worden, zou ik vanaf de eerste keer seks met die persoon, stoppen met de rest.
Maar toch als je al seksueel contact heb (gehad) dan kan de verleiding voor je wel groot zijn als je weer eens een keer bij die gasten bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Overigens zou ik stoppen met de seks, wat bij sommige neerkomt op het contact helemaal verbreken, maar een ander zou ik misschien nog wel zien maar geen seks mee hebben als het mogelijk is om terug op alleen de vriendschap te vallen. Als dat niet mogelijk is zou ik de vriendschap ook verbreken. Maar dat wil ik wel op z'n minst proberen en daar moet mijn serieuze vriend me dan maar in vertrouwen.
Kijk, dat recht heb jij dan weer, dat je je toekomstige vriend vraagt je daar in te vertrouwen. Net zoals een jongen het recht heeft dat niet te doen. In de liefde mag je best eisen stellen, en wanneer die eisen goed samenvallen heb je kans op succes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Overigens zou ik stoppen met de seks, wat bij sommige neerkomt op het contact helemaal verbreken, maar een ander zou ik misschien nog wel zien maar geen seks mee hebben als het mogelijk is om terug op alleen de vriendschap te vallen. Als dat niet mogelijk is zou ik de vriendschap ook verbreken. Maar dat wil ik wel op z'n minst proberen en daar moet mijn serieuze vriend me dan maar in vertrouwen.
wat een onzinquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
Hoeft niet alleen op paiq te zijn maar na een date ofzo, lijkt me dat je het aardig kan inschatten na een avond, zoniet dan is het al twijfelachtig of het ooit wat wordt.
Nee, sarcast, maar er zijn genoeg mensen die denken toch iets te moeten beginnen met iemand die al meteen hele andere dingen zoekt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Nairua het volgende:
Ja, als die eisen niet samenvallen niet echt he.
wat een onzinquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
Maar toch als je al seksueel contact heb (gehad) dan kan de verleiding voor je wel groot zijn als je weer eens een keer bij die gasten bent.
Maarja daar kan ik niet over oordelen,hangt ervan af hoe sterk je in je schoenen staat.
Niet beklonken maar je zal er dan toch wel een bepaald gevoel bij hebben zelfs al de eerste keer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
sommige mensen hebben jaren nodig om er achter te komen dat er meer tussen hen is dan vriendschap
en dan moet alles met 1 date maar beklonken zijn?
Als dat zo was geweest tussen mij en mijn lief was ik nu ook single
en ik vind het prima hoor als je zegt een vrouw die seks heeft terwijl ze op paiq zit is niks voor mij ze moet er perse mee stoppen na een beetje online kletsen
er is in mijn ogen alleen geen enkele rationele reden om dat te zeggen dus dan moet je dat ook gewoon toegeven vind ik
en geen onzin van oh dan zal ze wel sneller vreemd gaan want dat is natuurlijk gewoon complete bullshit
Als die verleiding er zou zijn, zou ik het verbreken. Maar ik wil het op z'n minst proberen. Het is niet altijd zo oppervlakkig als het klinkt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
Maar toch als je al seksueel contact heb (gehad) dan kan de verleiding voor je wel groot zijn als je weer eens een keer bij die gasten bent.
Maarja daar kan ik niet over oordelen,hangt ervan af hoe sterk je in je schoenen staat.
Begin nou eens een post zonder 'wat een onzin'quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
dat is als zeggen dat je seks wil met elke knappe man die je tegen komt
dan heb je wel heel weinig vertrouwen in de mensheid
ik kan mij prima inhouden hoor want ik heb een leuke relatie
ik duik heus niet zomaar het bed in met een ex omdat ik daar toevallig ooit sex mee heb gehad
echt een super vreemde beredenering
Vertrouwen is de basis van elke relatie, als die er niet is, is er geen relatie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Begin nou eens een post zonder 'wat een onzin'
Je redeneert vanuit jezelf. De ander weet nog niet of jij daarin betrouwbaar bent.
Uitgaan is weer een ander verhaal, dat zijn gasten waarmee je nog niet in bed heb gelegen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die verleiding er zou zijn, zou ik het verbreken. Maar ik wil het op z'n minst proberen. Het is niet altijd zo oppervlakkig als het klinkt.
Maarja, verleidingen zijn er ook tijdens het uitgaan, zou die me daar dan ook niet vertrouwen?
Denk je? Voor mij is de drempel gewoon "Ik heb een vriend", dat is de enige drempel die ik dan nodig heb en dat is geen drempel, maar een muur, bij mensen waar ik wel of geen seks van te voren mee heb gehad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
Uitgaan is weer een ander verhaal, dat zijn gasten waarmee je nog niet in bed heb gelegen.
Toch een stuk anders als iemand waarmee je dat wel al hebt gedaan, maakt de drempel een stuk lager.
En daarom zou het ook niet zo verstandig zijn om iets te beginnen met iemand waar jij waarschuwingslichtjes bij ziet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vertrouwen is de basis van elke relatie, als die er niet is, is er geen relatie.
Wat is't meid?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie hier gaat, maar ik voel me echt ongelofelijk kut.
Als ik van te voren al weet dat ik het niet zou vertrouwen, nee, dan zou ik er niets mee beginnen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
En daarom zou het ook niet zo verstandig zijn om iets te beginnen met iemand waar jij waarschuwingslichtjes bij ziet.
Nou ok ik geloof je op je blauwe ogenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk je? Voor mij is de drempel gewoon "Ik heb een vriend", dat is de enige drempel die ik dan nodig heb en dat is geen drempel, maar een muur, bij mensen waar ik wel of geen seks van te voren mee heb gehad.
We zijn het eens gewordenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik van te voren al weet dat ik het niet zou vertrouwen, nee, dan zou ik er niets mee beginnen.
Ze zijn bruin godverdomme.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ok ik geloof je op je blauwe ogen
Meid toch, wil je aandacht?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie hier gaat, maar ik voel me echt ongelofelijk kut.
praat dan geen onzinquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Begin nou eens een post zonder 'wat een onzin'
Je redeneert vanuit jezelf. De ander weet nog niet of jij daarin betrouwbaar bent.
*knuffel*quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Tijden het uitgaan kom ik ook wel eens exen tegen hoor, maar ga echt niet zomaar met ze mee naar huis alleen omdat ik ze ken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
Uitgaan is weer een ander verhaal, dat zijn gasten waarmee je nog niet in bed heb gelegen.
Toch een stuk anders als iemand waarmee je dat wel al hebt gedaan, maakt de drempel een stuk lager.
Vandaar ook mijn verwijderingsactiequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
En daarom zou het ook niet zo verstandig zijn om iets te beginnen met iemand waar jij waarschuwingslichtjes bij ziet.
Blijkbaar, hoewel lichtjes bij mij niet zouden gaan branden omdat iemand een actief seksleven heeft gehad voor mij. Wel als hij vreemd is gegaan in eerdere relaties overigens.quote:
Nee, je haalt er nu andere dingen bij. Dit ging om de situatie waarin iemand tegelijkertijd meerdere bedpartners heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
praat dan geen onzin
hoezo zijn het waarschuwings lampjes als de ander sex kan hebben zonder liefde?
dat wil heus niet zeggen dat ze vreemd gaat
er is hier echt geen enkel causaal verband te vinden
Goed punt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht, net als elke andere ziel op een internetforum. Flikker op man.
dit inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vertrouwen is de basis van elke relatie, als die er niet is, is er geen relatie.
Vreemdgaan zegt ook niet zo heel veel. Vooroordelen, bah.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkbaar, hoewel lichtjes bij mij niet zouden gaan branden omdat iemand een actief seksleven heeft gehad voor mij. Wel als hij vreemd is gegaan in eerdere relaties overigens.
Jij wil ook aandacht?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik ook goed inkomen ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkbaar, hoewel lichtjes bij mij niet zouden gaan branden omdat iemand een actief seksleven heeft gehad voor mij. Wel als hij vreemd is gegaan in eerdere relaties overigens.
ja oke maar als je dit als waarschuwingslampjes ervaart heb je vertrouwens issuesquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn verwijderingsactie
En mooi.quote:
Daar heb je het al. Vanaf toen had ze al het gevoel dat jij achter haar (agenda) aan loopt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:38 schreef Nairua het volgende:
[..]
Voorgescheidenis(kort):
Ze sprak me aan op een DS, 15 minuten gechat, gaf me haar nummer.
Na een week nam ze contact op om af te spreken. Dag 1 ging uiteindelijk niet door, ze kon haar danspartner niet in de steek laten. Dag 2 ook niet, reden weet ik niet meer. Uiteindelijk op dag 3 afgesproken, maar ik had maar een uurtje. Thuis opgehaald, handje van mama geschud, en wat gaan drinken. Ze vond het 'fantastisch'.
What the fuck?! Waarom "de bank pakken" vraag even ofdat ze de volgende keer op haar hoofd wil graveren "neuk me" zodat je zeker bent van je zaak.quote:Date 2: Of ik mee wilde naar een disco/club. Had d'r gesmst dat het wel okee was, en een uurtje of twee voor ik d'r ging oppikken belde ze me of ze mocht blijven slapen. Was handiger want ze wilde haar ouders niet storen als ze laat thuiskwam. Ik zei dat ze de bank mocht pakken.
What the fuck am i reading.quote:Onderweg naar de club probeerde ze me te zoenen, afgewimpeld omdat ik net in een bocht zat.
Als ik een vrouw was zou ik ook denken dat je homo was.quote:In de club zelf beetje lopen zoenen, handjes vasthouden, dat gedoe. Of bepaalde nummers body to body dingen, etc. Op een moment had ze nog half geflirt met een andere gast, niet op gereageerd. In de club ging het tussen haar en d'r vriendinnen over waar ze ging slapen en de vriendin zei me nog dat ze met mij meeging. Uitgespeeld in de club, en onderweg naar huis. Ze wilde toch liever naar huis omdat het wel leuk was maar niet 'superleuk'. In de auto vond ze het nog nodig m'n hand te lezen en te masseren. Thuis afgezet en dat was het.
Jou beurt dan om "Verdriet verdrinken morgen avond in X/bij mij thuis?"quote:Dat d'r gsm in het riool was gevallen en ze een nieuw nummer heeft. Smsje gestuurd dat ze beter uit de buurt van het riool blijft. Paar dagen later sms gehad wat ik maandag deed.
Niet liegen/smoesjes verzinnen.quote:Ik: Werken.
"Kom maar naar mijn huis toe als je tijd hebt."quote:Zij: Geen zin om af te spreken?
Ik: Om het later weer uit te stellen of gewoonweg niets meer van je te laten horen?
Ik zou meer iets doen in de trant van:quote:Zij: Give it a chance. Maandag om 19h?
Ik: Last one. 19h is goed. Laat wel iets weten als het niet doorgaat svp.
Klinkt als een test(om te kijken ofdat jij je aan je eerdere afspraak houd), ik zou reageren met:quote:Nog wat bagger tussendoor en toen maandag, om 17:30:
Zij: Hoi nairua, heb je mrgenavond tijd? Vnv zitten we ng aan zee :-). X kus x
Laat haar naar jou toekomen of jij gaat naar haar toe. "Ben je thuis?"quote:Ik: Tijd wel, maar ik ben morgen autoloos, helaas. Veel plezier nog!
Zij: Mama kan me brengen:-).x
Ik: Das wel lief... Okee, morgenavond dan. Ben je zeker van je planning?
Zij: Ja x x 3 oke , wat is uw adres:-)? X
Ik: adres
Ik: Joe! Enig idee hoe laat je komt?(dinsdag, 17:31)
Zij: Hey liefje x we zullen pas tegen 00u thuis zijn. Stellen we het uit tot morgenvroeg:-)? X3 x3 (dinsdag, 19:03)
ja en?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, je haalt er nu andere dingen bij. Dit ging om de situatie waarin iemand tegelijkertijd meerdere bedpartners heeft.
Niet? Dat iemand onbetrouwbaar/minder betrouwbaar is, vind ik al genoeg om naar de volgende te gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef mrk.n het volgende:
Vreemdgaan zegt ook niet zo heel veel. Vooroordelen, bah.
Ik vind ook van wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij had relaties waarin je niet echt verliefd was en dat ben je nu wel. Dat vind ik anders. Of tenminste, dat begreep ik van je dat je eerdere relaties niet echt serieus waren of dat je relatie met haar nog niet serieus was toen je vreemdging, ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik wel, deels. Kan me af en toe kostelijk vermaken door alleen maar te lezen hierquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut, ik kom hier niet alleen om naar de posts van anderen te kijken. Jij wel?
Hoe kan een jongen daar nou ooit zeker van zijn? Maar er zijn gelukkig zat mannen die er helemaal geen probleem mee hebben. Iets met potjes en dekseltjes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en?
die kan daar toch prima mee kappen als ze in een serieuze relatie komt?
het is geen verslaving of zo
zo erg is dat toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie Newbie nog vijf dagen niet.
Ik moet echt eens met mijn ouders gaan praten over dat ik echt wel zelf dingen kan en zou moeten mogen beslissen.
Je hebt wel verschillende vormen van aandacht vragen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik driedubbel donker haal, maar onze oogjes vertonen dan tenminste nog wel overeenkomstenquote:
Goed, deels. Maar het is altijd lekker om reacties te krijgen op je posts.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:17 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik wel, deels. Kan me af en toe kostelijk vermaken door alleen maar te lezen hier
Dat. Vreemdgaan zegt niet per definitie iets over de persoon. Je moet ook naar de situatie kijken. Het zegt namelijk niets over mij, ik ga haar niet meer bedriegen nu, maar in de toekomst kijken kan ik niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij had relaties waarin je niet echt verliefd was en dat ben je nu wel. Dat vind ik anders. Of tenminste, dat begreep ik van je dat je eerdere relaties niet echt serieus waren of dat je relatie met haar nog niet serieus was toen je vreemdging, ik weet het niet meer.
dat kun je niet daarom moet je er op vertrouwenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe kan een jongen daar nou ooit zeker van zijn? Maar er zijn gelukkig zat mannen die er helemaal geen probleem mee hebben. Iets met potjes en dekseltjes.
Je was toch meerderjarig?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie Newbie nog vijf dagen niet.
Ik moet echt eens met mijn ouders gaan praten over dat ik echt wel zelf dingen kan en zou moeten mogen beslissen.
Mijne zijn best donker, maar ook weer niet zwart-donker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik driedubbel donker haal, maar onze oogjes vertonen dan tenminste nog wel overeenkomsten
Vreemdgaan zegt wel degelijk iets over een persoonquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:19 schreef mrk.n het volgende:
Dat. Vreemdgaan zegt niet per definitie iets over de persoon. Je moet ook naar de situatie kijken. Het zegt namelijk niets over mij, ik ga haar niet meer bedriegen nu, maar in de toekomst kijken kan ik niet.
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt wel verschillende vormen van aandacht vragen natuurlijk.
Dat is niet hetzelfde soort aandacht vragen als binnenkomen met de post; ik voel me zo ongelofelijk kut.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed, deels. Maar het is altijd lekker om reacties te krijgen op je posts.
Vertrouwen kun je niet afdwingen en dus ook niet eisen. Dat vertrouwen is er of dat is er niet. Dat valt ook niet te reguleren want het is een oncontroleerbare emotie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kun je niet daarom moet je er op vertrouwen
als je het zeker weet is het geen vertrouwen dan is het weten
als je daar zo veel moeite mee hebt noem ik dat wel een probleem
vooral als de ander nooit iets heeft gedaan om je te laten twijfelen
(again: meerdere sexpartners tegelijk in het verleden wil niet zeggen dat die ander vreemd gaat
vooral niet als ze er eerlijk over is lijkt me
eerlijk zijn en vreemdgaan gaan niet bepaald samen)
Als ik jou zie posten hoeveel je bij haar wilt zijn en wat je daar voor over hebt, dan geloof ik dat helemaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat. Vreemdgaan zegt niet per definitie iets over de persoon. Je moet ook naar de situatie kijken. Het zegt namelijk niets over mij, ik ga haar niet meer bedriegen nu, maar in de toekomst kijken kan ik niet.
Toegegeven, ik had een erger verhaal verwacht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
[..]
Dat is niet hetzelfde soort aandacht vragen als binnenkomen met de post; ik voel me zo ongelofelijk kut.
Oja, wat zegt het volgens jou dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vreemdgaan zegt wel degelijk iets over een persoon
Hehe.quote:
Neequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef JiggyJ het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie
Was zojuist op mijn studentenvereniging, en ik zag daar een meisje en mijn gedachten deden![]()
Heb soms een vrij andere smaak dan vrienden van mij, en val niet direct alleen maar voor de standaard knapste meisjes, maar sommigen hebben gewoon ''iets''.. Deze had een heleboel...
Ik ben nog nooit van mijn leven echt verliefd geweest in de zin van : voor dit meisje wil ik echt gaan. Maar deze krijg ik niet uit mn gedachte, terwijl ik niet eens een woord met haar heb gesproken.
Uiteraard heb ik haar gefacebooked ed, maar nu blijkt dat ze 24 is, en ik ben 22.
Mijn vraag is dan ook :Is 2 jaar jonger zijn als jongen per definitie al een achterstand?
Neuh.quote:
Ik hou toch alleen maar van Robin.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ook als ik vertel dat ik je vriend weer heb geneukt?
ja en als jij om niks iemand niet vertrouwt heb je vertrouwens issues en zou ik eens met iemand gaan pratenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Vertrouwen kun je niet afdwingen en dus ook niet eisen. Dat vertrouwen is er of dat is er niet. Dat valt ook niet te reguleren want het is een oncontroleerbare emotie.
Volgende keer dat je haar ziet meteen er op af stappen, niet over nadenken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef JiggyJ het volgende:
Was zojuist op mijn studentenvereniging, en ik zag daar een meisje en mijn gedachten deden![]()
Niet via facebook benaderen. 2 jaar jonger boeit niet.quote:Uiteraard heb ik haar gefacebooked ed, maar nu blijkt dat ze 24 is, en ik ben 22.
Mijn vraag is dan ook :Is 2 jaar jonger zijn als jongen per definitie al een achterstand?
Nope, go for it en laat je ex voor eens en altijd achter jequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef JiggyJ het volgende:
Heb soms een vrij andere smaak dan vrienden van mij, en val niet direct alleen maar voor de standaard knapste meisjes, maar sommigen hebben gewoon ''iets''.. Deze had een heleboel...
Ik ben nog nooit van mijn leven echt verliefd geweest in de zin van : voor dit meisje wil ik echt gaan. Maar deze krijg ik niet uit mn gedachte, terwijl ik niet eens een woord met haar heb gesproken.
Uiteraard heb ik haar gefacebooked ed, maar nu blijkt dat ze 24 is, en ik ben 22.
Die 2 jaar maakt niet zoveel uit joh.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef JiggyJ het volgende:
Ik ben alleen deze week thuis in verband met tentamens, ik kan er gewoon niet meer tegen dat ze me al de hele week betuttelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan je zelf doen door uit huis te gaan, toch?
op die leeftijd hoeft dat niks uit te makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef JiggyJ het volgende:
Ach wat is nou 2 jaar, maargoed hangt van de personen af natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor sommige vrouwen wel, voor anderen niet. Het zijn soms ook net mensen he.
Dat zo'n type niet aan een relatie moet beginnen. Doe hij dit toch dan vind ik het gewoon een lamlul. Is het een vrouw dan vind ik het gewoon een kuthoer.quote:
Dan gewoon even doorbijten en dan lekker terug naar je eigen huis straksquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben alleen deze week thuis in verband met tentamens, ik kan er gewoon niet meer tegen dat ze me al de hele week betuttelen.
Zo heb ik nog geen vrouw ontmoet die langer is dan ik en die aangaf best over dat verschil heen te kunnen kijken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor sommige vrouwen wel, voor anderen niet. Het zijn soms ook net mensen he.
De wereld is vol van mensen met vertrouwensissues, en daar hebben ze vaak ook best redenen voorquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en als jij om niks iemand niet vertrouwt heb je vertrouwens issues en zou ik eens met iemand gaan praten
afspreken != vreemdgaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:23 schreef mrk.n het volgende:
Nou goed, laten we allemaal maar hopen/duimen dat ze MLIG niet opzoekt. Vreemdgaan zegt zoveel over de persoon (of over de relatie).
ja en?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
De wereld is vol van mensen met vertrouwensissues, en daar hebben ze vaak ook best redenen voor
Ga eens professionele hulp zoeken, want dit heeft er dieper ingehakt dan je wil. Laat je verleden niet ook nog je toekomst beheersen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:23 schreef benzin het volgende:
Wat ik nu ga schrijven is eerlijk gezegd een klein beetje off-topic, maar ik weet dat sommige mensen die meelezen dit wel willen lezen. Ik wil het vooral gewoon ook even van me afschrijven. Ik zal het zo beknopt mogelijk houden om jullie discussie over seks en vreemdgaan niet te erg te verstoren.![]()
Jullie hebben vast gemerkt dat ik gisteren heel erg negatief en verdrietig deed. Allereerst, sorry daarvoor, ik doe dat niet expres.
Ik heb verschillende keren geschreven over mijn ervaringen met meisjes op de middelbare school. Één heel populair meisje heeft me echt stuk gemaakt en haar vrienden en vriendinnen tegen me opgezet. Tot op de dag van vandaag lijd ik daar toch wel onder.
Gisteren kwam ik haar tegen en alles komt dan gewoon weer terug; ik weet weer precies wat mij allemaal is overkomen, hoe rot ik me voelde en hoe weinig ik aan die situatie kon doen. Dingen uit het verleden moeten in het verleden blijven en niet elke keer tevoorschijn komen.
Daarnaast heb ik op het moment teveel te doen en ook teveel toegezegd en doordat ik sowieso al gestrest en moe was gebruik ik mijn tijd nog slecht ook. Ik haat TODO-lijstjes die alleen maar langer worden.
Ook nog eens last van hele erge pijnklachten en al dagen ongelofelijk veel pech.
Het spijt me dat ik dat gisteren hier zo erg op jullie heb afgereageerd, dat was niet netjes.
Gezond niet, maar je zou wel meer begrip kunnen opbrengen voor mensen die, om wat voor reden dan ook, meer issues met vertrouwen hebben dan anderen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en?
is het nu gezond dan? omdat veel mensen het hebben en er een reden voor hebben?
Hoi, ik ben zo'n persoonquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef Strani het volgende:
Gezond niet, maar je zou wel meer begrip kunnen opbrengen voor mensen die, om wat voor reden dan ook, meer issues met vertrouwen hebben dan anderen.
Of je gaat natuurlijk met een machinegeweer een winkelcentrum overhoop schieten. Schijnt ook op te luchten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga eens professionele hulp zoeken, want dit heeft er dieper ingehakt dan je wil. Laat je verleden niet ook nog je toekomst beheersen.
Ik vind een eiland persoonlijk stoerderquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef Flepke het volgende:
Of je gaat natuurlijk met een machinegeweer een winkelcentrum overhoop schieten. Schijnt ook op te luchten.
ik zeg toch niet dat ik er geen begrip voor heb?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezond niet, maar je zou wel meer begrip kunnen opbrengen voor mensen die, om wat voor reden dan ook, meer issues met vertrouwen hebben dan anderen.
Jij mag voorlopig geen adviezen meer geven!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Of je gaat natuurlijk met een machinegeweer een winkelcentrum overhoop schieten. Schijnt ook op te luchten.
Omdat ik niets liet weten?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Flepke het volgende:
Daar heb je het al. Vanaf toen had ze al het gevoel dat jij achter haar (agenda) aan loopt.
Omdat ik niet naar bed ga met iemand die zich na elkaar een uur en een kwartier te kennen zich laat neuken.quote:What the fuck?! Waarom "de bank pakken" vraag even ofdat ze de volgende keer op haar hoofd wil graveren "neuk me" zodat je zeker bent van je zaak.
"Ja is goed"sms'en . in het vervolg en aansturen op zoenen in de club + huisdrempel
Ik zat net op een afrit.quote:What the fuck am i reading.
Moet ik er wel zin in hebben. Vond haar been strelen al aardig genoeg.quote:Als ik een vrouw was zou ik ook denken dat je homo was.
Jij hoort actie te ondernemen, jij hoort haar te zoenen etc
Zal het onthouden.quote:Jou beurt dan om "Verdriet verdrinken morgen avond in X/bij mij thuis?"
Was het niet.quote:Niet liegen/smoesjes verzinnen.
Kan ook idd. Wat speelser.quote:Ik zou meer iets doen in de trant van:
"Bel me maar als ik belangrijk genoeg voor je ben om je afspraken te verzetten"
Punt is dat we eerst maandag wat zouden doen, toen dinsdag, etc. Mijn tijd is ook gelimiteerd. Ik bedoel, voor haar zijn er weer 20 anderen. Dan mag ze nog zo lekker zijn maar als ze niet eens kan plannen.quote:Laat haar naar jou toekomen of jij gaat naar haar toe. "Ben je thuis?"
Weet je meer over haar? Hoe het nu met der gaat, is ze misschien gefaald in der studie, net gedumpt door der vriend, enorm aangekomen of whatever. Zoek iets waardoor je kan denken "Ha! kijk mij eens beter zijn".quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:23 schreef benzin het volgende:
Wat ik nu ga schrijven is eerlijk gezegd een klein beetje off-topic, maar ik weet dat sommige mensen die meelezen dit wel willen lezen. Ik wil het vooral gewoon ook even van me afschrijven. Ik zal het zo beknopt mogelijk houden om jullie discussie over seks en vreemdgaan niet te erg te verstoren.![]()
Jullie hebben vast gemerkt dat ik gisteren heel erg negatief en verdrietig deed. Allereerst, sorry daarvoor, ik doe dat niet expres.
Ik heb verschillende keren geschreven over mijn ervaringen met meisjes op de middelbare school. Één heel populair meisje heeft me echt stuk gemaakt en haar vrienden en vriendinnen tegen me opgezet. Tot op de dag van vandaag lijd ik daar toch wel onder.
Gisteren kwam ik haar tegen en alles komt dan gewoon weer terug; ik weet weer precies wat mij allemaal is overkomen, hoe rot ik me voelde en hoe weinig ik aan die situatie kon doen. Dingen uit het verleden moeten in het verleden blijven en niet elke keer tevoorschijn komen.
Daarnaast heb ik op het moment teveel te doen en ook teveel toegezegd en doordat ik sowieso al gestrest en moe was gebruik ik mijn tijd nog slecht ook. Ik haat TODO-lijstjes die alleen maar langer worden.
Ook nog eens last van hele erge pijnklachten en al dagen ongelofelijk veel pech.
Het spijt me dat ik dat gisteren hier zo erg op jullie heb afgereageerd, dat was niet netjes.
Neem aan dat het nog niet zó erg is met benzin.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zou kunnen. Of misschien zoek je sowieso wel iemand die er andere (ik zeg niet betere!) waarden op na houdt. Kan natuurlijk ook nog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik er geen begrip voor heb?
ik zeg alleen dat je zo'n vrouw niet moet afschrijven omdat je vertrouwens issues hebt
of nou ja voor nu wel, omdat je blijkbaar eerst nog hard aan jezelf moet werken
Ik ga er gewoon standaard van uit dat ik het beter doe.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet je meer over haar? Hoe het nu met der gaat, is ze misschien gefaald in der studie, net gedumpt door der vriend, enorm aangekomen of whatever. Zoek iets waardoor je kan denken "Ha! kijk mij eens beter zijn".
Dat doe ik tenminste.
mooie struisvogel tactiekquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou kunnen. Of misschien zoek je sowieso wel iemand die er andere (ik zeg niet betere!) waarden op na houdt. Kan natuurlijk ook nog.
Onbewoonde eilanden wel ja. Maarja dan heb je zo weinig om op te schietenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind een eiland persoonlijk stoerderWe hebben nog wel wat schapen en mensen op Texel
Moet je eens nagaan hoe de meeste mannen zich nu voelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh, ok. Dan voel ik me weer normaal
Jij hebt vrienden op FOK!, dat kan niet iedereen zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
Ik ga er gewoon standaard van uit dat ik het beter doe.![]()
Maar ik doe MBO dus dat zal in een paar gevallen niet kloppen.
Je kan op mij rekenen, voor nu.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:29 schreef Strani het volgende:
Ik ga even eten, ik hou van jullie en vertrouw er op dat jullie er nog zijn als ik terug ben.
Ondanks m'n vertrouwensissues!
Oh ja ik had het internet nodig om een vriendengroep op te bouwen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt vrienden op FOK!, dat kan niet iedereen zeggen
Ik zou er wel een maand met jou op willen zitten. Kijken wie het eerst gaat huilenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:30 schreef Flepke het volgende:
Onbewoonde eilanden wel ja. Maarja dan heb je zo weinig om op te schieten![]()
Simpel?quote:Moet je eens nagaan hoe de meeste mannen zich nu voelen
Draai nou niet alles in het negatieve... zucht...soms ben je echt hopeloos.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik had het internet nodig om een vriendengroep op te bouwen.
Ja mijn pesters van vroeger doen het sowieso beter.
Omdat ik net heel de tijd met iemand op msn aan het praten was, en ze had zin om iets te doen maar ik zei dat ik geen tijd hadquote:
Wat is de sms? Dan doe ik meequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:34 schreef Nairua het volgende:
Fieps, wat vind jij dan eigenlijk een goede reactie op haar laatste sms?
Toch knap dat hij het doet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
Benzin is professionele hulp aan het zoeken? Die mensen slapen 's nachts ook hoor
Geen idee. Het ligt wel voor de hand dat ze gefaald is met haar studie door hoe ze is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet je meer over haar? Hoe het nu met der gaat, is ze misschien gefaald in der studie, net gedumpt door der vriend, enorm aangekomen of whatever. Zoek iets waardoor je kan denken "Ha! kijk mij eens beter zijn".
Dat doe ik tenminste.
quote:
quote:Hey liefje x we zullen pas tegen 00u thuis zijn. Stellen we het uit tot morgenvroeg:-)? X3 x3
Ik ben een stortvloed aan sarcasme, dus ik snap dat het soms overkomt alsof ik het ook nog meen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Draai nou niet alles in het negatieve... zucht...soms ben je echt hopeloos.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
Ik denk dat hij het niet doet, vandaar mijn post:{
Omdat je 2 keer een afspraak hebt verzet om haar te pleasen.quote:
Je bent een man, in de eerste seconde dat je haar ziet bepaal je ofdat je seks met haar wil of niet.quote:[..]
Omdat ik niet naar bed ga met iemand die zich na elkaar een uur en een kwartier te kennen zich laat neuken.
Dan sloop je maar iets/iemand, een (eerste) zoen afwijzen van een vrouw doe je gewoon niet.quote:[..]
Ik zat net op een afrit..
Zoals hierboven ook al ergens noemde, eerste seconde bepaalde ofdat je daar zin in hebt.quote:[..]
Moet ik er wel zin in hebben. Vond haar been strelen al aardig genoeg.
Ze kan best plannen, ze kijkt gewoon hoe ver ze bij je kan gaan.quote:[..]
Punt is dat we eerst maandag wat zouden doen, toen dinsdag, etc. Mijn tijd is ook gelimiteerd. Ik bedoel, voor haar zijn er weer 20 anderen. Dan mag ze nog zo lekker zijn maar als ze niet eens kan plannen.
Zucht. Graag met inbegrip van de historiek. [Als versieren niet zo makkelijk gaat] aah fuckquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
Is goed babe, jij bent de eerste morgenGoede reis nog even. Kus
nee dank je doeiquote:
Ik heb de oplossing! Gewoon gelukkig worden!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen idee. Het ligt wel voor de hand dat ze gefaald is met haar studie door hoe ze is.
Ik snap achteraf niet dat ik toen wat in haar heb gezien; ze is verwend, gemeen en vervelend.
Het liefste zou ik haar nooit meer willen zien, maar het feit dat haar ouders in de buurt wonen maakt dat er een risico is dat ik haar af en toe zie.
Het ergste vind ik dat ik het gevoel heb dat wat er toen gebeurde mijn leven heeft verpest, terwijl zij volkomen gelukkig lijktMisschien is dat heel erg gemeen of onmenselijk, maar ergens ben ik zo boos dat ik het haar gewoon gun om zich net zo te voelen als ik me regelmatig moet voelen.
Inderdaad, wie er eerst klaar komt is al vrij duidelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou er wel een maand met jou op willen zitten. Kijken wie het eerst gaat huilen
Bang!quote:[..]
Simpel?
Juist niet!.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is goed babe, jij bent de eerste morgenGoede reis nog even. Kus
Nee, ik heb nog geen tijd voor haar vrijgemaakt. Waren open momenten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:36 schreef Flepke het volgende:
Omdat je 2 keer een afspraak hebt verzet om haar te pletsen.
Willen, klopt. Doen, nee.quote:Je bent een man, in de eerste seconde dat je haar ziet bepaal je ofdat je seks met haar wil of niet.
Was niet mijn doel. Veiligheid ging voor.quote:Dan sloop je maar iets/iemand, een (eerste) zoen afwijzen van een vrouw doe je gewoon niet.
Kan er ook mee te maken hebben hoor, zal ik ook niet ontkennen.quote:Zoals hierboven ook al ergens noemde, eerste seconde bepaalde ofdat je daar zin in hebt.
Ik denk eerder dat het angst is. Ongegronde angst want als het te snel gaat kan ze dat prima aangeven.
En? Wat doe ik daarmee?quote:Ze kan best plannen, ze kijkt gewoon hoe ver ze bij je kan gaan.
Heb ik iets gemist Heloef?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
Ik voel me de afgelopen dagen gelukkig.
Wat is dat toch, ik ben dit niet gewend.
Ok, bij deze trek in mijn sms in. Niks sturen. Gewoon niks, tot zij minstens 5 smsjes heeft gestuurd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:37 schreef Nairua het volgende:
Zucht. Graag met inbegrip van de historiek. [Als versieren niet zo makkelijk gaat] aah fuck
Jij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:38 schreef Flepke het volgende:
Inderdaad, wie er eerst klaar komt is al vrij duidelijk natuurlijk.
Dat gaan we dan maar proberen. Hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing! Gewoon gelukkig worden!
Nee, maar ik snap dat wel. Hell, ik heb mensen die ik het liefst een kogel door hun kop zou jagen. Maar weetje, zelfs als zij ongelukkig zouden zijn, zou jij je niet goed voelen. Want pas als jij je goed voelt, kan je zien dat zij ongelukkig zijn.
Maar, wat ga je nou doen bij haar dan? Welke benaderingswijze ga je toepassen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:39 schreef JiggyJ het volgende:
Chill dan!
Ja dit soort dingen helpen echt om je ex definitief achter je te laten cactus.. Echt vreemd dit, gevoel wat ik nu heb heb ik nog maar 3 keer eerder in mn leven gehad, had het zelfs niet eens bij mijn ex aan het begin
![]()
Morgen ben ik er weer, had haar nog niet eerder gezien maar hoop dat ze er gauw weer is..
Via facebook ga ik haar sowiezo niet contacten, komt natuurlijk een beetje triest over om in het echt geeneens een woord gewisseld te hebben, heb uberhaupt geen idee of ze mij wel gezien heeft.
Maar vind het altijd wel fijn om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt, en aan zo' n facebook profiel kun je echt verdomd veel informatie halen over iemand, en het beviel me. Meisje heeft veel foto' s met vriendinnen, maar dan opeens staan er een paar tussen van haar met haar hond en kleine zusje. Voor mij betekent zoiets dat het dus al per definitie een lief meisje is
Over facebook, ze heeft je toch zelf geaccepteerd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:39 schreef JiggyJ het volgende:
Chill dan!
Ja dit soort dingen helpen echt om je ex definitief achter je te laten cactus.. Echt vreemd dit, gevoel wat ik nu heb heb ik nog maar 3 keer eerder in mn leven gehad, had het zelfs niet eens bij mijn ex aan het begin
![]()
Morgen ben ik er weer, had haar nog niet eerder gezien maar hoop dat ze er gauw weer is..
Via facebook ga ik haar sowiezo niet contacten, komt natuurlijk een beetje triest over om in het echt geeneens een woord gewisseld te hebben, heb uberhaupt geen idee of ze mij wel gezien heeft.
Maar vind het altijd wel fijn om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt, en aan zo' n facebook profiel kun je echt verdomd veel informatie halen over iemand, en het beviel me. Meisje heeft veel foto' s met vriendinnen, maar dan opeens staan er een paar tussen van haar met haar hond en kleine zusje. Voor mij betekent zoiets dat het dus al per definitie een lief meisje is
Negeren leek mij ook het beste. Sms van Flepke is ook niet verkeerd, maar ik heb pas tegen volgende week weer tijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, bij deze trek in mijn sms in. Niks sturen. Gewoon niks, tot zij minstens 5 smsjes heeft gestuurd.
NIet te hard van stapel lopen hè? Dan doet het op je bek gaan weer zo'n pijn. Beetje rustig aan met je net geheelde hart weerquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:39 schreef JiggyJ het volgende:
Chill dan!
![]()
Lekker boeien hoe druk/niet druk jou leven is. Het moet duidelijk zijn dat de dame achter jou aan zit in plaats van anders om. Dan maar een "spelletje spelen" met "nee dan kan ik niet" + een keertje af bellen. Altijd beter dan dit gezeik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:40 schreef Nairua het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen tijd voor hij vrijgemaakt. Waren open momenten.
En zie daar, angst.quote:[..]
Willen, klopt. Doen, nee.
Je moet zorgen dat:quote:[..]
En? Wat doe ik daarmee?
Negeren dan. En echt even volhouden, zodat ze voelt dat ze het verpest heeft. Elke reactie van jou geeft haar weer reden om met onzin excuses aan te komen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:43 schreef Nairua het volgende:
Negeren leek mij ook het beste. Sms van Flepke is ook niet verkeerd, maar ik heb pas tegen volgende week weer tijd.
Ik denk dat het echt handig is om die ervaringen te verwerken en los te kunnen laten. Dat is moeilijk, maar professionele hulp kan je daarbij helpen en je zal je dan hoogstwaarschijnlijk gelukkiger voelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:23 schreef benzin het volgende:
Ik geef mij niet zomaar weg aan de eerste de beste. Wil haar daar dus echt eerst wat beter leren kennen. Pas als ik het gevoel heb dat dit iets voor de LT kan zijn/is, dan zal ik met m'n machine aankomen.quote:
Heb ik ook al gezegd, maar daar wordt niet op gereageerd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat het echt handig is om die ervaringen te verwerken en los te kunnen laten. Dat is moeilijk, maar professionele hulp kan je daarbij helpen en je zal je dan hoogstwaarschijnlijk gelukkiger voelen.
Ik heb altijd gelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat gaan we dan maar proberen. Hoop dat je gelijk hebt
Dat heeft hij al gedaan, werkte niet. Dus nieuwe tactiek.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:
Doe nou niet zo kinderachtig met negeren en zeg gewoon waar het op staat, weet ze het ook meteen.
inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:46 schreef mrk.n het volgende:
Doe nou niet zo kinderachtig met negeren en zeg gewoon waar het op staat, weet ze het ook meteen.
Voor wat doet hij dat eigenlijk? Wil hij weer 'n relatie met haar ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gedaan, werkte niet. Dus nieuwe tactiek.
Ze klinkt nog niet echt als iemand die de moeite waard is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:46 schreef Nairua het volgende:
Ik geef mij niet zomaar weg aan de eerste de beste. Wil haar daar dus echt eerst wat beter leren kennen. Pas als ik het gevoel heb dat dit iets voor de LT kan zijn/is, dan zal ik met m'n machine aankomen.
Waarom niet eerst seks en dan relatie? Ben je gelovig?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:46 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik geef mij niet zomaar weg aan de eerste de beste. Wil haar daar dus echt eerst wat beter leren kennen. Pas als ik het gevoel heb dat dit iets voor de LT kan zijn/is, dan zal ik met m'n machine aankomen.
Aan haar gedrag te zien ziet ze er goed uit hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze klinkt nog niet echt als iemand die de moeite waard is.
Hier hoef je niet gelovig voor te zijn hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:48 schreef Flepke het volgende:
Waarom niet eerst seks en dan relatie? Ben je gelovig?
Sommige mensen willen ook iemand met een leuk innerlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:48 schreef Flepke het volgende:
Aan haar gedrag te zien ziet ze er goed uit hoor.
Dat wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:46 schreef JiggyJ het volgende:
haha nee! het is eigenlijk heel triest, maar het was puur op gezicht.
Wat nu te doen tsja mij kennende wordt het denk ik volgende keer wat alcohol erin gooien ( niet teveel dat ik mezelf voor paal zet) zodat ik lekker los ben en hopen dat het gesprek een beetje lekker loopt...
Wil ook niet te hard van stapel lopen door de eerste keer als ik haar spreek meteen mijn intenties duidelijk te maken
Ah ok op zo'n manier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:46 schreef JiggyJ het volgende:
haha nee! het is eigenlijk heel triest, maar het was puur op gezicht. Ik zag haar staan achter de bar waar ik ook sta ( zij nam met een paar mensen ons over ), ik had haar nooit gezien maar toen ik haar zag dacht ik echt :wow, die wil ik!
Heb haar dus ook niet als vriend op facebook, maar heb alleen even haar naam achterhaald en haar profiel bekeken![]()
Wat nu te doen tsja mij kennende wordt het denk ik volgende keer wat alcohol erin gooien ( niet teveel dat ik mezelf voor paal zet) zodat ik lekker los ben en hopen dat het gesprek een beetje lekker loopt...
Wil ook niet te hard van stapel lopen door de eerste keer als ik haar spreek meteen mijn intenties duidelijk te maken
Relatie hoeft niet eerst te komen, maar ik wil -zelf- eerst het gevoel hebben dat dit iets voor de LT kan zijn. Pas als ik dat gevoel heb, vind ik het de moeite waard seks te hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:48 schreef Flepke het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Aan haar gedrag te zien ziet ze er goed uit hoor.
Wat is lt? Het gevoel, ja ja, als een mooie meid/vrouw voor jou staat denk je niet meer na over 'is het gevoel d'r?'quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:49 schreef Nairua het volgende:
[..]
Relatie hoeft niet eerst te komen, maar ik wil -zelf- eerst het gevoel hebben dat dit iets voor de LT kan zijn. Pas als ik dat gevoel heb, vind ik het de moeite waard seks te hebben.
Iedere vrouw is LT materiaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:49 schreef Nairua het volgende:
[..]
Relatie hoeft niet eerst te komen, maar ik wil -zelf- eerst het gevoel hebben dat dit iets voor de LT kan zijn. Pas als ik dat gevoel heb, vind ik het de moeite waard seks te hebben.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Goed voornemen en laat je niet omlullen door mensen die daar anders over denken. Ik vind dit respectvol naar jezelf toe. Waarmee ik niet mensen veroordeel die er makkelijker mee omgaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:49 schreef Nairua het volgende:
Ja, maar niet iedere vrouw is LT materiaal voor mij. Maar als je er zo over denkt wil ik je best voorstellen aan m'n dikke buurvrouw van 50.quote:
laat je dan niet playenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:50 schreef Nairua het volgende:
Oh ja, was ook op die tweede date dat ze in de auto ineens zei "als je maar van mij houdt".
Ja, play lekker verder..
En als je haar nog niet het bed in gekregen dan is het versierspel (wat haar betreft) nog steeds aan de gang. Je kan haar ware gezicht dus nog niet zien.quote:
Date 2? Ik was de auto uitgestaptquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:50 schreef Nairua het volgende:
Oh ja, was ook op die tweede date dat ze in de auto ineens zei "als je maar van mij houdt".
Ja, play lekker verder..
Ja inderdaad, wat een gezeik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat je dan niet playen
je lijkt wel een vrouw die maar blijft denken dat ze een man kan veranderen
lange termijn denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:52 schreef mrk.n het volgende:
Ja inderdaad, wat een gezeik.![]()
Wat is LT, nogmaals.
Daar probeer ik dan maar in te geloven. Ben trouwens echt heel erg blij dat je luistert en interesse toont. Dat maakt mijn dag een klein stukje beter.quote:
Kerel, ik heb er 1h15m mee gesproken. Dan ga ik haar niet direct in bed uitnodigen. Al was het de koningin. Goed, slecht voorbeeld, but you catch my drift.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:51 schreef Flepke het volgende:
En zeker zo'n dame die meteen bij je wil slapen (op de bank) moet je niet zo terughoudend gaan doen, straks denkt ze dat je een nicht bent.
Pak haar dan verdomme!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:46 schreef JiggyJ het volgende:
haha nee! het is eigenlijk heel triest, maar het was puur op gezicht. Ik zag haar staan achter de bar waar ik ook sta ( zij nam met een paar mensen ons over ), ik had haar nooit gezien maar toen ik haar zag dacht ik echt :wow, die wil ik!
Alcohol is slecht, tenzij het in haar handen/buik zit.quote:Wat nu te doen tsja mij kennende wordt het denk ik volgende keer wat alcohol erin gooien ( niet teveel dat ik mezelf voor paal zet) zodat ik lekker los ben en hopen dat het gesprek een beetje lekker loopt...
Juist wel doen. Doel eerste ontmoeting = zoen.quote:Wil ook niet te hard van stapel lopen door de eerste keer als ik haar spreek meteen mijn intenties duidelijk te maken
Maar als ik serieus op iemand zijn bank zou mogen slapen, dan zag hij mij niet meer terugquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef Nairua het volgende:
Kerel, ik heb er 1h15m mee gesproken. Dan ga ik haar niet direct in bed uitnodigen. Al was het de koningin. Goed, slecht voorbeeld, but you catch my drift.
Anytime!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar probeer ik dan maar in te geloven. Ben trouwens echt heel erg blij dat je luistert en interesse toont. Dat maakt mijn dag een klein stukje beter.
Welterusten iedereen!
Nou, ik ga d'r ook niet liggen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
Maar als ik serieus op iemand zijn bank zou mogen slapen, dan zag hij mij niet meer terug
Ze gaat nou eenmaal iets harder dan jou, Neuk haar of verbreek al het contact. Mensen proberen te veranderen moet je niet willen in zo'n geval.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef Nairua het volgende:
[..]
Kerel, ik heb er 1h15m mee gesproken. Dan ga ik haar niet direct in bed uitnodigen. Al was het de koningin. Goed, slecht voorbeeld, but you catch my drift.
iemand die op date 2 tegen mij begint over houden van ziet mij ook niet meer terugquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar als ik serieus op iemand zijn bank zou mogen slapen, dan zag hij mij niet meer terug
Je kunt ook naast elkaar in bed liggen en niet gelijk neuken hoor. Als een vent dat doet, dan heeft ie gelijk een plekje in mijn hart. Tenzij hij homo isquote:
Ik ben het toch zo niet weer met je eens hèquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze gaat nou eenmaal iets harder dan jou, Neuk haar of verbreek al het contact. Mensen proberen te veranderen moet je niet willen in zo'n geval.
hoezo harder? hij krijgt haar niet eens te zienquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze gaat nou eenmaal iets harder dan jou, Neuk haar of verbreek al het contact. Mensen proberen te veranderen moet je niet willen in zo'n geval.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:55 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed hij had wel zijn bed aan mogen bieden ja
Fuck. Niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef Cactus1 het volgende:
Je kunt ook naast elkaar in bed liggen en niet gelijk neuken hoor.
Ik heb ook geen interesse in lesbische vrouwen meer hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo harder? hij krijgt haar niet eens te zien
Nou als dat zo'n eer zou zijn, dan zou ik ook bedankenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef Nairua het volgende:
. Iemand die ik net een uur ken mag al blij zijn dat ze in m'n huis mag slapen.
.
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt ook naast elkaar in bed liggen en niet gelijk neuken hoor. Als een vent dat doet, dan heeft ie gelijk een plekje in mijn hart. Tenzij hij homo is
wat? ik snap je nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik heb ook geen interesse in lesbische vrouwen meer hoor.
Mensen die ik niet ken slapen in mijn huisquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef Nairua het volgende:
[..]. Iemand die ik net een uur ken mag al blij zijn dat ze in m'n huis mag slapen.
.
Ik heb in huizen geslapen van mensen die ik 10 minuten kende voor de drempel, boeien. Eerdat je je ogen dicht doet ken je ze van binnen en van buiten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef Nairua het volgende:
[..]. Iemand die ik net een uur ken mag al blij zijn dat ze in m'n huis mag slapen.
.
Ik vind het wel cool om het uit te stellen met iemand die ik echt geweldig leuk vind. Dan heb je het nog tegoed. Het zou voor mij een teken zijn dat hij niet gelijk zijn piemel erin hoeft te proppen en ook kan genieten van zoenen/knuffelen/stoeien/lief doen tot dat de spanning te groot wordtquote:
Ik ben gesteld op mijn privacy/rust.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:58 schreef rhubarbje het volgende:
Mensen die ik niet ken slapen in mijn huis
ik bedoel what is the big deal?
Meeste mannen die geen avances maken als ze met een vrouw in bed liggen zijn homo/bang. Als je dat niet bent maar wel dat gedrag vertoont dan ben je baas.quote:
quote:
Misschien, kan ook iets anders betekenen. Ik zie mezelf niet één hele nacht naast mijn vriendin liggen zonder aan haar te zitten (hoeft trouwens niet meteen seksueel getint te zijn) inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel cool om het uit te stellen met iemand die ik echt geweldig leuk vind. Dan heb je het nog tegoed. Het zou voor mij een teken zijn dat hij niet gelijk zijn piemel erin hoeft te proppen en ook kan genieten van zoenen/knuffelen/stoeien/lief doen tot dat de spanning te groot wordt
Dat is nog eens directquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Pak haar dan verdomme!
[..]
Alcohol is slecht, tenzij het in haar handen/buik zit.
[..]
Juist wel doen. Doel eerste ontmoeting = zoen.
omg, alleen daarom zouden wij zo geen match zijn. Mijn god, waar is de impulsiviteit. Laat jezelf eens gaan, doe eens los en relaxtquote:
Hij vertoonde nogal nichtengedrag (bank aanbieden/zoen ontwijken).quote:
Voor mij klinkt dat verhaal wel herkenbaarquote:Op woensdag 2 november 2011 00:02 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Dat is nog eens direct
Probleem met versieren wat ik een beetje heb, is dat ik dus echt geen idee heb wat mijn ''league'' is zeg maar... Heeft niemand daar hier last van?
Heb echt geen idee bij wat voor meiden ik wel- en geen kans maak. In het verleden gedate/ aangesproken door middelmatige tot soms vrij lelijke meiden, wat bij mij leidt tot de conclusie dat ik kennelijk niet erg hoogdrempelig ben om op af te stappen.
Maar soms komen er ook meiden op me af waarvan ik denk, waar heb ik het in godsnaam aan te danken
Voordeel is in ieder geval dat ik niet val op standaard knappe meiden, maar ze moeten iets speciaals hebben in hun gezichtsuitdrukking zeg maarVaak vinden mijn vrienden de meiden die ik geweldig vind ook 10 keer nix.
Zou niet gelijk teveel al op die directe tips van flepke aangaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:02 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Dat is nog eens direct
Probleem met versieren wat ik een beetje heb, is dat ik dus echt geen idee heb wat mijn ''league'' is zeg maar... Heeft niemand daar hier last van?
Heb echt geen idee bij wat voor meiden ik wel- en geen kans maak. In het verleden gedate/ aangesproken door middelmatige tot soms vrij lelijke meiden, wat bij mij leidt tot de conclusie dat ik kennelijk niet erg hoogdrempelig ben om op af te stappen.
Maar soms komen er ook meiden op me af waarvan ik denk, waar heb ik het in godsnaam aan te danken
Voordeel is in ieder geval dat ik niet val op standaard knappe meiden, maar ze moeten iets speciaals hebben in hun gezichtsuitdrukking zeg maarVaak vinden mijn vrienden de meiden die ik geweldig vind ook 10 keer nix.
Als het schaap eenmaal over de dam is, dan is er ook geen weg meer terug. Maar het is tof omdat eerste moment zolang mogelijk uit te stellen, tot het ondraaglijk wordt. Verzekerd grandioze sexquote:Op woensdag 2 november 2011 00:01 schreef mrk.n het volgende:
Misschien, kan ook iets anders betekenen. Ik zie mezelf niet één hele nacht naast mijn vriendin liggen zonder aan haar te zitten (hoeft trouwens niet meteen seksueel getint te zijn) inderdaad.
Ik heb dat wel eens gedaan trouwens vroeger maar dat was omdat ik niet durfde verder te gaan.![]()
Het is dan ook niet zonder aan elkaar te zitten, maar zonder er meteen overheen te gaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
Misschien, kan ook iets anders betekenen. Ik zie mezelf niet één hele nacht naast mijn vriendin liggen zonder aan haar te zitten (hoeft trouwens niet meteen seksueel getint te zijn) inderdaad.
Ik heb dat wel eens gedaan trouwens vroeger maar dat was omdat ik niet durfde verder te gaan.![]()
Doe ik ook. Maar mijn nachtrust is heilig voor me. Heeft meerdere redenen.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
omg, alleen daarom zouden wij zo geen match zijn. Mijn god, waar is de impulsiviteit. Laat jezelf eens gaan, doe eens los en relaxtmaakt het leven zoveel mooier
prima maar misschien moet je dat de volgende keer uit leggen aan zo'n meisjequote:Op woensdag 2 november 2011 00:04 schreef Nairua het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar mijn nachtrust is heilig voor me. Heeft meerdere redenen.
4. Hij is preutsquote:Op woensdag 2 november 2011 00:02 schreef Flepke het volgende:
Hij vertoonde nogal nichtengedrag (bank aanbieden/zoen ontwijken).
Vrouw denkt vervolgens mogelijkerwijs 1 van 3 dingen:
1. hij is homo
2. hij vind me lelijk / niet goed genoeg
3. ik ben een slet
1: Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:02 schreef Flepke het volgende:
Hij vertoonde nogal nichtengedrag (bank aanbieden/zoen ontwijken).
Vrouw denkt vervolgens mogelijkerwijs 1 van 3 dingen:
1. hij is homo
2. hij vind me lelijk / niet goed genoeg
3. ik ben een slet
Moet je niet naar bed nu dan? Het is al na twaalvenquote:Op woensdag 2 november 2011 00:04 schreef Nairua het volgende:
Doe ik ook. Maar mijn nachtrust is heilig voor me. Heeft meerdere redenen.
Voorlopig niets, heb toch geen tijd deze week. Morgen vriendin, overmorgen werken + date, vrijdag/zaterdag/zondag vrijwilligerswerk.quote:
Tja, lijkt me ook niet in alle gevallen zo. Kan juist ook heel erg tegenvallen lijkt me.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als het schaap eenmaal over de dam is, dan is er ook geen weg meer terug. Maar het is tof omdat eerste moment zolang mogelijk uit te stellen, tot het ondraaglijk wordt. Verzekerd grandioze sex
Oke.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is dan ook niet zonder aan elkaar te zitten, maar zonder er meteen overheen te gaan.
Alleen knuffelen of zoenen in het begin kan nou eenmaal tof zijn. Bange schijters belanden niet in mijn bed, dus het hoeft niet voor iedereen zo te zijn dat het iets heel anders kan betekenen.
Sky is the limit.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:02 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Dat is nog eens direct
Het betekend dat je lekker bent, niets meer niets minder. Knappe vrouwen benaderen niet/veel minder.quote:Heb echt geen idee bij wat voor meiden ik wel- en geen kans maak. In het verleden gedate/ aangesproken door middelmatige tot soms vrij lelijke meiden, wat bij mij leidt tot de conclusie dat ik kennelijk niet erg hoogdrempelig ben om op af te stappen.
Een vrouw heeft je benaderd. Jij bent baas. punt. Hoe ze eruit ziet boeit niet.quote:Maar soms komen er ook meiden op me af waarvan ik denk, waar heb ik het in godsnaam aan te danken
Inderdaad uitstraling dus. Wat je vrienden boeien boeit niet.quote:Voordeel is in ieder geval dat ik niet val op standaard knappe meiden, maar ze moeten iets speciaals hebben in hun gezichtsuitdrukking zeg maarVaak vinden mijn vrienden de meiden die ik geweldig vind ook 10 keer nix.
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is. Ik zeg alleen maar dat IK het leuk vind om het uit te stellen. Tenzij is weet dat het een eenmalig gebeuren gaat worden of niet echt een relatie, dan gaat deze hele vlieger niet op.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:07 schreef mrk.n het volgende:
Tja, lijkt me ook niet in alle gevallen zo. Kan juist ook heel erg tegenvallen lijkt me.Maar goed, ik doe dan ook niet moeilijk over lang wachten als je met iemand bezig bent. Niks mis met meteen seks hebben imo.
Teasertquote:Op woensdag 2 november 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is. Ik zeg alleen maar dat IK het leuk vind om het uit te stellen. Tenzij is weet dat het een eenmalig gebeuren gaat worden of niet echt een relatie, dan gaat deze hele vlieger niet op.
Ik zeg ook niet dat jij vindt dat er iets mis mee is. Ik begrijp je wel, denk alleen dat het soms ook kan tegenvallen. Kan juist ook weer extra spanning meegeven, ligt maar net een de situatie en de personen. Ik heb trouwens bij mijn huidige vriendin ook moeten 'wachten' om weer seks te hebben. Ik zie het leuke er niet van in.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is. Ik zeg alleen maar dat IK het leuk vind om het uit te stellen. Tenzij is weet dat het een eenmalig gebeuren gaat worden of niet echt een relatie, dan gaat deze hele vlieger niet op.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik noem het zelf heimelijk romantisch
ik noem het seksuele spanning van om en nabij de 40000000 volt.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik noem het zelf heimelijk romantisch
Ik knap dan ook niet zo snel af op iemands neukkunsten. Niet kunnen zoenen daarentegen is direct exit.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:10 schreef mrk.n het volgende:
Ik zeg ook niet dat jij vindt dat er iets mis mee is. Ik begrijp je wel, denk alleen dat het soms ook kan tegenvallen. Kan juist ook weer extra spanning meegeven, ligt maar net een de situatie en de personen. Ik heb trouwens bij mijn huidige vriendin ook moeten 'wachten' om weer seks te hebben. Ik zie het leuke er niet van in.
Ik meisje, ik niet snap, is dat veel?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:11 schreef Flepke het volgende:
ik noem het seksuele spanning van om en nabij de 40.00 volt.
Langer wachten doet die spanning juist opbouwen. Maar niet té lang wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
ik noem het seksuele spanning van om en nabij de 40.00 volt.
nu welquote:Op woensdag 2 november 2011 00:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik meisje, ik niet snap, is dat veel?
* Strani zit nu wanhopig en doodsbang op z'n pols te sabbelen om te oefenen.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik knap dan ook niet zo snel af op iemands neukkunsten. Niet kunnen zoenen daarentegen is direct exit.
Pics!quote:Op woensdag 2 november 2011 00:13 schreef Strani het volgende:
* Strani zit nu wanhopig en doodsbang op z'n pols te sabbelen om te oefenen.
Ik zou het eens op je vrouw proberenquote:Op woensdag 2 november 2011 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani zit nu wanhopig en doodsbang op z'n pols te sabbelen om te oefenen.
Gelukkig maar. Alles valt te leren, of niet. Tja, wat is goed zoenen? Is voor iedereen ook weer anders.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik knap dan ook niet zo snel af op iemand neukkunsten. Niet kunnen zoenen daarentegen is direct exit.
Haha, dat wil je niet zien. Ik zit gewoon bijna te huilen hier omdat het niet spannend genoeg voeltquote:
Niet alleen jij hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik word zo uber geil van die spanning
Nah. wasmachine vind niemand goed. Zacht en sensueel wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Alles valt te leren, of niet. Tja, wat is goed zoenen? Is voor iedereen ook weer anders.
Psychose meisje heeft het mij geleerd. hahahaquote:Op woensdag 2 november 2011 00:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Alles valt te leren, of niet. Tja, wat is goed zoenen? Is voor iedereen ook weer anders.
Dat doe ik in het echte leven. Dit is FOK!quote:Op woensdag 2 november 2011 00:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zou het eens op je vrouw proberen
Als ik er geil van word, dan doe je het goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:14 schreef mrk.n het volgende:
Zullen vast wel mensen zijn die dat geil vinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nah. wasmachine vind niemand goed. Zacht en sensueel wel.
Niks verbaasd mij meer, hier op fok zitten mensen die geil worden van treinen & rolluiken.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zullen vast wel mensen zijn die dat geil vinden.
Ik betwijfel of alles te leren valt, tenminste niet altijd goed genoeg. Maar goed smaken verschillen altijd ja, dat is met alles.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal benquote:
En van tentakelporno, mij verbaast ook helemaal niks meer.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Niks verbaasd mij meer, hier op fok zitten mensen die geil worden van treinen & rolluiken.
Je krijgt bij mij maar 1 kans om te kunnen zoenen. Kun je het niet, dan houdt het op. Geen zin om te wachten of het ooit beter zal worden. Ik knap gewoon finaal op die persoon af.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik betwijfel of alles te leren valt, tenminste niet altijd goed genoeg. Maar goed smaken verschillen altijd ja, dat is met alles.
Wat voor een beeld heb je toch van mij zonnebloempje van me. Ik doelde op mezelf hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal benNeemt niet weg, dat veel mensen er gelijk aan toegeven als er al iets begint te gloeien.
Dank voor de trigger.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:15 schreef Flepke het volgende:
Nah. wasmachine vind niemand goed. Zacht en sensueel wel.
En wat versta jij onder goed zoenen? Of weet je dat pas wanneer het gebeurt?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je krijgt bij mij maar 1 kans om te kunnen zoenen. Kun je het niet, dan houdt het op. Geen zin om te wachten of het ooit beter zal worden. Ik knap gewoon finaal op die persoon af.
Niet haten, ik lees nog meequote:Op woensdag 2 november 2011 00:17 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En van tentakelporno, mij verbaast ook helemaal niks meer.
Oh je legde een link naar jezelf. Das ook kei romantischquote:Op woensdag 2 november 2011 00:18 schreef Flepke het volgende:
Wat voor een beeld heb je toch van mij zonnebloempje van me. Ik doelde op mezelf hoor.
Precies, ik heb ook echt geen zin om iemand zoiets te moeten 'leren' eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je krijgt bij mij maar 1 kans om te kunnen zoenen. Kun je het niet, dan houdt het op. Geen zin om te wachten of het ooit beter zal worden. Ik knap gewoon finaal op die persoon af.
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:19 schreef Strani het volgende:
En wat versta jij onder goed zoenen? Of weet je dat pas wanneer het gebeurt?
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik er geil van word, dan doe je het goed.
Lijkt wel of al die vrouwen hier kunnen likken als lassiequote:Op woensdag 2 november 2011 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook echt geen zin om iemand zoiets te moeten 'leren' eigenlijk.
Newbie en ik kwamen elkaar tegen door over hentai en tentakelporno te mailenquote:Op woensdag 2 november 2011 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh er zijn echt mensen fan van tentakelporno?
Ik lik niet als ik zoen hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 00:21 schreef Flepke het volgende:
Lijkt wel of al die vrouwen hier kunnen likken als lassie
Tja, heb ik ook met bepaalde dingen. Ik heb eigenlijk nog nooit iemand getroffen die héél erg slecht kon zoenen, wel eens dat het minder was, maar niet héél erg slecht.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat wordt een mooi verhaal over 40 jaar wanneer jullie kleinkinderen op het familiefeest vragen hoe opa en oma elkaar ontmoet hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newbie en ik kwamen elkaar tegen door over hentai en tentakelporno te mailen
Sowieso de verhalen over onze eerste en tweede datequote:Op woensdag 2 november 2011 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt een mooi verhaal over 40 jaar wanneer jullie kleinkinderen op het familiefeest vragen hoe opa en oma elkaar ontmoet hebben
Haha..meteen een tentakelfantasie tot uitvoering gebracht op de eerste date?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso de verhalen over onze eerste en tweede date
Leuk voor de kleinkinderen ja (hoewel, ze moeten er wel wat ouder voor zijn denk ik)
Ik helaas wel, maar ook niet zo verwonderlijk met zo'n aantalquote:Op woensdag 2 november 2011 00:22 schreef mrk.n het volgende:
Tja, heb ik ook met bepaalde dingen. Ik heb eigenlijk nog nooit iemand getroffen die héél erg slecht kon zoenen, wel eens dat het minder was, maar niet héél erg slecht.
En de vierde date moet nog komen toch? Ben benieuwd wat voor verhalen daarover komen.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso de verhalen over onze eerste en tweede date
Leuk voor de kleinkinderen ja (hoewel, ze moeten er wel wat ouder voor zijn denk ik)
En hoe is dat afgelopen?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik helaas wel, maar ook niet zo verwonderlijk met zo'n aantalMaar 1x gehad dat ik echt dacht: tering, dit moet de hemel zijn
Was ook heel cool, mega lang spanning opgebouwd, eindelijk die zoen. 1 Zoen en toen was hij weg... ik stond echt nog 10 verbaasd stil. Kon niet wachten tot de volgende dag.
Nee, wel binnen het uur geen kleren meer aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha..meteen een tentakelfantasie tot uitvoring gebracht op de eerste date?
Neuken of oraal?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:23 schreef Flepke het volgende:
hoe iemand zoent is vaak ook een bedrecensie
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, wel binnen het uur geen kleren meer aan.
En de tweede date was het xtc-verhaal
Je telt met hoeveel personen je hebt gezoend?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik helaas wel, maar ook niet zo verwonderlijk met zo'n aantalMaar 1x gehad dat ik echt dacht: tering, dit moet de hemel zijn
Was ook heel cool, mega lang spanning opgebouwd, eindelijk die zoen. 1 Zoen en toen was hij weg... ik stond echt nog 10 verbaasd stil. Kon niet wachten tot de volgende dag.
Heel veel gezoend en zo lang mogelijk gewacht met de sex. Was moeilijk, maar het was het waard, ook al duurde het de 1e keer maar 30 secquote:
Haha, okay. De mooiste 30 seconden van je leven in elk gevalquote:Op woensdag 2 november 2011 00:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heel veel gezoend en zo lang mogelijk gewacht met de sex. Was moeilijk, maar het was het waard, ook al duurde het de 1e keer maar 30 sec
Niet helemaal mee eens. Maar goed, ik vraag me nog steeds af hoe je als man slecht kan neuken of als vrouw for that matter.quote:
Wellicht zit 'slecht' hem meer in je instelling..of je bijvoorbeeld erg egoistisch bent of ongeinteresseerd overkomt.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Maar goed, ik vraag me nog steeds af hoe je als man slecht kan neuken of als vrouw for that matter.
Niet bepaald. Was met een collega die samenwoonde en daarna weer naar zijn vriendin moestquote:Op woensdag 2 november 2011 00:27 schreef Strani het volgende:
Haha, okay. De mooiste 30 seconden van je leven in elk geval
Al heel lang geleden gestopt met tellenquote:Op woensdag 2 november 2011 00:26 schreef mrk.n het volgende:
Je telt met hoeveel personen je hebt gezoend?
Oh! Meid tochquote:Op woensdag 2 november 2011 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet bepaald. Was met een collega die samenwoonde en daarna weer naar zijn vriendin moest
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet bepaald. Was met een collega die samenwoonde en daarna weer naar zijn vriendin moest
En dan ben ik een lamlul. De beste man woonde zelfs samen.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed, ik ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Al heel lang geleden gestopt met tellen
Daar kan ik inkomen, maar de daad ansich is niet echt rocket science.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:29 schreef Strani het volgende:
Wellicht zit 'slecht' hem meer in je instelling..of je bijvoorbeeld erg egoistisch bent of ongeinteresseerd overkomt.
Die kerel is dan een lamlul ja, hij gaat vreemd zij niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En dan ben ik een lamlul. De beste man woonde zelfs samen.Had/heb je een schuldgevoel of niet?
Dit is wel een goede vraag.. er was eerst veel kritiek op vreemdgangers maar iemand helpen vreemd te gaan vind ik (bijna) net zo erg.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En dan ben ik een lamlul. De beste man woonde zelfs samen.Had/heb je een schuldgevoel of niet?
Nee, hij was al 7x langsgekomen en hadden alleen gezoend. Ik heb mezelf nooit opgedrongen. Alles kwam vanuit hem, maar ik zou het never nooit meer doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:30 schreef mrk.n het volgende:
En zij is zo goedkoop om mee te doen terwijl hij toch wel naar z'n vriendin gaat. Ik weet niet wat erger is.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die kerel is dan een lamlul ja, hij gaat vreemd zij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |