Hoe bedoel je dat? Wat vraag je precies van me?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:19 schreef Jerompie het volgende:
[..]
Anyway, waar was ik...
O ja.
Ik zou dat dus wel zeggen. Je roeptoetert vanalles, maar als puntje bij paaltje komt geef je niet thuis.
Gelijk heb je. Ik ga koffie zetten en een lekker koekje met gevulde speculaas eten, willen jullie ook wat?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef sararaats het volgende:
Ben ik weer. Ik hou niet van spanningen in een topic
dat weet je echt niet!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef Jerompie het volgende:
Ik draag deze op aan een zeker persoon ! Je weet wie je bent, V !
Ja?quote:
Lekkerquote:Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heel vroeg wakker en een kwarktaart gemaakt
Jammer he? Maar wat kunnen er er aan doen?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:08 schreef Bastard het volgende:
Het is de laatste tijd ook niet zo heel uitnodigend vind ik.
Je valt in herhaling.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:27 schreef Wezlke het volgende:
[..]
Dit TRU-topic is levendig :
Moet je paranormale begaafdheid serieus nemen?
Ik kan niet aan de gang blijven met appeltaart hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 16:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jammer he? Maar wat kunnen er er aan doen?
Ik heb ook wel zin om een taart te bakken. Misschien ga ik dat wel doen dit weekend. En dan zullen er uiteraard pics zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan niet aan de gang blijven met appeltaart hoor
Liedje dan maar?
... of een volle potquote:
Goede! Dat moest ik thuis ook maar eens doen!quote:Op donderdag 3 november 2011 17:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... of een volle pot![]()
Heb wel eens zo iets op de WC deur geplakt:
"Ik hoef niet te weten hoe je eten van gisteren er vandaag uit ziet, dus ruim je shit op !"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |