Jan Smit is goehoedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Ik speel m je straks wel inquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:22 schreef MissVanity het volgende:
Deze wil ik kunnen spelen op de gitaar
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik speel m je straks wel inff guitarpro tab zoeken
Uhm... Ik snap niet wat je zegtquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:01 schreef Michielos het volgende:
Althans de main riff. Heb in geen tijden meer echt gitaar gespeeld. Sweep picking zal me niet gaan lukken denk ik.
http://tabs.ultimate-guit(...)eam_aim_fire_tab.htm
Anders gooi jij goedemorgen goedemorgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:10 schreef Ferdo het volgende:
Misschien kan MissVanity daarmee oefenen!
Speciaal voor jou zal ik met de hand over mijn hart strijken!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Anders gooi jij goedemorgen goedemorgener nog eens in
Sono Bastard - Ik ben Bastardquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:31 schreef Bastard het volgende:
Ik wil een cursus Italiaans gaan volgen eigenlijk
Nou je klinkt al heel Italiaans zo!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sono Bastard - Ik ben Bastard
Zo, nu kun je in elk geval zeggen hoe je heet. Meer Italiaans ken ik helaas niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |