Ik vind potloden toch wel minder lekker hoor! Dat splintert zo in je mond!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:12 schreef Fannetje het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in een gratis toegangskaart voor de jonge gezinnenbeurs voor dit weekend? Ik kreeg 'm vandaag van de ouders van nu, maar had al een kaartje!
Ik neem trouwens geen bossche bollen mee (OP), maar wel potloden! En een paar Bumba cakejes die niet geschikt bleken te zijn voor Anne... (ik kon de hele kamer stofzuigen, wat een ellendige dingen)
je wordt er wel een stuk gekleurder van..quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik vind potloden toch wel minder lekker hoor! Dat splintert zo in je mond!
Er is wel vlaai Vicky! Maakt dat het een beetje goed en kom je dan wel?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:15 schreef Vicky het volgende:
Maar geen.Bossche bollen???? Dan kom ik nie!!![]()
dat maakt wel iets goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:16 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Er is wel vlaai Vicky! Maakt dat het een beetje goed en kom je dan wel?!Ah toe!?
Jou vind ik niet eng, je kind wel... Ik ga gewoon drie paar sokken aandoen om te voorkomen dat ze in m'n tenen bijt...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:26 schreef Keshet het volgende:
Ik ben heel eng Becky. Echt!
Ik neem wat fris mee. Ik blijf niet al te lang dus op mij hoeft verder niet gerekend te worden ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |