cool, Noortje doet een high-five, een low-five en een box.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:28 schreef Keshet het volgende:
Had ik al verteld dat ze een compleet gebit heeft inmiddels?![]()
Nah, het tenenbijten is aardig voorbij hoor. Sinds vandaag is ze van de high-fives!
Soms recht in je gezicht, maar ze bedoelt 't goed. Hoop ik.
Ik dacht dat wij samen op het oude wijven bankje zaten te alzheimeren dus dan zeg ik het daar nog wel een keer van de schoentjes, als ik het zelf niet vergeetquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:20 schreef miss_sly het volgende:
Trouwens even een oproepje: wil iedereen die iets van me krijgt (kleren, luierdoekjes, kubussen, whatever) zich even melden morgen. Ik ga dat namelijk vergeten natuurlijk en ben in staat het weer mee naar huis te nemen
Ik kom als Joshua.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef Orea het volgende:
Goeie, helpt me herinneren dat ik nog wat voor Leandra mee moet nemen
En als we nou allemaal een verkeerde naam noemen morgenleuk voor de verwarring
Jij? Nee toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef Orea het volgende:
Goeie, helpt me herinneren dat ik nog wat voor Leandra mee moet nemen
En als we nou allemaal een verkeerde naam noemen morgenleuk voor de verwarring
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:35 schreef becky27 het volgende:
[..]
heej, die was terug, maar voor maar even toch?
Miss_Sly ik neem n pyjama van Claudia over, die jij meeneemt, als t nou echt heel vermoeiend is, zo n meet, dan kan ik lekker in t pyjamaatje op het OW-bankje naast jullie komen zitten en meedoen met de alzheimer-lightquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:30 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat wij samen op het oude wijven bankje zaten te alzheimeren dus dan zeg ik het daar nog wel een keer van de schoentjes, als ik het zelf niet vergeet....
ja geld voor BIER!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef Fannetje het volgende:
Ik neem mee:
*potloden
*jurkje en jasje voor Saar/TM
*kaartje JGB voor kersjes
*Nijntje knuffel en labeldoekje voor McLaura en dat moet naar Sorbootje
*geld om Ssserpente te betalen voor twee broekjes
*Sesamstraat dvd voor Orea
*Anne
*mezelf
Vergeet ik iets???
En ik vraag me nu echt af waarom ik het telefoonnummer van Barbabientje niet heb, want ik weet nu niet hoe laat ze me komt halen
Hey, zo'n feestje wordt het niet he...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef Ireth het volgende:
* Ireth smijt batterijen in de oplader....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |