SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Flaming hot
Dito.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OHJA! JA FUCK DIT! Ik moet morgen van half 8 tot half 4 werkenGelijk kijken daarna
Ah, niet nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Een zalfje om je piemel te verlengen.
Ruilen? Ik moet 8 uur werken met een kutstagiaire.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, morgen een kwartiertje naar school #hiephoi!
neen dank!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ruilen? Ik moet 8 uur werken met een kutstagiaire.
Ik wil geen piemelquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:52 schreef Furdinand het volgende:
niet liegen bloem iedereen wilt een grotere piemel
ze gaan snel vervelen hoor. zullen wij een dag ruilen van geslachtsdelen dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wil geen piemelNouja, trouwens, dat lijkt me best tof voor een dag. Fascinerende dingen.
Hoe gaan we dat doen? En ik weet niet of die van jou wel leuk is. Ik ruil wel met Klips voor een dag, dan weet ik wat ik kan verwachtenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ze gaan snel vervelen hoor. zullen wij een dag ruilen van geslachtsdelen dan?
Hoe durf je aan de leukheid van mijn Pen0r te twijfelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat doen? En ik weet niet of die van jou wel leuk is. Ik ruil wel met Klips voor een dag, dan weet ik wat ik kan verwachten
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef Renesite het volgende:
Ik wil geen kutje. Vind ik een beetje een raar ding eigenlijk.
Ja jeetje, ik ken m toch helemaal niet man.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoe durf je aan de leukheid van mijn Pen0r te twijfelen
Mooie omschrijving, wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik ookPiemels kunnen tenminste nog groeien. En krimpen. En weer groeien. Die toen nog wat, tenminste een beetje spannend.
hij is geweldigquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja jeetje, ik ken m toch helemaal niet man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |