Stemmen zijn nog niet geteld.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
is het ook over van Been binnenkort?
Moet zich eens wat minder bezig gaan houden met zijn oude club.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
Vandaag werd het bekend gemaakt dat Genk door wil met Been.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
een 10 - nulletje zou lachen zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef TheGOAT het volgende:
Die Been, wat een kneus is het ook, hopen dat Chelsea er weer een balletje of 5 inprikt vanaaf
In het begin werken die praatjes van hem inderdaad nog wel. Nog even en iedereen prikt er moeiteloos doorheen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:16 schreef kristyle het volgende:
[..]
Vandaag werd het bekend gemaakt dat Genk door wil met Been.
ja dat was ook het plan, stond in alle gidsen enzo... maar ik mag verder niks zeggen hieroverquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat de NOS arsenal - olympic marseille ging uitzenden
Als je zelf in balbezit bent hoeft dat niet hoor,,quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef The_Avatar het volgende:
wat een kut mietjes. De bal geen eens terug geven /kots op die onsportievelingen.
Pedro wel, de rest mag een rustdagje hebben of zitten op de bankquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef TheGOAT het volgende:
Zijn Iniesta, Xavi, Pedro en Villa allemaal geblesseerd?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat was ook het plan, stond in alle gidsen enzo... maar ik mag verder niks zeggen hierover
Afgelopen zondag hadden ze ook al vooraankondiging van Barca- PLzen.. na de afschuwelijke wedstrijd vorige keer kan ik het me wel voorstellen hahaquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat was ook het plan, stond in alle gidsen enzo... maar ik mag verder niks zeggen hierover
Nee joh de beste club ter wereld ooit van het universum met het buitenaardste voetbal aller tijden en de goddelijke Messi speelt vanavond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat de NOS arsenal - olympic marseille ging uitzenden
FYPquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee joh de beste club van dit moment met het beste voetbal op dit moment en de beste voetballer van dit moment Messi speelt vanavond.
Je hebt er kijk opquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee joh de beste club ter wereld ooit van het universum met het buitenaardste voetbal aller tijden en de goddelijke Messi speelt vanavond.
Hoi Inzanity.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee joh de beste club ter wereld ooit van het universum met het buitenaardste voetbal aller tijden en de goddelijke Messi speelt vanavond.
Hoe speelt Genk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:24 schreef Sasman het volgende:
Buffel mongool. Hahaha en zie Been maar schrijven.
Begin was sterk, Chelsea nam het daarna steeds meer over. Chelsea kreeg voor die 0-1 overigens nog geen kans, maar hij zat er dus wel direct in.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoi Inzanity.
Wij zijn bij de NOS altijd op zoek naar ebthousiaste jonge krachten die ons team kunnen versterken.
Heb je interesse?
Groetjes,
Jeroen Grueter.
Chelsea zit in een matige reeks met rode kaarten en verliespartijen, komen ze wel overheen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:25 schreef Sasman het volgende:
[..]
Beter dan in Chelsea en daar is dan alles mee gezegd.
zeker, is lekker bezig vanavondquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:28 schreef inZanity het volgende:
Wat een heerlijke speler is die Ramsey trouwens. Tegen Chelsea was ie ook al zo goed.
Arsenal is best leukquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
matige wedstrijden vanavond ..
En dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef TheGOAT het volgende:
Barca blijft gewoon heerlijk om naar te kijken, wie dat niet vind houdt niet van voetbal
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef TheGOAT het volgende:
Barca blijft gewoon heerlijk om naar te kijken, wie dat niet vind houdt niet van voetbal
Das gevaarlijk om hier te zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef TheGOAT het volgende:
afkloppen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef Banaanensuiker het volgende:
Goede eerst helft van Arsenal tegen een snel omschakelend OM. De verdediging staat vanavond erg goed vind ik, vooral - dare i say it? - Mertesacker.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef TheGOAT het volgende:
Tis niet geweldig, maar als ik het zo hoor wel de leukste wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ik geef Valencia - Leverkusen een kans
Want? Puurder voetbal kun je niet vinden, waarom zou je niet van Barca houden? 'omdat ze zo gehyped worden?' Dat heeft niets te maken met het voetbal zelfquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Das gevaarlijk om hier te zeggen
Als je het iets ander formuleert heb je gelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef TheGOAT het volgende:
Dan hou ik maar niet van voetbal. Vind het geen klote aan die eenzijdige wedstrijd met standaard handbalverdediging.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef TheGOAT het volgende:
Heerlijk wel, alleen niet interessant.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef TheGOAT het volgende:
Ik kijk ook niet graag naar dat eindeloze breien naar een doelpunt 90 minuten lang.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hou ik maar niet van voetbal. Vind het geen klote aan die eenzijdige wedstrijd met standaard handbalverdediging.
5000¤ want dat krijg je standaard voor een wedstrijd in de CL te fluiten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef Kekster het volgende:
Hoeveel zal die scheids verdienen aan die rode kaart?
Precies. Zit totaal geen spanning in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet graag naar dat eindeloze breien naar een doelpunt 90 minuten lang.
Ja want Barca heeft het echt nodig om de scheids om te kopen voordat ze kunnen winnen van Pielzen/Pilzen (hoe ze ook heten)quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef Kekster het volgende:
Ben het wel met je eens, maar hier op het forum word dat een zware discussie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Want? Puurder voetbal kun je niet vinden, waarom zou je niet van Barca houden? 'omdat ze zo gehyped worden?' Dat heeft niets te maken met het voetbal zelf
Ditquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef YazooW het volgende:
Messi![]()
Die gast is zo goed dat het gewoon saai begint te worden, je kijkt pas op als ie een keer niet scoort.
Waarom wel? Omdat ze volgens velen het beste/mooiste voetbal spelen? Even los van de vraag of dat ook daadwerkelijk zoiets vind ik dat geen enkele reden om van een club te houden. Je houd van een club om hele andere dingen dan het voetbal dat ze toevallig spelen of de spelers die er toevallig rondhuppelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Want? Puurder voetbal kun je niet vinden, waarom zou je niet van Barca houden? 'omdat ze zo gehyped worden?' Dat heeft niets te maken met het voetbal zelf
Barca@uefa.nlquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef Kekster het volgende:
Dat is in het verleden al vaker gebleken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja want Barca heeft het echt nodig om de scheids om te kopen voordat ze kunnen winnen van Pielzen/Pilzen (hoe ze ook heten)
Beter hadden ze 2 weken terug Barca thuis tegen Plzen uitgezonden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Ze hadden beter Arsenal uit kunnen zenden ofzo
Lijkt me toch best een goede reden.. Daarnaast heb ik het over het voetbal wat ze spelen (al is de club zelf ook niet iets wat je echt tegen kan staan. Financieel goed op orde, veel eigen jeugd, weinig gruwelijke overtredingen, etc.)quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom wel? Omdat ze volgens velen het beste/mooiste voetbal spelen? Even los van de vraag of dat ook daadwerkelijk zoiets vind ik dat geen enkele reden om van een club te houden. Je houd van een club om hele andere dingen dan het voetbal dat ze toevallig spelen of de spelers die er toevallig rondhuppelen.
Die winnen ook wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Ze hadden beter Arsenal uit kunnen zenden ofzo
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lijkt me toch best een goede reden.. Daarnaast heb ik het over het voetbal wat ze spelen (al is de club zelf ook niet iets wat je echt tegen kan staan. Financieel goed op orde, veel eigen jeugd, weinig gruwelijke overtredingen, etc.)
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef YazooW het volgende:
Messi![]()
Die gast is zo goed dat het gewoon saai begint te worden, je kijkt pas op als ie een keer niet scoort.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lijkt me toch best een goede reden.. Daarnaast heb ik het over het voetbal wat ze spelen (al is de club zelf ook niet iets wat je echt tegen kan staan. Financieel goed op orde, veel eigen jeugd, weinig gruwelijke overtredingen, etc.)
Enorm veel theater en aanstellerij. Racistische uitlatingen van spelers. Je moet er van houden ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik denk niet minder dan enige andere club..quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Enorm veel theater en aanstellerij. Racistische uitlatingen van spelers. Je moet er van houden ja.
dit was echt een fantastische slotfasequote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik denk niet minder dan enige andere club..
Die reactie van die commentator ookquote:
Elke club doet dat, maar bij Barcelona gaan ze net een stapje verder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik denk niet minder dan enige andere club..
Arsenal - Liverpool was vorig seizoen een betere slotfase met twee penalty's.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:41 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
dit was echt een fantastische slotfase
Hartstikke mooi man.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Arsenal - Liverpool was vorig seizoen een betere slotfase met twee penalty's.
Die commentator nadat Messi de penalty mistquote:
Geen excuus, maar dit is ook inherent aan het hoge % balbezit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Elke club doet dat, maar bij Barcelona gaan ze net een stapje verder.
Mooi voetbal enzo, heb je helemaal gelijk in. Maar in sommige situaties zijn het gewoon een stel viezerikken.
Oja, want Nober's mening staat gelijk aan de waarheid. Jij vond die van arsenal mooi, ik die van barcelona.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Arsenal - Liverpool was vorig seizoen een betere slotfase met twee penalty's.
Nee dat komt omdat Plzen maar met twee verdedigers speelt waardoor Barcelona er maar niet langskomt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Die commentator nadat Messi de penalty mist
Ik vind Barca trouwens vandaag ook matig spelen maar dat heeft vast te maken omdat Xavi/Iniesta niet meespeelt.
Natuurlijk, Iniesta en Xavi haalden het bloed onder m'n nagels vandaan tijdens de WK-finale. Maar als je dan de finale vorig jaar tegen Manchester zag, Manchester was met kop en schouders de beste ploeg van de wereld was (na Barca) dat zo werd vernederd. Het werd 1-1 ja, maar ik denk niet dat ze in de 2e helft ook maar enige kans gehad hebben. Het voetbal wat Barca speelt is anders. Corners worden bijna nooit in een keer voor het doel geslingerd. Dat soort dingen. Ik denk dat mensen eens goed na moeten denken of ze ooit een beter elftal hebben gezien als dat van vorig jaar, en ik weet niet of er een positief antwoord is daarop.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Elke club doet dat, maar bij Barcelona gaan ze net een stapje verder.
Mooi voetbal enzo, heb je helemaal gelijk in. Maar in sommige situaties zijn het gewoon een stel viezerikken.
Precies, Mijn mening is gelijk aan de waarheid, versus 4:31 Nober.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:44 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Oja, want Nober's mening staat gelijk aan de waarheid. Jij vond die van arsenal mooi, ik die van barcelona.
Hahahaha financieel goed op ordequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
2010...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:45 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens een mooi voorbeeld met wat ik een paar posts terug bedoelde, gewoon vies gedrag.
En dit is van geen enkele andere speler te vinden...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:45 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens een mooi voorbeeld met wat ik een paar posts terug bedoelde, gewoon vies gedrag.
Mits die bij Barcelona speelt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
En dit is van geen enkele andere speler te vinden...
Ja een vos leer zijn streken altijd af jaquote:
Natuurlijk wel, maar het valt wel extra op bij een team dat bijkans van goddelijkheid wordt beticht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
En dit is van geen enkele andere speler te vinden...
Maar voetbal is meer dan alleen mooi spel. Ik kijk bijvoorbeeld liever naar een Stoke City - Newcastle Utd van gisteren dan Barcelona tegen een willekeurige La Liga club op Real na.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:45 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Natuurlijk, Iniesta en Xavi haalden het bloed onder m'n nagels vandaan tijdens de WK-finale. Maar als je dan de finale vorig jaar tegen Manchester zag, Manchester was met kop en schouders de beste ploeg van de wereld was (na Barca) dat zo werd vernederd. Het werd 1-1 ja, maar ik denk niet dat ze in de 2e helft ook maar enige kans gehad hebben. Het voetbal wat Barca speelt is anders. Corners worden bijna nooit in een keer voor het doel geslingerd. Dat soort dingen. Ik denk dat mensen eens goed na moeten denken of ze ooit een beter elftal hebben gezien als dat van vorig jaar, en ik weet niet of er een positief antwoord is daarop.
2 doelpunten vanavond, gefap is dus volledig gerechtvaardigd en nou die hand in je broek en wiekse!!quote:
Twee verdedigers?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat Plzen maar met twee verdedigers speelt waardoor Barcelona er maar niet langskomt.
Waarom moeten mensen altijd afgeven op de beste?quote:
Pff, barcelona Valencia vergeten ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar voetbal is meer dan alleen mooi spel. Ik kijk bijvoorbeeld liever naar een Stoke City - Newcastle Utd van gisteren dan Barcelona tegen een willekeurige La Liga club op Real na.
Dat gezegde is uit Manchester meegeneomen naar Madridquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja een vos leer zijn streken altijd af ja. Dat spreekwoordelijke gezegde moet toch ergens vandaan komen?
Maar dat doen ze zelf toch niet ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar het valt wel extra op bij een team dat bijkans van goddelijkheid wordt beticht.
Ja ik snap de jegens Ronaldo ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen altijd afgeven op de beste?
Zo zijn Nederlanders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pff, barcelona Valencia vergeten ?
Haters zijn lovers, hogen bomen vangen veel wind, etc. jaloezie. Ik haat ook altijd teams die gehypet worden, maar Barca is al 2, 3 seizoen ongenaakbaar en spelen op zo'n buitenaards hoog niveau.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen natuurlijk![]()
Probeerde er meer mee te zeggen dat ik liever naar 2 clubs kijk die vol passie elkaar kapot proberen te trappen dan Barca met hun mooie voetbal. Maar dit is gewoon een persoonlijke mening natuurlijk, ieder zijn ding.
Cruijff mag de veters van Gerd Müller niet eens strikken laatstaan die van Messi.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zo zijn Nederlanders.
heette Messi Sneijder was het een held wss
Nee, maar ik kan prima begrijpen dat als je naar de NOS zit te kijken en je eerst jack krijgt die met zijn broek op zijn enkels vertelt hoe zuiver en puur en geweldig barcelona wel niet is je iets sneller opmerkt wat voor nare dingetjes ze eigenlijk zelf uithalen. Busquets voorop, met zijn rattenkop.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Maar dat doen ze zelf toch niet ?
Kap eens met dat schelden steeds.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Bastiefcg het volgende:
en de mongool heeft zijn schorsing te pakken
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
Alves(sowieso)
Als die kerel met pensioen gaat proberen Manolev aan te smeren, doet niet ver onder voor de knakker.
Er zit toch bij jou ook een knop op de TV ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan prima begrijpen dat als je naar de NOS zit te kijken en je eerst jack krijgt die met zijn broek op zijn enkels vertelt hoe zuiver en puur en geweldig barcelona wel niet is je iets sneller opmerkt wat voor nare dingetjes ze eigenlijk zelf uithalen. Busquets voorop, met zijn rattenkop.
Kom nouquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
Alves(sowieso)
Als die kerel met pensioen gaat proberen Manolev aan te smeren, doet niet ver onder voor de knakker.
Vd Wiel is beterquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kom nou. Alves is momenteel de beste rechtsback van de wereld.
Ja, ik ga geen voetbal meer kijken omdat het me toevallig opvalt dat Barcelona soms wel eens nare trekjes heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Er zit toch bij jou ook een knop op de TV ?
Kijk (of luister) dan wat anders ?
Van der Wiel niet meegerekend.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Leerdam sowieso.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, maar als je je stoort aan de NOS / Jack van gelder of noem maar op, dan kijk je dat toch niet ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, ik ga geen voetbal meer kijken omdat het me toevallig opvalt dat Barcelona soms wel eens nare trekjes heeft.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:55 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee, maar als je je stoort aan de NOS / Jack van gelder of noem maar op, dan kijk je dat toch niet ?
Ik stoor me er niet per sé aan, ik merk het gewoon op. En daar ben ik absoluut niet de enige in. Maar prima, als jij alleen de positieve kanten van Barcelona wil zien moet je dat zelf weten, maar er is wel degelijk een keerzijde aan dit team.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:55 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee, maar als je je stoort aan de NOS / Jack van gelder of noem maar op, dan kijk je dat toch niet ?
van Gelder die dan zegt bij het begin van de tweede helft, gelukkig, daar is ie, Lionel Messi, de wondervoetballer. Ga toch weg manquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
2 doelpunten vanavond, gefap is dus volledig gerechtvaardigd en nou die hand in je broek en wiekse!!
Als je niet kan genieten van een speler als Messi ben je gewoon stekeblind. Feit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef Cara het volgende:
[..]
van Gelder die dan zegt bij het begin van de tweede helft, gelukkig, daar is ie, Lionel Messi, de wondervoetballer. Ga toch weg man
Niet alleen Busquets, maar ook het afstormen op de scheids (met nadruk op Valdes), lopen provoceren, neergaan als zwanen tijdens opstootjes en vervolgens onschuldig lopen doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet per sé aan, ik merk het gewoon op. En daar ben ik absoluut niet de enige in. Maar prima, als jij alleen de positieve kanten van Barcelona wil zien moet je dat zelf weten, maar er is wel degelijk een keerzijde aan dit team.
Die keerzijde heet Busquets.
Alsof je moet genieten van iemand. Ik kan meer genieten van een harde werker als Kuijtje dan van messi. Maar he dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je niet kan genieten van een speler als Messi ben je gewoon stekeblind. Feit.
Ik beweer toch nergens dat ik de negatieve kanten niet zie ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet per sé aan, ik merk het gewoon op. En daar ben ik absoluut niet de enige in. Maar prima, als jij alleen de positieve kanten van Barcelona wil zien moet je dat zelf weten, maar er is wel degelijk een keerzijde aan dit team.
Die keerzijde heet Busquets.
Wat vind je dan van Sneijder?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof je moet genieten van iemand. Ik kan meer genieten van een harde werker als Kuijtje dan van messi. Maar he dat is persoonlijk.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof je moet genieten van iemand. Ik kan meer genieten van een harde werker als Kuijtje dan van messi. Maar he dat is persoonlijk.
Waarschijnlijk een alfa-medewerker die Cruijf's remsporen moet wegvegen in de wcquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef YazooW het volgende:
http://boards.4chan.org/b/res/361395578
Mauro kon naar Twente-PSV en ging ook niet...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef YazooW het volgende:
Wat lees ik nou, Aissati kon naar Barca?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Mauro kon naar Twente-PSV en ging ook niet...
Let er gewoon eens op, een wedstrijdje of 3. Dan zie je het vanzelf.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:00 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik beweer toch nergens dat ik de negatieve kanten niet zie ?
Maar ik stoor me er niet aan en ik vergroot het geen 100 x uit op een forum.
Ik kijk voetbal om het voetbal, niet om de NOS, Sjek, Sierd, de gele schoentjes van Messi...
Noem eens 5 negatieve dingen / incidenten op van Sergio dan ?
(kom je verder dan 3?)
[..]
[..]
Nonsens. Busquets is 1 van de meest complete CDM's in het voetbal. Hij beheerst zoveel meer aspecten dan welke CDM dan ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Let er gewoon eens op, een wedstrijdje of 3. Dan zie je het vanzelf.
Idd, De Bruyne en Camus met een klare kijk. Verdiende goal!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:03 schreef Sasman het volgende:
Mooie goal trouwens. Niet een lucky maar mooie combinatie.
Precies, als je er speciaal op let, dan valt het op. Maar dat geld voor elk team.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Let er gewoon eens op, een wedstrijdje of 3. Dan zie je het vanzelf.
Met een watquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef Decrease het volgende:
[..]
Idd, De Bruyne en Camus met een klare kijk. Verdiende goal!
Absoluut. Maar het is een naar, onsportief mannetje. Daarom is het jammer, want hij heeft die dingen niet nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nonsens. Busquets is 1 van de meest complete CDM's in het voetbal. Hij beheerst zoveel meer aspecten dan welke CDM dan ook.
Dat geloof je dan totaal verkeerd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Precies, als je er speciaal op let, dan valt het op. Maar dat geld voor elk team.
Self fulfilling prophecy noemen ze dat geloof ik.
Welnee. Neem bijvoorbeeld een Abidal, die heeft niks van die trekjes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Precies, als je er speciaal op let, dan valt het op. Maar dat geld voor elk team.
Self fulfilling prophecy noemen ze dat geloof ik.
alsof v Bommel de liefste isquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Absoluut. Maar het is een naar, onsportief mannetje. Daarom is het jammer, want hij heeft die dingen niet nodig.
Nogmaals, ik zeg niet dat hij die trekjes niet heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Welnee. Neem bijvoorbeeld een Abidal, die heeft niks van die trekjes.
Kom nouquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:07 schreef vincerusso het volgende:
1-1
[..]
alsof v Bommel de liefste is![]()
maar dat word natuurlijk goedgepraat door de hypocrieten hier, want men is nog steeds eroverheen dat Spanje het WK won
moet ik dat soms gelovenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kom nou. Ik heb ook een pleurishekel aan van Bommel.
Plzen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Geo3kant het volgende:
Oeh, weer een dikke kans voor Pielzen of hoe je dat dan ook schrijft
Abidal speelt dan ook niet in de as. Noem eens een nette CDM uit het volgende rijtje wereldtoppers, Van Bommel, de Jong, Essien, De Rossi, Gattuso of Alonso.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Welnee. Neem bijvoorbeeld een Abidal, die heeft niks van die trekjes.
zo kan ik ook lijsten met wereldtoppers aanleveren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Abidal speelt dan ook niet in de as. Noem eens een nette CDM uit het volgende rijtje wereldtoppers, Van Bommel, de Jong, Essien, De Rossi, Gattuso of Alonso.
En je punt is?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
zo kan ik ook lijsten met wereldtoppers aanleveren.
Ja neem ze gelijk allemaal van fc criminelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Abidal speelt dan ook niet in de as. Noem eens een nette CDM uit het volgende rijtje wereldtoppers, Van Bommel, de Jong, Essien, De Rossi, Gattuso of Alonso.
Vul maar aanquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja neem ze gelijk allemaal van fc criminelen.
Alsof in de as de enige plek is waar je een rat kan zijn. Ik noem een Dani Alves, een Arbeloa.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zijn wel de betere op die positie hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
zo kan ik ook lijsten met wereldtoppers aanleveren.
Subtiel eromheen gepraat wat een bevestiging van mijn punt is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Alsof in de as de enige plek is waar je een rat kan zijn. Ik noem een Dani Alves, een Arbeloa.
Gattuso ja?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zijn wel de betere op die positie hoor.
Gattuso is al een jaar of 2 over het zijn van wereldtop heen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zijn wel de betere op die positie hoor.
Klopt, maar was wel een winnerquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gattuso is al een jaar of 2 over het zijn van wereldtop heen.
Dan mag jij de lijst met wereldtop op CDM nu gaan maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
dat je hele lijst 1 (misschien 2) wereldtopper(s) bevat
Nee, maar bedankt voor het aanbodquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan mag jij de lijst met wereldtop op CDM nu gaan maken.
blijkt maar weer dat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor het aanbod
Sowieso mis je Pirlo (al is die ook enigszins over zijn top) en Fellaini.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan mag jij de lijst met wereldtop op CDM nu gaan maken.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sowieso mis je [b]Pirlo [/b](al is die ook enigszins over zijn top) en [b]Fellaini.[/b]
Net als de wedstrijd zelf voor Barcelona. Zit niet bepaald te kijken op het puntje van mijn bank.quote:
Not sure if serious...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sowieso mis je Pirlo (al is die ook enigszins over zijn top) en Fellaini.
godverdommequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef Nober het volgende:
SCHOCKING News:
Alle Juventus fans raadt ik aan even te gaan zitten, Del Piero is in de blessuretijd van de eerste helft door Messi gepasseerd op de Champions League topscorerslijst.
Iets beter maar het zijn beiden matige teams.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef Geo3kant het volgende:
Arsenal weer zo'n zaad wedstrijd als de vorige keer?
Nee, een hele leuke wedstrijd om te kijken. Nu nog een goal (of twee) voor Arsenal en het is compleet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef Geo3kant het volgende:
Arsenal weer zo'n zaad wedstrijd als de vorige keer?
Jaa het loopt ze dun door de broek bij Marseille nu.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef YazooW het volgende:
Kijk eens aan, Arshavin. Nu wordt het natuurlijk 3-0 voor Arsenal.
Alleen op het EK heeft Arshavin het laten zien. Voor de rest valt hij bijzonder tegen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Jaa het loopt ze dun door de broek bij Marseille nu.
Tering wat een drama is die Arshavin zegzsm slijten aan een club in Abu Dabi ofzo.
Jordy Clasie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar blijven de aanvullingen
Van Bommel, de Jong, Essien, De Rossi, Gattuso of Alonso., Schweinbestijger, Yaya Toure
Essien speelt al 2 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan ook weer net tegen ons kikkerlandje wat fenomenaal speelde dat toernooiquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen op het EK heeft Arshavin het laten zien. Voor de rest valt hij bijzonder tegen.
Z'n eerste seizoen bij Arsenal was toch wel vrij aardig?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen op het EK heeft Arshavin het laten zien. Voor de rest valt hij bijzonder tegen.
1 leuke wedstrijd speelde dat toernooi.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
En dan ook weer net tegen ons kikkerlandje wat fenomenaal speelde dat toernooi
Híj kan goed voetballen. Alleen laat hij het bijzonder weinig zien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
Z'n eerste seizoen bij Arsenal was toch wel vrij aardig?
Kan me nog wel herinneren dat hij er ooit 4 in schoot uit bij Liverpool.
http://en.wikipedia.org/w(...)time_top_goalscorersquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef Nober het volgende:
SCHOCKING News:
Alle Juventus fans raadt ik aan even te gaan zitten, Del Piero is in de blessuretijd van de eerste helft door Messi gepasseerd op de Champions League topscorerslijst.
Soort Kinkladze dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Híj kan goed voetballen. Alleen laat hij het bijzonder weinig zien.
Frankrijk en Italië stelde niet veel voor, Roemenië was al gespeeld. Daarnaast dacht men dat 'we' er al waren want Rusland stelde niets voor, ondanks Hiddink.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
En dan ook weer net tegen ons kikkerlandje wat fenomenaal speelde dat toernooi
Messi 0.66, Nistelrooy 0.69 per wedstrijdquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)time_top_goalscorers
Moet er nog 29 maken om voor Raul te zijn
Meest luie voetballer ooit. Tegen Barca zat ie op de bank, Wenger roept: Andrej puts on syour shoes so you can play se game. Hij doet zijn schoenen aan, prikt er een goaltje in, glimlacht wat en loopt na de wedstrijd linea recta naar de douche, kleedt zich aan en rijd naar huis om bij zijn vrouw op de bank te ploffen en een film te gaan kijken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Híj kan goed voetballen. Alleen laat hij het bijzonder weinig zien.
Maar dat gaat vanavond omhoog door die 2 doelpunten...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Messi 0.66, Nistelrooy 0.69 per wedstrijd
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Meest luie voetballer ooit. Tegen Barca zat ie op de bank, Wenger roept: Andrej puts on syour shoes so you can play se game. Hij doet zijn schoenen aan, prikt er een goaltje in, glimlacht wat en loopt na de wedstrijd linea recta naar de douche, kleedt zich aan en rijd naar huis om bij zijn vrouw op de bank te ploffen en een film te gaan kijken.
Als hij maar op 0.68 blijftquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat gaat vanavond omhoog door die 2 doelpunten...
Maar het wordt niet hoger dan Van Nistelrooy.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat gaat vanavond omhoog door die 2 doelpunten...
Dugary zou zo Bolt voorbij lopen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:26 schreef TheArt het volgende:
Cole werd daar net even als een Fje voorbijgelopen door Dugary
Aah. Kijk namelijk naar Genk maar toch.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Had van die vrije trap af moeten blijven.
En nu?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Messi 0.66, Nistelrooy 0.69 per wedstrijd
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 01-11-2011 om 22:37:01Wie anders dan Lionel Messi maakt het 500ste doelpunt van Barcelona onder Guardiola (in 200 officiële duels). Weer een hattrick voor hem. reageer retweet
Sport 1 direct nabeschouwen en samenvattingen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:41 schreef Bastiefcg het volgende:
komt er nu een nabeschouwing, dan weer reclame en dan samenvatting? of is er geen tussenreclame .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |