Jammer! Maar geeft niks, bedankt voor het zoeken!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Serpente, ik heb alle dozen waar ik bij kon gehad, maar ik kan het rose jasje nergens vinden.![]()
Sowwie.
Ik weet niet welke maat het is, maar Senna groeit niet heel snel, hoor. als S hem nog draagt, moet je hem natuurlijk nog niet weg doen! als het zover is, kijk ik wel of het Senna nog pastquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En Miss, ik twijfel steeds of ik het hartjesfleecevestje al kan geven, maar S draagt hem nog (hij kan ook nog goed), dus toch nog maar niet. Ik ben wel bang dat Senna hem niet meer past tegen de tijd dat S eruit is gegroeid.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Is het niet toevallig Sint Ludgerusstraat???
Wow, dat zijn er wel een paar!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:34 schreef becky27 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd, minstens 28 vrouwen + kind(eren) + eventueel man.... druk
Ik ook aangezien ik nog rapporten moet afmaken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:55 schreef Keshet het volgende:
Ik probeer er echt rond 11 uur te zijn; dat is geen probleem toch?
Jullie herkennen me aan Emma.
Geldt ook andersom!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:02 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan eerst naar peuterdansen, en dan komen we die kant op. Is om 10 uur afgelopen, dus ik denk dat we er tussen 11 en 11.30 zijn.
Elmo, ik heb er zin in, in de vlaaiEn ook om jullie te ontmoeten
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Oh shut ik heb helemaal niet aan de zwangere gedacht die mogen geen arretjescake
Gelukkig is er nog een overvloed aan andere dingen die ze wel mogenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Oh shut ik heb helemaal niet aan de zwangere gedacht die mogen geen arretjescake
Bar zou toch sandwiches maken?! Of loop ik nu heel erg achter?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:08 schreef becky27 het volgende:
Alles behalve beleg volgens mij, wordt droog brood en bier!
Ze zullen iig niet omkomen van de honger!quote:Gelukkig is er nog een overvloed aan andere dingen die ze wel mogen
Ik vind potloden toch wel minder lekker hoor! Dat splintert zo in je mond!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:12 schreef Fannetje het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in een gratis toegangskaart voor de jonge gezinnenbeurs voor dit weekend? Ik kreeg 'm vandaag van de ouders van nu, maar had al een kaartje!
Ik neem trouwens geen bossche bollen mee (OP), maar wel potloden! En een paar Bumba cakejes die niet geschikt bleken te zijn voor Anne... (ik kon de hele kamer stofzuigen, wat een ellendige dingen)
je wordt er wel een stuk gekleurder van..quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik vind potloden toch wel minder lekker hoor! Dat splintert zo in je mond!
Er is wel vlaai Vicky! Maakt dat het een beetje goed en kom je dan wel?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:15 schreef Vicky het volgende:
Maar geen.Bossche bollen???? Dan kom ik nie!!![]()
dat maakt wel iets goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:16 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Er is wel vlaai Vicky! Maakt dat het een beetje goed en kom je dan wel?!Ah toe!?
Jou vind ik niet eng, je kind wel... Ik ga gewoon drie paar sokken aandoen om te voorkomen dat ze in m'n tenen bijt...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:26 schreef Keshet het volgende:
Ik ben heel eng Becky. Echt!
Ik neem wat fris mee. Ik blijf niet al te lang dus op mij hoeft verder niet gerekend te worden ofzo.
cool, Noortje doet een high-five, een low-five en een box.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:28 schreef Keshet het volgende:
Had ik al verteld dat ze een compleet gebit heeft inmiddels?![]()
Nah, het tenenbijten is aardig voorbij hoor. Sinds vandaag is ze van de high-fives!
Soms recht in je gezicht, maar ze bedoelt 't goed. Hoop ik.
Ik dacht dat wij samen op het oude wijven bankje zaten te alzheimeren dus dan zeg ik het daar nog wel een keer van de schoentjes, als ik het zelf niet vergeetquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:20 schreef miss_sly het volgende:
Trouwens even een oproepje: wil iedereen die iets van me krijgt (kleren, luierdoekjes, kubussen, whatever) zich even melden morgen. Ik ga dat namelijk vergeten natuurlijk en ben in staat het weer mee naar huis te nemen
Ik kom als Joshua.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef Orea het volgende:
Goeie, helpt me herinneren dat ik nog wat voor Leandra mee moet nemen
En als we nou allemaal een verkeerde naam noemen morgenleuk voor de verwarring
Jij? Nee toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef Orea het volgende:
Goeie, helpt me herinneren dat ik nog wat voor Leandra mee moet nemen
En als we nou allemaal een verkeerde naam noemen morgenleuk voor de verwarring
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:35 schreef becky27 het volgende:
[..]
heej, die was terug, maar voor maar even toch?
Miss_Sly ik neem n pyjama van Claudia over, die jij meeneemt, als t nou echt heel vermoeiend is, zo n meet, dan kan ik lekker in t pyjamaatje op het OW-bankje naast jullie komen zitten en meedoen met de alzheimer-lightquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:30 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat wij samen op het oude wijven bankje zaten te alzheimeren dus dan zeg ik het daar nog wel een keer van de schoentjes, als ik het zelf niet vergeet....
ja geld voor BIER!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef Fannetje het volgende:
Ik neem mee:
*potloden
*jurkje en jasje voor Saar/TM
*kaartje JGB voor kersjes
*Nijntje knuffel en labeldoekje voor McLaura en dat moet naar Sorbootje
*geld om Ssserpente te betalen voor twee broekjes
*Sesamstraat dvd voor Orea
*Anne
*mezelf
Vergeet ik iets???
En ik vraag me nu echt af waarom ik het telefoonnummer van Barbabientje niet heb, want ik weet nu niet hoe laat ze me komt halen
Hey, zo'n feestje wordt het niet he...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef Ireth het volgende:
* Ireth smijt batterijen in de oplader....
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hey, zo'n feestje wordt het niet he...
kunnen we er wel van maken natuurlijk....quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou ik niet te hard roepen, Martijn is wel in voor mulitple women volgens mijquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:43 schreef becky27 het volgende:
[..]
kunnen we er wel van maken natuurlijk....
Same here!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:20 schreef miss_sly het volgende:
Trouwens even een oproepje: wil iedereen die iets van me krijgt (kleren, luierdoekjes, kubussen, whatever) zich even melden morgen. Ik ga dat namelijk vergeten natuurlijk en ben in staat het weer mee naar huis te nemen
ik niet..... doe mij maar twee mannenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou ik niet te hard roepen, Martijn is wel in voor mulitple women volgens mij
Niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef becky27 het volgende:
[..]
Doe je Suus wat oordoppen in en een blinddoek voor?
dvd's liggen klaar!
Ow ja, was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij samen op het oude wijven bankje zaten te alzheimeren dus dan zeg ik het daar nog wel een keer van de schoentjes, als ik het zelf niet vergeet....
Ow,, dan ga ik natuurlijk vergeten dat ik me bij jou moet melden voor een bestellingquote:
Wow dat ziet er lekker uit!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:44 schreef draculettetje het volgende:
wij zijn er klaar voor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |