SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Das dan wel weer netjes van jequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het iets serieus zou worden, zou ik vanaf de eerste keer seks met die persoon, stoppen met de rest.
Maar toch als je al seksueel contact heb (gehad) dan kan de verleiding voor je wel groot zijn als je weer eens een keer bij die gasten bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Overigens zou ik stoppen met de seks, wat bij sommige neerkomt op het contact helemaal verbreken, maar een ander zou ik misschien nog wel zien maar geen seks mee hebben als het mogelijk is om terug op alleen de vriendschap te vallen. Als dat niet mogelijk is zou ik de vriendschap ook verbreken. Maar dat wil ik wel op z'n minst proberen en daar moet mijn serieuze vriend me dan maar in vertrouwen.
Kijk, dat recht heb jij dan weer, dat je je toekomstige vriend vraagt je daar in te vertrouwen. Net zoals een jongen het recht heeft dat niet te doen. In de liefde mag je best eisen stellen, en wanneer die eisen goed samenvallen heb je kans op succes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Overigens zou ik stoppen met de seks, wat bij sommige neerkomt op het contact helemaal verbreken, maar een ander zou ik misschien nog wel zien maar geen seks mee hebben als het mogelijk is om terug op alleen de vriendschap te vallen. Als dat niet mogelijk is zou ik de vriendschap ook verbreken. Maar dat wil ik wel op z'n minst proberen en daar moet mijn serieuze vriend me dan maar in vertrouwen.
wat een onzinquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
Hoeft niet alleen op paiq te zijn maar na een date ofzo, lijkt me dat je het aardig kan inschatten na een avond, zoniet dan is het al twijfelachtig of het ooit wat wordt.
Nee, sarcast, maar er zijn genoeg mensen die denken toch iets te moeten beginnen met iemand die al meteen hele andere dingen zoekt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Nairua het volgende:
Ja, als die eisen niet samenvallen niet echt he.
wat een onzinquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
Maar toch als je al seksueel contact heb (gehad) dan kan de verleiding voor je wel groot zijn als je weer eens een keer bij die gasten bent.
Maarja daar kan ik niet over oordelen,hangt ervan af hoe sterk je in je schoenen staat.
Niet beklonken maar je zal er dan toch wel een bepaald gevoel bij hebben zelfs al de eerste keer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
sommige mensen hebben jaren nodig om er achter te komen dat er meer tussen hen is dan vriendschap
en dan moet alles met 1 date maar beklonken zijn?
Als dat zo was geweest tussen mij en mijn lief was ik nu ook single
en ik vind het prima hoor als je zegt een vrouw die seks heeft terwijl ze op paiq zit is niks voor mij ze moet er perse mee stoppen na een beetje online kletsen
er is in mijn ogen alleen geen enkele rationele reden om dat te zeggen dus dan moet je dat ook gewoon toegeven vind ik
en geen onzin van oh dan zal ze wel sneller vreemd gaan want dat is natuurlijk gewoon complete bullshit
Als die verleiding er zou zijn, zou ik het verbreken. Maar ik wil het op z'n minst proberen. Het is niet altijd zo oppervlakkig als het klinkt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
Maar toch als je al seksueel contact heb (gehad) dan kan de verleiding voor je wel groot zijn als je weer eens een keer bij die gasten bent.
Maarja daar kan ik niet over oordelen,hangt ervan af hoe sterk je in je schoenen staat.
Begin nou eens een post zonder 'wat een onzin'quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
dat is als zeggen dat je seks wil met elke knappe man die je tegen komt
dan heb je wel heel weinig vertrouwen in de mensheid
ik kan mij prima inhouden hoor want ik heb een leuke relatie
ik duik heus niet zomaar het bed in met een ex omdat ik daar toevallig ooit sex mee heb gehad
echt een super vreemde beredenering
Vertrouwen is de basis van elke relatie, als die er niet is, is er geen relatie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Begin nou eens een post zonder 'wat een onzin'
Je redeneert vanuit jezelf. De ander weet nog niet of jij daarin betrouwbaar bent.
Uitgaan is weer een ander verhaal, dat zijn gasten waarmee je nog niet in bed heb gelegen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die verleiding er zou zijn, zou ik het verbreken. Maar ik wil het op z'n minst proberen. Het is niet altijd zo oppervlakkig als het klinkt.
Maarja, verleidingen zijn er ook tijdens het uitgaan, zou die me daar dan ook niet vertrouwen?
Denk je? Voor mij is de drempel gewoon "Ik heb een vriend", dat is de enige drempel die ik dan nodig heb en dat is geen drempel, maar een muur, bij mensen waar ik wel of geen seks van te voren mee heb gehad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
Uitgaan is weer een ander verhaal, dat zijn gasten waarmee je nog niet in bed heb gelegen.
Toch een stuk anders als iemand waarmee je dat wel al hebt gedaan, maakt de drempel een stuk lager.
En daarom zou het ook niet zo verstandig zijn om iets te beginnen met iemand waar jij waarschuwingslichtjes bij ziet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vertrouwen is de basis van elke relatie, als die er niet is, is er geen relatie.
Wat is't meid?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie hier gaat, maar ik voel me echt ongelofelijk kut.
Als ik van te voren al weet dat ik het niet zou vertrouwen, nee, dan zou ik er niets mee beginnen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
En daarom zou het ook niet zo verstandig zijn om iets te beginnen met iemand waar jij waarschuwingslichtjes bij ziet.
Nou ok ik geloof je op je blauwe ogenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk je? Voor mij is de drempel gewoon "Ik heb een vriend", dat is de enige drempel die ik dan nodig heb en dat is geen drempel, maar een muur, bij mensen waar ik wel of geen seks van te voren mee heb gehad.
We zijn het eens gewordenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik van te voren al weet dat ik het niet zou vertrouwen, nee, dan zou ik er niets mee beginnen.
Ze zijn bruin godverdomme.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ok ik geloof je op je blauwe ogen
Meid toch, wil je aandacht?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie hier gaat, maar ik voel me echt ongelofelijk kut.
praat dan geen onzinquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Begin nou eens een post zonder 'wat een onzin'
Je redeneert vanuit jezelf. De ander weet nog niet of jij daarin betrouwbaar bent.
*knuffel*quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Tijden het uitgaan kom ik ook wel eens exen tegen hoor, maar ga echt niet zomaar met ze mee naar huis alleen omdat ik ze ken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
Uitgaan is weer een ander verhaal, dat zijn gasten waarmee je nog niet in bed heb gelegen.
Toch een stuk anders als iemand waarmee je dat wel al hebt gedaan, maakt de drempel een stuk lager.
Vandaar ook mijn verwijderingsactiequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
En daarom zou het ook niet zo verstandig zijn om iets te beginnen met iemand waar jij waarschuwingslichtjes bij ziet.
Blijkbaar, hoewel lichtjes bij mij niet zouden gaan branden omdat iemand een actief seksleven heeft gehad voor mij. Wel als hij vreemd is gegaan in eerdere relaties overigens.quote:
Nee, je haalt er nu andere dingen bij. Dit ging om de situatie waarin iemand tegelijkertijd meerdere bedpartners heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
praat dan geen onzin
hoezo zijn het waarschuwings lampjes als de ander sex kan hebben zonder liefde?
dat wil heus niet zeggen dat ze vreemd gaat
er is hier echt geen enkel causaal verband te vinden
Goed punt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht, net als elke andere ziel op een internetforum. Flikker op man.
dit inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vertrouwen is de basis van elke relatie, als die er niet is, is er geen relatie.
Vreemdgaan zegt ook niet zo heel veel. Vooroordelen, bah.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkbaar, hoewel lichtjes bij mij niet zouden gaan branden omdat iemand een actief seksleven heeft gehad voor mij. Wel als hij vreemd is gegaan in eerdere relaties overigens.
Jij wil ook aandacht?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht, net als elke andere ziel op een internetforum. Flikker op man.
Kan ik ook goed inkomen ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkbaar, hoewel lichtjes bij mij niet zouden gaan branden omdat iemand een actief seksleven heeft gehad voor mij. Wel als hij vreemd is gegaan in eerdere relaties overigens.
ja oke maar als je dit als waarschuwingslampjes ervaart heb je vertrouwens issuesquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn verwijderingsactie
En mooi.quote:
Daar heb je het al. Vanaf toen had ze al het gevoel dat jij achter haar (agenda) aan loopt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:38 schreef Nairua het volgende:
[..]
Voorgescheidenis(kort):
Ze sprak me aan op een DS, 15 minuten gechat, gaf me haar nummer.
Na een week nam ze contact op om af te spreken. Dag 1 ging uiteindelijk niet door, ze kon haar danspartner niet in de steek laten. Dag 2 ook niet, reden weet ik niet meer. Uiteindelijk op dag 3 afgesproken, maar ik had maar een uurtje. Thuis opgehaald, handje van mama geschud, en wat gaan drinken. Ze vond het 'fantastisch'.
What the fuck?! Waarom "de bank pakken" vraag even ofdat ze de volgende keer op haar hoofd wil graveren "neuk me" zodat je zeker bent van je zaak.quote:Date 2: Of ik mee wilde naar een disco/club. Had d'r gesmst dat het wel okee was, en een uurtje of twee voor ik d'r ging oppikken belde ze me of ze mocht blijven slapen. Was handiger want ze wilde haar ouders niet storen als ze laat thuiskwam. Ik zei dat ze de bank mocht pakken.
What the fuck am i reading.quote:Onderweg naar de club probeerde ze me te zoenen, afgewimpeld omdat ik net in een bocht zat.
Als ik een vrouw was zou ik ook denken dat je homo was.quote:In de club zelf beetje lopen zoenen, handjes vasthouden, dat gedoe. Of bepaalde nummers body to body dingen, etc. Op een moment had ze nog half geflirt met een andere gast, niet op gereageerd. In de club ging het tussen haar en d'r vriendinnen over waar ze ging slapen en de vriendin zei me nog dat ze met mij meeging. Uitgespeeld in de club, en onderweg naar huis. Ze wilde toch liever naar huis omdat het wel leuk was maar niet 'superleuk'. In de auto vond ze het nog nodig m'n hand te lezen en te masseren. Thuis afgezet en dat was het.
Jou beurt dan om "Verdriet verdrinken morgen avond in X/bij mij thuis?"quote:Dat d'r gsm in het riool was gevallen en ze een nieuw nummer heeft. Smsje gestuurd dat ze beter uit de buurt van het riool blijft. Paar dagen later sms gehad wat ik maandag deed.
Niet liegen/smoesjes verzinnen.quote:Ik: Werken.
"Kom maar naar mijn huis toe als je tijd hebt."quote:Zij: Geen zin om af te spreken?
Ik: Om het later weer uit te stellen of gewoonweg niets meer van je te laten horen?
Ik zou meer iets doen in de trant van:quote:Zij: Give it a chance. Maandag om 19h?
Ik: Last one. 19h is goed. Laat wel iets weten als het niet doorgaat svp.
Klinkt als een test(om te kijken ofdat jij je aan je eerdere afspraak houd), ik zou reageren met:quote:Nog wat bagger tussendoor en toen maandag, om 17:30:
Zij: Hoi nairua, heb je mrgenavond tijd? Vnv zitten we ng aan zee :-). X kus x
Laat haar naar jou toekomen of jij gaat naar haar toe. "Ben je thuis?"quote:Ik: Tijd wel, maar ik ben morgen autoloos, helaas. Veel plezier nog!
Zij: Mama kan me brengen:-).x
Ik: Das wel lief... Okee, morgenavond dan. Ben je zeker van je planning?
Zij: Ja x x 3 oke , wat is uw adres:-)? X
Ik: adres
Ik: Joe! Enig idee hoe laat je komt?(dinsdag, 17:31)
Zij: Hey liefje x we zullen pas tegen 00u thuis zijn. Stellen we het uit tot morgenvroeg:-)? X3 x3 (dinsdag, 19:03)
ja en?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, je haalt er nu andere dingen bij. Dit ging om de situatie waarin iemand tegelijkertijd meerdere bedpartners heeft.
Niet? Dat iemand onbetrouwbaar/minder betrouwbaar is, vind ik al genoeg om naar de volgende te gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef mrk.n het volgende:
Vreemdgaan zegt ook niet zo heel veel. Vooroordelen, bah.
Ik vind ook van wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij had relaties waarin je niet echt verliefd was en dat ben je nu wel. Dat vind ik anders. Of tenminste, dat begreep ik van je dat je eerdere relaties niet echt serieus waren of dat je relatie met haar nog niet serieus was toen je vreemdging, ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |