abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103856499

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103856520
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als het iets serieus zou worden, zou ik vanaf de eerste keer seks met die persoon, stoppen met de rest.
Das dan wel weer netjes van je :P
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:01:34 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103856535
Nee daar doe ik niet aan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:03:51 #4
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_103856656
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef kree het volgende:

[..]

Das dan wel weer netjes van je :P
Als dat dan nog lukt. :')
pi_103856671
Doe eens topicnummer erachter, waarom is dat uberhaupt weggehaald?

Supersoep, eerst een foto van jouw waanzinnige vriendin.
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:04:21 #6
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103856692
neuk. ja.

top. :9
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_103856703
Overigens zou ik stoppen met de seks, wat bij sommige neerkomt op het contact helemaal verbreken, maar een ander zou ik misschien nog wel zien maar geen seks mee hebben als het mogelijk is om terug op alleen de vriendschap te vallen. Als dat niet mogelijk is zou ik de vriendschap ook verbreken. Maar dat wil ik wel op z'n minst proberen en daar moet mijn serieuze vriend me dan maar in vertrouwen.
pi_103856792
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Overigens zou ik stoppen met de seks, wat bij sommige neerkomt op het contact helemaal verbreken, maar een ander zou ik misschien nog wel zien maar geen seks mee hebben als het mogelijk is om terug op alleen de vriendschap te vallen. Als dat niet mogelijk is zou ik de vriendschap ook verbreken. Maar dat wil ik wel op z'n minst proberen en daar moet mijn serieuze vriend me dan maar in vertrouwen.
Maar toch als je al seksueel contact heb (gehad) dan kan de verleiding voor je wel groot zijn als je weer eens een keer bij die gasten bent.
Maarja daar kan ik niet over oordelen,hangt ervan af hoe sterk je in je schoenen staat.
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:06:11 #9
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103856796
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Kijk, dat recht heb jij dan weer, dat je je toekomstige vriend vraagt je daar in te vertrouwen. Net zoals een jongen het recht heeft dat niet te doen. In de liefde mag je best eisen stellen, en wanneer die eisen goed samenvallen heb je kans op succes.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_103856814
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:59 schreef kree het volgende:

[..]

Hoeft niet alleen op paiq te zijn maar na een date ofzo, lijkt me dat je het aardig kan inschatten na een avond, zoniet dan is het al twijfelachtig of het ooit wat wordt.
wat een onzin
sommige mensen hebben jaren nodig om er achter te komen dat er meer tussen hen is dan vriendschap
en dan moet alles met 1 date maar beklonken zijn?

Als dat zo was geweest tussen mij en mijn lief was ik nu ook single

en ik vind het prima hoor als je zegt een vrouw die seks heeft terwijl ze op paiq zit is niks voor mij ze moet er perse mee stoppen na een beetje online kletsen
er is in mijn ogen alleen geen enkele rationele reden om dat te zeggen dus dan moet je dat ook gewoon toegeven vind ik
en geen onzin van oh dan zal ze wel sneller vreemd gaan want dat is natuurlijk gewoon complete bullshit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:06:40 #11
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_103856824
Ja, als die eisen niet samenvallen niet echt he. :')
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:08:10 #12
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103856895
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Nairua het volgende:
Ja, als die eisen niet samenvallen niet echt he. :')
Nee, sarcast, maar er zijn genoeg mensen die denken toch iets te moeten beginnen met iemand die al meteen hele andere dingen zoekt.
pi_103856901
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef kree het volgende:

[..]

Maar toch als je al seksueel contact heb (gehad) dan kan de verleiding voor je wel groot zijn als je weer eens een keer bij die gasten bent.
Maarja daar kan ik niet over oordelen,hangt ervan af hoe sterk je in je schoenen staat.
wat een onzin
dat is als zeggen dat je seks wil met elke knappe man die je tegen komt
dan heb je wel heel weinig vertrouwen in de mensheid

ik kan mij prima inhouden hoor want ik heb een leuke relatie
ik duik heus niet zomaar het bed in met een ex omdat ik daar toevallig ooit sex mee heb gehad
echt een super vreemde beredenering :?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103856930
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat een onzin
sommige mensen hebben jaren nodig om er achter te komen dat er meer tussen hen is dan vriendschap
en dan moet alles met 1 date maar beklonken zijn?

Als dat zo was geweest tussen mij en mijn lief was ik nu ook single

en ik vind het prima hoor als je zegt een vrouw die seks heeft terwijl ze op paiq zit is niks voor mij ze moet er perse mee stoppen na een beetje online kletsen
er is in mijn ogen alleen geen enkele rationele reden om dat te zeggen dus dan moet je dat ook gewoon toegeven vind ik
en geen onzin van oh dan zal ze wel sneller vreemd gaan want dat is natuurlijk gewoon complete bullshit
Niet beklonken maar je zal er dan toch wel een bepaald gevoel bij hebben zelfs al de eerste keer.
Kan ook wel langzaam aan gaan door vriendschap enzo, maar dan noem ik het geen date.

En ik link liefde aan seks dus ja daar is het verschil al, een liefde is geen seks bij mij dan.
pi_103856937
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef kree het volgende:

[..]

Als die verleiding er zou zijn, zou ik het verbreken. Maar ik wil het op z'n minst proberen. Het is niet altijd zo oppervlakkig als het klinkt.

Maarja, verleidingen zijn er ook tijdens het uitgaan, zou die me daar dan ook niet vertrouwen?
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:09:17 #16
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103856959
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat een onzin
dat is als zeggen dat je seks wil met elke knappe man die je tegen komt
dan heb je wel heel weinig vertrouwen in de mensheid

ik kan mij prima inhouden hoor want ik heb een leuke relatie
ik duik heus niet zomaar het bed in met een ex omdat ik daar toevallig ooit sex mee heb gehad
echt een super vreemde beredenering :?
Begin nou eens een post zonder 'wat een onzin' :P

Je redeneert vanuit jezelf. De ander weet nog niet of jij daarin betrouwbaar bent.
pi_103856991
Ik weet niet hoe het met jullie hier gaat, maar ik voel me echt ongelofelijk kut.
pi_103856998
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Strani het volgende:

[..]

Je redeneert vanuit jezelf. De ander weet nog niet of jij daarin betrouwbaar bent.
Vertrouwen is de basis van elke relatie, als die er niet is, is er geen relatie.
pi_103857006
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als die verleiding er zou zijn, zou ik het verbreken. Maar ik wil het op z'n minst proberen. Het is niet altijd zo oppervlakkig als het klinkt.

Maarja, verleidingen zijn er ook tijdens het uitgaan, zou die me daar dan ook niet vertrouwen?
Uitgaan is weer een ander verhaal, dat zijn gasten waarmee je nog niet in bed heb gelegen.
Toch een stuk anders als iemand waarmee je dat wel al hebt gedaan, maakt de drempel een stuk lager.
pi_103857053
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef kree het volgende:

[..]

Uitgaan is weer een ander verhaal, dat zijn gasten waarmee je nog niet in bed heb gelegen.
Toch een stuk anders als iemand waarmee je dat wel al hebt gedaan, maakt de drempel een stuk lager.
Denk je? Voor mij is de drempel gewoon "Ik heb een vriend", dat is de enige drempel die ik dan nodig heb en dat is geen drempel, maar een muur, bij mensen waar ik wel of geen seks van te voren mee heb gehad.
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:11:21 #21
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103857055
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Vertrouwen is de basis van elke relatie, als die er niet is, is er geen relatie.
En daarom zou het ook niet zo verstandig zijn om iets te beginnen met iemand waar jij waarschuwingslichtjes bij ziet.
pi_103857074
Overigens heb ik die dame op Paiq inmiddels zelf maar uit mijn lijstje verwijderd. Dan hoef ik er ook niet steeds over na te denken of onze denkbeelden wel overeenkomen en of ik er in dit geval wel moeite voor moet doen als het nu al erop lijkt dat dat totaal niet zo is :P
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:11:41 #23
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103857075
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie hier gaat, maar ik voel me echt ongelofelijk kut.
Wat is't meid?
pi_103857103
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef Strani het volgende:

[..]

En daarom zou het ook niet zo verstandig zijn om iets te beginnen met iemand waar jij waarschuwingslichtjes bij ziet.
Als ik van te voren al weet dat ik het niet zou vertrouwen, nee, dan zou ik er niets mee beginnen.
pi_103857107
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Denk je? Voor mij is de drempel gewoon "Ik heb een vriend", dat is de enige drempel die ik dan nodig heb en dat is geen drempel, maar een muur, bij mensen waar ik wel of geen seks van te voren mee heb gehad.
Nou ok ik geloof je op je blauwe ogen ;)
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:12:30 #26
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103857115
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik van te voren al weet dat ik het niet zou vertrouwen, nee, dan zou ik er niets mee beginnen.
We zijn het eens geworden :)
pi_103857121
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ok ik geloof je op je blauwe ogen ;)
Ze zijn bruin godverdomme.
pi_103857134
quote:
Meid toch, wil je aandacht?
pi_103857137
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Strani het volgende:

[..]

praat dan geen onzin :?

hoezo zijn het waarschuwings lampjes als de ander sex kan hebben zonder liefde?
dat wil heus niet zeggen dat ze vreemd gaat
er is hier echt geen enkel causaal verband te vinden :?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:13:03 #30
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_103857147
quote:
*knuffel*

Waarom?
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:13:13 #31
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103857154
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Meid toch, wil je aandacht?
Wellicht, net als elke andere ziel op een internetforum. Flikker op man.
pi_103857161
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef kree het volgende:

[..]

Tijden het uitgaan kom ik ook wel eens exen tegen hoor, maar ga echt niet zomaar met ze mee naar huis alleen omdat ik ze ken.
pi_103857164
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja sorry hahaha, was het net aan het nazoeken :P
pi_103857184
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Vandaar ook mijn verwijderingsactie :P
pi_103857190
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef Strani het volgende:

[..]

We zijn het eens geworden :)
Blijkbaar, hoewel lichtjes bij mij niet zouden gaan branden omdat iemand een actief seksleven heeft gehad voor mij. Wel als hij vreemd is gegaan in eerdere relaties overigens.
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:14:07 #36
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103857203
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

praat dan geen onzin :?

hoezo zijn het waarschuwings lampjes als de ander sex kan hebben zonder liefde?
dat wil heus niet zeggen dat ze vreemd gaat
er is hier echt geen enkel causaal verband te vinden :?
Nee, je haalt er nu andere dingen bij. Dit ging om de situatie waarin iemand tegelijkertijd meerdere bedpartners heeft.
pi_103857206
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Strani het volgende:

[..]

Goed punt. :D
pi_103857213
quote:

[..]

Wat voor een soort bruin? :P
pi_103857218
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

dit inderdaad
mijn vriend heeft wel eens iemand gezoend tijdens het uit gaan
oh nou mag ie nooit meer uit want dan doet ie dat weer :?

hij houdt van mij, wij hebben afspraken over wat kan binnen onze relatie en ik ga er vanuit dat hij zich daar aan houdt zoals ik dat ook doe

jullie hebben echt vertrouwens issues hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103857221
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Blijkbaar, hoewel lichtjes bij mij niet zouden gaan branden omdat iemand een actief seksleven heeft gehad voor mij. Wel als hij vreemd is gegaan in eerdere relaties overigens.
Vreemdgaan zegt ook niet zo heel veel. Vooroordelen, bah.
pi_103857246
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Strani het volgende:

[..]

Jij wil ook aandacht?
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:15:18 #42
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103857258
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kan ik ook goed inkomen ja.
pi_103857269
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Capstan het volgende:

[..]

Vandaar ook mijn verwijderingsactie :P
ja oke maar als je dit als waarschuwingslampjes ervaart heb je vertrouwens issues
serieus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:15:43 #44
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103857277
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Jij wil ook aandacht?
Absoluut, ik kom hier niet alleen om naar de posts van anderen te kijken. Jij wel?
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:15:50 #45
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103857282
quote:

[..]

En mooi.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103857289
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:38 schreef Nairua het volgende:

[..]

Voorgescheidenis(kort):
Ze sprak me aan op een DS, 15 minuten gechat, gaf me haar nummer.
Na een week nam ze contact op om af te spreken. Dag 1 ging uiteindelijk niet door, ze kon haar danspartner niet in de steek laten. Dag 2 ook niet, reden weet ik niet meer. Uiteindelijk op dag 3 afgesproken, maar ik had maar een uurtje. Thuis opgehaald, handje van mama geschud, en wat gaan drinken. Ze vond het 'fantastisch'.
Daar heb je het al. Vanaf toen had ze al het gevoel dat jij achter haar (agenda) aan loopt.

quote:
Date 2: Of ik mee wilde naar een disco/club. Had d'r gesmst dat het wel okee was, en een uurtje of twee voor ik d'r ging oppikken belde ze me of ze mocht blijven slapen. Was handiger want ze wilde haar ouders niet storen als ze laat thuiskwam. Ik zei dat ze de bank mocht pakken.
What the fuck?! Waarom "de bank pakken" vraag even ofdat ze de volgende keer op haar hoofd wil graveren "neuk me" zodat je zeker bent van je zaak.
"Ja is goed"sms'en . in het vervolg en aansturen op zoenen in de club + huisdrempel

quote:
Onderweg naar de club probeerde ze me te zoenen, afgewimpeld omdat ik net in een bocht zat.
What the fuck am i reading.

quote:
In de club zelf beetje lopen zoenen, handjes vasthouden, dat gedoe. Of bepaalde nummers body to body dingen, etc. Op een moment had ze nog half geflirt met een andere gast, niet op gereageerd. In de club ging het tussen haar en d'r vriendinnen over waar ze ging slapen en de vriendin zei me nog dat ze met mij meeging. Uitgespeeld in de club, en onderweg naar huis. Ze wilde toch liever naar huis omdat het wel leuk was maar niet 'superleuk'. In de auto vond ze het nog nodig m'n hand te lezen en te masseren. Thuis afgezet en dat was het.
Als ik een vrouw was zou ik ook denken dat je homo was.
Jij hoort actie te ondernemen, jij hoort haar te zoenen etc

quote:
Dat d'r gsm in het riool was gevallen en ze een nieuw nummer heeft. Smsje gestuurd dat ze beter uit de buurt van het riool blijft. Paar dagen later sms gehad wat ik maandag deed.
Jou beurt dan om "Verdriet verdrinken morgen avond in X/bij mij thuis?"
quote:
Ik: Werken.
Niet liegen/smoesjes verzinnen.

quote:
Zij: Geen zin om af te spreken?
Ik: Om het later weer uit te stellen of gewoonweg niets meer van je te laten horen? :')
"Kom maar naar mijn huis toe als je tijd hebt."

quote:
Zij: Give it a chance. Maandag om 19h?
Ik: Last one. 19h is goed. Laat wel iets weten als het niet doorgaat svp.
Ik zou meer iets doen in de trant van:
"Bel me maar als ik belangrijk genoeg voor je ben om je afspraken te verzetten"
quote:
Nog wat bagger tussendoor en toen maandag, om 17:30:
Zij: Hoi nairua, heb je mrgenavond tijd? Vnv zitten we ng aan zee :-). X kus x
Klinkt als een test(om te kijken ofdat jij je aan je eerdere afspraak houd), ik zou reageren met:
"Haha, grapjas!"
quote:
Ik: Tijd wel, maar ik ben morgen autoloos, helaas. Veel plezier nog!
Zij: Mama kan me brengen:-).x
Ik: Das wel lief... Okee, morgenavond dan. Ben je zeker van je planning?
Zij: Ja x x 3 oke , wat is uw adres:-)? X
Ik: adres
Ik: Joe! Enig idee hoe laat je komt? :) (dinsdag, 17:31)
Zij: Hey liefje x we zullen pas tegen 00u thuis zijn. Stellen we het uit tot morgenvroeg:-)? X3 x3 (dinsdag, 19:03)
Laat haar naar jou toekomen of jij gaat naar haar toe. "Ben je thuis?"
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103857301
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee, je haalt er nu andere dingen bij. Dit ging om de situatie waarin iemand tegelijkertijd meerdere bedpartners heeft.
ja en?
die kan daar toch prima mee kappen als ze in een serieuze relatie komt?
het is geen verslaving of zo :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:16:11 #48
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_103857303
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef mrk.n het volgende:
Niet? Dat iemand onbetrouwbaar/minder betrouwbaar is, vind ik al genoeg om naar de volgende te gaan.
pi_103857320
quote:

[..]

Ik vind ook van wel.
pi_103857338
quote:

[..]

Jij had relaties waarin je niet echt verliefd was en dat ben je nu wel. Dat vind ik anders. Of tenminste, dat begreep ik van je dat je eerdere relaties niet echt serieus waren of dat je relatie met haar nog niet serieus was toen je vreemdging, ik weet het niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')