Dat meen je nietquote:
'k wil geen pastá!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat meen je nietDie heb ik weken in mijn hoofd gehad. En ik was er eindelijk vanaf. Nu zit ie weer in mijn hoofd
Ik heb gelijk even mijn vriend aangestokenquote:
Voor die palingboer moet je ook geen gitaar spelen, maar accordeonquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:25 schreef MissVanity het volgende:
Waarom ligt mijn gitaar nou thuisIk heb nu ook zin om te gaan pingelen. Maar geen Jan Smit
Enge Buren!quote:
Nog een uur en een klein kwartier.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:14 schreef MissVanity het volgende:
Bijna weekendNog 4 uurtjes en dan lekker naar huis en pokeren
Niet eerlijkquote:
Fijn weekend Mousyquote:
Waarom ??? Te hard gereden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:01 schreef Michielos het volgende:
Hoppaaaa 186 euro boete.. IN UR FACE KABAM
Dommiequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:43 schreef Michielos het volgende:
door rood ... kan ik niks van herinneren maar goed
KUT KUT KUTZOOI
Ja, door rood is 180 , een smak geld zegquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:43 schreef Michielos het volgende:
KUT KUT KUTZOOI
Oh die had ik laatst ook idd.. hoop geld hequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:43 schreef Michielos het volgende:
KUT KUT KUTZOOI
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef Michielos het volgende:
Gast, morgen schop ik alle flitspalen in elkaar met mijn vechtkunsten
oprotten met deze bs
Die met marocs in het zwembad is mijn beste vind ik zelf. Ben ik het meest tevreden over.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:05 schreef MissVanity het volgende:
[..]Ik las vanmorgen je verhaaltje over de MC Donald's. Briljant
![]()
![]()
Linkje? Ik heb wel zin om even te lachen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die met marocs in het zwembad is mijn beste vind ik zelf. Ben ik het meest tevreden over.
Briljant!quote:
Hoi, dit is de SC van TRU, OH geheten. Kun je lekker OuweHoeren als je daar zin in hebt.quote:
Ok duidelijk. Ik vond OH al zo raarquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi, dit is de SC van TRU, OH geheten. Kun je lekker OuweHoeren als je daar zin in hebt.
Welkom
oh goed bezig! De meeste koks in restaurants hebben natuurlijk ook mannelijke koksquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:11 schreef MissVanity het volgende:
Er zijn 2 mannen voor me aan het kokenEn het ruikt heerlijk!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef Michielos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_combat_dansen.html!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! is wel op zijn plaats
Da's fijn om te lezen.quote:
Awesome!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef Michielos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_combat_dansen.html!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! is wel op zijn plaats
Het TRU-topic in Relaties & Psycholgie is anders nog steeds een groot succes, deel 2 al !quote:
Of de donkere dagen voor Kerst. Het is maar net welke benadering je kiestquote:Op maandag 7 november 2011 12:35 schreef MissVanity het volgende:
Damn, wat is het stil hier. Het is bijna decemberDe mooiste tijd van het jaar
Het is zo koud vandaagquote:Op maandag 7 november 2011 13:08 schreef Ferdo het volgende:
De zómer, dát is de mooiste tijd van het jaar. Nou ja, dé zomer...de dagen dat de zon schijnt en het 20+ graden is, of het nou in juli of november is maakt ook niet echt uit.
De positievequote:Op maandag 7 november 2011 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of de donkere dagen voor Kerst. Het is maar net welke benadering je kiest![]()
Goeiemiddag
Zo Lavenderr ! Jij durft ! Precies om 13.13.13 uur posten, en dat in TRU, waar men massaal gelooft dat het getal 13 ongeluk brengtquote:Op maandag 7 november 2011 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is zo koud vandaag![]()
Zomer, ja, heerlijk
Kerst vind ik ook heel leuk, de liedjes, de sneeuw, de boom, de sfeer. Lekker koken, naar de kerstnachtdienst met een prachtig koorquote:Op maandag 7 november 2011 13:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
De positieveIk leef altijd helemaal op in december
Het weekend was niet verkeerd!quote:Op maandag 7 november 2011 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is zo koud vandaag![]()
Zomer, ja, heerlijk
Och, ik heb mijn pech al gehad vandaag. Dus ik kon rustig om 13.13 uur posten .quote:Op maandag 7 november 2011 13:17 schreef Wezlke het volgende:
[..]
Zo Lavenderr ! Jij durft ! Precies om 13.13.13 uur posten, en dat in TRU, waar men massaal gelooft dat het getal 13 ongeluk brengt
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 7 november 2011 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Och, ik heb mijn pech al gehad vandaag.
Dankjewelquote:Op maandag 7 november 2011 13:36 schreef Ferdo het volgende:
Ah, gelukkig maar!
Maar beterschap met je been.![]()
tja, nieuwe werkplek he, dus het internetten staat weer op een laag pitjequote:
Duurste wel, mooiste niet. Sluit me wat dat betreft aan bij Ferdo en Lavje. Geef mij de zomer maar.quote:Het is bijna decemberDe mooiste tijd van het jaar
Neequote:Op maandag 7 november 2011 14:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
tja, nieuwe werkplek he, dus het internetten staat weer op een laag pitje
[..]
Duurste wel, mooiste niet. Sluit me wat dat betreft aan bij Ferdo en Lavje. Geef mij de zomer maar. [ afbeelding ]
Vooral die winters zoals ze hier doorgaans zijn ...
Gaat heen, met je sneeuw. Gladde takkezooi. Kan ik straks 2x2,5 uur met de trein naar 's Hertogenbosch & terug, nee dank je.quote:Op maandag 7 november 2011 14:24 schreef MissVanity het volgende:
NeeDe zomer was mooi
Geef mij maar sneeuw
Heerlijk!
Sorryquote:Op maandag 7 november 2011 14:34 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Gaat heen, met je sneeuw. Gladde takkezooi. Kan ik straks 2x2,5 uur met de trein naar 's Hertogenbosch & terug, nee dank je.
Laat die winter maar net zo koud zijn als de afgelopen "zomer" warm was
Laten we hopen dat je tijdens het doen van de bestelling van het onderwerp bent afgeweken.quote:Op maandag 7 november 2011 14:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
SorryMaar ik heb de sneeuw al besteld. Misschien krijg je ijsvrij
Het is mogelijk. Even afwachten dan maarquote:Op maandag 7 november 2011 14:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je tijdens het doen van de bestelling van het onderwerp bent afgeweken.
Klinkt gaafquote:Op maandag 7 november 2011 18:29 schreef Bastard het volgende:
TRU filmhttp://www.tvgids.nl/artikel/43955/Rampzalige_cijfers/
Hij was gisteravond op tv, aardige film wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Klinkt gaafDie ga ik maar eens downloaden
Goedemorgen allemaal
Ik las pas net dat ie gisteravond op tv was. Ik heb gisteravond 3 shows van Derren Brown gezien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij was gisteravond op tv, aardige film wel.
Alles is nep aan hemquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik las pas net dat ie gisteravond op tv was. Ik heb gisteravond 3 shows van Derren Brown gezien.
Stiekem ben ik een beetje verliefd op hem![]()
Je bedoelt dat hij geen gave's heeft?quote:
Tof zeg, een allesweter die eindelijk het langverwachte, verlossende antwoord komt brengenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:59 schreef Wezlke het volgende:
Derren Brown is juist niet nep. Integendeel. Hij geeft tenminste toe dat al die zogenaamde paranormale dingen niet meer zijn dan trucs.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Derren_Brown
Wie wel?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij geen gave's heeft?
Jammer voor jou dan dat ie gay isquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik las pas net dat ie gisteravond op tv was. Ik heb gisteravond 3 shows van Derren Brown gezien.
Stiekem ben ik een beetje verliefd op hem![]()
Hij doet aan make believe inderdaad en hij geeft toe dat hij trucs gebruikt. Knap gedaan van m.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:59 schreef Wezlke het volgende:
Derren Brown is juist niet nep. Integendeel. Hij geeft tenminste toe dat al die zogenaamde paranormale dingen niet meer zijn dan trucs.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Derren_Brown
Ik las het net jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jammer voor jou dan dat ie gay is
Hahaquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien kun je hem wel op andere gedachten brengen joh
Tour programma bekijken. Ik zag hem op conferentie aantal jaar terug. Zal foto nog wel eens zoekenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaDan zal ik hem toch eerst moeten ontmoeten.
Ik vraag nu aan mijn vriend of hij met me naar Engeland wil om een show bij te wonenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tour programma bekijken. Ik zag hem op conferentie aantal jaar terug. Zal foto nog wel eens zoeken
Ryan air ben je er zo. En goedkoop ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik vraag nu aan mijn vriend of hij met me naar Engeland wil om een show bij te wonen
25 quid ofzo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:08 schreef MissVanity het volgende:
Prijzen van de kaarten vallen me ook mee
36quote:
Dat is werkelijk geen geld, een avondje chinezen en afzakken naar een kroeg kost je meer!quote:
Ik geloof je maar op je woord. Ik heb daar zelf geen ervaring meequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is werkelijk geen geld, een avondje chinezen en afzakken naar een kroeg kost je meer!
Nooit een rijsttafel bij de chinees besteld?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik geloof je maar op je woord. Ik heb daar zelf geen ervaring mee
Neequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nooit een rijsttafel bij de chinees besteld?
Wokquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit bij een goede chinees of wokrestaurant geweest
Dat saté bij de Chinees vind ik toch wel erg lekker hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:05 schreef Michielos het volgende:
ik vond chinees altijd smakeloos voedsel (zo omschreef ik t ook), maar met kilo sambal erop, is het toch wel best lekker (alleen niet te vaak).
Ja , die vind ik ook lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat saté bij de Chinees vind ik toch wel erg lekker hoor
En als hij nou niet toegegeven zou hebben dat het trucs zijn, zou jij het dan doorgehad hebben ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij doet aan make believe inderdaad en hij geeft toe dat hij trucs gebruikt. Knap gedaan van m.
lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:15 schreef MissVanity het volgende:
SambalMijn schoonvader maakt het zelf. Heerlijk!
3 woorden voor je Tao sie kaiquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:05 schreef Michielos het volgende:
ik vond chinees altijd smakeloos voedsel (zo omschreef ik t ook), maar met kilo sambal erop, is het toch wel best lekker (alleen niet te vaak).
Welnee, als labiele gelovige trap ik overal in.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:29 schreef Wezlke het volgende:
[..]
En als hij nou niet toegegeven zou hebben dat het trucs zijn, zou jij het dan doorgehad hebben ?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welnee, als labiele gelovige trap ik overal in.
Volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]Volgens mij ben je niet zo heel erg labiel
Wat is dan volgens jou het verschil in trucs/gaven tussen die van Derren Brown en degenen die het niet toegeven ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welnee, als labiele gelovige trap ik overal in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |